Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

Utestengt...

Gå til side : Previous  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 10, 11, 12  Next

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 6 av 12]

126 Re: Utestengt... on Søn 11 Aug 2013 - 12:20

Belyse...

Vel, jeg ble utestengt fra MC-siden 20 minutter etter at jeg skrev presentasjonen av meg her inne i går.
Man trenger ikke gruble så mye, den kan leses av de som gidder.
Når man er fra halv-gokk så tar man det ikke så tungt å bli kalt en faen, men det er nok verre for folk sørfra Rolling Eyes 

Men fikk i alle fall bevisst at man blir stalket av den røde affraid

Vis Medlemmets Profil

127 Re: Utestengt... on Søn 11 Aug 2013 - 12:34

KnutR

Admin
Jøjje meg..
Så, med andre ord: Om jeg skal eksistere bortpå der, så må jeg ta det pianissimo med hva jeg skriver her. Selv om jeg stort sett har brukt det andre forumet til uskyldige, tekniske spørsmål?

No 

Det finnes definitivt beskrivende definisjoner av slike situasjoner, men .. Tror de skal forbigås i stillhet da jeg fremdeles / på tross av fremdeles kommer til å benytte det andre forumet til å finne ut av tekniske spørsmål, iallefall all den tid vi ikke er mange nok her inne til å dekke alle mørke hjørner av hobbyens tekniske underfundigheter.

I garasjen: Honda Shadow 1100, Honda CX500, Suzuki GS125, Yamaha RD350(den gamle, caferacer to be), relativt ombygd Moto Guzzi V50II med EML sidevogn (støttehjulsræseren), Suzuki CS50 (moppen til fruen), Garelli Eureka Flex (låvefunnet) + en container med deler til alle førnevnte. Har et bur til familiebruk, Peugeot 4007.
Vis Medlemmets Profil

128 Re: Utestengt... on Søn 11 Aug 2013 - 12:40

joo skrev:Belyse...

Vel, jeg ble utestengt fra MC-siden 20 minutter etter at jeg skrev presentasjonen av meg her inne i går.
Når man er fra halv-gokk så tar man det ikke så tungt å bli kalt en faen, men det er nok verre for folk sørfra Rolling Eyes 

Let me get this straight;

-Du opprettet en konto her, presenterte deg selv, og da du gikk tilbake til mc-siden (eller hva den nå heter?), så var du stengt ute????

DETTE håper jeg ikke stemmer??

Vis Medlemmets Profil

129 Re: Utestengt... on Søn 11 Aug 2013 - 12:54

KliffArne skrev:Jeg hadde tenkt la dette gå med mitt forrige innlegg,da jeg igrunn var "fornøyd" med bekreftelsen i "mitt" tilfelle om at jeg ikke hadde drevet med ufine ting pm,hverken til Aj eller hans "rævediltere". At min versjon som jeg gjennom ole m fikk lagt frem i det ærbødige selskap viser seg å holde vann. Den ene etter den andre rævedilteren prøvde febrilsk å forklare at det lå mye mere i sånne saker enn hva som var tilgjengelig for de vanlige brukerne på forumet. En del av brukerne satte spørsmåltegn ved dette,mens andre tok forklaringene til "ledelsen" for god fisk.At jeg hadde vært på kant med andre fora tidligere,ble brukt av enkelte til å rettferdiggjøre min skjebne.Aj kjenner lusa på gangen,og innrømmer langt på vei at dette går på "trynefaktor". Greit nok,det er hans forum,men vær ærlige om dette istedet for å mistenkeliggjøre folk.

Aj gjør et poeng av at jeg velvillig lar Godtvoksen bruke forumet mitt til å slenge dritt mot dem. Vel,Aj. Det gjør jeg med god samvittighet,det kjennes rett og slett godt å få bidra til at folk skal få lov til å få frem sin versjon av sånne saker.Og vet du hvorfor jeg synes det? Selvfølgelig gjør du det,jeg har nemmelig blitt satt i samme situasjonen selv.Av deg.
Jeg så et bittelite tegn til selvransakelse i ditt innlegg angående meg, men du har enda en lang vei å gå.Gjør som du anbefalte en annen av dine medlemmer,sett deg ned,pust med magen etc etc,gå i deg selv. Det er ikke sikkert at verden er så veldig stygg med deg,det kan vel så gjerne være en liten djevel som sitter på skuldra di og hvisker deg i øret. Den menneskelige psyken er veldig komplisert,det har vi sikkert alle opplevd gjennom livet.Også jeg.

Hvis jeg noen gang møter en hvit Stelvio på min vei,så kommer jeg nok ikke til å vrenge rundt for å hverken skjelle deg ut eller by på en kaffe. Men skulle vi tilfeldigvis treffes,så ser jeg ingen grunn til at jeg ikke skal klare å se deg inn i øynene. Det vil isåfall ikke bli veeeldig lenge,vil jo nødig bli oppfattet som flørtende rabbit  Ikke skal jeg skjelle deg ut heller.Men slår du til meg,så får du en tilbake bom 

Om de andre der oppe ønsker å belyse sin sak her,så er det helt ok. Men la være å bli ufine.
Du har jammen en del gode poenger her. Det beste for "den røde" er jo at dette ties i hjel. Hvis det er stille og rolig så slipper de å hverken endre noe eller innrømme noe, det er vel sånn de vil ha det....

Vis Medlemmets Profil

130 Re: Utestengt... on Søn 11 Aug 2013 - 13:01

joo skrev:Når man er fra halv-gokk så tar man det ikke så tungt å bli kalt en faen, men det er nok verre for folk sørfra Rolling Eyes 
Dust=advarsel, faen=utestengelse.

Og det gjelder her inne også clown  Vet ikke om man skal le eller gråte

131 Re: Utestengt... on Søn 11 Aug 2013 - 13:02

99Trollerud skrev:

Let me get this straight;

-Du opprettet en konto her, presenterte deg selv, og da du gikk tilbake til mc-siden (eller hva den nå heter?), så var du stengt ute????

DETTE håper jeg ikke stemmer??
Han kalte jo AJ for "frekk en fan" i presentasjonen sin her. Ikke rart han ble utestengt fra MCsiden... Neutral 

Vis Medlemmets Profil

132 Re: Utestengt... on Søn 11 Aug 2013 - 13:03

KnutR

Admin
KliffArne skrev:
joo skrev:Når man er fra halv-gokk så tar man det ikke så tungt å bli kalt en faen, men det er nok verre for folk sørfra Rolling Eyes 
Dust=advarsel, faen=utestengelse.  

Og det gjelder her inne også clown   Vet ikke om man skal le eller gråte

Herover er jo uttrykket normalt "Faens dust", eller mer korrekt, på totenmål: "Faan tæ iddiot". Hva ville det medført? Shocked

I garasjen: Honda Shadow 1100, Honda CX500, Suzuki GS125, Yamaha RD350(den gamle, caferacer to be), relativt ombygd Moto Guzzi V50II med EML sidevogn (støttehjulsræseren), Suzuki CS50 (moppen til fruen), Garelli Eureka Flex (låvefunnet) + en container med deler til alle førnevnte. Har et bur til familiebruk, Peugeot 4007.
Vis Medlemmets Profil

133 Re: Utestengt... on Søn 11 Aug 2013 - 13:33

Når man er fra halv-gokk så tar man det ikke så tungt å bli kalt en frekke faen, men det er nok verre for folk sørfra Rolling Eyes 

Jeg tok meg friheten til å korrigere deg i siteringen over her.
Jeg har hatt stor sans for dine reiseskildringer med bilder inne på MCsiden, og hadde en stor rolle når det kontoen din ble åpnet opp igjen forrige gang. Jeg kommer nok ikke til å rope så høyt om å få åpnet kontoen din igjen.

Det er mulig du mener det er normal folkeskikk å kalle noen en frekk faen, og så kalle han en stalker etterpå fordi han har sett hva du skrev. Foventet du at han ikke skulle se det, så er det jo direkte baksnakking, noe jeg ikke ser på som god folkeskikk.

Greit nok at det er lett å hive seg på bølgen i et hylekor, men dere kaller oss andre for sauer og what not fordi vi godtar ting som det er. Men er dere egentlig noen mindre sauer når den ene etter den andre skal komme med kvassere ord enn den andre?

Fakta er at AJ er eier av MCsiden, og har full mulighet til å luke ut uønskede medlemmer, og når dere går til slike personangrep som mange av dere gjør, så deal with it.

Vis Medlemmets Profil

134 Re: Utestengt... on Søn 11 Aug 2013 - 13:59

Disclaimer: Jeg aner ikke hva dere driver med på den andre siden, og driter igrunn idet.

MEN: Holder det å si "når man eier siden så har man full mulighet til å luke ut uønskede medlemmer"?

Dette synes ikke jeg holder. Og det var akkurat det jeg slet med på gamle Bike: Forumet er en ARENA der folk treffes! På denne arenaen kan det være haugevis av folk som ferdes, som man ikke liker, men disse folkene er der fordi de liker ANDRE medlemmer enn verten?!

Det ville vært helt utrolig om 100, 1000, 2000 eller 50tusen medlemmer skulle være blodsbrødre og godt forlikte til evig tid? Hva skjedde med toleranse? Om man ikke vil ha folk med "dårlig folkeskikk" i venneflokken, er jeg redd man får en forferdelig kjedelig venneflokk etterhvert..

Å hevde at man har rett til å kaste ut hvem man vil, blir, synes jeg blir patetisk enkelt. Obama sender de han ikke liker til Guantanamo, om man støtter at maktmennesker kan ture frem som man vil fordi "man kan", er vi virkelig ute på ville veier..

Vis Medlemmets Profil

135 Re: Utestengt... on Søn 11 Aug 2013 - 14:09

Snikkeren skrev:Det er mulig du mener det er normal folkeskikk å kalle noen en frekk faen, og så kalle han en stalker etterpå fordi han har sett hva du skrev. Foventet du at han ikke skulle se det, så er det jo direkte baksnakking, noe jeg ikke ser på som god folkeskikk.
Tror nok alle her er klar over at det som skrives blir lagt merke til av "Storebror". Mulig det ikke er god folkeskikk å kalle noen for en frekk faen,i tilfelle det ikke stemmer.

Det er heller ikke særlig god folkeskikk å endre andres innlegg,selv om du legger ved en merknad om at det er gjort.

Snikkeren skrev:Greit nok at det er lett å hive seg på bølgen i et hylekor, men dere kaller oss andre for sauer og what not fordi vi godtar ting som det er. Men er dere egentlig noen mindre sauer når den ene etter den andre skal komme med kvassere ord enn den andre?
Hittil har du og supermorten + rogg vært unntatt ihvertfall når jeg har uttalt meg om hva jeg synes om de andre grønne's lojalitet til Høvdingen og at de har pøset på med usannheter om min person.

Siden du nå har beæret oss med ditt nærvær,hva er ditt standpunkt til hvordan Juleniss1 ble behandlet? Synes du det er greit å lyve offentlig om en person,bare for å "godta ting som de er"?

Snikkeren skrev:Fakta er at AJ er eier av MCsiden, og har full mulighet til å luke ut uønskede medlemmer, og når dere går til slike personangrep som mange av dere gjør, så deal with it.
Folk her "dealer" med det. Enig med deg,man bør unngå personangrep. Men som admin på åpne forumer,så må man kanskje være forberedt på en nesestyver av og til.
En annen ting er hva som blir oppfattet som personangrep,det er ikke alltid jeg selv forstår det. Et eksempel der Lordshaft inne hos dere skriver at Juleniss1 gikk til personangrep på ham,i den dærre ATTGATT-tråden. Der klarer jeg ikke å finne ut hva han egentlig mener.
Men,men,det har skjedd før at folk har blitt forbanna på meg uten at jeg selv har forstått hvorfor Suspect

Sist endret av KliffArne den Søn 11 Aug 2013 - 14:59, endret 1 gang (Reason for editing : Glemte å ta med "rogg")

136 Re: Utestengt... on Søn 11 Aug 2013 - 15:18

Som jeg skrev til deg i mailen da du henvendte deg til meg mens jeg var i syden, så kunne ikke jeg se så veldig mye gale i det du skrev som Juleniss1.
Jeg skrev også at hvis du lot ting kjøle seg ned litt, så skulle jeg høre med de andre når jeg kom hjem igjen, men da jeg kom hjem var det full diskusjon på tvers av forumene.

Jeg tror det beste når noe slikt skjer er å ta to skritt tilbake, og la ting roe seg før man på en høflig måte tar kontakt igjen for å løse konflikten. Da er det mye lettere å komme til en enighet enn om man hamrer løs på tastaturet med hornene fremdeles i pannen.

Når det gjelder usannheter, så er det vel ingen av moderatorene som har sagt at du har skrevet noe upassende i PM'er til noen av "oss"? Det som ble sagt er at det er mer som skjer i kulissene. Det betyr ikke nødvendigvis på PM. Det kan også være rapporteringer fra andre medlemmer. Disse kan vi naturligvis ikke hverken kommentere eller sitere fra av hensyn til den som rapporterer. Det håper jeg dere kan forstå.

Vis Medlemmets Profil

137 Re: Utestengt... on Søn 11 Aug 2013 - 16:15

Jeg tok nok av den gangen den røde ville påberope seg eierskap til bilder som ble vist på MC-siden. Det er i mine øyne direkte frekt, og selvsagt i strid med åndsverkloven og utvanning av rettigheter som alle som også tjener penger på fotograferingen sin kjemper for. Har ikke akkurat 1000-vis av bilder på iStockPhoto, YAY, Fotolia eller andre salgssteder, men steiler og biter om noen bare skal "ta for seg" og eie det jeg etter loven eier, det får meg til å se rødt! Ja, jeg kaller det FREKT!

Snikkeren; setter pris på ditt engasjement og din person. Har heller ikke noe imot noen av de andre grønne der borte. Strengt tatt absolutt ingen jeg kan si noe annet enn godt om, unntaket er jo bare en person.

Skal ikke se bort fra at jeg gambler på å skrive litt her inne i stedet for. "Sjefen" har sagt det skal få passere, har spurt om lov What a Face 

Vis Medlemmets Profil

138 Re: Utestengt... on Søn 11 Aug 2013 - 16:35

Jeg skjønner ikke at ikke det går an å legge slike saker bak seg, spesielt med tanke på at ønskene til brukerne ble etterkomt til det fulle.

Direkte sitert fra bruksbetingelsene til MCsiden:

Bruk av funksjonen- og internlagringen “Galleriet”
Når forumets funksjon "Galleri" tas i bruk aksepteres følgende: Bilder som lastes opp i "Galleri" på våre servere, påføres MCsiden.no vannmerke. MCsiden.no forutsetter at alle bilder som lastes opp på våre servere er gjort så av den rette opphavsmannen til de aktuelle bildene og/eller at den som laster disse opp har, for sin egen del, avklart eierskap og/eller rettigheter slik at de lar seg publisere via våre servere. Bruk av våre servere overfører ingen rettigheter til MCsiden.no hva gjelder bruk av disse, utenfor forumets egne sider. Skulle MCsiden ønske å benytte noen av de opplastede bilder i en setting og/eller presentasjon utenfor MCsiden.no, skal dette avklares med det medlem som står som eier/rettighetshaver av bildet(ene) En aksept av slik bruk gjelder kun for den anledning forespørselen gjelder. Bildene på serveren er beskyttet ved at de ikke lar seg linke til direkte fra forumet videre inn i andre nettsider.

Vis Medlemmets Profil

139 Re: Utestengt... on Søn 11 Aug 2013 - 17:08

Velger å skrive noen ord om det som skjer på det andre forumet her, grunnen er at tydeligvis blir alle tråder som diskuterer forumledelsens behandling av brukere stengt nesten umiddelbart. Håper det er OK for KliffArne at det kun skrives i denne tråden.

Vil bare få si at det AJ har gjort de siste dagene trodde jeg ikke kunne skje, på åpent forum begynner AJ subjektivt å gjøre sine vurderinger av enkelt brukere på sitt forum. Noe som han har sagt ikke skal gjøres i åpent forum, han har sågar utestengt brukere hvis de gjør karakteristikker av for eksempel moderatorer eller han. Nå har han begynt med det samme selv.

Han tolker alt som skrives i andre forumer, han tolker hvordan enkelte har oppført seg i settinger hvor det inviteres til felles samlinger, og ut ifra sin subjektive tolkning trekker han konklusjoner som for brukerne er noe helt annet enn det som var tenkt. Han gjør kardinalfeilen at han tolker alt som skjer kun i sitt bilde, og ingen balanserer det ut. Han kommer med sine betraktinger og stenger tråden etter sitt innlegg. Han har i et innlegg antydet at det ikke kan sammenlignes hva som skjer i et internettforum med hva som er regler i arbeidslivet. Med henvisning til at den som gjør det er dum og det var jeg som fikk denne karakteristikken uten at jeg i åpent forum har skrevet noe slik. Tror mange med meg hadde ønsket at det ble lagt inn en tidsfrist på for eksempel 12 timer etter et slikt innlegg å komme med tilsvar før tråden bel stengt.

Det eneste jeg vil si er at dere moderatorer (henvender meg til Snikkeren i og med at han har skrevet i tråden her) har en kjempeviktig jobb med å balansere ut det AJ gjør av subjektive tolkninger av sitt møte med brukere på andre forum og in real life. En mann må ikke få holde på slik alene. Det er i så fall veldig unorskt for hvordan vi tenker ledelsesstrukturer.

Vis Medlemmets Profil

140 Re: Utestengt... on Søn 11 Aug 2013 - 17:51

Snikkeren skrev:Når det gjelder usannheter, så er det vel ingen av moderatorene som har sagt at du har skrevet noe upassende i PM'er til noen av "oss"? Det som ble sagt er at det er mer som skjer i kulissene. Det betyr ikke nødvendigvis på PM. Det kan også være rapporteringer fra andre medlemmer. Disse kan vi naturligvis ikke hverken kommentere eller sitere fra av hensyn til den som rapporterer. Det håper jeg dere kan forstå.
"Så er det vel",  "kan også være" , etc.etc.    

Det ble av ole m laget en tråd med spørsmål om hvorfor Juleniss1 var utestengt,og der vippet det frem og tilbake om det hadde foregått noe stygt PM fra min side eller ikke. Min person ble offentlig debattert og smurt ut over forumet. Ikke spesiellt festlig for meg,å sitte og lese uten å få lov til å "forsvare" meg. Takket være ole m,fikk jeg lagt inn et par ord. Men fremdeles var det voksne oppegående deltakere som fortsatte å så tvil om min personlige karakter. Godt hjulpet av moderatorer som fortsatte å kverne på med " det finnes mere i sånne saker enn hva vi kan/vil legge ut på forumet". Det føltes veldig urettferdig og feilt.

Deg Snikkeren har jeg ansett for å være en selvstendig tenkende person,vær grei og ikke tråkk i samme gjørma en gang til hvis du ikke har noe håndfast å komme med.

141 Re: Utestengt... on Søn 11 Aug 2013 - 19:29

Hvordan jeg skal svare på den KliffArne synes jeg er litt vanskelig. Når du ber meg komme med noe mer håndfast, og jeg ikke kan det uten å komprimere den/de som rapporterer.

"Så er det vel", med ? på slutten av setningen skrev jeg da jeg ikke har fått lest alle innleggene, og ikke ville være for bastant i min uttalelese.

Hadde det vært bedre om jeg hadde skrevet at vi har fått rapporteringer på innlegg som du har skrevet, istedenfor "kan også være" når jeg uansett ikke kan dokumentere dette ovenfor deg? Du måtte da uansett stolt på at jeg snakket sant.

Jeg vil gjerne benytte sjangsen til å fortelle litt om hvordan det er å være moderator på et (forholdsvis) stort forum:

Fra tid til annen hender det at vi får rapporter fra andre brukere. Ofte er det ikke "den forulempede" som rapporterer, men kanskje en annen bruker som mener at noen har gått over streken. Det er også brukere av ikkebike som har benyttet seg av denne funksjonen på MCsiden.

Disse rapportene må vi behandle. Det er ofte rapporteringer ikke fører til noe annet enn et svar til den som rapporterer om at vi ikke ser problemet på samme måte som rapportereren, og ingen tiltak vil bli iverksatt. Andre ganger fører slike rapporteringer til at tiltak må iverksettes.

Det er forresten en ganske utakknemlig "jobb" å være moderator når det må iverksettes tiltak, noe de fleste sikkert har skjønt.

Og til antydningene om at jeg er i faresonen om å havne i gruppen av moderatorer som ikke klarer å tenke selv, så har jeg vel bevist at jeg tenker selv ved å skrive er at jeg synes utestengelsen av Juleniss1 var litt vel strengt. Jeg mener på ingen måte å si at de andre moderatorene ikke kan tenke selv, for det kan de i aller høyeste grad.

Sist endret av Snikkeren den Søn 11 Aug 2013 - 20:17, endret 1 gang (Reason for editing : Endret en tasteleif.)

Vis Medlemmets Profil

142 Re: Utestengt... on Søn 11 Aug 2013 - 20:01

Snikkeren skrev:Og til antydningene om at jeg er i faresonen om å havne i gruppen av moderatorer som ikke klarer å tenke selv, så har jeg vel bevist at jeg tenker selv ved å skrive er at jeg synes utestengelsen av Juleniss1 var litt vel strengt. Jeg mener på ingen måte å si at de andre moderatorene ikke kan tenke selv, for det kan de i aller høyeste grad.
Jeg har hatt meg en tur ut i frisk luft,for å klarne tankene litt. Kan forøvrig rapportere om 22 grader og lettskyet i Amsterdam,folk spiser is og kaker på uterestaurantene. sunny 

Bare for å presisere så antyder jeg ikke at du er i noen faresone,selv om det kan tolkes slik. Regner også med at alle andre er tenkende selvstendige mennesker,men av og til må man sette ting på spissen for å være sikker på at budskapet kommer fram. Jeg tror budskapet mitt er kommet fram nå.

La også meg få fortelle hvordan det er å være Admin/moderator på et relativt lite forum:  Det har enda ikke hendt at noen har klaget inn noe/noen her,disse rapportene slipper jeg å behandle. clown 

Jeg har hverken tid eller ønske om å beslaglegge fritid på å sitte og besvare/behandle eventuelle pm'er,og ser heller ikke behovet for å sette isammen en gruppe moderatorer for å overvåke hverandre. Vi satser på et åpent forum,hvor vi tar eventuelle uoverensstemmelser i plenum. Tror mye arbeid kan spares,da.
Prøver også å ikke ta meg selv for høytidelig,unngå å bli høy på meg selv. Der har jeg visstnok feilet,iflg.enkelte. At jeg tar "lett" på det,betyr ikke at hva som helst godtas. Det er mulig å bli kastet ut herfra også,men hvis det skjer så kommer ingen til å lure på hvorfor. Vi blir karakterisert som mennesker uten folkeskikk av enkelte,men innerst inne så er vi kanskje ikke så verst. santa

143 Re: Utestengt... on Søn 11 Aug 2013 - 20:12

Godtvoksen skrev:
KliffArne skrev:Ligger en link i  konspirasjonnstråden.

Ellers kan jeg bare si at å være schizofren ikke er bare bare,spesiellt når en av oss har et snev av paranoia i tillegg Suspect 
Det er en gruppe mennesker som jeg jobber profesjonelt med, og kan i de aller fleste tilfeller sies å være svært harmløse. De gjør vanligvis ikke en katt fortred. Det er straks verre når en møter på det vi kaller psykopater jfr http://no.wikipedia.org/wiki/Psykopati
Det kan syntes som AJ mener/tror dette innlegget er myntet på han. Er det noen andre som har oppfattet det slik? Det er nå en gang slik AJ, at hele verden dreier seg ikke om deg. At du syntes å tro det kan jeg nok ikke hjelpe deg med, men det forteller jo noe om deg uten at jeg skal nedlate meg til å kommentere det. Ellers så er det jo litt underlig at du stiller spørsmål om det i forumet ditt, hvor jeg ikke har adgang til å svare på spørsmålet. Kanskje det er det som kalles hersketeknikk...

Vis Medlemmets Profil http://mcsidene.no/

144 Re: Utestengt... on Søn 11 Aug 2013 - 20:19

Uansett synes ikke jeg det er noe trivelig der lengre..AJ`S avslutning av tråden:
http://www.mcsiden.no/viewtopic.php?f=20&t=6541&start=120

når jeg blir omtalt som om jeg har "stukket HAM i ryggen" med de 2 tullekomentarene her(Om at det var fare for utestenging ved å skrive her på forumet)sett i lys av alt bråket den senere tiden..

mitt tilsvar og AJ`s respons:(hvilket jeg også har lagret på disk hvis jeg skulle glemme)

http://www.mcsiden.no/viewtopic.php?f=20&t=6571

Med dette ser jeg heller ingen grunn til å oppsøke eller bruke tid på mcsiden.

Vis Medlemmets Profil

145 Re: Utestengt... on Søn 11 Aug 2013 - 22:07

mekkern skrev:Uansett synes ikke jeg det er noe trivelig der lengre..AJ`S avslutning av tråden:
http://www.mcsiden.no/viewtopic.php?f=20&t=6541&start=120

når jeg blir omtalt som om jeg har "stukket HAM i ryggen" med de 2 tullekomentarene her(Om at det var fare for utestenging ved å skrive her på forumet)sett i lys av alt bråket den senere tiden..

mitt tilsvar og AJ`s respons:(hvilket jeg også har lagret på disk hvis jeg skulle glemme)

Med dette ser jeg heller ingen grunn til å oppsøke eller bruke tid på mcsiden.

Det blir vel ikke så mye mer trivelig når det vises en totalt likegyldig holdning til om medlemmer trekker seg ut slik de gjør nå, nærmest litt forakt siden medlemmet kun hadde 40 - 50 innlegg. Må ikke tro at slike blir savnet.

Ser også at Godtvoksen har tilsvar på Psykopatien som ble nevnt i "oppsigelsen".... Det er visst ikke bare "direkte tilsnakk" som er farlig for tiden.

Vis Medlemmets Profil

146 Re: Utestengt... on Søn 11 Aug 2013 - 22:37

Tror jeg tar kveld,nå. Hvis noen er ute og streifer inatt,og roter seg bort på gamle tomter så må dere passe på dere selv. Stå med ryggen mot veggen,for sikkerhets skyld Suspect 

147 Re: Utestengt... on Søn 11 Aug 2013 - 23:02

mekkern skrev:

Jeg syntes AJ's tilsvar til det blir litt komisk, spesielt når en ser det i lys av denne uttalelsen:

AJ skrev:

Fortsatt åpen tråd... ;-)

Kom an, folkens!
Dere tåler vel morsomheter som dette! Eller...?

Kanskje han bør finne seg et speil....

Vis Medlemmets Profil http://mcsidene.no/

148 Re: Utestengt... on Søn 11 Aug 2013 - 23:29

Først vil jeg benytte anledningen til å takke Snekkeren for å stikke ut nakken. Vi kan være enig eller uenig i det som sies, men han stikker i allefall ikke halen mellom bena og lukker for diskusjon.

Jeg hengte meg litt opp i det som er beskrevet angående moderering.
Det undrer meg hvordan enkelte sider benytter masse tid med moderering mens andre ikke bruker nevneverdig tid på det.

Undertegnede drifter faktisk en webside selv. Men det er for en fagforening, og jeg representerer ingen konkurranse for noen av partene her alien 

Vi har nesten like mange brukere som MCsiden, men kun en moderator.
Om noen går over streken blir det i første omgang påpeket av andre brukere, og 9 av 10 ganger får vedkommende sitt pass påskrevet såpass at ingen ytterligere innblanding er påkrevet.
Et ytters få antall ganger blir personer navngitt og omtalt negativt.
Da går vi ganske enkelt inn, sletter/redigere hva som ikke er akseptabelt og skriver en liten notis i innlegget. Samtidig skriver vi en e-post til skribenten hvor vi konkret påpeker hva overtrampen går ut på, og forklarer hvorfor vi har rettet innlegget. Siden det er voksne folk ser vi ikke noe poeng i å komme med noen pekefinger.
Denne fremgangsmåten har funket fint i de 14 årene jeg har vært med i nevnte forum. Å være moderator i nevnte forum er derfor ikke en arbeidskrevende jobb.

Når man krittiserer hjelper det bestandig å komme med konstruktive forslag, og i lys av det vil jeg foreslå for Snekker (for videreformidling) at man kanskje senker skuldrene. Der er voksne folk i forumet, og hemmelige skriv og hint skaper bare masse mistanke. Vi lever i en tid der åpenhet er i vinden mer enn noen gang, bare å følge med i nyhetene...

Selv om man har vedtekter å støtte seg på som gir fritt frem for alskens hemmlighets-kremmeri blir i praksis etthvert forsøk på å unnlate å informere mottatt med stor skepsis og mistenksomhet.

Eigeren av MCsiden står selvsagt fritt å lage reglene, men om ikke reglene samstemmer med brukernes oppfatning av rett og galt blir MCsiden avfolket og fritt for medlemmer som tenker selv, m.a.o ikke mange igjen.

Takk for oppmerksomheten

Vis Medlemmets Profil

149 Re: Utestengt... on Søn 11 Aug 2013 - 23:43

KliffArne skrev:Vi satser på et åpent forum,hvor vi tar eventuelle uoverensstemmelser i plenum.
.
Og nettopp det er kanskje grunnen til at stadig flere finner veien inn hit Wink

Nytt navn kom i grevens tid, nå er det bare å få et domene, så adressen blir mere korrekt.

www.ban-mc.no er ikke i bruk...

Vis Medlemmets Profil http://haeggis-mess.blogspot.no/

150 Re: Utestengt... on Søn 11 Aug 2013 - 23:54

Haeggis Amateur Line skrev:
KliffArne skrev:Vi satser på et åpent forum,hvor vi tar eventuelle uoverensstemmelser i plenum.
.
Og nettopp det er kanskje grunnen til at stadig flere finner veien inn hit Wink

Nytt navn kom i grevens tid, nå er det bare å få et domene, så adressen blir mere korrekt.

www.ban-mc.no er ikke i bruk...

Ja - men med MC først MC-ban.no

Gir bedre treff i søk - tror jeg kanskje

Vis Medlemmets Profil

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 6 av 12]

Gå til side : Previous  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 10, 11, 12  Next

Similar topics

-

» Utestengt...