Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

Baneviken 2013

Gå til side : Previous  1, 2

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 2 av 2]

26 Re: Baneviken 2013 on Man 22 Jul 2013 - 3:50

11-Yngve skrev:Målte på deg alle passene som æ så du var ute.  Bla siste passet. Litt usikker om det ble en 1,49 runde da æ forflyttet mæ med Katana men da neste ble 1,53 så la æ mæ på gjennomsnitt og det ble 1,51.

Kan ikke skryte så mye av mine egne rundetider denne gangen for da æ endelig begynte å bli varm i trøya og skulle skifte til nye Slicks ( de æ hadde på var fra 2007 ) så ble været merkbart kaldere med litt yr så da lekte vi oss heller ( med blandet resultat for noen :) ).

...i så fall beviser det at man bør kjøre med tidtaking som referanse - ref diskusjoner tidligere.

På noen av de siste passene kjørte jeg sammen med en Ducati som jeg først ikke klarte ta igjen - men på neste pass passerte. så innbilte meg at det da gikk noe fortere.

Var jo imponerende at du gadd å ta tida på alle rundene mine - hadde vært bra referanse å ha om jeg hadde visst om det - kunne inspirert til å ta i lett mer.

Vis Medlemmets Profil

27 Baneviken med Haya:-) on Tor 25 Jul 2013 - 10:25

Bra du endelig klarte å få "Karbongrisen" med deg opp til ACR! Er vel ikke så morsomt å bli kalt "No show guppy"?
Men, og det er et men, det var dårlige unnskyldninger du klarer å komme med ang. dårlige tider. En mann av ditt kaliber burde kunne komme opp med noen bedre unnskyldninger:P 
Hadde det vært noe tæl i deg, hadde du kjørt deg inn på regn (spesielt sittestilling og benvinkel, vurderte du å varme opp kroppen?) slik at det ved tørrvær bare var å legge på gode dekk og kline til:roll: 
Nei, du får komme deg på Rudskogen å trene litt slik at du blir bedre rustet til neste år:D 

Vis Medlemmets Profil

28 Re: Baneviken 2013 on Tor 8 Aug 2013 - 17:44

lol! 
Haya99 skrev:
11-Yngve skrev:Målte på deg alle passene som æ så du var ute.  Bla siste passet. Litt usikker om det ble en 1,49 runde da æ forflyttet mæ med Katana men da neste ble 1,53 så la æ mæ på gjennomsnitt og det ble 1,51.

Kan ikke skryte så mye av mine egne rundetider denne gangen for da æ endelig begynte å bli varm i trøya og skulle skifte til nye Slicks ( de æ hadde på var fra 2007 ) så ble været merkbart kaldere med litt yr så da lekte vi oss heller ( med blandet resultat for noen :) ).

...i så fall beviser det at man bør kjøre med tidtaking som referanse - ref diskusjoner tidligere.

På noen av de siste passene kjørte jeg sammen med en Ducati som jeg først ikke klarte ta igjen - men på neste pass passerte. så innbilte meg at det da gikk noe fortere.

Var jo imponerende at du gadd å ta tida på alle rundene mine - hadde vært bra referanse å ha om jeg hadde visst om det - kunne inspirert til å ta i lett mer.
Øyh haien, det er rimelig kvalmt a deg å skylde på de fotpinnene du fikk til røverpris av meg.
Bare inrøm det, du er ikke bedre lol! 
Men du skal ha kudos for at du stillte, akkurat den så jeg ikke komme.

Vis Medlemmets Profil

29 Re: Baneviken 2013 on Fre 9 Aug 2013 - 1:44

Voodoodoo skrev:lol! 
Haya99 skrev:

Øyh haien, det er rimelig kvalmt a deg å skylde på de fotpinnene du fikk til røverpris av meg.
Bare inrøm det, du er ikke bedre lol! 
Men du skal ha kudos for at du stillte, akkurat den så jeg ikke komme.
Innrømmer glatt at det ikke gikk fort - men en dags kjøring siden 2010 - hva kan man forvente? For å få opp fart må man kjøre litt - venne seg til tempoet. Det var ingen andre som kjørte fort heller - da det ble for lite kjøring med det været. Det er ikke sykkelen det står på nå.

Vis Medlemmets Profil

30 Re: Baneviken 2013 on Fre 9 Aug 2013 - 5:27

Haya99 skrev: For å få opp fart må man kjøre litt - venne seg til tempoet. Det var ingen andre som kjørte fort heller - da det ble for lite kjøring med det været. Det er ikke sykkelen det står på nå.
-Nei, vi skjønner dette nå; Det er ikke sykkelen det står på, det er været..

Vis Medlemmets Profil

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 2 av 2]

Gå til side : Previous  1, 2