Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

Skulle trenge en arkitekt / tegner som kunne tatt på seg en byggesøknad..

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 1 av 1]

Jeg prøver forgjeves å finne noen som kan ta rollen som ansvarlig søker for en garasje under terreng i Bærum. Har prøvd å ringe en arkitekt jeg kjenner i ett par uker nå, men ingen svar å få. Får bare anta at han forsøker å unngå undertegnede, og hvem kan igrunn klandre ham?

-Så derfor; Noen som har noe tips om et egnet foretak for en slik oppgave?

Vis Medlemmets Profil
Jeg tror Snøhetta har noe ledig kapasitet nå for tiden:clown:

Vis Medlemmets Profil
Har et navn til deg, Trollerud, som kan være aktuelt. Sender deg i morgen, ta kontakt om jeg ikke husker det...

Vis Medlemmets Profil
Driver ikke Haya med sånt?

Vis Medlemmets Profil
mortal skrev:Tror ikke Haya har lært seg hvordam man legger ved tegninger til den elektroniske søknaden...
 He he..  Den satt, tenker jeg, og noen klager på underholdningsnivået?!

Vis Medlemmets Profil
Aja faen Hollis .... husker at jeg har sett deg på tellefen ...    

Men vi har jævlig mye å gjøre - og er DYRE - og må ha kreative utfordringer ...... 

Og søknader .... spør PBE om vi sender inn noen....  og vi får dem godkjent også ....

Vis Medlemmets Profil
Dette stemmer ikke helt med hva jeg har hørt fra sjefen der inne? Han sa at dere nylig (?) har ansatt en totalt hjernedød og ubrukelig fyr, skulle tro at en garasje under terreng var utfordring stor nok for ham??

(Det hører med til historien at det skal utføres mer på denne tomten, på bygg på beggesider av villaen, etc, etc, men jeg går litt forsiktig ut først..)

Vis Medlemmets Profil
99Trollerud skrev:Dette stemmer ikke helt med hva jeg har hørt fra sjefen der inne? Han sa at dere nylig (?) har ansatt en totalt hjernedød og ubrukelig fyr, skulle tro at en garasje under terreng var utfordring stor nok for ham??

(Det hører med til historien at det skal utføres mer på denne tomten, på bygg på beggesider av villaen, etc, etc, men jeg går litt forsiktig ut først..)
Nå ble det antakelig vedtatt en endring av Småhusplanen igår - som gjør underjordiske garasjer vanskeligere å få godkjent - så hvis det er denne reguleringen så kanskje hele greia må endres.

Vis Medlemmets Profil

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 1 av 1]