Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

Dekkverktøy Biltema

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 1 av 1]

1 Dekkverktøy Biltema on Ons 25 Apr 2012 - 21:50

Noen som har greie på om denne fra biltema er brukanes, jeg får ikke løsnet dekket fra felgen pale

Vis Medlemmets Profil

2 Re: Dekkverktøy Biltema on Ons 25 Apr 2012 - 21:55

custom 95 skrev:Noen som har greie på om denne fra biltema er brukanes, jeg får ikke løsnet dekket fra felgen pale
For å si det på dårlig fransk: den funker som faen!

Very Happy

Vis Medlemmets Profil

3 Re: Dekkverktøy Biltema on Tor 26 Apr 2012 - 6:03

custom 95 skrev:..jeg får ikke løsnet dekket fra felgen.

Legg felgen stødig på bakken, og bruk BILEN til å kjøre over dekket, så nærme felgen som du tør. Sett dem gjøre det på Youtube, ser veldig effektivt ut.

(Selv kjøpte jeg en slik som du har bilde av her, bare en litt dyrere og mer fancy sak som jeg kan vise meg med på vestkanten, der jeg bor...) What a Face

Vis Medlemmets Profil

4 Re: Dekkverktøy Biltema on Tor 26 Apr 2012 - 9:02

custom 95 skrev:Noen som har greie på om denne fra biltema er brukanes, jeg får ikke løsnet dekket fra felgen pale
Enig med Robert her, den funker som faen. Hver gang, kalde eller varme dekk, gamle eller nye dekk.

Vis Medlemmets Profil

5 Re: Dekkverktøy Biltema on Tor 26 Apr 2012 - 9:11

99Trollerud skrev:...Selv kjøpte jeg en slik som du har bilde av her, bare en litt dyrere og mer fancy sak som jeg kan vise meg med på vestkanten, der jeg bor...) What a Face
Fått no' særlig respons da?

Vis Medlemmets Profil

6 Re: Dekkverktøy Biltema on Tor 26 Apr 2012 - 10:00

99Trollerud skrev:

Legg felgen stødig på bakken, og bruk BILEN til å kjøre over dekket, så nærme felgen som du tør. Sett dem gjøre det på Youtube, ser veldig effektivt ut.

(Selv kjøpte jeg en slik som du har bilde av her, bare en litt dyrere og mer fancy sak som jeg kan vise meg med på vestkanten, der jeg bor...) What a Face

Jeg vet du liker å tilhøre fiffen på vestkanten, Trollerud. Riktignok har Vestfold, der du bor, vest i navnet, men det betyr likevel ikke at du bor på vestkanten.

Wink

Vis Medlemmets Profil

7 Re: Dekkverktøy Biltema on Tor 26 Apr 2012 - 14:00

99Trollerud skrev:

Jeg prøvde med vedkløyveren, skvisa dekket flatt, men det løsna f...an ikke fra felgen

Vis Medlemmets Profil

8 Re: Dekkverktøy Biltema on Tor 26 Apr 2012 - 15:53

Da var faenskapet kjøpt og ødelagt Sad Her må det sveises og forsterkes, Forbanna ostegods i den greia der Mad

Vis Medlemmets Profil

9 Re: Dekkverktøy Biltema on Tor 26 Apr 2012 - 16:07

Det er ikke noen av kompisene dine som har spillt deg det gamle "la oss fylle dekket hans med betong-trikset" mens du var litt upoomerksom? cat

(Bruk av smily er helt vilkårlig, den katta har ingen ting med svaret å gjøre.)

Vis Medlemmets Profil

10 Re: Dekkverktøy Biltema on Tor 26 Apr 2012 - 16:19

custom 95 skrev:
Da var faenskapet kjøpt og ødelagt Sad Her må det sveises og forsterkes, Forbanna ostegods i den greia der Mad
Hææææ?

Hvordan fikk du det til? Jeg har byttet noen dekk siden jeg kjøpte denne, men det er en en-hånd-øvelse å presse dekket inn fra felgkanten...

Vis Medlemmets Profil

11 Re: Dekkverktøy Biltema on Tor 26 Apr 2012 - 16:20

custom95 - du har ikke vurdert å kutte ned på inntaket av de "kosttilskuddspillene" fra østeuropa?
farao elephant <- følger opp praksis med meningløse smileys

Vis Medlemmets Profil http://haeggis-mess.blogspot.no/

12 Re: Dekkverktøy Biltema on Tor 26 Apr 2012 - 18:17

Robert-K skrev:
custom 95 skrev:
Hææææ?

Hvordan fikk du det til? Jeg har byttet noen dekk siden jeg kjøpte denne, men det er en en-hånd-øvelse å presse dekket inn fra felgkanten...
Ja, (1) en høyre hånd med ett forsiktig trykk nedover. dritten bøyde seg på det svakeste punktet ved skruehullet til skjea.
Jaja, før noen begyner, jeg veier bare 84 kg.
Jeg dro på Vianor og fikk bytta om for en hundrelapp der

Vis Medlemmets Profil

13 Re: Dekkverktøy Biltema on Tor 26 Apr 2012 - 19:26

Haeggis skrev:custom95 - du har ikke vurdert å kutte ned på inntaket av de "kosttilskuddspillene" fra østeuropa?
farao elephant <- følger opp praksis med meningløse smileys
Nei Hæggis jeg sverger til tran bounce

Vis Medlemmets Profil

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 1 av 1]