Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

Advarsel om virus her inne??

Gå til side : Previous  1, 2

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 2 av 2]

26 Re: Advarsel om virus her inne?? on Tor 21 Jan 2016 - 9:59

KliffArne skrev:På pc'en her, så varierer det om det er reklame eller ikke.Vet ikke hvorfor, kanskje er det som med telefonselgerne, de er lei av å prøve å få meg på kroken.

Det var en eller annen som nevnte at det kunne enkelt installeres noe som stopper slik reklame, husker ikke hvem. Bikeridr eller Palma??
Jeg bruker noe som jeg tror heter adblocker på firefoxen, den tar vekk reklame og slikt tjafs, og den funker fint her.
Veldig upop hos avisene, de maser om å slå den av.

Vis Medlemmets Profil

27 Re: Advarsel om virus her inne?? on Tor 21 Jan 2016 - 10:17

KliffArne skrev:
Det var en eller annen som nevnte at det kunne enkelt installeres noe som stopper slik reklame, husker ikke hvem. Bikeridr eller Palma??
Bl.a jeg, ja Very Happy
Hvis dere bruker Firefox eller Chrome ("badeballen, som min mor sier), så gå til utvidelser (plugins) og leit opp adblock plus geek

Vis Medlemmets Profil

28 Re: Advarsel om virus her inne?? on Tor 21 Jan 2016 - 10:31

Hadde ikke orket å være her uten Adblock. pig

Vis Medlemmets Profil

29 Re: Advarsel om virus her inne?? on Tor 21 Jan 2016 - 10:47

WagenLagenKranken, Von skrev:Hadde ikke orket å være her uten Adblock. pig
Vøørd, Mææn (Eller "Word, Man") bounce

Vis Medlemmets Profil

30 Re: Advarsel om virus her inne?? on Tor 21 Jan 2016 - 13:01

Det var da det merkeligste.. Question Question Question
Lurer på om det her virusgreian er reelt nå jeg. Vel og merke for de som ikke bruker adblock.

Ser ut til at luringene i lattelecom (som er min såkalte "ISP" her i bygda) har sperret for norwegianforum.net..
Nuvel, som den anarkisten man er og med bittelitt kjennskap i alternative DNS-routinger, så kommer man seg jo rundt dette på en enkel måte da. I tillegg så funker det på mobilen via tele2 sitt 4G-nett, så før jeg slengte inn OpenDNS på routeren min, måtte jeg bruke den hændy-dændi "trådløs-sone" funksjonen.. What a Face

Vis Medlemmets Profil

31 Re: Advarsel om virus her inne?? on Tor 21 Jan 2016 - 16:32

virus eller ikke -jeg hadde problemer med å komme inn på siden http://www.bikeanarchy.com/ men det har vært andre MC forumer som har fusket de siste dagene også.... scratch

Adblock-adbloc+ og ghostery..ellers blir jeg drittlei nettet...

Vis Medlemmets Profil

32 Re: Advarsel om virus her inne?? on Tor 21 Jan 2016 - 19:17

Har hverken adblock eller noe på pc eller telefon, aldri noe problem. Den lille reklamen der oppe legger jeg knapt merke til.

33 Re: Advarsel om virus her inne?? on Ons 16 Mar 2016 - 17:34

har dukket opp en "bruker" uten innhold i bunn av innleggene som heter "sponsored content", blir borte ved innlogging.????

Vis Medlemmets Profil

34 Re: Advarsel om virus her inne?? on Ons 16 Mar 2016 - 17:34

har dukket opp en "bruker" uten innhold i bunn etter innleggene som heter "sponsored content",  blir borte ved innlogging.????

Vis Medlemmets Profil

35 Re: Advarsel om virus her inne?? on Tir 16 Aug 2016 - 13:31

KnutR

Admin
Var inne her på telefonen tidligere i dag, og fikk hele pakka med reklame og videresendinger.
Ser ut som de som står for denne forumløsningen har et solid problem når det gjelder reklamebasen sin - og de har en egen supporttråd om det i sitt forum.
http://help.forumotion.com/t145609-only-topic-ads-redirection-mobile-pc
De jobber med saken, er ikke mye verken KliffArne eller jeg får gjort noe med dessverre :/

I garasjen: Honda Shadow 1100, Honda CX500, Suzuki GS125, Yamaha RD350(den gamle, caferacer to be), relativt ombygd Moto Guzzi V50II med EML sidevogn (støttehjulsræseren), Suzuki CS50 (moppen til fruen), Garelli Eureka Flex (låvefunnet) + en container med deler til alle førnevnte. Har et bur til familiebruk, Peugeot 4007.
Vis Medlemmets Profil

36 Re: Advarsel om virus her inne?? on Ons 17 Aug 2016 - 23:52

KnutR skrev:...., er ikke mye verken KliffArne eller jeg får gjort noe med dessverre :/

Ihvertfall ikke jeg, nei rabbit Har ikke peiling på sånt uansett.

Men er ikke spesiellt plaget med dette, heller. Hverken på tlf eller pc

37 Re: Advarsel om virus her inne?? on Tor 18 Aug 2016 - 11:24

KnutR

Admin
KliffArne skrev:
KnutR skrev:...., er ikke mye verken KliffArne eller jeg får gjort noe med dessverre :/

Ihvertfall ikke jeg, nei rabbit  Har ikke peiling på sånt uansett.

Men er ikke spesiellt plaget med dette, heller. Hverken på tlf eller pc

Om du bruker en eller annen slags blokkeringsfunksjon, det være seg Google Chrome med Adblock eller et smart antivirusprogram som stopper popups, så går det ubemerket hen. Jeg har ikke noe sånt installert på telefonen min.. Men, når det er sagt, jeg var inne igjen fra telefonen senere på dagen for å se om jeg fant ut noe, og da var det en "vanlig" annonse som dukka opp. Spørs om det er en av annonsene i karusellen der som ikke er helt god..

I garasjen: Honda Shadow 1100, Honda CX500, Suzuki GS125, Yamaha RD350(den gamle, caferacer to be), relativt ombygd Moto Guzzi V50II med EML sidevogn (støttehjulsræseren), Suzuki CS50 (moppen til fruen), Garelli Eureka Flex (låvefunnet) + en container med deler til alle førnevnte. Har et bur til familiebruk, Peugeot 4007.
Vis Medlemmets Profil

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 2 av 2]

Gå til side : Previous  1, 2