Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

Rullende chassie Husqvarna 610 selges

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 1 av 1]

1 Rullende chassie Husqvarna 610 selges on Fre 2 Aug 2013 - 18:17

Trur detta er ei 1995 modell, men vetta faen egentlig. 3.000,- spenn? 2.000,-? Hæ? Hva sierru?? Deal eller?? What a Face 

Vis Medlemmets Profil

2 Re: Rullende chassie Husqvarna 610 selges on Fre 2 Aug 2013 - 22:00

Er skikkelig interessert , kan du legge ved et flyfoto av gullet.

Vis Medlemmets Profil

3 Re: Rullende chassie Husqvarna 610 selges on Fre 2 Aug 2013 - 23:59

KnutR

Admin
Om du vil ha mer Husky 610, lazyboy, så si fra.
Jeg har en 99 modell som er registrert + en 570 rullende chassis /delesykkel MED motor (trumfer deg der, trollis). Motorene på disse to er like, felger etc er ulike. Delesykkelen mangler clutch og plastikk. 
Går som en nylig voldtatt apekatt med sennep i ræva. Beklager ordbruk, men kommer ikke på noe mer beskrivende. geek

I garasjen: Honda Shadow 1100, Honda CX500, Suzuki GS125, Yamaha RD350(den gamle, caferacer to be), relativt ombygd Moto Guzzi V50II med EML sidevogn (støttehjulsræseren), Suzuki CS50 (moppen til fruen), Garelli Eureka Flex (låvefunnet) + en container med deler til alle førnevnte. Har et bur til familiebruk, Peugeot 4007.
Vis Medlemmets Profil

4 Re: Rullende chassie Husqvarna 610 selges on Lør 3 Aug 2013 - 0:41

Næh, Kødder bare litt med skrotfanten i Sande What a Face .Han må være i en desperat pengenød siden han er villig til og gi slipp på etfremtidig 15-20 års restaureringsprsjekt Laughing 

For øvrig er jeg tilhenger av sykkler som virker med minimalt av vedlikehold, så jeg tror ikke Husqvarna er det rette for meg.

Vis Medlemmets Profil

5 Re: Rullende chassie Husqvarna 610 selges on Lør 3 Aug 2013 - 0:48

KnutR

Admin
lazyboy skrev:Næh, Kødder bare litt med skrotfanten i Sande What a Face .Han må være i en desperat pengenød siden han er villig til og gi slipp på etfremtidig 15-20 års restaureringsprsjekt Laughing 

For øvrig er jeg tilhenger av sykkler som virker med minimalt av vedlikehold, så jeg tror ikke Husqvarna er det rette for meg.

Ufint å mobbe! Laughing 
Men joa, jeg kjenner igjen den med vedlikehold. Savner XL'n min.. Den gikk som ei sveitsisk klokke den..

I garasjen: Honda Shadow 1100, Honda CX500, Suzuki GS125, Yamaha RD350(den gamle, caferacer to be), relativt ombygd Moto Guzzi V50II med EML sidevogn (støttehjulsræseren), Suzuki CS50 (moppen til fruen), Garelli Eureka Flex (låvefunnet) + en container med deler til alle førnevnte. Har et bur til familiebruk, Peugeot 4007.
Vis Medlemmets Profil

6 Re: Rullende chassie Husqvarna 610 selges on Lør 3 Aug 2013 - 0:52

Ja, har hatt 2 stk Xl og begge tålte juling

Vis Medlemmets Profil

7 Re: Rullende chassie Husqvarna 610 selges on Lør 3 Aug 2013 - 5:59

FAEN!!! Blir mobbet on-line, og moderator er med på det!!

Kan jo like gjerne melde meg inn på mc-siden, eller hva faen den heter!! Mad 

Skulle aldri ha kjøpt den derre 610-en, men jeg er litt for lett å lure når ordet "Husqvarna" dukker opp i salgsannonsene. pale 

Vis Medlemmets Profil

8 Re: Rullende chassie Husqvarna 610 selges on Lør 3 Aug 2013 - 7:13

99Trollerud skrev:Skulle aldri ha kjøpt den derre 610-en, men jeg er litt for lett å lure når ordet "Husqvarna" dukker opp i salgsannonsene.  pale 

Løftet såvidt øyelokket da jeg så annonsen din. Hadde jeg ikke hatt såpass prosjektmateriale som jeg allerede har stående i garasjen,så skulle jeg vurdert den,selv om jeg ikke aner hva ei huskværn er clown 

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 1 av 1]