Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

Advarsel om virus her inne??

Gå til side : 1, 2  Next

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 1 av 2]

1 Advarsel om virus her inne?? on Søn 23 Jun 2013 - 18:37

Er en halvsvænske borte på det aktive forumet for aktive motorsyklister som påstår han får advarsel om virus når han går inn på "ikkebike"-siden.

Er det noen andre her som har opplevd det samme?

2 Re: Advarsel om virus her inne?? on Søn 23 Jun 2013 - 18:40

Har ikke fått noen beskjeder om det nei.

Vis Medlemmets Profil

3 Re: Advarsel om virus her inne?? on Søn 23 Jun 2013 - 20:04

Tror vi ble kvitt det viruset for lenge siden? Hva var det det het igjen? Var det Jorog?

Vis Medlemmets Profil

4 Re: Advarsel om virus her inne?? on Søn 23 Jun 2013 - 21:21

Virusprogramet mitt sier ingenting så jeg er ikke bekymret.
Var reklame tidligere i dag for virusprogram som brukte skremselspropaganda som virkemiddel.
Siden han er halvsvensk kan det jo være det var den han gikk på Twisted Evil

Vis Medlemmets Profil

5 Re: Advarsel om virus her inne?? on Søn 23 Jun 2013 - 22:20

99Trollerud skrev:Tror vi ble kvitt det viruset for lenge siden? Hva var det det het igjen? Var det Jorog?

Very Happy

6 Re: Advarsel om virus her inne?? on Søn 23 Jun 2013 - 22:34

KliffArne skrev:
99Trollerud skrev:Tror vi ble kvitt det viruset for lenge siden? Hva var det det het igjen? Var det Jorog?

Very Happy

Men det var jo ikke no farlig virus ... de eneste symptomene jeg kunne merke, var en smule hodepine når det stod på som værst ... men stort sett var det jo bare kos.
Det blir jo sagt at vi mennesker er blitt veldig lite robuste overfor virus og bakterier ol. nettopp fordi vi kaster de ut, og beskytter oss på alle tenkelige måter mot alle tenkelige bugs ... (har til og med hørt om mannfolk som bruker en slags beskyttelse, laget av gummi, når de skal ha seg) ... hva skal det bli av oss når vi ikke en gang tåler en liten jorog-infeksjon

Vis Medlemmets Profil

7 Re: Advarsel om virus her inne?? on Ons 7 Aug 2013 - 14:40

Gjest

Gjest
Det er vel muligens noen her som blir oppfattet som virus på et annet forum?.

8 Re: Advarsel om virus her inne?? on Ons 7 Aug 2013 - 15:28

:-)

Vis Medlemmets Profil http://mcsidene.no/

9 Re: Advarsel om virus her inne?? on Ons 7 Aug 2013 - 15:30

tok akkurat en oppdatering på antivirusen-den finner ikke noe her?

Vis Medlemmets Profil

10 Re: Advarsel om virus her inne?? on Ons 7 Aug 2013 - 15:31

ha-ha første dobbelpost..cheers 

Vis Medlemmets Profil

11 Re: Advarsel om virus her inne?? on Søn 8 Feb 2015 - 20:32

Her er den virus-tråden,Cruiserproducer.

Har andre opplevd problemer med virusvarsel når de skal logge seg inn her??

12 Re: Advarsel om virus her inne?? on Søn 8 Feb 2015 - 20:47

KliffArne skrev:Her er den virus-tråden,Cruiserproducer.

Har andre opplevd problemer med virusvarsel når de skal logge seg inn her??

Fikk opp ett vindu med ett eller annet en stund her. Reger med at det var en reklame som hang på banneret... Kunne ssikkert klikke på noe der som åpnet ett eller annet men lukker konsekvent ned sånne uinviterte greier så jeg vet ikke mer, Forsvunnet nå... og reklaamen er endret.

Det er jo mange måter å holde borte egne brukere fra konkurerende forum også....

Vis Medlemmets Profil

13 Re: Advarsel om virus her inne?? on Søn 8 Feb 2015 - 20:55

Okda skrev:Det er jo mange måter å holde borte egne brukere fra konkurerende forum også....

Konspirerer du nå,Okda cyclops

14 Re: Advarsel om virus her inne?? on Søn 8 Feb 2015 - 21:07

KliffArne skrev:
Okda skrev:Det er jo mange måter å holde borte egne brukere fra konkurerende forum også....

Konspirerer du nå,Okda cyclops

Tror nok ledelsen der borte er litt redde for at "de utstøtte" skal finne en reserveplass her. Det er klart at de som er på kanten ser at de kan finne nye venner andre steder :) sikkert ikke ike gode og fine men mer loyale og av og til "snille med sine omgivelser" og det er jo noe ..... men de må jo tåle en støyt da, kan ikke nytte å sende over så sarte sjeler som de har sendt over det sist bounce

Vis Medlemmets Profil

15 Re: Advarsel om virus her inne?? on Søn 8 Feb 2015 - 21:15

KnutR

Admin
Gutta! Konsentrer littegranne nåda.
...sette sånne gamle karer bortpå tastatur... Blir bare rot og spørsmål.

Den virusvarslingen dere får, er rett og slett reklame. Gjerne ondsinnet reklame. Minuset med å ha helt gratis hosting av forumet er at vi får reklame rett under hjulet på denna grønne sykkelen øverst her. Hva som dukker opp i dette reklamefeltet får vi ikke styrt, men normalt vil et slikt reklamefelt bruke såkalte cookies eller informasjonskapsler på maskina di, og vise deg reklame den føler at er riktig i forhold til hva du pleier å søke på eller

Dersom dere får mye reklame for dildoer, så bør dere ta en liten prat med dama (eller kanskje gå i dere selv).
Om det kommer reklame for virusprogrammer, så kan det hende dere er paranoide og har søkt etter antivirusprogrammer i lengre tid. Hvorfor dette vises for en som tydeligvis har surfa rundt etter Harley kan man jo fundere på. tongue

Jeg for min del har installert adblock, og plages ikke med svineriet. Skrudde den av nå, og fikk av en eller annen grunn reklame for gitarer..

I garasjen: Honda Shadow 1100, Honda CX500, Suzuki GS125, Yamaha RD350(den gamle, caferacer to be), relativt ombygd Moto Guzzi V50II med EML sidevogn (støttehjulsræseren), Suzuki CS50 (moppen til fruen), Garelli Eureka Flex (låvefunnet) + en container med deler til alle førnevnte. Har et bur til familiebruk, Peugeot 4007.
Vis Medlemmets Profil

16 Re: Advarsel om virus her inne?? on Søn 8 Feb 2015 - 21:25

KnutR skrev:Gutta! Konsentrer littegranne nåda.

Den virusvarslingen dere får, er rett og slett reklame. Gjerne ondsinnet reklame. Minuset med å ha helt gratis hosting av forumet er at vi får reklame rett under hjulet på denna grønne sykkelen øverst her. Hva som dukker opp i dette reklamefeltet får vi ikke styrt, men normalt vil et slikt reklamefelt bruke såkalte cookies eller informasjonskapsler på maskina di, og vise deg reklame den føler at er riktig i forhold til hva du pleier å søke på eller

Dersom dere får mye reklame for dildoer, så bør dere ta en liten prat med dama (eller kanskje gå i dere selv).
Om det kommer reklame for virusprogrammer, så kan det hende dere er paranoide og har søkt etter antivirusprogrammer i lengre tid. Hvorfor dette vises for en som tydeligvis har surfa rundt etter Harley kan man jo fundere på.  tongue

Jeg for min del har installert adblock, og plages ikke med svineriet. Skrudde den av nå, og fikk av en eller annen grunn reklame for gitarer..

LA nå dama på toppen få bli i fred, er det noe hun ikke er så er det VIRUS....... !

Ja, da synes jeg vi skal lage ett nytt tema: Hvilken reklame fikk du opp i dag, da? DET kunne blitt underholdende, det hehehe....

Sist endret av Okda den Søn 8 Feb 2015 - 21:28, endret 1 gang

Vis Medlemmets Profil

17 Re: Advarsel om virus her inne?? on Søn 8 Feb 2015 - 21:27

KnutR

Admin
Okda skrev:
KnutR skrev:Gutta! Konsentrer littegranne nåda.

Om det kommer reklame for virusprogrammer, så kan det hende dere er paranoide og har søkt etter antivirusprogrammer i lengre tid. Hvorfor dette vises for en som tydeligvis har surfa rundt etter Harley kan man jo fundere på.  tongue

Ja, da synes jeg vi skal lage ett nytt tema: Hvilken reklame fikk du opp i dag, da? DET kunne blitt underholdende, det hehehe....

Hahaha, akkurat den ideen slo meg mens jeg skreiv det innlegget også!

I garasjen: Honda Shadow 1100, Honda CX500, Suzuki GS125, Yamaha RD350(den gamle, caferacer to be), relativt ombygd Moto Guzzi V50II med EML sidevogn (støttehjulsræseren), Suzuki CS50 (moppen til fruen), Garelli Eureka Flex (låvefunnet) + en container med deler til alle førnevnte. Har et bur til familiebruk, Peugeot 4007.
Vis Medlemmets Profil

18 Re: Advarsel om virus her inne?? on Søn 8 Feb 2015 - 21:57

måtte bare teste..
reklame for noe winzip greier..re-freshet og da kom det noe med bluescreenfix..

lite morro å melde.. clown

Vis Medlemmets Profil

19 Re: Advarsel om virus her inne?? on Søn 8 Feb 2015 - 23:29

KnutR skrev:Dersom dere får mye reklame for dildoer, så bør dere ta en liten prat med dama (eller kanskje gå i dere selv).

Hehe,du kommer deg,KnutR afro

20 Re: Advarsel om virus her inne?? on Ons 20 Jan 2016 - 18:30

Fikk nettopp mail fra en kar som sier at følgende skjer når han går inn her på BAN:

"Flere ganger jeg har være inne på forumet kommer det popup beskjed om at pc vil bli låst. Jeg bruker Android tlf med skrivebordsvisning."

Noen andre som plages med dette??

21 Re: Advarsel om virus her inne?? on Ons 20 Jan 2016 - 19:25

KnutR

Admin
KliffArne skrev:Fikk nettopp mail fra en kar som sier at følgende skjer når han går inn her på BAN:

"Flere ganger jeg har være inne på forumet kommer det popup beskjed om at pc vil bli låst. Jeg bruker Android tlf med skrivebordsvisning."

Se svaret mitt over...

Reklamen som vises er litt avhengig av hva du har sett på fra før.

Vis Medlemmets Profil

22 Re: Advarsel om virus her inne?? on Ons 20 Jan 2016 - 19:57

KnutR skrev:
KliffArne skrev:Fikk nettopp mail fra en kar som sier at følgende skjer når han går inn her på BAN:

Se svaret mitt over...

Reklamen som vises er litt avhengig av hva du har sett på fra før.

Mailen kom direkte til min e-mail, som er tilknyttet "kontakt-skjemaet" her på forumet. Jeg fikk ikke svart vedkommende, da jeg klarte å slette mailen fra telefonen min rett etterpå. Trodde den lå på pc'en, men den forsvant derfra også.

Den var tilsynelatende fra en som ikke er registrert her inne, en som bare var innom. Synd hvis noen lar seg skremme vekk av sånne bagateller clown

23 Re: Advarsel om virus her inne?? on Ons 20 Jan 2016 - 20:13

Det er noen som har skrevet om dette her: http://mcsiden.no/viewtopic.php?f=20&t=6541&start=75
Om det stemmer det som er skrevet der, så skyldes det lenker fra andre forum på norwegianforum.net, og har altså ingenting med BAN/ikkebike å gjøre.

Den tråden er forøvrig verdt å lese i seg selv. Ikke at jeg oppfordrer noen til å besøke det forumet, snarere tvert imot.

Vis Medlemmets Profil

24 Re: Advarsel om virus her inne?? on Ons 20 Jan 2016 - 20:26

Var på ferie i ammerika sist Oktober, hadde innnbrudd i leiebilen og fikk frastjært pc`n min.
Stiller i dag med dagsfersk pc og ser nå det reklameres for noe spell på toppen her, jeg har ikke rekki å søke på noe snusk ennå  pig  men var det ikke mulig å laste ned ett program som fjernet den reklamen?

Vis Medlemmets Profil

25 Re: Advarsel om virus her inne?? on Tor 21 Jan 2016 - 9:41

På pc'en her, så varierer det om det er reklame eller ikke.Vet ikke hvorfor, kanskje er det som med telefonselgerne, de er lei av å prøve å få meg på kroken.

Det var en eller annen som nevnte at det kunne enkelt installeres noe som stopper slik reklame, husker ikke hvem. Bikeridr eller Palma??

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 1 av 2]

Gå til side : 1, 2  Next