Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

Baneviken 2013

Gå til side : 1, 2  Next

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 1 av 2]

1 Baneviken 2013 on Fre 7 Jun 2013 - 18:08

Blir det noen fler her på forumet bounce enn Haeggis og undertegnede som stiller i det høye nord den 13-16 juli? bounce

Vis Medlemmets Profil

2 Re: Baneviken 2013 on Fre 7 Jun 2013 - 21:20

ER det noen fler på dette forumet, da?? scratch

Vis Medlemmets Profil

3 Re: Baneviken 2013 on Fre 7 Jun 2013 - 21:51

Har vel en Arne-Benoni undercover her inne..
What a Face

Vis Medlemmets Profil

4 Re: Baneviken 2013 on Fre 7 Jun 2013 - 22:14

Har to kamerater som laster opp tater brakken å banker i vei oppover for å ødelegge noen kåper! En TL og en R1.. Blir sikkert bra!

Vis Medlemmets Profil

5 Re: Baneviken 2013 on Lør 8 Jun 2013 - 23:48

Trodde Trolleruden skulle oppover med to av sine Yamaha'er,og at jeg skulle kuske den ene rabbit

De er vel race-ready,eller Suspect

6 Re: Baneviken 2013 on Søn 9 Jun 2013 - 12:49

GSXR1000K9 skrev:Har to kamerater som laster opp tater brakken å banker i vei oppover for å ødelegge noen kåper! En TL og en R1.. Blir sikkert bra!

Hvem er så disse herrene - fra sandefjordsområdet?

....og få vekk det digre ekle Kawa bildet - er jo kødden å bruke sida pga størrelsen.

Vis Medlemmets Profil

7 Re: Baneviken 2013 on Søn 9 Jun 2013 - 21:47

Haya99 skrev:....og få vekk det digre ekle Kawa bildet - er jo kødden å bruke sida pga størrelsen.

Enkelte er jo helt umulig å gjøre fornøyd clown

8 Re: Baneviken 2013 on Søn 9 Jun 2013 - 22:14

Jeg må nesten si meg enig med Haya99.. Jeg er stadig redd for at kjæresten skal se over skulderen min og avhøre meg vedr hvilke nettsider jeg egentlig sitter å ser på når jeg "bare ser på motorsykler.."

Vis Medlemmets Profil

9 Re: Baneviken 2013 on Søn 9 Jun 2013 - 23:33

Bærre sei att dæ e dama tell hann KliffArne,åg att du ittje e messuinneli i dæ hele tatt clown

10 Re: Baneviken 2013 on Man 10 Jun 2013 - 18:24

Norman og Aasland.... Haya. Tror de skulle ha flere helger der oppe på rad.

Vis Medlemmets Profil

11 Re: Baneviken 2013 on Man 10 Jun 2013 - 18:24

Norman og Aasland.... Haya. Tror de skulle ha flere helger der oppe på rad.

Vis Medlemmets Profil

12 Re: Baneviken 2013 on Man 10 Jun 2013 - 22:21

GSXR1000K9 skrev:Norman og Aasland.... Haya. Tror de skulle ha flere helger der oppe på rad.

..ja de passer jo med den gjengen ....

Vis Medlemmets Profil

13 Re: Baneviken 2013 on Man 17 Jun 2013 - 22:25

jeg skal! nye dekk, nye muligheter:-)

Vis Medlemmets Profil http://ikkebike.norwegianforum.net

14 Re: Baneviken 2013 on Man 17 Jun 2013 - 22:37

BTW. er det sendt inn bestilling på pent vær?

Vis Medlemmets Profil http://ikkebike.norwegianforum.net

15 Re: Baneviken 2013 on Søn 14 Jul 2013 - 15:55

wheelie1000 skrev:BTW. er det sendt inn bestilling på pent vær?

Tror det er glemt, sitter en gjeng på ACR og venter på oppholdsvær!
YR melder regn til og med tirsdag!

Vis Medlemmets Profil

16 Re: Baneviken 2013 on Søn 14 Jul 2013 - 19:16

S1000RR skrev:
wheelie1000 skrev:BTW. er det sendt inn bestilling på pent vær?

Tror det er glemt, sitter en gjeng på ACR og venter på oppholdsvær!
YR  melder regn til og med tirsdag!

Skulle bli litt bedre idag - men nei .... i morra mye regn - på tirsdag muligheter for bra.... har ikke kjørt en meter...setter på regndekk i morra og dasser rundt....

Vis Medlemmets Profil

17 Re: Baneviken 2013 on Tor 18 Jul 2013 - 13:30

Jaja da var "årets høydepunkt" over - og for første gang siden 2010 var jeg med.... nå var jo værmeld råtten i utgangspunktet - og mye på jobb - så det var nesten så man ønsket at sykkelen ikke ble ferdig - men det ble den og da var det jo ikke noen vei tilbake.... Å svi av 20 lapper for 1 dags kjøring er litt i overkant - så spørs om ikke Spania blir et alt. i framtida.

Leide henger og kjørte Touran .... det var såvidt den gikk med henger og sykkel... så det var en prøvelse - forbikjøringer foregikk ved å blinke - tute - hytte med neven - vise finger etc - slik at jævlene kunne sakke ned og man kom inn rett før møtende trailer.... og den slukte diesel 1,5 l på mila....

Gadd ikke kjøre på våttmed trimma sykkel til 300 lapper ... så siste dagen skulle alt gjøres .. hadde skiftet fothvilere som satt 10m lenger bak og en halv meter høyere (føltes slik) ... så det ble litt ekstremt - har hatt problemer med å gå etterpå er så støl at man skulle tro Ironman var gjennomført til anstendig tid - og så har man bare dasset litt rundt på ACR...

Ble jo ikke noen gode tider av slikt stress - men det var ikke sykkelens skyld - den gikk som bare det og kunne legges mer ned enn det jeg fikk gjort nå.... Gav meg mens leken var god etter nesten å ha gjort det - men å torpedere en annen ved innbremsinga til depotsvingen - der det er ei stygg hump - skulle bremsemeg forbi - med bunnet demperen og fikk låsing på hjulet - og så la tullingen foran seg inn - så de var det på håret - tok kvelden da.... Så var det 1100km i bilen igjen - hele natta...

Vis Medlemmets Profil

18 Re: Baneviken 2013 on Tor 18 Jul 2013 - 14:08

Du vil ikke vurdere å kjøpe deg ett småbruk, flytte på landet hver weekend, og dyrke dine egne kålrabier istedet?

Noe forteller meg at du sliter med å finne din indre ro.. flower 

Vis Medlemmets Profil

19 Re: Baneviken 2013 on Tor 18 Jul 2013 - 19:08

Hva ble rundetiden,da clown  Havna du på pallen?

20 Re: Baneviken 2013 on Lør 20 Jul 2013 - 1:56

Målte ikke rundetid - kom vel et stykke ned met 1.45 etterhvert .... men alle som har litt peiling forstår jo at man ikke kjører veldig fort første dagen med en "ny" sykkel - og ikke har vært på bane siden april 2012 ....

I 2010 da jeg kjørte med std sykkel var jeg nede på 1.45 etter 4 dager med ganske lite kjøring med gatedekk - og så kom 1.42 med slicks på perfekt bane siste dagen- da følte man at det var spikerfeste....

Det er viktig å få flere dager da man alltid kommer på mye etter dagens kjøring.
Sittestillingen ble et problem nå - der må man få til en noe snillere oppsett - og giret funket tregt ... ble brukt 3 og 4 gir - man må ned i 2. i endel svinger -for skikkelig trøkk ut av svingen ellers så blir det for lavt turtall. Problemet er at på 2. så blir det i overkant voldsomt - med hjulløft og potensielle hi-sidere.

Og så er det tilvenning å gå inn i svingene - farta må være så stor at men er sikkert på at det går til helvete - da går det fort ... nå kjørte jeg med nok marginer til at det var trygt - og da blir det ikke raske tider...

Vis Medlemmets Profil

21 Re: Baneviken 2013 on Lør 20 Jul 2013 - 7:30

Ja,må jo være litt kjipt å få bare regn når man endelig har kommet seg på en bane for å prøve ut noe som er lagt såpass mye arbeid og penger i.
Men du bor jo ikke såååå langt unna andre alternative baner at jeg synes veldig synd på deg,men klart surt å brenne av såpass mange kroner på ett vått grillparty på Røsvoll clown 

Hvordan er det med haggis,har vært så stille fra han i det siste

22 Re: Baneviken 2013 on Lør 20 Jul 2013 - 22:41

Aldri i verden om jeg gidder å svi av 20k på en weekend uten å bli underholdt av opptil flere små jenter med store implantasjoner av organiske modifikasjoner av silisium-oksygen-forbindelser.

-Eller noe tilsvarende.

Haya sitt innlegg drepte enhver lyst til å tilstrebe å oppnå en langweekend i Mo, RR-sporten har virkelig ikke behov vfor noen fiender, når den har venner som dette?

Vis Medlemmets Profil

23 Re: Baneviken 2013 on Søn 21 Jul 2013 - 0:43

Haya99 skrev:Målte ikke rundetid - kom vel et stykke ned met 1.45 etterhvert .... men alle som har litt peiling forstår jo at man ikke kjører veldig fort første dagen med en "ny" sykkel  - og ikke har vært på bane siden april 2012 ....

I 2010 da jeg kjørte med std sykkel var jeg nede på 1.45 etter 4 dager med ganske lite kjøring med gatedekk - og så kom 1.42 med slicks på perfekt bane siste dagen- da følte man at det var spikerfeste....

Det er viktig å få flere dager da man alltid kommer på mye etter dagens kjøring.
Sittestillingen ble et problem nå - der må man få til en noe snillere oppsett - og giret funket tregt ... ble brukt 3 og 4 gir - man må ned i 2. i endel svinger -for skikkelig trøkk ut av svingen ellers så blir det for lavt turtall. Problemet er at på 2. så blir det i overkant voldsomt - med hjulløft og potensielle hi-sidere.

Og så er det tilvenning å gå inn i svingene - farta må være så stor at men er sikkert på at det går til helvete - da går det fort ... nå kjørte jeg med nok marginer til at det var trygt - og da blir det ikke raske tider...

Raskeste runden vi målte på deg var 1,51

Vis Medlemmets Profil

24 Re: Baneviken 2013 on Søn 21 Jul 2013 - 3:48

11-Yngve skrev:
Haya99 skrev:Målte ikke rundetid - kom vel et stykke ned met 1.45 etterhvert .... men alle som har litt peiling forstår jo at man ikke kjører veldig fort første dagen med en "ny" sykkel  - og ikke har vært på bane siden april 2012 ....

Raskeste runden vi målte på deg var 1,51

det var 1 hele passet - sykkelen stoppet etter 2 runder på 1 passet - pga løs tenningslås .... som jeg sa ble ikke målt men det gikk jo litt fortere etterhvert. Jeg synes jo selv ikke at det gikk fort. Men det hadde jeg heller ikke ventet etter 1 dags kjøring. det har vært 2 banedager siden Banviken i 2010 - da med en helt annen sykkel. Og slik sykkelen er nå 1.gang jeg kjører den på bane. Så ikke mer å forsvente synes jeg selv. Men det er jo et visst potensiale i sykkelen - det fikk jeg med meg... så spørs det en en skal gidde å bruke så mye penger på dette framover.

Vis Medlemmets Profil

25 Rundetid on Søn 21 Jul 2013 - 18:13

Målte på deg alle passene som æ så du var ute. Bla siste passet. Litt usikker om det ble en 1,49 runde da æ forflyttet mæ med Katana men da neste ble 1,53 så la æ mæ på gjennomsnitt og det ble 1,51.

Kan ikke skryte så mye av mine egne rundetider denne gangen for da æ endelig begynte å bli varm i trøya og skulle skifte til nye Slicks ( de æ hadde på var fra 2007 ) så ble været merkbart kaldere med litt yr så da lekte vi oss heller ( med blandet resultat for noen :) ).

Vis Medlemmets Profil

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 1 av 2]

Gå til side : 1, 2  Next