Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

Utestengt...

Gå til side : Previous  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11, 12  Next

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 9 av 12]

201 Re: Utestengt... on Fre 15 Nov 2013 - 17:46

Jeg hadde tvertom ventet akkurat det av AJ.

Håper der ikke er noen der ute han er sjef for... Der er visse settinger/situasjoner den personen er totalt sosialt dyslektiker uansett om han ellers fungerer greit nok i andre settinger og er likandes. Det har du bare bevist enda en gang MTS/JRO. Ikke noen vits i å trekke ham opp noe mer. Han har vel ødelagt nok, og selvinnsikten er vel ikke den aller beste.
Hadde han enda hatt vett til å selge McSiden til noen andre, som han nevnte et tidlig innlegg etter at han overtok siden for noen år siden...

Du vandrer nok også i dødsskyggenes dal, blir du kasta ut så bidrar det bare til mer negativitet og enda mindre å lese om på McSiden. Der er lite nok som det er. Men heldigvis kom der en ny vinterlagringstråd, regner med KliffArne leser den med våte øyne bounce  Trur han har en våt drøm om at noen skal starte en sånn her inne.

Sist endret av joo den Fre 15 Nov 2013 - 17:50, endret 1 gang

Vis Medlemmets Profil

202 Re: Utestengt... on Fre 15 Nov 2013 - 17:49

hehe, tanken slo meg når jeg leste gjennom tråden at dette var bevisst ja Surprised  .
Han har muligens rett når det gjelder meg, jeg har ikke logget meg på der siden august og vet ikke om brukeren min er åpen eller ikke. Mail har jeg ikke mottatt derfra, men de har ikke mailadressen min heller. Ikke gidder jeg å sjekke om brukeren er åpen heller Cool

Vis Medlemmets Profil

203 Re: Utestengt... on Fre 15 Nov 2013 - 18:20

joo skrev:Jeg hadde tvertom ventet akkurat det av AJ.

Håper der ikkei er noen der ute han er sjef for... Der er visse settinger/situasjoner den personen er totalt sosialt dyslektiker uansett om han ellers fungerer greit nok i andre settinger og er likandes. Det har du bare bevist enda en gang MTS/JRO. Ikke noen vits i å trekke ham opp noe mer. Han har vel ødelagt nok, og selvinnsikten er vel ikke den aller beste.
Hadde han enda hatt vett til å selge McSiden til noen andre, som han nevnte et tidlig innlegg etter at han overtok siden for noen år siden....
Vær nå litt forsiktig :) Han er jo ikke egentlig journalist, han har vel utdannelse som politi og arbeider som politietterforsker eller noe sånt. Journalistgreiene er vel bare en hobbysak.

Vis Medlemmets Profil

204 Re: Utestengt... on Fre 15 Nov 2013 - 18:34

Okda skrev: Han er jo ikke egentlig journalist, han har vel utdannelse som politi og arbeider som politietterforsker eller noe sånt.   Journalistgreiene er vel bare en hobbysak.
Ah, da er han profesjonell stalker også.

Vis Medlemmets Profil

205 Re: Utestengt... on Fre 15 Nov 2013 - 20:15

ble nå så nysgjerrig at jeg leste tråden... Suspect EDIT: Det eneste jeg har skrevet til ADMIN-AJ står i - "takk skal du ha AJ".

kjenner 2 personer som er "banned for life" på forumet..der ble også IP adressa sperret så de ikke kunne lese forumet heller.. scratch 

at noen reagerer på forskjellsbehandling eller ufine PM`r fra ledelsen skulle ikke føre til "dødsdom".

er visst ikke utestengt selv-har en bærbar jeg startet i høst og den autologget på siden før jeg slettet harddisken.. Razz 

Samma faen - driter egentlig i hele greia-de jeg ønsker kontakt med treffer jeg her/etter veien/klubben eller har kontakt m IRL.

PS- ALLE kan ta kontakt-artig med nye bekjente også. sunny

Vis Medlemmets Profil

206 Re: Utestengt... on Fre 15 Nov 2013 - 22:40

Høvdingen på MCsiden skrev: "De som jeg er ganske sikker på at JRO tenker på er Kawasaki og AndreasB. Begge disse ba om å bli slettet. De ble ikke utestengt. De skrev tydelig og ikke til å misforstå på forumet at de ønsket å bli slettet som medlemmer på MCsiden.no.
Hva de evt. skrev i PM'er i tillegg til meg blir en sak mellom disse to og meg
"

Tullekuk.

Jeg fikk aldri sjanse å svare deg på dine 2 PM'er,før du stengte tilgangen til kontoen min Evil or Very Mad 

Og så skrev han: "Så logget de seg relativt kort tid senere på med nye brukernavn og viste en forumatferd, som jeg tok en beslutning på at jeg verken ønsket å aksepterte eller tillate, og stengte kontoene. Begge fikk en ny sjanse, men håndterte denne muligheten særdeles klønete, vil jeg påstå.
Dette er virkeligheten, folkens
."

Tullekuk igjen.

Hva mener du med at man fikk en ny sjanse?? Du skriver jo selv,sant nok,at vi ba om å bli slettet. Og så fikk vi en ny sjanse,skriver du i samme åndedrag. Du er ikke helt i lodd,du.

Og dette er virkeligheten,folkens santa 

207 Re: Utestengt... on Fre 15 Nov 2013 - 23:01

Heldigvis finnes det et bedre forum du kan forholde deg til, og der kan du tilogmed oppføre deg like irrasjonelt og kicke og banne så mye du vil Twisted Evil 

Vis Medlemmets Profil

208 Re: Utestengt... on Fre 15 Nov 2013 - 23:14

MTS1200 skrev:

AJ skrev:

På meg virker det som at du nå iherdig jobber for å sette MCsiden.no i et ugunstig lys ut fra forhold du ikke kjenner godt nok til.

Ja den standardsetningen fra AJ er velkjent, et "skjevt" ord til og du er utestengt....lol! 

Vis Medlemmets Profil http://mcsidene.no/

209 Re: Utestengt... on Lør 16 Nov 2013 - 19:54

Okda skrev:
joo skrev:Jeg hadde tvertom ventet akkurat det av AJ.

Håper der ikkei er noen der ute han er sjef for... Der er visse settinger/situasjoner den personen er totalt sosialt dyslektiker uansett om han ellers fungerer greit nok i andre settinger og er likandes. Det har du bare bevist enda en gang MTS/JRO. Ikke noen vits i å trekke ham opp noe mer. Han har vel ødelagt nok, og selvinnsikten er vel ikke den aller beste.
Hadde han enda hatt vett til å selge McSiden til noen andre, som han nevnte et tidlig innlegg etter at han overtok siden for noen år siden....
Vær nå litt forsiktig :) Han er jo ikke egentlig journalist, han har vel utdannelse som politi og arbeider som politietterforsker eller noe sånt.   Journalistgreiene er vel bare en hobbysak.
Ser at han har sitt eget firma "AJ Communications"...... Vi får håpe han er litt heldigere med kommunikasjonen med sine kunder, enn han har vært med endel av sine MC-venner.

Vis Medlemmets Profil

210 Re: Utestengt... on Lør 16 Nov 2013 - 20:01

ArcticTiger skrev:Ser at han har sitt eget firma "AJ Communications"...... Vi får håpe han er litt heldigere med kommunikasjonen med sine kunder, enn han har vært med endel av sine MC-venner.
Ja, da må han ha flaks eller være heldig som du håper. Faglig kunnskap på området syntes helt fraværende....

Sist endret av Godtvoksen den Lør 16 Nov 2013 - 20:51, endret 2 ganger

211 Re: Utestengt... on Lør 16 Nov 2013 - 20:47

Ja, det ble en heftig debatt i går kveld. Anbefaler alle å lese side 4 i tråden. At det går an å tillegge andre meninger utifra sine egne oppdiktede resonnementer har jeg aldri tidligere opplevd. Men jeg syns jeg klarte å avvæpne han i nest siste innlegget mitt.

http://mcsiden.no/viewtopic.php?f=20&t=7036&start=45

Vis Medlemmets Profil

212 Re: Utestengt... on Lør 16 Nov 2013 - 21:48

MTS1200 skrev:At det går an å tillegge andre meninger utifra sine egne oppdiktede resonnementer har jeg aldri tidligere opplevd.
Det et nettopp det som er hovedproblemet. En blir tillagt meninger og handlinger ut i fra hans egen oppdiktede verden, og følger opp med å ilegge deg "straff" med utestengelse og/eller advarsler på den bakgrunnen. Prøver du å forklare at det ikke var slik ment ol. får du beskjed at det er hans tolkning av det jeg har ønsket å uttrykke som er den rette. Det faller han aldri inn å spørre om du mente det slik, eller om du vil utdype det du mener. Det siste trodde jeg var første bud i all form for samtale/kommunikasjon.

213 Re: Utestengt... on Lør 16 Nov 2013 - 21:51

Fra det andre forumet:
AJ skrev:
jongsanim skrev:Haha, visste ikke at det fantes tråder på andre fora om tråder på dette forumet :DEr det noe som er urkomisk må det jo være hvor mye energi det brukes på dette her :lol
:knegg
Kan ikke si meg helt uenig i det, nei...

Det andre forumet livner glimtvis til noe skikkelig når det stormer litt her hos oss.
Ellers er det rimelig dødt og kjedelig der inne, virker det som... :sleepy
Hmm.. Ifølge statistikken til mcsiden.no er det 56 innlegg pr dag. Det er sikkert en statistikk over lang tid, og ikke hva som er tilfelle i disse dager. Vil tippe det er ca 20 innlegg per dag her inne for tida? Ikke så alt for ille altså med tanke på brukerbasen der vs her. Når man da i tillegg i lista over populære emner har slagere som "Kosthold og Treningstråden", "Tid for kaffe? Anbefalte serveringssteder langs veien..." (ok den er jo litt grei da, men tar den med så innlegget mitt får litt kjøtt rundt benet), "Hva gjør du akkurat nå?" og "dabber mcsiden av", så tror eg ikkje det står så ille til her.

Her blir det jo for det meste diskutert motorsykkel, en og anna tråkkemaskin blander seg inn av uviss grunn, samt litt sporadisk mobbing av brukere som ikkje vil kjøpe sykkel. Akkurat sånn et mc-forum skal være.

Vis Medlemmets Profil

214 Re: Utestengt... on Lør 16 Nov 2013 - 22:03

flonoen skrev:

Her blir det jo for det meste diskutert motorsykkel, en og anna tråkkemaskin blander seg inn av uviss grunn, samt litt sporadisk mobbing av brukere som ikkje vil kjøpe sykkel. Akkurat sånn et mc-forum skal være.
Hva er kuren mot "kjøpevegring"?

Vis Medlemmets Profil

215 Re: Utestengt... on Lør 16 Nov 2013 - 22:12

Aner ikke, lider desverre ikke av det.

Vis Medlemmets Profil

216 Re: Utestengt... on Lør 16 Nov 2013 - 22:24

flonoen skrev:Aner ikke, lider desverre ikke av det.
Regner med at det samme kuren som kan brukes mot alt 2 paracet og et glass vann.

Vis Medlemmets Profil

217 Re: Utestengt... on Lør 16 Nov 2013 - 22:29

MTS1200 skrev:
Regner med at det samme kuren som kan brukes mot alt 2 paracet og et glass vann.
Haha, nei der må det nok sterkere lut til enn som så! Det er som med narko-tika, det er er bare en kur: MEER affraid 

Vis Medlemmets Profil

218 Re: Utestengt... on Lør 16 Nov 2013 - 22:33

Ban har 192 brukere, tar man det tallet i mot brukerne på aj siden eller wtf det heter, så prosentmessig klarer det seg med ett innlegg i uka på ban om man bruker aj sitt resonemang.
Det beste av alt, han klarer aldri å hive meg ut rabbit rabbit sunny 

Vis Medlemmets Profil

219 Re: Utestengt... on Lør 16 Nov 2013 - 22:42

ArcticTiger skrev:
MTS1200 skrev:
Haha, nei der må det nok sterkere lut til enn som så! Det er som med narko-tika, det er er bare en kur: MEER affraid 

Eg hørte det var dumt å ta 3-4 paracet, så eg kjøpte meg ei pakke sånn her i frankrike, tar kun to stk sånne. Helst i lag med litt brunt, sidan det er så vondt å svelge ned synst eg.. Men har òg hørt at det er dumt å ta paracet og alkohol sammen, så eg har noen dråpa vatn i whiskyen for å utligne litt.

Gjer litt vondt i levra når eg e sjuk...

Vis Medlemmets Profil

220 Re: Utestengt... on Lør 16 Nov 2013 - 22:53

Godtvoksen skrev:
MTS1200 skrev:At det går an å tillegge andre meninger utifra sine egne oppdiktede resonnementer har jeg aldri tidligere opplevd.
Det et nettopp det som er hovedproblemet. En blir tillagt meninger og handlinger ut i fra hans egen oppdiktede verden, og følger opp med å ilegge deg "straff" med utestengelse og/eller advarsler på den bakgrunnen. Prøver du å forklare at det ikke var slik ment ol. får du beskjed at det er hans tolkning av det jeg har ønsket å uttrykke som er den rette. Det faller han aldri inn å spørre om du mente det slik, eller om du vil utdype det du mener. Det siste trodde jeg var første bud i all form for samtale/kommunikasjon.
Hei GV, etter debatten i går så tror jeg at jeg har knekt koden med AJ. Det er ikke den personlighets analysen du foreskrev, men det er elementær avhørsteknikk som brukes. Tenk deg følgende scenario. Du innbringes som mistenkt i en sak, du skal avhøres. Politimannen AJ spør hvor var du kl. 21.00 i går, du tenker, svarer jeg tror jeg var i Arendal kl. 21 i går.  Jaså du var i Kristiansand kl. 21.00 i går sier AJ, det passer akkurat med tidspunktet for forbrytelsen. Du svarer men jeg sa jo at jeg var i Arendal, jaså sier politimannen AJ sier du at jeg lyver. Husk at å beskylde politiet for å lyve gir deg 3 år bak murene. Er du sikker på at du ønsker å beskylde meg for løgn. Og så blir resten av avhøret konsentrert rundt spørsmålet om du beskylder politiet AJ for løgn eller ikke. Helt til du gir deg for å slippe å straffes for løgn så sier du " det kan nok tenkes at jeg var i Kristiansand".  Dermed er du hekta. Case closed og du er arrestert og politiet AJ er svært fornøyd med å ha fakket en forbryter.

Samme teknikk har han brukt mot flere forumbrukere.

Vis Medlemmets Profil

221 Re: Utestengt... on Lør 16 Nov 2013 - 23:00

custom 95 skrev:Ban har 192 brukere, tar man det tallet i mot brukerne på aj siden eller wtf det heter,  så prosentmessig klarer det seg med ett innlegg i uka på ban om man bruker aj sitt resonemang.
Det beste av alt, han klarer aldri å hive meg ut rabbit rabbit sunny 
Det er nok en større andel aktive brukere her ja, sikkert ikke mange som finner fram hit uten litt veiledning via et par andre forum. Bike og ajsiden har vel mange brukere som aldri har postet et eneste innlegg. Men de teller jo med når man skal skryte av hvor stort forumet sitt er clown

Vis Medlemmets Profil

222 Re: Utestengt... on Lør 16 Nov 2013 - 23:07

@MTS1200: Nå er det jo mange kjekke poletifolk i poletiet da, men, jeg husker fra da jeg var ung på -70tallet, da var det sånn at de ungdommene som etter ungdomsskolen ikke kom inn på gymnaset eller yrkesskolen, de kom jo greit inn på poletiskolen de da.

Vis Medlemmets Profil

223 Re: Utestengt... on Lør 16 Nov 2013 - 23:10

ArcticTiger skrev:@MTS1200: Nå er det jo mange kjekke poletifolk i poletiet da, men, jeg husker fra da jeg var ung på -70tallet, da var det sånn at de ungdommene som etter ungdomsskolen ikke kom inn på gymnaset eller yrkesskolen, de kom jo greit inn på poletiskolen de da.
Enig AT, alle som ikke kommer inn på andre studieretninger havner i Politiet.

Vis Medlemmets Profil

224 Re: Utestengt... on Lør 16 Nov 2013 - 23:36

flonoen skrev:Fra det andre forumet:
AJ skrev:
jongsanim skrev:Haha, visste ikke at det fantes tråder på andre fora om tråder på dette forumet :DEr det noe som er urkomisk må det jo være hvor mye energi det brukes på dette her :lol

Det andre forumet livner glimtvis til noe skikkelig når det stormer litt her hos oss.
Hmm.. Ifølge statistikken til mcsiden.no er det 56 innlegg pr dag. Det er sikkert en statistikk over lang tid, og ikke hva som er tilfelle i disse dager. Vil tippe det er ca 20 innlegg per dag her inne for tida? Ikke så alt for ille altså med tanke på brukerbasen der vs her. Når man da i tillegg i lista over populære emner har slagere som "Kosthold og Treningstråden", "Tid for kaffe? Anbefalte serveringssteder langs veien..." (ok den er jo litt grei da, men tar den med så innlegget mitt får litt kjøtt rundt benet), "Hva gjør du akkurat nå?" og "dabber mcsiden av", så tror eg ikkje det står så ille til her.

Det ser da ut som det er bra aktivitet "der borte" til tross for bortfallet av noen breikjefter, topptråden akkurat nå er vel debatten om sida dabber av, den har 1400 visninger på 2 døgn! Ække dårlig det.

Vis Medlemmets Profil

225 Re: Utestengt... on Lør 16 Nov 2013 - 23:42

ArcticTiger skrev:
flonoen skrev:Fra det andre forumet:
AJ skrev:

Det ser da ut som det er bra aktivitet "der borte" til tross for bortfallet av noen breikjefter, topptråden akkurat nå er vel debatten om sida  dabber av, den har 1400 visninger på 2 døgn! Ække dårlig det.
Og jeg var vel årsaken til det.

Vis Medlemmets Profil

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 9 av 12]

Gå til side : Previous  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11, 12  Next

Similar topics

-

» Utestengt...