Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

Utestengt...

Gå til side : Previous  1, 2, 3, ... 10, 11, 12  Next

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 2 av 12]

26 Re: Utestengt... on Lør 3 Aug 2013 - 23:11

PÅ den andre siden så bruker jo Moderatorene på "den andre siden" å si at om man ikke trives på McSiden så er det fritt å finne ett alternativ. Kan ikke helt se hvorfor de ikke aksepterer reklame for andre alternative forum der da....??? Mener de ikke det de sier, tro?

Vis Medlemmets Profil

27 Re: Utestengt... on Lør 3 Aug 2013 - 23:46

[quote"Dauville fra mcsiden"]Å vise til hva en utestengt moderator på en alternativ nettside mener er vel i grunnen bare patetisk - er han plutselig god nok til å siters, men ikke god nok til deltakelse på McSiden - ser du ikke hvor patetisk dette er-[/quote]

Hehe,det samme tenkte jeg da jeg så at Høvdingen brukte min "pekefinger" til å forsvare utestengelsen av Godtvoksen.

Men ikke overraskende,da alle vet hvor fornuftig alt jeg sier er.Det tar bare litt tid før enkelte forstår det clown 

28 Re: Utestengt... on Søn 4 Aug 2013 - 0:05

KliffArne skrev:Hehe,det samme tenkte jeg da jeg så at Høvdingen brukte min "pekefinger" til å forsvare utestengelsen av Godtvoksen.  

Men ikke overraskende,da alle vet hvor fornuftig alt jeg sier er.Det tar bare litt tid før enkelte forstår det clown 
Pokker, nå begynner jammen eieren her også å bli høy på seg sjøl:lol: 
Må være et virus som går blant forumeiere:alien:

Vis Medlemmets Profil

29 Re: Utestengt... on Søn 4 Aug 2013 - 0:06

KliffArne skrev:[quote"Dauville fra mcsiden"]Å vise til hva en utestengt moderator på en alternativ nettside mener er vel i grunnen bare patetisk - er han plutselig god nok til å siters, men ikke god nok til deltakelse på McSiden - ser du ikke hvor patetisk dette er-

Hehe, det samme tenkte jeg da jeg så at Høvdingen brukte min "pekefinger" til å forsvare utestengelsen av Godtvoksen.  

Men ikke overraskende, da alle vet hvor fornuftig alt jeg sier er. Det tar bare litt tid før enkelte forstår det clown [/quote]

Dette argumentet burde jo heller brukes til å stille ett skikkelig stort spørsmålstegn ved om man har gjort noe feil når man utestengte GV Basketball 

Vis Medlemmets Profil

30 Re: Utestengt... on Søn 4 Aug 2013 - 0:09

KnutR

Admin
lazyboy skrev:
KliffArne skrev:
Hehe,det samme tenkte jeg da jeg så at Høvdingen brukte min "pekefinger" til å forsvare utestengelsen av Godtvoksen.  

Pokker, nå begynner jammen eieren her også å bli høy på seg sjøl Laughing 
Må være et virus som går blant forumeiere alien 

Håper ikke det viruset der sprer seg til andre, uskyldige administratorer..... pale

I garasjen: Honda Shadow 1100, Honda CX500, Suzuki GS125, Yamaha RD350(den gamle, caferacer to be), relativt ombygd Moto Guzzi V50II med EML sidevogn (støttehjulsræseren), Suzuki CS50 (moppen til fruen), Garelli Eureka Flex (låvefunnet) + en container med deler til alle førnevnte. Har et bur til familiebruk, Peugeot 4007.
Vis Medlemmets Profil

31 Re: Utestengt... on Søn 4 Aug 2013 - 0:11

lazyboy skrev:Pokker, nå begynner jammen eieren her også å bli høy på seg sjøl:lol: 
Må være et virus som går blant forumeiere:alien: 

Har dere ikke avslørt det ennå? Jeg og AJ er en og samme person Suspect 

clown santa 

32 Re: Utestengt... on Søn 4 Aug 2013 - 0:12

KnutR skrev:
lazyboy skrev:
KliffArne skrev:
Hehe,det samme tenkte jeg da jeg så at Høvdingen brukte min "pekefinger" til å forsvare utestengelsen av Godtvoksen.  

Pokker, nå begynner jammen eieren her også å bli høy på seg sjøl Laughing 
Må være et virus som går blant forumeiere alien 

Håper ikke det viruset der sprer seg til andre, uskyldige administratorer..... pale

Her inne er ingen uskyldige !Twisted Evil 

Vis Medlemmets Profil

33 Re: Utestengt... on Søn 4 Aug 2013 - 0:18

KliffArne skrev:[quote"Dauville fra mcsiden"]Å vise til hva en utestengt moderator på en alternativ nettside mener er vel i grunnen bare patetisk - er han plutselig god nok til å siters, men ikke god nok til deltakelse på McSiden - ser du ikke hvor patetisk dette er-
Hehe,det samme tenkte jeg da jeg så at Høvdingen brukte min "pekefinger" til å forsvare utestengelsen av Godtvoksen.  

Men ikke overraskende,da alle vet hvor fornuftig alt jeg sier er.Det tar bare litt tid før enkelte forstår det clown [/quote]Jeg er nettopp kommet hjem fra en hyggelig vennesammenkomst og leser at politietterforsker  AJ på mcsiden.no kommer med halvsannheter om min person. Da jeg er utestengt fra nettsiden der halvsannheten ble fremsatt spør jeg med dette forumledelsen om lov til å utdype dette nærmere i denne tråden?

Sist endret av KliffArne den Lør 10 Aug 2013 - 12:16, endret 1 gang (Reason for editing : Tatt vekk navnet på politietterforsker. KA.)

Vis Medlemmets Profil http://mcsidene.no/

34 Re: Utestengt... on Søn 4 Aug 2013 - 0:27

KnutR

Admin
Godtvoksen skrev:
KliffArne skrev:
Dauville fra mcsiden skrev: Å vise til hva en utestengt moderator på en alternativ nettside mener er vel i grunnen bare patetisk - er han plutselig god nok til å siters, men ikke god nok til deltakelse på McSiden - ser du ikke hvor patetisk dette er-

Jeg er nettopp kommet hjem fra en hyggelig vennesammenkomst og leser at politietterforsker AJ på mcsiden.no kommer med halvsannheter om min person. Da jeg er utestengt fra nettsiden der halvsannheten ble fremsatt spør jeg med dette forumledelsen om lov til å utdype dette nærmere i denne tråden?
Hey, JEG kjeder meg iallefall litt.. Kliff?
....seff, med fare for at jeg blir utestengt da...

Sist endret av KnutR den Søn 4 Aug 2013 - 0:29, endret 1 gang

I garasjen: Honda Shadow 1100, Honda CX500, Suzuki GS125, Yamaha RD350(den gamle, caferacer to be), relativt ombygd Moto Guzzi V50II med EML sidevogn (støttehjulsræseren), Suzuki CS50 (moppen til fruen), Garelli Eureka Flex (låvefunnet) + en container med deler til alle førnevnte. Har et bur til familiebruk, Peugeot 4007.
Vis Medlemmets Profil

35 Re: Utestengt... on Søn 4 Aug 2013 - 0:28

Godtvoksen skrev:Jeg er nettopp kommet hjem fra en hyggelig vennesammenkomst og leser at politietterforsker AJ på mcsiden.no kommer med halvsannheter om min person. Da jeg er utestengt fra nettsiden der halvsannheten ble fremsatt spør jeg med dette forumledelsen om lov til å utdype dette nærmere i denne tråden?
Feel free Cool

Sist endret av KliffArne den Lør 10 Aug 2013 - 12:17, endret 1 gang

36 Re: Utestengt... on Søn 4 Aug 2013 - 0:32

Detta skjønner je itte my'ta...

Vis Medlemmets Profil http://haeggis-mess.blogspot.no/

37 Re: Utestengt... on Søn 4 Aug 2013 - 0:36

KnutR

Admin
Haeggis Amateur Line skrev:Detta skjønner je itte my'ta...

Patience.. It's all going to be revealed.
scratch 

Vis Medlemmets Profil

38 Re: Utestengt... on Søn 4 Aug 2013 - 0:40

KnutR skrev:
Haeggis Amateur Line skrev:Detta skjønner je itte my'ta...

Patience.. It's all going to be revealed.
scratch 

So,are we going to talk english now? Confuse Haeggis even more rabbit 

Nå må GV snart komme med noe,jeg venter. Fan ta han hvis han har gått og lagt seg,og ligger og snorker nå Sleep 

39 Re: Utestengt... on Søn 4 Aug 2013 - 0:42

KliffArne skrev:
Godtvoksen skrev:Jeg er nettopp kommet hjem fra en hyggelig vennesammenkomst og leser at politietterforsker AJ på mcsiden.no kommer med halvsannheter om min person. Da jeg er utestengt fra nettsiden der halvsannheten ble fremsatt spør jeg med dette forumledelsen om lov til å utdype dette nærmere i denne tråden?
Feel free Cool 
Tusen takk sjef, jeg kommer tilbake med dette i løpet av morgendagen - så politietterforsker Aj, du får følge med på denne tråden i morgen Twisted Evil

Vis Medlemmets Profil http://mcsidene.no/

40 Re: Utestengt... on Søn 4 Aug 2013 - 0:42

KnutR

Admin
Hey, det kan være mye info da.. :)
Tæk ti å skrive lange avhandlinger veit du!

Vis Medlemmets Profil

41 Re: Utestengt... on Søn 4 Aug 2013 - 0:43

Releaved?
Released?

42 Re: Utestengt... on Søn 4 Aug 2013 - 0:44

Jeg simpelthen elsker når vi skal få servert én side av en sak!

*popcorn*

43 Re: Utestengt... on Søn 4 Aug 2013 - 0:47

KnutR

Admin
Haeggis Amateur Line skrev:Jeg simpelthen elsker når vi skal få servert én side av en sak!

*popcorn*

Vanskelig å få belyst begge sider av en sak når den andre siden surrer rundt i huet på en som leker stilleleken.. Men, se positivt på det: Desto mer underholdning for vårses!

Vis Medlemmets Profil

44 Re: Utestengt... on Søn 4 Aug 2013 - 0:53

Ja, jøss!
...dessuten kan vi sitte stand-by for å se om vi rekker å se motpartens syn på saken før tråder slettes inne på www.denandresiden.no.
Næh - det ække gøy... For mye venting og usikkerhet. HER slettes ingenting Very Happy

Det letteste er å prøve å være grei mot alle - da går det meste bra...

45 Re: Utestengt... on Søn 4 Aug 2013 - 0:55

Haeggis Amateur Line skrev:Jeg simpelthen elsker når vi skal få servert én side av en sak!

*popcorn*

Ikke noe problem. Jeg er klarsynt,og kan opptre på AJ's vegne her i denne tråden. Dette har han sikkert ingenting imot,vi er jo ca like høye på oss selv,så det skal gå bra. drunken 

Alternativt kan AJ lage seg en profil her,gjerne midlertidig,så kan han få svare selv. Det kunne kanskje gjort godt å få litt ut av systemet? Både for seg selv og andre. Har et par ting jeg kunne tenkt meg å diskutere med ham,selv.

Kanskje røyke fredspipe etterhvert? santa 

46 Re: Utestengt... on Søn 4 Aug 2013 - 0:57

KnutR

Admin
KliffArne skrev:

*popcorn*

Ikke noe problem.  Jeg er klarsynt,og kan opptre på AJ's vegne her i denne tråden. Dette har han sikkert ingenting imot,vi er jo ca like høye på oss selv,så det skal gå bra. drunken 

Alternativt kan AJ lage seg en profil her,gjerne midlertidig,så kan han få svare selv. Det kunne kanskje gjort godt å få litt ut av systemet? Både for seg selv og andre.  Har et par ting jeg kunne tenkt meg å diskutere med ham,selv.

Kanskje røyke fredspipe etterhvert?  santa 

PFffff, du ser bare en mulighet for å kunne hive HAN ut av DITT forum du.. Bare innrøm det pig 

Vis Medlemmets Profil

47 Re: Utestengt... on Søn 4 Aug 2013 - 0:58

00:57:25; * mer popcorn...og øl*

48 Re: Utestengt... on Søn 4 Aug 2013 - 1:03

KnutR

Admin
Haeggis Amateur Line skrev:00:57:25; * mer popcorn...og øl*

01:03 og noen sekunder; Rusle opp trappa og finne kjærringa og senga.
Over og ut fra Toten.

Vis Medlemmets Profil

49 Re: Utestengt... on Søn 4 Aug 2013 - 6:19

KliffArne skrev:
Alternativt kan AJ lage seg en profil her..  Har et par ting jeg kunne tenkt meg å diskutere med ham,selv.

-Synes nylig du innrømmet at du og AJ var en og samme person?

-Jeg beundrer din langt fremskredne schizofreni..  (og innrømmer at jeg måtte ty til google for å finne riktig stavemåte på det ordet der..)

KliffArne skrev:
Kanskje røyke fredspipe etterhvert?  

Endelig et språk Hæggis forstår?  afro

Ellers er det jo bare artig å markedsføre seg selv hos andre konkurrenter. Jeg har hørt rykter om at GV (Den andre GV, ikke orginalutgaven..) har et nytt forum oppe og går?
-Noen som har en link dit? Kanskje jeg skal registrere meg..

Vis Medlemmets Profil

50 Re: Utestengt... on Søn 4 Aug 2013 - 6:50

Ligger en link i konspirasjonnstråden.

Ellers kan jeg bare si at å være schizofren ikke er bare bare,spesiellt når en av oss har et snev av paranoia i tillegg Suspect 

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 2 av 12]

Gå til side : Previous  1, 2, 3, ... 10, 11, 12  Next

Similar topics

-

» Utestengt...