Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

VW Boble topper?

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 1 av 1]

1 VW Boble topper? on Tor 25 Jul 2013 - 6:32

Hoen her inne som har et par topper til en VW liggende å slenge?

-Trenger (ønsker meg er vel nermere sannheten) et par dobbelport topper til en 1776 zylünder-zatz som jeg har anskaffet i den tro at dette gikk rett på en 1600 motor, noe det altså ikke gjør. Jeg kunne annonsert på VW Norge elns, men det ville avslørt hvor lite snøring jeg har på VW at jeg er mer komfortabel med å poste her hvor ingen leser likevel..

Vis Medlemmets Profil

2 Re: VW Boble topper? on Tor 25 Jul 2013 - 6:51

99Trollerud skrev:Hoen her inne som har et par topper til en VW liggende å slenge?

-Trenger (ønsker meg er vel nermere sannheten) et par dobbelport topper til en 1776 zylünder-zatz som jeg har anskaffet i den tro at dette gikk rett på en 1600 motor, noe det altså ikke gjør. Jeg kunne annonsert på VW Norge elns, men det ville avslørt hvor lite snøring jeg har på VW at jeg er mer komfortabel med å poste her hvor ingen leser likevel..

Hvem er "Hoen her inne"? clown 

Har ikke Haya en sånn VW-etellerannet som du kan plukke deler av?

Ikke mye hjelp i dette,men måtte bare motbevise din påstand om at ingen leser her rabbit 

3 Re: VW Boble topper? on Tor 25 Jul 2013 - 13:13

Min ikke noe særlig mye bedre halvdel bedriver høytlesning til meg om kvelden her innefra.

Vis Medlemmets Profil

4 Re: VW Boble topper? on Man 29 Jul 2013 - 12:18

Hva gjør du med blokken da?:-)

Vis Medlemmets Profil

5 Re: VW Boble topper? on Man 29 Jul 2013 - 13:47

jhn skrev:Min ikke noe særlig mye bedre halvdel bedriver høytlesning til meg om kvelden her innefra.
Ha-ha! Fantastisk! Laughing

Vis Medlemmets Profil

6 Re: VW Boble topper? on Man 29 Jul 2013 - 19:55

Øyvind skrev:Hva gjør du med blokken da?:-)

Har to blokker, det koster 1000 spenn å frese ut til 1776, har jeg hørt. Det kan jeg leve med. Og så må jeg få den full-flowet..

Sikkert noe DU kunne gjort, når jeg tenker meg om!! cyclops 

Vis Medlemmets Profil

7 Re: VW Boble topper? on Man 29 Jul 2013 - 22:41

Full-flowing har jeg aldri gjort, kun lastet ned en sånn DIY;-)

Jeg har et "moderat" motorprosjekt i hodet, men interessen er ikke alltid like stor. Selv om det er visse dager hvor jeg har lyst å droppe hele mc-greiene for gammel boble;-)

Jeg har en 1302S på modning utenfor:-)

Når skal vi stille mot hverandre på SCC?

Vis Medlemmets Profil

8 Re: VW Boble topper? on Man 29 Jul 2013 - 23:09

KnutR

Admin
Øyvind skrev:Full-flowing har jeg aldri gjort, kun lastet ned en sånn DIY;-)

Jeg har et "moderat" motorprosjekt i hodet, men interessen er ikke alltid like stor. Selv om det er visse dager hvor jeg har lyst å droppe hele mc-greiene for gammel boble;-)

Jeg har en 1302S på modning utenfor:-)

Når skal vi stille mot hverandre på SCC?

Pff, du har vært og sett uthuset hos Trollerud.. INGENTING av det du finner der er kapabelt til å i det heletatt dra seg bort til stripa på SCC Wink

I garasjen: Honda Shadow 1100, Honda CX500, Suzuki GS125, Yamaha RD350(den gamle, caferacer to be), relativt ombygd Moto Guzzi V50II med EML sidevogn (støttehjulsræseren), Suzuki CS50 (moppen til fruen), Garelli Eureka Flex (låvefunnet) + en container med deler til alle førnevnte. Har et bur til familiebruk, Peugeot 4007.
Vis Medlemmets Profil

9 Re: VW Boble topper? on Tir 30 Jul 2013 - 5:32

Jeg vet ikke om denne er veldig godt egnet for SCC?

I love you 

Vis Medlemmets Profil

10 Re: VW Boble topper? on Tir 30 Jul 2013 - 7:59

KnutR

Admin
Har ikke snøen gått enda? clown 

Den egner seg nok klart bedre som oppheng for fugleneket enn som deltaker på stripa ja. Du får poeng for den Wink

I garasjen: Honda Shadow 1100, Honda CX500, Suzuki GS125, Yamaha RD350(den gamle, caferacer to be), relativt ombygd Moto Guzzi V50II med EML sidevogn (støttehjulsræseren), Suzuki CS50 (moppen til fruen), Garelli Eureka Flex (låvefunnet) + en container med deler til alle førnevnte. Har et bur til familiebruk, Peugeot 4007.
Vis Medlemmets Profil

11 Re: VW Boble topper? on Tir 30 Jul 2013 - 10:30

Jeg har sånt trimluftfilter om du trenger..scratch 

Vis Medlemmets Profil

12 Re: VW Boble topper? on Tir 30 Jul 2013 - 17:33

Øyvind skrev:Jeg har sånt trimluftfilter om du trenger..scratch 

Hmmm? Har du det bare hvis jeg trenger? Enn om jeg ikke trenger, da har du det ikke? Snodig..

Vel, da regner jeg med at du ikke har dette, for jeg trenger ikke.. Jeg har kjøpt meg ny og fin gasser fra Uniten, luiftfilter included.

Vis Medlemmets Profil

13 Re: VW Boble topper? on Tir 30 Jul 2013 - 22:09

Hvilket tenninganlegg skal du bruke?:-)

Vis Medlemmets Profil

14 Re: VW Boble topper? on Ons 31 Jul 2013 - 5:14

Jeg var på nippet til å kjøpe ett eller annet fancy fra The Samba classifiedene for en tid tilbake, husker ikke hva det het, men selger anbefalte meg å kjøre orginal 009-fordeler, så foreløpig har jeg ikke opprioritert investering i ignition..

Vis Medlemmets Profil

15 Re: VW Boble topper? on Ons 31 Jul 2013 - 9:21

KnutR

Admin
Men spøk til revolver: Hva ER det der egentlig?
Reg som beltevogn? Tenk å kjøre pirattaxi med sånn en du! (kuriositet: jeg har kjørt pirattaxi med BV202, funka fett om du regner i underholdningsverdi, ikke fullt så fett om du regner bensinforbruk Wink )

Vis Medlemmets Profil

16 Re: VW Boble topper? on Ons 31 Jul 2013 - 18:30

KnutR skrev:Men spøk til revolver: Hva ER det der egentlig?
Reg som beltevogn? Tenk å kjøre pirattaxi med sånn en du! (kuriositet: jeg har kjørt pirattaxi med BV202, funka fett om du regner i underholdningsverdi, ikke fullt så fett om du regner bensinforbruk Wink)

Det er en slik en:

http://en.wikipedia.org/wiki/Snow_Trac

Jeg tror ikke det er så mange kunder oppe i Ådalen, der denne forhåpentlig vis snart skal gå igjen. Men herregud, skal ikke være knipen, kommer det noen som trenger skyss, så får jeg sikkert plass..

Vis Medlemmets Profil

17 Re: VW Boble topper? on Ons 31 Jul 2013 - 18:36

99Trollerud skrev:
Reg som beltevogn? Tenk å kjøre pirattaxi med sånn en du! (kuriositet: jeg har kjørt pirattaxi med BV202, funka fett om du regner i underholdningsverdi, ikke fullt så fett om du regner bensinforbruk Wink)

Det er en slik en:

Jeg tror ikke det er så mange kunder oppe i Ådalen, der denne forhåpentlig vis snart skal gå igjen. Men herregud, skal ikke være knipen, kommer det noen som trenger skyss, så får jeg sikkert plass..

Det var bra,var redd du holdt på med en VW trike ting...Grøss. affraid 

Vis Medlemmets Profil

18 Re: VW Boble topper? on Ons 31 Jul 2013 - 20:29

99Trollerud skrev:

Det er en slik en:

Er det en sånn som ble brukt i "The Shining"?

Vis Medlemmets Profil

19 Re: VW Boble topper? on Ons 31 Jul 2013 - 20:55

mortal skrev:
Er det en sånn som ble brukt i "The Shining"?

Aner ikke, men her kan dere sjekke selv:

http://watch32.com/movies-online/the-shining-925

Vis Medlemmets Profil

20 Re: VW Boble topper? on Tor 1 Aug 2013 - 12:28

Jo da, det var en Snow-Trac, antagelig en ST4. Her er et par bilder fra filmen:

Og bilde av den aktuelle maskinen:

Vis Medlemmets Profil

21 Re: VW Boble topper? on Tor 1 Aug 2013 - 17:04

Litt finere enn min, men ikke så mye... rabbit 

Vis Medlemmets Profil

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 1 av 1]