Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

Utestengt...

Gå til side : 1, 2, 3 ... 10, 11, 12  Next

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 1 av 12]

1 Utestengt... on Fre 2 Aug 2013 - 18:50

Da var også jeg ute strengt fra MCsiden, uten noen forklaring. Jeg fikk link til en melding pr. epost som overskriften var "Nok er Nok"...

Vis Medlemmets Profil http://mcsidene.no/

2 Re: Utestengt... on Fre 2 Aug 2013 - 19:09

Kan ikke si at jeg ble veldig overrasket ... din side kan kanskje sies å være litt lik mc-siden, både navn og utseende. Jeg har ventet på dette ... men må også si at jeg hadde ikke stengt deg ute av den grunn ... men jeg tar ikke meg selv så høytidlig som "gjengen" der borte gjør.

Vis Medlemmets Profil

3 Re: Utestengt... on Fre 2 Aug 2013 - 19:14

jhn skrev:Kan ikke si at jeg ble veldig overrasket ... din side kan kanskje sies å være litt lik mc-siden, både navn og utseende. Jeg har ventet på dette ... men må også si at jeg hadde ikke stengt deg ute av den grunn ... men jeg tar ikke meg selv så høytidlig som "gjengen" der borte gjør.

Tror du det er det som er grunnen? Eller min støtte til Julenissen?

4 Re: Utestengt... on Fre 2 Aug 2013 - 21:01

Jøss, som de styrer der inne! Sto det ingen begrunnelse i meldingen, annet enn "nok er nok"??

Det er tydelig at man skal ha et konformt miljø der, ingen skal stikke seg ut eller ha meninger på kant med høvdingen. Har man det blir man utestengt. Shocked

Vis Medlemmets Profil

5 Re: Utestengt... on Fre 2 Aug 2013 - 21:10

Jaggu flaks jeg aldri registrerte meg der Shocked

Vis Medlemmets Profil

6 Re: Utestengt... on Fre 2 Aug 2013 - 21:17

mc siden, hva er det? enda mindre forum enn bike.no? nei, holder meg her jeg syns takhøyden her er akkurat passe :)

Vis Medlemmets Profil

7 Re: Utestengt... on Fre 2 Aug 2013 - 21:29

mortal skrev:Jøss, som de styrer der inne! Sto det ingen begrunnelse i meldingen, annet enn "nok er nok"??

Det er tydelig at man skal ha et konformt miljø der, ingen skal stikke seg ut eller ha meninger på kant med høvdingen. Har man det blir man utestengt. Shocked

Jeg fikk følgende epost, det er alt jeg vet utenom at jeg ikke får logget inn å lese meldingen.

epost fra AJ skrev:

Du har mottatt en ny personlig melding fra "AJ" til din brukerkonto på
siden "". Meldingen har følgende emne:

Nok er nok!

Du kan lese denne meldingen ved å klikke på følgende link:

http://www.mcsiden.no/ucp.php?i=pm&folder=inbox

8 Re: Utestengt... on Fre 2 Aug 2013 - 22:02

KnutR

Admin
Ganske spenstig hersketeknikk da, DET ska'n ha. Gir ikke mye rom for reprisalier eller forsvarstaler.

I garasjen: Honda Shadow 1100, Honda CX500, Suzuki GS125, Yamaha RD350(den gamle, caferacer to be), relativt ombygd Moto Guzzi V50II med EML sidevogn (støttehjulsræseren), Suzuki CS50 (moppen til fruen), Garelli Eureka Flex (låvefunnet) + en container med deler til alle førnevnte. Har et bur til familiebruk, Peugeot 4007.
Vis Medlemmets Profil

9 Re: Utestengt... on Fre 2 Aug 2013 - 22:24

KnutR

Admin
PS: Vi har gjestebesøk fra Italia :)

I garasjen: Honda Shadow 1100, Honda CX500, Suzuki GS125, Yamaha RD350(den gamle, caferacer to be), relativt ombygd Moto Guzzi V50II med EML sidevogn (støttehjulsræseren), Suzuki CS50 (moppen til fruen), Garelli Eureka Flex (låvefunnet) + en container med deler til alle førnevnte. Har et bur til familiebruk, Peugeot 4007.
Vis Medlemmets Profil

10 Re: Utestengt... on Fre 2 Aug 2013 - 22:29

KnutR

Admin
Godtvoksen skrev:
KnutR skrev:PS: Vi har gjestebesøk fra Italia :)

var det derfor jeg fikk melding, men den ble slettet igjen...

Jepp, men gjesten dukka opp igjen clown

Vis Medlemmets Profil

11 Re: Utestengt... on Fre 2 Aug 2013 - 22:39

Nei, dæven, har vi storfint besøk av selveste kongen? Også her inne da gitt!

Vis Medlemmets Profil

12 Re: Utestengt... on Fre 2 Aug 2013 - 22:41

KnutR

Admin
mortal skrev:

king jocolor

Vis Medlemmets Profil

13 Re: Utestengt... on Fre 2 Aug 2013 - 23:07

Da har jeg fått begrunnelsen for min utestenging

AJ skrev:

At du starter opp et forum som til forveksling er ganske så likt MCsiden.no forundrer oss en smule siden du åpenbart ikke er fornøyd med hvordan nettopp MCsiden.no drives.
At du jobber for å sette MCsiden i et ugunstig lys er overtydelig og gjør at du ikke lenger er ønsket som medlem på dette forumet.
Oppstarten av dine nye MCsidene forum er, slik vi ser det, et tydelig bevis på dette.
Din holdning til MCsiden har i lengre tid vært negativ, slik vi oppfattet det. Noe du ikke har lagt skjul på i andre forum. Dette gidder vi ikke lenger finne oss i og ser ingen gode grunner til hvorfor du fortsatt skal være medlem av MCsiden.no. Din konto her på MCsiden.no er herved stengt.

AJ

14 Re: Utestengt... on Fre 2 Aug 2013 - 23:19

mortal skrev:

De er nok inne og lurer her,av og til. Og det er jo bare hyggelig.

At Høvdingen blir litt pissed av at Godtvoksen lager et forum med nesten samme navn som sitt eget,kan man jo kanskje forstå. At han også stenger gv ute fra sitt eget forum pga dette,er vel heller ikke så uforståelig.

Men saksbehandlingen der borte er kanskje i overkant effektivt? Håper jeg aldri blir sånn at jeg må ha med meg forumet på ferie rabbit 

15 Re: Utestengt... on Fre 2 Aug 2013 - 23:43

KliffArne skrev:

At Høvdingen blir litt pissed av at Godtvoksen lager et forum med nesten samme navn som sitt eget,kan man jo kanskje forstå. At han også stenger gv ute fra sitt eget forum pga dette,er vel heller ikke så uforståelig.

Jeg kan forstå at han missliker det, men HALLO stenge folk ute av den grunn når jeg ikke har reklamert (SPAM) for forumet på mcsiden.no er for meg uforståelig...

16 Re: Utestengt... on Lør 3 Aug 2013 - 1:18

....er helt enig med AJ at dere to er utestengt - oppviglere!

....selv er jeg selvsagt inne i varmen..

Vis Medlemmets Profil

17 Re: Utestengt... on Lør 3 Aug 2013 - 4:07

Godtvoksen skrev:Da har jeg fått begrunnelsen for min utestenging

AJ skrev:

At du starter opp et forum som til forveksling er ganske så likt MCsiden.no forundrer oss en smule siden du åpenbart ikke er fornøyd med hvordan nettopp MCsiden.no drives.
At du jobber for å sette MCsiden i et ugunstig lys er overtydelig og gjør at du ikke lenger er ønsket som medlem på dette forumet.
Oppstarten av dine nye MCsidene forum er, slik vi ser det, et tydelig bevis på dette.
Din holdning til MCsiden har i lengre tid vært negativ, slik vi oppfattet det. Noe du ikke har lagt skjul på i andre forum. Dette gidder vi ikke lenger finne oss i og ser ingen gode grunner til hvorfor du fortsatt skal være medlem av MCsiden.no. Din konto her på MCsiden.no er herved stengt.

AJ

Jeg er glad.. Dette var fantastisk artig lesning på morgenkvisten! Utestengt fordi mc-siden var redd for konkurransen fra ditt nye forum.. Speachless..
Greit at man må verne om sine verdier, og at Norge er et lite mc-land, men spørs om man ikke tar seg selv LITT for høytidelig når man bruker frykten for å bli utkonkurrert som argument for utestengelse..

Fantstisk artig var det uansett å lese at vi, til tross for at fødselsdatoen kanskje skulle indikere noe annet, fremdeles holder oss på 6-årsstadiet?

Vis Medlemmets Profil

18 Re: Utestengt... on Lør 3 Aug 2013 - 5:21

99Trollerud skrev:Kan jo like gjerne melde meg inn på mc-siden, eller hva faen den heter!! Mad

Mc-siden eller mc-sidene eller noe sånt pirat 

En ting jeg har lurt på veldig lenge,og som passer i denne tråden; Jeg headhuntet jo deg back in the days til AJ's imperium,men det tok liksom ikke av fra deg når det gjaldt posting. Og det gikk ikke lenge før du var vekk. Jeg så Høvdingen nevne noe om noe som " katten hadde dratt inn",men vet ikke om det gjaldt deg.

Hva er historien bak din kvikke visitt i AJ's imperium??

19 Re: Utestengt... on Lør 3 Aug 2013 - 5:44

KliffArne skrev:

Vetta faen? Husker ikke så mye.. Er AJ = "Snikkaren" fra Bike?

Hvorfor kan ikke folk bare ha en useriøs holdning til alt, så slipper man all denne kjærringkrangelen?

Vis Medlemmets Profil

20 Re: Utestengt... on Lør 3 Aug 2013 - 6:02

Mitt siste innlegg ble også slettet...

21 Re: Utestengt... on Lør 3 Aug 2013 - 9:41

99Trollerud skrev:
KliffArne skrev:

Hvorfor kan ikke folk bare ha en useriøs holdning til alt, så slipper man all denne kjærringkrangelen?

Aj er vel ikke snikkaren, men Snikkaren er vel Snikkaren i begge forumene og Snikkaren er en av lakeiene til Aj Dvs moderator på Mcsiden

Vis Medlemmets Profil

22 Re: Utestengt... on Lør 3 Aug 2013 - 10:32

99Trollerud skrev:
KliffArne skrev:

Der er vi på linje,Trollis'en. Prøver å ha en never mind holdning til ting som blir skrevet her på den store verdensveven. Men noe må man jo henge seg opp i santa 

Og jeg er ikke så nøye på det,men må innrømme at Godtvoksen's "vervekampanje" både her og der synes litt ,hva skal jeg si,uhøflig. Det er vel ikke helt fint å komme busende inn på et forum,for i løpet av et par dager gjøre som GV har gjort her? Suspect 

Når det er sagt,så tar jeg det ikke så tungt. Bare måtte få sagt det bom 

23 Re: Utestengt... on Lør 3 Aug 2013 - 11:12

KliffArne skrev:

Og jeg er ikke så nøye på det,men må innrømme at Godtvoksen's "vervekampanje" både her og der synes litt ,hva skal jeg si,uhøflig. Det er vel ikke helt fint å komme busende inn på et forum,for i løpet av et par dager gjøre som GV har gjort her? Suspect 

Har vel ikke på noen måte tenkt "vervekamanje" og beklager at det blir oppfatter som uhøflig. scratch  Nytt forum var vel først tenkt og ment som bare for moro og humoristisk, på samme måte som http://anti-ikkebike.norwegianforum.net/. Imidlertid endret tanken/ideen seg underveis. Jeg fikk da mer seriøst lyst til å lage til et alternativ til mcsiden.no

Av høflighet skal jeg ikke linke til mitt nye forum igjen Embarassed

24 Re: Utestengt... on Lør 3 Aug 2013 - 19:43

Godtvoksen skrev:
KliffArne skrev:

Har vel ikke på noen måte tenkt "vervekamanje" og beklager at det blir oppfatter som uhøflig. scratch  Nytt forum var vel først tenkt og ment som bare for moro og humoristisk, på samme måte som http://anti-ikkebike.norwegianforum.net/. Imidlertid endret tanken/ideen seg underveis. Jeg fikk da mer seriøst lyst til å lage til et alternativ til mcsiden.no

Her er jeg helt enig med cliff, det var samme framgangsmåten AJ benyttet når han overtok mc siden. la ut teasere og linket til siden sin.
Om Godtvoksen holder seg for god til det er det veldig bra

Vis Medlemmets Profil

25 Re: Utestengt... on Lør 3 Aug 2013 - 20:31

custom 95 skrev:
Godtvoksen skrev:
KliffArne skrev:

Her er jeg helt enig med cliff, det var samme framgangsmåten AJ benyttet når han overtok mc siden. la ut teasere og linket til siden sin.
Om Godtvoksen holder seg for god til det er det veldig bra

Jeg er uenig.
Dette er jo ett anarki-forum så da bør ikke slike regler gjelde.
Very Happy 
Når det er sagt:
Det er jo en veldig fin gavepakke til AJ å legge ut linker til sin nye side på det forumet.
Da blir man jo utestengt med en "god" grunn å dekke seg bak.
Ikke slik som når "Cliff" ble utestengt.
Fordi de tydeligvis ikke likte "væremåten" hans på forumet. Eventuelt at de ikke aksepterte hans godlynte "mobbing" og lettere provokasjoner.
:)

Vis Medlemmets Profil

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 1 av 12]

Gå til side : 1, 2, 3 ... 10, 11, 12  Next

Similar topics

-

» Utestengt...