Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

Utestengt...

Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5 ... 10, 11, 12  Next

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 4 av 12]

76 Re: Utestengt... on Tir 6 Aug 2013 - 16:05

Slapp av GV, det blir snart "kozemozeoverdoze".........

kuppet av kakeoppskrifter klimameldinger og hvemhvahvor har kjøpt nye containerkofferter...

eneste artige der er enkelte(s) turer...

Vis Medlemmets Profil

77 Re: Utestengt... on Tir 6 Aug 2013 - 18:13

Godtvoksen skrev:Jeg vil bare med en gang tilbakevise påstanden som i dag fremsettes på MC-siden. Påstanden bes dokumentert.

Crinos skrev:GV har over en lengre tid vert direkte utfin i sin dialog via epost og PM'er til AJ og andre moderatorer. Vi snakker om person angrep, noe som overhodet ikke hører hjemme i normal høffelighet.

Jeg har nå vært i kontakt med Cringos og Globe privat på facebook

Crinos forklarer sin påstand slik:

Jeg har selv ikke fått slike PM'er av deg, men AJ har, og mener også å si at Globe ikke var helt fornøyd med noen meldinger fra deg...

Globe svarer slik på mitt spørsmål om jeg noen ang har vært ufin eller uhøflig mot han i privat mail eller PM på MCsiden:

"Absolutt ikke!
Hvordan det?
Er en stund siden jeg hadde aktivitet på MCsiden.no....
har vært opptatt med jobb og privaten, slik at det ikke har vært noen prioritet for meg....
men...har ingenting "på deg" jeg...de "disputter" vi har hatt...har vi vel kommet gjennom og over?"

Jeg håper noen kan vidreformidle dette på MCsiden.no

Hehe,helt fantastisk. Hvis moderatorene på MCsiden leser dette,så ta imot et godt råd dere som ennå ikke har uttalt dere; fortsett å hold kjeft.
For det viser seg at den ene etter andre av dere som uttaler seg der,driter så på draget at det holder. Snakker om tusseladder og rævediltere. Jeg får vondt av dere.

Det snakkes i fine ord om at avgjørelser er tatt i et enstemmig moderatorteam,advarsler er gitt i god tid sånn at de det gjelder skal få tid til å justere seg,etc etc. Og så viser det seg at disse to siste tilfeller så blir tråden kappet før man rekker å si kake.

Her oppe sier Globe at han har vært lite på forumet i det siste,underforstått at han kanskje ikke var med på rådsmøtet? Selv var jeg i kontakt med "Snikkeren" rett etter at jeg ble utestengt. Han satt og koste seg med familien på en strand i syden,og hadde ikke hatt tid å følge med på forumet.Men at han hadde blitt oppdatert av AJ om min skjebne. Hadde skummet igjennom postene til Juleniss1,men kunne ikke se noe spesiellt graverende der,skriver han.

Det er mye som tyder på at "teamet" ikke har vært så enstemmig som enkelte påstår?

Men jeg ser opp til deres lojalitet mot AJ, dere er nyttige idioter.

78 Re: Utestengt... on Tir 6 Aug 2013 - 18:14

Her er chat fra Facebook:

Godtvoksen:

Så jeg ber deg med dette på det aller sterkeste å  være snill og dementere din offentlig skittkasting om meg.

Crinos svarer:

17:57
Det skal jeg få gjort. Har lest meldingene dine fra mobilen. Men foretrekker å svare via pc. Blir mer overdiktlig.
Det blir dog nok først sent i kveld evt ikke før i morgen da vi har gjester

Vis Medlemmets Profil http://mcsidene.no/

79 Re: Utestengt... on Tir 6 Aug 2013 - 19:53

KnutR

Admin
Jøjje meg...
Hva ER det med folka i den menigheta der egentlig? Har jo møtt medlemmer av jehovas vitner med mindre saueflokktendenser enn de der.. For helsike, jeg har møtt sauer med mindre hang til å følge lederen enn det der!

I garasjen: Honda Shadow 1100, Honda CX500, Suzuki GS125, Yamaha RD350(den gamle, caferacer to be), relativt ombygd Moto Guzzi V50II med EML sidevogn (støttehjulsræseren), Suzuki CS50 (moppen til fruen), Garelli Eureka Flex (låvefunnet) + en container med deler til alle førnevnte. Har et bur til familiebruk, Peugeot 4007.
Vis Medlemmets Profil

80 Re: Utestengt... on Tir 6 Aug 2013 - 20:13

KnutR skrev:Jøjje meg...
Hva ER det med folka i den menigheta der egentlig? Har jo møtt medlemmer av jehovas vitner med mindre saueflokktendenser enn de der.. For helsike, jeg har møtt sauer med mindre hang til å følge lederen enn det der!

Nå vil vi ikke høre mere om deg og sauene dine,risikerer at hæggis og haya blir sjalu,og så har vi det gående pig pig 

81 Re: Utestengt... on Tir 6 Aug 2013 - 22:40

KnutR

Admin
KliffArne skrev:
KnutR skrev:Jøjje meg...

Nå vil vi ikke høre mere om deg og sauene dine,risikerer at hæggis og haya blir sjalu,og så har vi det gående pig pig 

Beklager, jeg tar det til meg. Man skal ikke plage andre på den måten.
Bytt ut "sau" med "makrell" i innlegget over, så slipper jeg å støte noen.

alien 

I garasjen: Honda Shadow 1100, Honda CX500, Suzuki GS125, Yamaha RD350(den gamle, caferacer to be), relativt ombygd Moto Guzzi V50II med EML sidevogn (støttehjulsræseren), Suzuki CS50 (moppen til fruen), Garelli Eureka Flex (låvefunnet) + en container med deler til alle førnevnte. Har et bur til familiebruk, Peugeot 4007.
Vis Medlemmets Profil

82 Re: Utestengt... on Ons 7 Aug 2013 - 0:08

Makrell?
...og du er sikker på det ikke rykker i rognposen te Haien, nå?

Vis Medlemmets Profil http://haeggis-mess.blogspot.no/

83 Re: Utestengt... on Ons 7 Aug 2013 - 0:13

jompa fra mcsiden skrev: Det er mulig at jeg er noe treg i oppfattelsen, men etter å ha lest denne tråden flere ganger, og GVs "utestengt" tråd på ikkebike.no har det etter hvert gått opp for meg at GV har en privat krig gående med AJ og resten av "regimet", altså moderatorene på MC-siden.

Fra sitt eksil i ikkebike prøver han å så tvil om moderatorenes modenhet og dømmekraft, ivrig applaudert av etpar andre utestengte ( fra mc-siden)
og folk som også er Mc-siden-medlemmer.
Det rare er at etpar av de som også er medlemmer her, ser ut til å ha en annen personlighet på ikkebike.no enn her.
Eller er det redselen for AJs vrede som får dem til å uttale seg mere forsiktig og saklig på dette forumet.

Hadde ventet at "krigen" skulle føres fra hans eget forum, men nei, der holder han stien sin ren.
Utifra oppdelingen på forumet hans, ser det heller ikke ut som han har tenkt at det skal bli et forum med de høylydte diskusjonene.

Ja, jeg elsker konspirasjoner.
Når GV flere ganger skriver "politietterforsker Anders Johan Blisten" antyder han langt på vei at AJ overvåker alle forumbrukere både på dette, og flere forum.
Når GV har røpt at han har en sønn som jobber i Google, kan man jo bare tenke seg mulighetene for overvåking, hvis man vil.

KliffArne kaller moderatorene for nyttige idioter.
Hva med oss andre, da ?
Er vi bare hjernedøde slaver i AJs imperium ?

Jeg har truffet 4 av moderatorene og enda noen fler av forumets medlemmer, bare ei kort stund riktignok, men alle de jeg har truffet og pratet med
virker som høyst oppegående folk. Det kan jo selvsagt hende at jeg er blitt manipulert, jeg er bare en enkel bondesønn........

Det er muligens noen som tror at jeg ikke mener at man skal si ifra om urettferdighet.
Feil, jeg både sier ifra og tar tak i urettferdig behandling rett som det er, men sørger for å holde ørene oppe og kjeften lukket til jeg vet hva som foregår.

Skal bli spennende å se hvem som ender opp som "nyttige idioter" til slutt.

Jompa.

Ikke ta meg så høytydelig når jeg bruker uttrykket "nyttige idioter", det var bare det første og beste som dukket opp i det skrudde bakhodet mitt.

Hva med dere andre,spør du?   Det er med interesse jeg har fulgt debatten både i "Juleniss1-tråden" og "hvor går veien-tråden", og blitt fasinert over hvor forskjellig folk klarer å tolke hva som blir skrevet. Nå er selvfølgelig jeg selv inhabil,men kan ikke forstå hvordan noen av dere klarer å overse de faktiske forhold.

Deg Jompa,oppfatter jeg som forutinntatt,ref. at du nevner "et par utestengte" som applauderer GV. At man er utestengt,betyr det at vi ikke er like mye verdt som andre? Kan du derfor bare overse ubehagelig fakta som kommer frem? Samme med Rojo,siden jeg visstnok har blitt utestengt fra flere fora opptil flere ganger,så er det visst greit at man blir behandlet som dritt?Av såpass gamle folk hadde jeg forventet litt mere refleksjon.

Og du har et greit prinsipp,å holde kjeften lukket til du vet hva som foregår. Hold på det prinsippet,du. Det kom nemlig masse ramlende ut innen du kom på at du har et sånt.

KliffArne

84 Re: Utestengt... on Ons 7 Aug 2013 - 1:57

Haeggis Amateur Line skrev:Makrell?
...og du er sikker på det ikke rykker i rognposen te Haien, nå?

...det går mest i tunfisk for tida - fersk...

Vis Medlemmets Profil

85 Re: Utestengt... on Ons 7 Aug 2013 - 2:03

[quote="KliffArne"]
jompa fra mcsiden skrev:

Jeg har truffet 4 av moderatorene og enda noen fler av forumets medlemmer, bare ei kort stund riktignok, men alle de jeg har truffet og pratet med
virker som høyst oppegående folk.

...ja det er jo merkelig - selv Hollis -som er så kørka på forum - er er hyggelig kar i virkeligheten.. skal se han Stasi-fyren er en skikkelig jovial type som stemmer SV i virkeligheten...

Vis Medlemmets Profil

86 Re: Utestengt... on Ons 7 Aug 2013 - 6:00

Haya99 skrev:
jompa fra mcsiden skrev:

...ja det er jo merkelig - selv Hollis -som er så kørka på forum - er er hyggelig kar i virkeligheten..  skal se han Stasi-fyren er en skikkelig jovial type som stemmer SV i virkeligheten...
[/quote]

Denne type outing av forummedlemmer vil jeg på det sterkeste ha meg frabedt! Håper moderatorene, ehh, moderatoren (for vi har vel bare Knut, eller?) tar til vettet og stenger Haya ute nå? Ærlig talt? Jeg - jovial? Nei, jeg har et rykte å ta vare på, dette var et govt overtramp...

Vis Medlemmets Profil

87 Re: Utestengt... on Ons 7 Aug 2013 - 6:59

KliffArne skrev:
Jompa.

Ikke ta meg så høytydelig når jeg bruker uttrykket "nyttige idioter", det var bare det første og beste som dukket opp i det skrudde bakhodet mitt.

Vel, jeg syntes ditt begrepbruk "nyttig idioter" var ganske så presist formulert. Det er ikke alle som vet hva som ligger bak begrepet og kan derfor fort bli misoppfattet. jfr. http://no.wikipedia.org/wiki/Nyttig_idiot

88 Re: Utestengt... on Ons 7 Aug 2013 - 7:17

Jompa på MCsiden skrev:Når GV flere ganger skriver "politietterforsker Anders Johan Blisten" antyder han langt på vei at AJ overvåker alle forumbrukere både på dette, og flere forum.

Kjære Jompa, dette behøver ikke jeg antyde. Det er noe han selv bekrefter i sin begrunnelse for utestengelse av meg. Jeg gjentar den:

AJ skrev:At du starter opp et forum som til forveksling er ganske så likt MCsiden.no forundrer oss en smule siden du åpenbart ikke er fornøyd med hvordan nettopp MCsiden.no drives.
At du jobber for å sette MCsiden i et ugunstig lys er overtydelig og gjør at du ikke lenger er ønsket som medlem på dette forumet.
Oppstarten av dine nye MCsidene forum er, slik vi ser det, et tydelig bevis på dette.
Din holdning til MCsiden har i lengre tid vært negativ, slik vi oppfattet det. Noe du ikke har lagt skjul på i andre forum. Dette gidder vi ikke lenger finne oss i og ser ingen gode grunner til hvorfor du fortsatt skal være medlem av MCsiden.no. Din konto her på MCsiden.no er herved stengt.

AJ

89 Re: Utestengt... on Ons 7 Aug 2013 - 7:23

Godtvoksen skrev:
KliffArne skrev:
Jompa.

Vel, jeg syntes ditt begrepbruk "nyttig idioter"  var ganske så presist formulert. Det er ikke alle som vet hva som ligger bak begrepet og kan derfor fort bli misoppfattet. jfr. http://no.wikipedia.org/wiki/Nyttig_idiot

Har aldri lest definisjonen av uttrykket før,men ser nå at det stemmer ganske bra med hvordan jeg tenkte/tenker om Crinos,Carpa og Dexter som til nå har blottlagt seg.

Men Crinos skal ha kreditt for at han/hvis han dementerer det han skrev om deg igår.

90 Re: Utestengt... on Ons 7 Aug 2013 - 7:26

99Trollerud skrev:
Haya99 skrev:
jompa fra mcsiden skrev:

...ja det er jo merkelig - selv Hollis -som er så kørka på forum - er er hyggelig kar i virkeligheten..  skal se han Stasi-fyren er en skikkelig jovial type som stemmer SV i virkeligheten...

Denne type outing av forummedlemmer vil jeg på det sterkeste ha meg frabedt! Håper moderatorene, ehh, moderatoren (for vi har vel bare Knut, eller?) tar til vettet og stenger Haya ute nå? Ærlig talt? Jeg - jovial? Nei, jeg har et rykte å ta vare på, dette var et govt overtramp...[/quote]

...nok et eksempel på at det blir mye rot med Hollis - jeg så at Stasi-fyren kanskje var jovial - mens du var hyggelig - men du klarte å oppfatte det motsatte.

Vis Medlemmets Profil

91 Re: Utestengt... on Ons 7 Aug 2013 - 8:08

DrGreve på mcsiden.no antyder at utestengelse av meg trolig skyldes andre ting en at jeg har opprettet et liknende forum.

DrGreve skrev:Her har jeg fått en følelse av at det er personlige motsetninger som har vært utslagsgivende for en utkastelse og ikke en generell dårlig og provoserende oppførsel.

Det tror jeg også. Jeg kan i den forbindelse fortelle er at etter en heftig privat diskusjon om utestengelsen av Gammelgutt ble jeg slettet som AJ's Facebookvenn. Han følte seg da angivelig svært fornærmet over svaret jeg gav på hans evigvarende argument om at det var frivillig å være med på mcsiden.no og hvis jeg ikke trivdes kunne jeg bare finne meg et annet sted osv.  Mitt svar var da; jeg var videre med på mcsiden.no til tross for at det er han som er administrator. Jeg var med pga andre brukere. Dette opplevde han trolig svært uhøflig og ufint.

AJ har således lett med lys og lykter for å finne en god grunn som han kunne bruke for å stenge meg ute fra forumet. Det fant han da når jeg tok han på ordet og etablerte et forum som med tiden kanskje har flere brukere en i dag og således kan bli et reelt alternativ til MCsiden. Nå har jo ikkebike vokst fort de siste dagen, så kanskje vi allerede har det alternativet. Håper det går an å sikkerhetkopiere databasen her og få opprettet dette nettstedet på eget domene og fritt for reklame.

Sist endret av Godtvoksen den Ons 7 Aug 2013 - 9:23, endret 1 gang

92 Re: Utestengt... on Ons 7 Aug 2013 - 8:35

Godtvoksen skrev:DrGreve på mcsiden.no antyder at utestengelse av meg trolig skyldes andre ting en at jeg har opprettet et liknende forum.

DrGreve skrev:Her har jeg fått en følelse av at det er personlige motsetninger som har vært utslagsgivende for en utkastelse og ikke en generell dårlig og provoserende oppførsel.

Det tror jeg også. Jeg kan i den forbindelse fortelle er at etter en heftig privat diskusjon om utestengelsen av Gammelgutt ble jeg slettet som hans Facebookvenn. Han følte seg da angivelig svært fornærmet over svaret jeg gav på hans evigvarende argument om at det var frivillig å være med på mcsiden.no og hvis jeg ikke trivdes kunne jeg bare finne meg et annet sted osv.  Mitt svar var da; jeg var videre med på mcsiden.no til tross for at det er han som er administrator. Jeg var med pga andre brukere. Dette opplevde han trolig svært uhøflig og ufint.

Han har således lett med lys og lykter for å finne en god grunn som han kunne bruke for å stenge meg ute fra forumet. Det fant han da når jeg tok han på ordet og etablerte et forum som med tiden kanskje har flere brukere og således kan bli et reelt alternativ til MCsiden. Nå har jo ikkebike vokst fort de siste dagen, så kanskje vi allerede har det alternativet. Håper det går an å sikkerhetkopiere databasen her og få opprettet dette nettstedet på eget domene og fritt for reklame.

Jeg går litt surr, hvem er han som vi snakker om i dette innlegget? confused 

Vis Medlemmets Profil

93 Re: Utestengt... on Ons 7 Aug 2013 - 9:03

Han = AJ

94 Re: Utestengt... on Ons 7 Aug 2013 - 9:23

KnutR

Admin
Haya99 skrev:
99Trollerud skrev:
Haya99 skrev:
jompa fra mcsiden skrev:

Denne type outing av forummedlemmer vil jeg på det sterkeste ha meg frabedt! Håper moderatorene, ehh, moderatoren (for vi har vel bare Knut, eller?) tar til vettet og stenger Haya ute nå? Ærlig talt? Jeg - jovial? Nei, jeg har et rykte å ta vare på, dette var et govt overtramp...

...nok et eksempel på at det blir mye rot med Hollis - jeg så at Stasi-fyren kanskje var jovial - mens du var hyggelig - men du klarte å oppfatte det motsatte.

Jaggu - for jeg synes også at Hollis er en hyggelig fyr i virkeligheten. Betyr det at JEG skal stenges ute også?

Vis Medlemmets Profil

95 Re: Utestengt... on Ons 7 Aug 2013 - 9:48

KnutR skrev:
Jaggu - for jeg synes også at Hollis er en hyggelig fyr i virkeligheten. Betyr det at JEG skal stenges ute også?

hvis du synes at han er gæærn på nettet så får det vel passere?

Vis Medlemmets Profil

96 Re: Utestengt... on Ons 7 Aug 2013 - 10:33

Haya99 skrev:
99Trollerud skrev:
Haya99 skrev:
jompa fra mcsiden skrev:

99Trollerud skrev:Denne type outing av forummedlemmer vil jeg på det sterkeste ha meg frabedt! Håper moderatorene, ehh, moderatoren (for vi har vel bare Knut, eller?) tar til vettet og stenger Haya ute nå? Ærlig talt? Jeg - jovial? Nei, jeg har et rykte å ta vare på, dette var et govt overtramp...

Tipper det passet med "Stasi-fyren" og "stemmer SV", så da trodde Trollerud det var ham det var snakk om.

Vis Medlemmets Profil

97 Re: Utestengt... on Ons 7 Aug 2013 - 12:07

mortal skrev:
Haya99 skrev:
99Trollerud skrev:
Haya99 skrev:
jompa fra mcsiden skrev:

99Trollerud skrev:Denne type outing av forummedlemmer vil jeg på det sterkeste ha meg frabedt! Håper moderatorene, ehh, moderatoren (for vi har vel bare Knut, eller?) tar til vettet og stenger Haya ute nå? Ærlig talt? Jeg - jovial? Nei, jeg har et rykte å ta vare på, dette var et govt overtramp...

Tipper det passet med "Stasi-fyren" og "stemmer SV", så da trodde Trollerud det var ham det var snakk om.

HeHe Laughing 

Ja, jeg har lenge mistenkt Hollis for å være en "skap-SV'er".
jocolor 

Vis Medlemmets Profil

98 Re: Utestengt... on Ons 7 Aug 2013 - 12:51

Kjære Jompa på MCsiden.no,

Du er jo en person som jeg har hatt sansen for lenge, ikke minst satte jeg svært stor pris på din invitasjon hjem til deg når er nordpå. Den håper jeg nå fortsatt står ved lag. Imidlertid må jeg jo si at det du nå skriver på mcside.no føles svært urimelig. Ikke minst når du drar inn min familie i dette. Jeg syntes du er litt feig, som sitter skanset i AJ's fort å skyter på meg. Vil du «sloss» så kom inn her, jeg er dessverre forhindrer fra å møte deg på Mcsiden.

99 Re: Utestengt... on Ons 7 Aug 2013 - 22:11

KliffArne skrev:
Men Crinos skal ha kreditt for at han/hvis han dementerer det han skrev om deg igår.

I ettermiddag etterlyste jeg gårsdagens lovnad om dementiet som var lovet i dag og fikk følgende svar:

Crinos skrev:Fikk som du ser ikke tid i går, og dagen i dag har gått med på familie. Som tros alt er første pri for meg

Jeg har da forvekslet Globe med en annen moderator, ettersom du paraphraser på ikkebike så trenger jeg heller ikke å gå ut med nick.

Det at du også henger ut AJ med fult navn og blander inn hans yrkestittell inn i dette blir for meg ganske søkt, og mitt ønske om prøve å forklare noe har blitt ganske snevert. Særlig det at du paraphraser er grunn nok for meg.

I korte trekk, du har oppført deg i brudd med forumets retningslinjer gjentatte ganger, du har opprettet et forum med navnelyd alt for likt MCsiden.no, trenger ikke trademark/copyright for å forhindre dette om ønskelig fra AJ. NORID har gangske klare regler på hva som godtaes.

Nå vet ikke jeg helt hva han mener med ordet "paraphraser", men uansett en mann som lover noe den ene dagen og ikke følger lovnaden opp. Samt at han gir en forklaring den ene dagen og en helt annen neste dag forteller jo alt. Noen kommentar til det fra meg er jo helt unødvendig.

Edit; Jeg har slått opp order "paraphraser" og funnet ut at det skal bety omskriving. Vet ikke om jeg skal le eller gråte. Jeg har kopiert og limt inn teksten hans. Tror neppe teksten hadde inneholdt så mange skrivefeil av ord dersom jeg hadde omskrevet teksten...

100 Re: Utestengt... on Ons 7 Aug 2013 - 22:35

KnutR

Admin
Godtvoksen skrev:
KliffArne skrev:

I ettermiddag etterlyste jeg gårsdagens lovnad om dementiet som var lovet i dag og fikk følgende svar:

Crinos skrev:Fikk som du ser ikke tid i går, og dagen i dag har gått med på familie. Som tros alt er første pri for meg

Jeg har da forvekslet Globe med en annen moderator, ettersom du paraphraser på ikkebike så trenger jeg heller ikke å gå ut med nick.

Det at du også henger ut AJ med fult navn og blander inn hans yrkestittell inn i dette blir for meg ganske søkt, og mitt ønske om prøve å forklare noe har blitt ganske snevert. Særlig det at du paraphraser er grunn nok for meg.

I korte trekk, du har oppført deg i brudd med forumets retningslinjer gjentatte ganger, du har opprettet et forum med navnelyd alt for likt MCsiden.no, trenger ikke trademark/copyright for å forhindre dette om ønskelig fra AJ. NORID har gangske klare regler på hva som godtaes.

Nå vet ikke jeg helt hva han mener med ordet "paraphraser", men uansett en mann som lover noe den ene dagen og ikke følger lovnaden opp. Samt at han gir en forklaring den ene dagen og en helt annen neste dag forteller jo alt. Noen kommentar til det fra meg er jo helt unødvendig.

Edit; Jeg har slått opp order "paraphraser" og funnet ut at det skal bety omskriving. Vet ikke om jeg skal le eller gråte. Jeg har kopiert og limt inn teksten hans. Tror neppe teksten hadde inneholdt så mange skrivefeil av ord dersom jeg hadde omskrevet teksten...  

Det JEG lurer på, er biten med NORIDs regelverk. Ja, det regelverket forhindrer opprettelse av IDENTISKE domener, og det ser vel muligens ut som en liten oppfriskning på begrepet "Identisk" trengs.
Ingenting er nevnt i det regelverket rundt "lignende domenenavn".
Et lite hint i den sammenheng er www.mcutstyr.no (Erling Sande) og www.mc-utstyr.no (butikken Mc-utstyr).
En oppvakt sjel vil se forskjellen (altså, domenenavnene skilles med en bindestrek, og er således IKKE identiske). Disse vil derfor ikke være noe mer berørt av NORIDs regelverk enn mcsiden.no og mcsidene.no (den samme oppvakte sjel vil nok se en forskjell her og....)

Generelt; er man redd for å gi bort besøk og klikk til andre, "feilstavede" domenenavn, så må man faktisk kjøpe seg det domenet selv. Easy as that.

At jeg virkelig gidder å engasjere meg i supperådet borti det forumet der, er noe helt annet, og i seg selv god grunn til å gå i seg selv, eventuelt finne senga.

Vis Medlemmets Profil

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 4 av 12]

Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5 ... 10, 11, 12  Next

Similar topics

-

» Utestengt...