Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

Utestengt...

Gå til side : Previous  1, 2, 3 ... , 10, 11, 12  Next

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 11 av 12]

251 Re: Utestengt... on Søn 17 Nov 2013 - 22:20

Snikkern: Du snakker tull!

At denne saken skrives på ett annet forum er ene og alene fordi dette forumet er åpent for alle å skrive på. Ingen utestengte herfra - til og med du kan skrive det du ønsker. Når Aj kommer så må han gjerne det, men han kan ikke forlange at noe slettes herfra, ikke sikkert det er fornuftig av ham å komme heller, uten at han er fryktelig ydmyk i sin tilnærming og med ett oppriktig ønske om godt vær, noe jeg har svært vanskelig for å se for meg.

Når det gjelder urolighetene som du nevner så startet de lenge før Kliffern ble stengt ute - Aj har bedrevet utestengelse og oppført seg bedritent overfor mange lenge før Kliffern fikk sitt pass påskreven nå i vår. Det er bare det at nå har svært mange fått øynene opp for hva som har foregått og da har reaksjonen kommet med stor styrke. Kan bare referere til han som Gv forsvarte når GV ble utestengt.

Det beste Aj kan gjøre er å gå tilbake til den tilstanden mht forumet som var i sommer - han holdt seg borte fra hele greia. Med en gang han kom tilbake og begynte "modereringen" så startet helvete. Han egner seg rett og slett ikke til den "jobben". Aj er jo en rød klut på de han har trødd på og stort sett er det disse som har "vært" McSiden de 3 siste årene. De er skriveføre og gir klare meldinger som fortjent spesielt når det ikke finnes selvransakelse og ydmykhet hos mottaker.

Skal man ha en slik "jobb" så er første bud at man evner å se ting fra flere sider, dernest at men har litt lang lunte slik at man ser om saker utvikler seg, til slutt at man er ørlite ydmyk i sin tilnærming til saker og ting, kanskje man ikke helt har forstått meningen med det som er skrevet og bare må oppklare ting. Er meningen dritt så skal man si fra og moderere, ellers skal man la det være.

Vis Medlemmets Profil

252 Re: Utestengt... on Søn 17 Nov 2013 - 22:39

Snikkeren skrev:
Men jeg er ikke enig i din beskrivelse av modereringen på MCsiden. Helt opp til utestengelsene som skjedde i sommer var det svært sjeldent at vi faktisk modererte noen, og hvis det skjedde, så var det stort sett ved å sende en PM til personen om hva vi synes var over streken.
Først vil jeg benytte anledningen til å gi honnør til Snikkeren som legger hodet på stabben og "står 'an av".

I og for seg en litt merkelig situasjon at en diskusjon i et forum som omhandler interne problemstillinger plutselig havner over i et annet forum.

Men jeg tror mye av kimen til hva mange oppfatter som uhyggelig stemning i omtalte forum er nettopp det som beskrives over.
I stedet for å bemerke hva man mener er overtramp i full offentlighet gjøres der ingen ting før det dukker opp en PM i det skjulte.
Virker som om det i moderatorgruppen "der borte" oppfattes som en ryddig og grei måte.
Men i allefall for undertegnede gir det asosiasjoner om metoder som vi drar kjensel på fra før Murens fall.
Selv om det ikke nødvendigvis er så galt og fælt innhold i en PM så skaper denne skjulte metoden å jobbe på en uhyggelig stemning og grobunn for spekulasjoner. Det er en av grunnene til at de fleste forum modererer i full offentlighet. Og da kommenteres det kun innhold, ikke person.

Metoden med skjulte PM som ikke kan offentliggjøres (ref retningslinjene) skaper også en oppfattelse av at enkelte har et særskilt behov for å herske over andre, enten nå det er de opprinnelige intensjonene eller ei.

Denne ekle følelsen som skygger over nevnte forum er en av grunnene til at undertegnede har trukket seg stille og rolig derifra.
Jeg respekterer at andre kan diskutere hva de vil, enten de er værrapport , treningstips eller prøve å finne ut hvor man har vært.
Der er utvilsomt mange hyggelige mennesker også i omtalte forum, og jeg ønsker dem alt vel, men for min del er atmosfæren for tiden ikke etter min smak.

Vis Medlemmets Profil

253 Re: Utestengt... on Søn 17 Nov 2013 - 23:32

Snikkeren skrev:Som et eksempel på hva jeg mener er mobbing så kan jeg vise til denne:

MTS1200 skrev:
Godtvoksen skrev:
MTS1200 skrev:At det går an å tillegge andre meninger utifra sine egne oppdiktede resonnementer har jeg aldri tidligere opplevd.
Det et nettopp det som er hovedproblemet. En blir tillagt meninger og handlinger ut i fra hans egen oppdiktede verden, og følger opp med å ilegge deg "straff" med utestengelse og/eller advarsler på den bakgrunnen. Prøver du å forklare at det ikke var slik ment ol. får du beskjed at det er hans tolkning av det jeg har ønsket å uttrykke som er den rette. Det faller han aldri inn å spørre om du mente det slik, eller om du vil utdype det du mener. Det siste trodde jeg var første bud i all form for samtale/kommunikasjon.
Hei GV, etter debatten i går så tror jeg at jeg har knekt koden med AJ. Det er ikke den personlighets analysen du foreskrev, men det er elementær avhørsteknikk som brukes. Tenk deg følgende scenario. Du innbringes som mistenkt i en sak, du skal avhøres. Politimannen AJ spør hvor var du kl. 21.00 i går, du tenker, svarer jeg tror jeg var i Arendal kl. 21 i går.  Jaså du var i Kristiansand kl. 21.00 i går sier AJ, det passer akkurat med tidspunktet for forbrytelsen. Du svarer men jeg sa jo at jeg var i Arendal, jaså sier politimannen AJ sier du at jeg lyver. Husk at å beskylde politiet for å lyve gir deg 3 år bak murene. Er du sikker på at du ønsker å beskylde meg for løgn. Og så blir resten av avhøret konsentrert rundt spørsmålet om du beskylder politiet AJ for løgn eller ikke. Helt til du gir deg for å slippe å straffes for løgn så sier du " det kan nok tenkes at jeg var i Kristiansand".  Dermed er du hekta. Case closed og du er arrestert og politiet AJ er svært fornøyd med å ha fakket en forbryter.

Samme teknikk har han brukt mot flere forumbrukere.
Og ja, det er fra denne tråden her, ikke fra MCsiden. At det blir skrevet på et annet forum gjør det ikke til mindre mobbing av den grunn. Hvordan kan man forvente at man skal kunne ha en saklig debatt som skal føre til noe, når man i samme stund skriver slik som dette.

Så må man se på hele sammenhengen over tid. AJ har fått diverse kallenavn slengt rundt om, både her og på MCsiden, noe som startet lenge før disse utestengelsene. Kanskje ment som vennligsinnede sleivspark, men gjenta det nok ganger, så vil kanskje mottakeren ikke oppfatte det som det.

Når det gjelder starten på disse utolighetene, så startet jo de med utkastelsen av deg, Kliff. Dette skjedde mens jeg var i syden, noe du fikk vite da du sendte meg en e-post om det. Da var du allerede utestengt, og jeg hadde begrenset mulighet til å sjekke opp i saken. Da jeg kom hjem igjen var det allerede full diskusjon på forumet.

Utestengelsen av Kliff var en av utestengelsene jeg mente var feilaktig, og det vet både AJ, og resten av moderatorteamet. Begrunnelsen for utestengelsen for utestengelsen kan dere lese hvis dere følger linken jeg la ut i denne tråden. Der blir det jo bekreftet at det ikke var pga. oppførsel på PM, men noe som AJ oppfattet som forsøk på å trekke opp de to nye moderatorene.
At Kliff ikke fikk mulighet til å svare på PM'en kan kanskje ha med at AJ allerede var begynt å bli lei av sleivsparkene han hadde fått av Kliff.

Jeg vet at jeg har stukket hodet inn i et vepsebol, men når det rettes så mye skyts mot en person, og når jeg vet at den skytsen går inn på han, så føler jeg det er riktig å si ifra om det. Som jeg har skrevet før, det er ikke avsender som avgjør hva som er mobbing eller ikke, det er mottaker.

Hvis dette gjør at skytsen blir rettet mot meg isteden, så får det heller bare være. Kanskje det blir mindre fokus på AJ på den måten.
Unnskyld, men kaller du dette for mobbing? AJ legger opp til det selv, på måten han uttaler seg på.
At du liksom skal ta på deg offerrollen, blir bare No 

Ellers er snart Jul, og alle bør være snille, så kanskje Nissen kommer iår igjen cheers 

Vis Medlemmets Profil

254 Re: Utestengt... on Søn 17 Nov 2013 - 23:37

Snikkeren skrev:Som et eksempel på hva jeg mener er mobbing så kan jeg vise til denne:

Og ja, det er fra denne tråden her, ikke fra MCsiden. At det blir skrevet på et annet forum gjør det ikke til mindre mobbing av den grunn. Hvordan kan man forvente at man skal kunne ha en saklig debatt som skal føre til noe, når man i samme stund skriver slik som dette.

Så må man se på hele sammenhengen over tid. AJ har fått diverse kallenavn slengt rundt om, både her og på MCsiden, noe som startet lenge før disse utestengelsene. Kanskje ment som vennligsinnede sleivspark, men gjenta det nok ganger, så vil kanskje mottakeren ikke oppfatte det som det.

Når det gjelder starten på disse utolighetene, så startet jo de med utkastelsen av deg, Kliff. Dette skjedde mens jeg var i syden, noe du fikk vite da du sendte meg en e-post om det. Da var du allerede utestengt, og jeg hadde begrenset mulighet til å sjekke opp i saken. Da jeg kom hjem igjen var det allerede full diskusjon på forumet.

Utestengelsen av Kliff var en av utestengelsene jeg mente var feilaktig, og det vet både AJ, og resten av moderatorteamet. Begrunnelsen for utestengelsen for utestengelsen kan dere lese hvis dere følger linken jeg la ut i denne tråden. Der blir det jo bekreftet at det ikke var pga. oppførsel på PM, men noe som AJ oppfattet som forsøk på å trekke opp de to nye moderatorene.
At Kliff ikke fikk mulighet til å svare på PM'en kan kanskje ha med at AJ allerede var begynt å bli lei av sleivsparkene han hadde fått av Kliff.

Jeg vet at jeg har stukket hodet inn i et vepsebol, men når det rettes så mye skyts mot en person, og når jeg vet at den skytsen går inn på han, så føler jeg det er riktig å si ifra om det. Som jeg har skrevet før, det er ikke avsender som avgjør hva som er mobbing eller ikke, det er mottaker.
Hvis dette gjør at skytsen blir rettet mot meg isteden, så får det heller bare være. Kanskje det blir mindre fokus på AJ på den måten.
Dette er utrolig, at en litt morsom kommentar / innlegg her skal oppleves som mobbing av en administrator på et stort MC forum som skryter av at de har det største og mest aktive MC forumet i Norge. Hvor hårsår kan en være. Og at du ikke har sett at AJ's behandling av meg var 10 ganger sterkere enn det jeg både skrev her og på MCsiden.no, at ingen av forumledelsen har beklaget eller unnskyldt måten jeg fikk gjennomgå. Og isteden så kommer du her å beskylder meg for mobbing av AJ, det er utrolig. Men jeg trenger ingen medlidenhet, jeg står han av.

Ellers er det som andre skriver utrolig at vi sitter her på BAN forumet og diskuterer indre forhold på MCsiden. Hadde dere hatt skikkelige baller hadde dere skrevet her inne at kom til MCsiden alle tidligere forumister, så skal vi ta en real diskusjon om hvordan forumet skal ledes og drives framover. Vi skal lufte skikkelig ut, ingen skal modereres alt skal fram i åpent forum. Men det skjer nok aldri.

Vis Medlemmets Profil

255 Re: Utestengt... on Søn 17 Nov 2013 - 23:49

Slik eg ser det, utan at eg nødvendigvis har rett, er følgande:

Sett at eg startar eit mc-forum, som veks til å bli Noregs største. Ein dag finn eg ut at kun nynorskbrukarar (sidan det er velkjent at nynorskbrukarar er mentalt, fysisk og sosialt overlegen bokmålsbrukarar, og eit forum beståande av kun nynorskbrukarar difor vil verte meir hyggeleg for oss) skal få vera medlem. Alle som skriv innlegg på bokmål melder seg då enten ut i protest, eventuelt eg sparkar dei ut før dei får skreve "ikkje" utan j.
Som motreaksjon startar nokre av desse bokmålsbrukarane eit nytt forum, lat oss kalle det "ikke-nynorsk". På ikke-nynorsk er det mykje frustrasjon over å ha blitt kasta ut av nynorskforumet, sidan bokmålsbrukarane hadde god kontakt med nokre nynorskbrukarar, samt hadde trådar dei fulgte med på og deltok i. Eg hadde på ingen måte blitt overraska over å høyre at brukarane på ikke-nynorsk var i harnisk, beskreiv meg i ufint ordlag, og diskuterte absurditeten i å verte kasta ut grunna anna syn på brukervilkåra på nynorsk-forumet. Eg hadde ikkje følt meg mobba, det var jo ein direkte reaksjon på min oppførsel ovanfor dei som blei eksludert eller pressa ut.

Samtidig, det er AJ som bestemmer når det blir mobbing. Eg kan ikkje forstå at det som har komt fram her i tråden hittil er mobbing, men om han føler det slik er jo det dumt. Og det er AJ som bestemmer over forumet sitt. På godt og vondt. Han kan då styre forumet i den retningen han sjølv vil, med dei konsekvensane det får. Han kan styre med jernhånd og regulere kva reaksjoner som skal kunne komme på trykk på sitt forum om han vil, men han kan ikkje regulere kva reaksjoner som blir gitt uttrykk for på andre fora.

Off, det er tungvint å skrive nynorsk.. Trur ikkje det blir til at eg startar noko nynorsk mc-forum med det fyrste.

Vis Medlemmets Profil

256 Re: Utestengt... on Man 18 Nov 2013 - 8:18

Snikkeren skrev:Når det gjelder starten på disse utolighetene, så startet jo de med utkastelsen av deg, Kliff. Dette skjedde mens jeg var i syden, noe du fikk vite da du sendte meg en e-post om det. Da var du allerede utestengt, og jeg hadde begrenset mulighet til å sjekke opp i saken. Da jeg kom hjem igjen var det allerede full diskusjon på forumet.

Utestengelsen av Kliff var en av utestengelsene jeg mente var feilaktig, og det vet både AJ, og resten av moderatorteamet. Begrunnelsen for utestengelsen for utestengelsen kan dere lese hvis dere følger linken jeg la ut i denne tråden. Der blir det jo bekreftet at det ikke var pga. oppførsel på PM, men noe som AJ oppfattet som forsøk på å trekke opp de to nye moderatorene.At Kliff ikke fikk mulighet til å svare på PM'en kan kanskje ha med at AJ allerede var begynt å bli lei av sleivsparkene han hadde fått av Kliff.
To PM'er fra Høvdingen en Søndags kveld,med ca halvanna times mellomrom,var det Juleniss1 fikk. Før jeg fikk svart han på den første,kom nummer 2.
5 minutter etterpå var kontoen stengt,så fikk aldri sjans å "forklare" meg.

Du er opptatt av mobbing,du.

Høvdingen og Dere grønne mobber meg,hver gang dere skriver at utestengte har fått fair behandling,og at det finnes mere i sånne saker enn dere kan gå ut med på det åpne forumet.

Men heldigvis lar jeg meg ikke mobbe,sånt er mye opp til meg selv santa 

257 Re: Utestengt... on Man 18 Nov 2013 - 9:22

KliffArne skrev:

Høvdingen og Dere grønne mobber meg,hver gang dere skriver at utestengte har fått fair behandling,og at det finnes mere i sånne saker enn dere kan gå ut med på det åpne forumet.

Jeg opplever det som svært ærekrenkende. Det er et offentlig forum som alle og enhver kan lese. Også venner, familie, arbeidskolleger mv. kan lese løgnene. Det er derfor lite hyggelig at slike løgner gjentas og gjentas. Da blir det dessverre ofte oppfattet som en sannhet.

Vis Medlemmets Profil http://mcsidene.no/

258 Re: Utestengt... on Man 18 Nov 2013 - 11:57

Hvordan Snikkeren klarer å vri dette til at det er AJ som blir mobbet, er for meg en gåte. Sannheten her er vel snarere at det er AJ som får svar på måten han selv oppfører seg på ovenfor andre. Bak nickene befinner det seg voksne mennesker som ikke finner seg i hva som helst, det er årsaken til stormen som har vært tidligere i år. Jeg har selv fått lite flatterende karakteristikker servert fra AJ, fordi jeg hadde en annen mening en ham om noen saker på forumet han administrerer. Det tåles visst ikke der i gården.

Og i motsetning til MTS1200 skiller jeg ikke på hva denne fyren presterer på forumet han hersker på, og i det virkelige liv. AJ bør rett og slett lære seg det som karakteriseres som god gammeldags folkeskikk. Et typisk eksempel er svaret til JRO i denne tråden: http://www.mcsiden.no/viewtopic.php?f=20&t=7036&start=15

"Du er en godt voksen kar og det skulle være unødvendig å si dette, men i dette tilfellet ser jeg ingen annen mulighet:
skjerp deg, gutt! (emoticon for ørefik)"

Dette er visst måten man forsøker å opparbeide seg respekt på der i gården... Shocked 

AJ skylder mange en unnskyldning for måten han har behandlet dem på, at han administrerer et forum unntar ham ikke fra å oppføre seg som folk. Det er vel snarere slik at man forventer en enda mer korrekt oppførsel av administrator (og moderatorer) enn av den vanlige bruker.

Vis Medlemmets Profil

259 Re: Utestengt... on Søn 24 Nov 2013 - 0:40

En liten kuriositet,se hvem som vervet "kawasaki" til Det Aktive Forumet i sin tid santa Håper han fikk t-skjorta Twisted Evil 

http://mcsiden.no/viewtopic.php?f=20&t=2402&hilit=rekrutter

260 Re: Utestengt... on Søn 24 Nov 2013 - 12:25

He-he... Det er ganske morsomt ja! Very Happy 

Vis Medlemmets Profil

261 Re: Utestengt... on Man 25 Nov 2013 - 23:06

mortal skrev:Hvordan Snikkeren klarer å vri dette til at det er AJ som blir mobbet, er for meg en gåte. Sannheten her er vel snarere at det er AJ som får svar på måten han selv oppfører seg på ovenfor andre. Bak nickene befinner det seg voksne mennesker som ikke finner seg i hva som helst, det er årsaken til stormen som har .

Halla, jeg er ny her inne og besøker forumet svært sjeldent.
Men,... jeg skjønner ikke helt dette med egen tråd for utestengsel fra "AJ siden"
Jeg er ble for noe når siden utestengt for livstid der, og ikke for å skryte, jeg er vel også den første som ble utestengt fra "AJ-siden" Sleep 

Dette er mitt første innlegg her inne. Det til tross; jeg tillater meg aller ærbødigst å foreslå at man ikke ofrer flere energikalorier på "kroppen".

Sist endret av Erling den Tir 26 Nov 2013 - 14:41, endret 1 gang

Vis Medlemmets Profil

262 Re: Utestengt... on Man 25 Nov 2013 - 23:12

Erling skrev:
mortal skrev:Hvordan Snikkeren klarer å vri dette til at det er AJ som blir mobbet, er for meg en gåte. Sannheten her er vel snarere at det er AJ som får svar på måten han selv oppfører seg på ovenfor andre. Bak nickene befinner det seg voksne mennesker som ikke finner seg i hva som helst, det er årsaken til stormen som har .
Halla, jeg er ny her inne og besøker forumet svært sjeldent.
Men,... jeg skjønner ikke helt dette med egen tråd for utestengsel fra "AJ siden"
Jeg er ble for noe når siden utestengt for livstid der, og for å skryte, jeg er vel også den første som ble utestengt fra "AJ-siden" Sleep 

Dette er mitt første innlegg her inne. Det til tross; jeg tillater meg aller ærbødigst å foreslå at man ikke ofrer flere energikalorier på "kroppen".
Fantastisk! Velkommen hit, til "den andre siden"...
rabbit

Vis Medlemmets Profil

263 Re: Utestengt... on Man 25 Nov 2013 - 23:18

Erling skrev:Dette er mitt første innlegg her inne. Det til tross; jeg tillater meg aller ærbødigst å foreslå at man ikke ofrer flere energikalorier på "kroppen".
Velkommen iblant oss santa 

Har såpass kalorier å gå på,at jeg kan ennå bruke noen på Navletitteren Basketball 

264 Re: Utestengt... on Tir 26 Nov 2013 - 0:21

Skal dere utestengte ha et eget treff snart lol! 

Om du ikke var først KA, leder du vel med to utestengelser cherry

Vis Medlemmets Profil

265 Re: Utestengt... on Tir 26 Nov 2013 - 20:29

dag-zzr skrev:Skal dere utestengte ha et eget treff snart lol! 

Du setter vel i stand er veldedighetstreff for oss, og iganagsetter en egen konkurranse om flest pålogginger med påfølgende utkastleser...geek

Personlig er jeg registrert der under tre forskjellige nick affraid 

Vis Medlemmets Profil http://mcsidene.no/

266 Re: Utestengt... on Tir 26 Nov 2013 - 22:43

Godtvoksen skrev:
dag-zzr skrev:Skal dere utestengte ha et eget treff snart lol! 

Du setter vel i stand er veldedighetstreff for oss, og iganagsetter en egen konkurranse om flest pålogginger med påfølgende utkastleser...geek

Personlig er jeg registrert der under tre forskjellige nick affraid 
Treff ja, tja, tjo, det kunne vært artig, men dere skal vel mest sannsynlig ha dette treffet innenfor gangavstand fra heimen?

Vis Medlemmets Profil

267 Re: Utestengt... on Lør 4 Okt 2014 - 22:38

[quote="Trollerud"]
KliffArne skrev:

Hvorfor kan ikke folk bare ha en useriøs holdning til alt, så slipper man all denne kjærringkrangelen?
Blei påminnet denne tråden på den andre siden og måtte lese og mimre litt om glade dager, og da fikk jeg øye på disse kloke ord. De er så kloke at jeg mistenker Trollerud for brudd på åndsverksloven ... han kan vel ikke ha kommet opp med dette helt på egenhånd?

Vis Medlemmets Profil

268 Re: Utestengt... on Søn 5 Okt 2014 - 9:32

Mitt siste treff ble en nedtur grunnet håndledda og depresjon,så pr nå er jeg usikker på noe treff...
Men hommøret mitt svinger jo som surmjølk i en kattunge,så gudene veit.... clown
...og hadde det gærmorro på Svulrya å je....

...der jeg ble UTESTENGT fra dassen om natta...

Vis Medlemmets Profil

269 Re: Utestengt... on Tor 13 Nov 2014 - 0:19

jhn skrev:
Blei påminnet denne tråden på den andre siden og måtte lese og mimre litt om glade dager.....

Ble sittende og mimre litt jeg også,good old days,how I miss them I love you

Er jo litt inne og kikker på gamle tomter også,må jo bare innrømme det. Og legger merke til at "pelsen"en gang skrev noe sånt som om at det ville bli fint når nybegynnere ble sittende å gi gode råd til andre nybegynnere. Nå er det nettopp det som skjer,de som nettopp har fått lappen er dem som har de beste ideene. cyclops

Og så var jeg bortom på bike.no en tur,der er det forandret igjen,ser jeg. Ikke mye aktivitet der heller,er stort sett raske freddie som gir gode råd der.

Jaja,sånn går nu dagan. Snart er det jul igjen

270 Re: Utestengt... on Tor 13 Nov 2014 - 17:55

KliffArne skrev:
Er jo litt inne og kikker på gamle tomter også,må jo bare innrømme det. Og legger merke til at "pelsen"en gang skrev  noe sånt som om at det ville bli fint når nybegynnere  ble sittende å gi gode råd til andre nybegynnere. Nå er det nettopp det som skjer,de som nettopp har fått lappen er dem som har de beste ideene. cyclops

Nuh, er det ikke spennende med felgtape og slike saker affraid

Vis Medlemmets Profil

271 Re: Utestengt... on Tor 13 Nov 2014 - 18:18

joo skrev:
KliffArne skrev:
Er jo litt inne og kikker på gamle tomter også,må jo bare innrømme det. Og legger merke til at "pelsen"en gang skrev  noe sånt som om at det ville bli fint når nybegynnere  ble sittende å gi gode råd til andre nybegynnere. Nå er det nettopp det som skjer,de som nettopp har fått lappen er dem som har de beste ideene. cyclops

No må ikke dokker lokke mæ utpå igjen cyclops ... æ kan jo bli frista til si ting som får mæ utestengt.
Æ e vel omtrent den eneste her som kan smyge sæ inn overalt affraid

Vis Medlemmets Profil

272 Re: Utestengt... on Tor 13 Nov 2014 - 18:24

joo skrev:
KliffArne skrev:

Joda,felgtape er spennende nok,det clown

Men merker at det er mindre og mindre som som fenger rundt om på de store mc-fora.Og når diskusjonen rundt det hotteste der inne nå,kjedesmurning,stort sett består av 3-4 stykker som nettopp har fått seg moppe,så skal de fattige ha takk Cool

273 Re: Utestengt... on Tor 13 Nov 2014 - 18:32

jhn skrev:
No må ikke dokker lokke mæ utpå igjen  cyclops ... æ kan jo bli frista til si ting som får mæ utestengt.

Nææh,du e like pinglete såmm ræssen a jænget clown

Når jeg er innom på forumet til sautjuven,så er det innlegg skrevet av deg som pleier å interessere. Men i det siste har det vært noe tamt

274 Re: Utestengt... on Tor 13 Nov 2014 - 18:44

KliffArne skrev:
jhn skrev:
No må ikke dokker lokke mæ utpå igjen  cyclops ... æ kan jo bli frista til si ting som får mæ utestengt.

Nææh,du e like pinglete såmm ræssen a jænget clown

Når jeg er innom på forumet til sautjuven,så er det innlegg skrevet av deg som pleier å interessere. Men i det siste har det vært noe tamt
Det blir jo bestandig så dårlig stemning når æ skriv no tull .... og dessuten må æ jo ha et eller anna som trigge mæ, og det gjør hverken kjedespray som ikke griser eller hva noen har kjøpt i dag.

Vis Medlemmets Profil

275 Re: Utestengt... on Tor 13 Nov 2014 - 19:02

jhn skrev:
Det blir jo bestandig så dårlig stemning når æ skriv no tull .... og dessuten må æ jo ha et eller anna som trigge mæ, og det gjør hverken kjedespray som ikke griser eller hva noen har kjøpt i dag.

Du må da skjønne at humor er alvorlige saker man ikke kan tulle med... bounce

Vis Medlemmets Profil

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 11 av 12]

Gå til side : Previous  1, 2, 3 ... , 10, 11, 12  Next

Similar topics

-

» Utestengt...