Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

Presentasjonstråd

Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10 ... 16  Next

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 5 av 16]

101 Re: Presentasjonstråd on Tir 13 Aug 2013 - 12:38

slutt og mobb Dag - han kan bli en god venn bounce Basketball 

Vis Medlemmets Profil

102 Re: Presentasjonstråd on Tir 13 Aug 2013 - 13:43

Okda skrev:slutt og mobb Dag - han kan bli en god venn bounce Basketball 
Er det ikke DA man begynner å mobbe?

Jeg mobber bare de jeg liker. De jeg ikke liker gidder jeg ikke bruke tid og krefter på...

Vis Medlemmets Profil http://haeggis-mess.blogspot.no/

103 Re: Presentasjonstråd on Tir 13 Aug 2013 - 14:21

Haeggis Amateur Line skrev:

Jeg mobber bare de jeg liker. De jeg ikke liker gidder jeg ikke bruke tid og krefter på...
Derfor jeg aldri har fått æren av å bli mobbet av deg? Sad

Vis Medlemmets Profil

104 Re: Presentasjonstråd on Tir 13 Aug 2013 - 20:59

Haeggis Amateur Line skrev:

Det var kooozzelig, jeg er blitt mobbet av deg som en "navlebeskuende kverulant" cheers 

Du er jo riktig en kooozzzekar..eller var det ball...Question 

Vis Medlemmets Profil http://mcsidene.no/

105 Re: Presentasjonstråd on Tir 13 Aug 2013 - 21:01

Slapp av alle sammen. Det kommer, det kommer.
Mobbing på forum KAN jeg!
Rolling Eyes 

106 Re: Presentasjonstråd on Tir 13 Aug 2013 - 21:28

Haeggis Amateur Line skrev:Slapp av alle sammen. Det kommer, det kommer.
Mobbing på forum KAN jeg!
Rolling Eyes 
Hva er det du driver med, eller ikke fortell det, ti med deg.

Vis Medlemmets Profil

107 Re: Presentasjonstråd on Tir 13 Aug 2013 - 21:34

Moa-ha-ha---!
BUH!
Bare pass deg!
rendeer jocolor geek 

108 Re: Presentasjonstråd on Ons 14 Aug 2013 - 2:11

Kjære medforumister.

Nå begynner jeg å bli litt bekymret. Jeg er ikke vant til å bli mobbet. Er kun vant til å mobbe andre.
Har vært litt aktiv på et annet forum, men der ble det sååå mye ugreier at jeg ville søke andre venner. Var sikker på at på i dette forumet råder det fred å gemyttlig utveksling av meldinger. Moderatorene er byttet ut med mentorer og eiern er stort sett på reise med dårlig internettdekning.Question 

Har holdt det hemmelig at jeg har hatt mcapp siden 77. Vurderte å saksøke han som utgir app med McTreff, men lar det passere..

Vis Medlemmets Profil

109 Re: Presentasjonstråd on Ons 14 Aug 2013 - 2:19

[/quote]Enig med deg om navnet på forumet og sjefens bilde. Du har jo selv et praktbilde som avatar sunny 

Hyggelig å se deg her Very Happy[/quote]
Takk det samme GV

Bruker fremdeles det bilde som du tok av meg på "vårslepp 2012"  En tur jeg minnes med glede og takknemlighet, til deg og Duville.
Vi møtes en dag  Wink

Vis Medlemmets Profil

110 Re: Presentasjonstråd on Lør 17 Aug 2013 - 12:52

Ok da. Presentasjon....

Kjører Honda NT700V - også kalt Deauville. Begynte med den fordi det skulle være en grei MC å starte opp med etter 30 års opphold og det viser seg vel at det er greit nok. Så lenge den er det så beholdes den. Passerte 50 000 på langtur forleden på 5 sesongen nå. Når den ikke er ok så kjøpes det kanskje en litt større etter hvert. Vi holder følge med det meste - i hvert fall her i hjemlandet. Litt greit med en som ikke er verd all verdens også...

Kjører MC ca 12000 i året i jobb og fritid. Forsøker å prioritere onsdagene fra den lokale Statoilen hvor alle er velkommen til å være med hver gang for en 15 - 20 mils tur. Har ikke noen prinsipper når det gjelder kjøring - jobb, fritid, korte turer, lange turer spiller ingen rolle. En MC tur er en MC tur når den kjøres uansett grunn og lengde og da blir det stort sett en fin tur Very Happy.

Er selvfølgelig Duville på den andre siden, det kom nok som en overraskelse på de fleste. Har hatt mine feider med enkelte, men er enda ikke utestengt. Very Happy. Skriver imidlertid lite der nå. Det har vært ett trivelig forum å delta i med mange fine (lange) diskusjoner og "krangler". Blitt "kjent" med mange og det har vært gode tiltak til turer og gjennomgående svært trivelig. Trenger vel ikke si at jeg er litt overgitt over at diverse handlinger hos en maktperson skal lage så mye misnøye. Dessverre er det ikke noen selvkritikk å spore så det er bare å vente på neste gang noe skjer. Synes virkelig det er synd... Likevel, siden sitat fra Ivar Åsen Arnulf Øverland ble oppfattet som kun brukbart mot nasisme så skal jeg ikke sitere dette, men jeg seilte en kort tur på sjøen for mange år siden - den gang man som 16 åring kunne reise ut som førstereisgutt på dekk eller i maskin. "Standing order" når vi var i land var at dersom en kamerat kom i trøbbel så var vi en samlet gjeng  som backet ham opp. Kamerater tok man vare på. Synes det er ett greit prinsipp å holde seg til også i det daglige når de oppførerer seg innenfor rimelighetens grenser. Da vet man hvor man har dem rundt seg.

Skiftet nick her av forskjellige grunner. Det var faktisk GV som snakket om dette forumet og da registrerte jeg meg etter litt tankevirksomhet som sluttet med ----  Okda, sjøl om sjefens sjølportrett her nesten er mer skremmende enn på den andre siden og navnet minner om en amerikansk 1% MC-gjeng...

Ser slett ikke bort fra at jeg får til ett møte i Seljord i september som DagZZR inviterer til det hadde vært trivelig tror jeg.... vi får se hvordan det blir fremover..

Er Bestefar til 3 og 2 (på 5 og 7 år) har overnattet hos unge meg og den gamle bestemora i natt Very Happy og mange her vet at oppturene ungene gir - langt oppveier det å være gift med ei bestemor :!:ellers er det mye jobb og travle tider, uansett, det er nok ikke alltid man prioriterer alt sjøl hvis man skal være med på karusellen..... Jobber mye med data som verktøy så jeg er nok til stede mye av tiden...

Sånn.....

Sist endret av Okda den Lør 17 Aug 2013 - 18:17, endret 1 gang

Vis Medlemmets Profil

111 Re: Presentasjonstråd on Lør 17 Aug 2013 - 16:24

Utgår...

Sist endret av Godtvoksen den Lør 17 Aug 2013 - 19:31, endret 1 gang (Reason for editing : det ble vist litt dumt...)

112 Re: Presentasjonstråd on Lør 17 Aug 2013 - 16:40

Det var ment som en presentasjon ikke debattinnlegg ------ Beklager.

Sist endret av Okda den Lør 17 Aug 2013 - 18:15, endret 2 ganger

Vis Medlemmets Profil

113 Re: Presentasjonstråd on Lør 17 Aug 2013 - 17:27

Utgår...

Sist endret av Godtvoksen den Lør 17 Aug 2013 - 19:30, endret 1 gang (Reason for editing : det ble vist litt dumt...)

114 Re: Presentasjonstråd on Lør 17 Aug 2013 - 18:40

Evil or Very Mad Ja- nå er vi igang Exclamation

Vis Medlemmets Profil

115 Re: Presentasjonstråd on Lør 17 Aug 2013 - 18:50

dag-zzr skrev:Evil or Very Mad Ja- nå er vi igang Exclamation
bounce cheers 

Vis Medlemmets Profil

116 Re: Presentasjonstråd on Lør 17 Aug 2013 - 18:51

Jo, takker for velkomsten til alle. Hyggelig Very Happy . Nå tar jeg en pause på noen timer --- Blir jo spennende å se fortsettelsen når jeg er tilbake.

Vis Medlemmets Profil

117 Re: Presentasjonstråd on Lør 17 Aug 2013 - 20:03

Okda skrev:Jo, takker for velkomsten til alle. Hyggelig Very Happy . Nå tar jeg en pause på noen timer --- Blir jo spennende å se fortsettelsen når jeg er tilbake.
Har jeg gått glipp av noe? Fan og rabbit 

Velkommen igjen,da, Duville. Det kom jo som et sjokk at det var deg clown 

118 Re: Presentasjonstråd on Lør 17 Aug 2013 - 21:40

Kunne ikke gjette meg til at det var Duville jeg heller, men så er jeg ganske treg av meg What a Face 

Moro lell.

Vis Medlemmets Profil

119 Re: Presentasjonstråd on Søn 18 Aug 2013 - 1:04

KliffArne skrev:
Okda skrev:Jo, takker for velkomsten til alle. Hyggelig Very Happy . Nå tar jeg en pause på noen timer --- Blir jo spennende å se fortsettelsen når jeg er tilbake.
Har jeg gått glipp av noe? Fan og rabbit 

Velkommen igjen,da, Duville.  Det kom jo som et sjokk at det var deg clown 
Tenker du skvatt ja Rolling Eyes 

Takk, takk. Var bare litt frem og tilbake om opphavsmannen for sitatet som er endret i presentasjonen - du har ikke gått glipp av noen ting....

Vis Medlemmets Profil

120 Re: Presentasjonstråd on Søn 18 Aug 2013 - 9:09

Hei, jeg heter espen og gråt da jeg ble født. er en enkel gutt fra snåsa. flytta derifra når jeg var 14 år, bodde så 13 år i ålesund, et år i trondheim og nå litt over 4 år i horten. jeg er ca 33 år gammel. mc-interessen har alltid vært der. tok lappen på lett mc som 16-åring i -96 og tung to år senere. hadde noen år uten mc men fikk totalt dilla igjen etter en tur til vålerbanen ca 2003. var og så på den siste mekaniker som han er kjent som på bike og rr ble en stor interesse etterpå. hadde aldri budsjettet til å delta selv, men i 2007 fikk jeg muligheten til å være med helge spjeldnes som mekaniker på løp og treninger på mange baner i europa. Var utrolig gøy å kjøre etapper på 250 mil på 30 timer med en 88 hiace, fullasta og med kjøleproblemer. for ikke å snakke om komforten ved å bo to personer baki samme bil på løpshelger og alltid åpen bakluke da denne fungerte som tak over sykkelen. blitt mange morsomme sesonger i rr-miljøet etter det. fikk prøvd meg litt på acr både i fjor og i år og interessen ble ikke mindre av det. Har hatt en del forskjellige sykler: 01 gsxf600, 01 cbr929rr, 03 cbr954rr, 08 drz400sm, 09 yz450f, sikkert flere som jeg ikke kommer på nå. holder for tida på med en 87 fzr1000 som bygges om til streetfighter, egen tråd om den i prosjekter. har i lang tid frakta sykkel til og fra jobb for å ha en plass å skru, men har akkurat fått leid et bra lokale i holmestrand som jeg har brukt sommeren til å innrede med arbeidsbenker, to løftebord, verktøyskap osv så nå er den biten kommet seg mye. gjør ingenting at han jeg leier av driver med pulverlakk og våtlakk heller :) ellers har jeg alltid en plan om banesykkel neste år som alltid forskyves med ett år. men neste år daaaa....
jobber som servicetekniker (pent navn for mekaniker) i toyota truck. har en datter på 3 år som bor hos meg annenhver uke. hun kan navnet på de fleste i motogp og moto2 selvfølgelig. nå,skal jeg "bare" bli ferdig med fzr'n så jeg kan få kjørt litt jeg også.

Vis Medlemmets Profil

121 Re: Presentasjonstråd on Søn 18 Aug 2013 - 9:17

Johnny Airtime skrev:Hei, jeg heter espen og gråt da jeg ble født. er en enkel gutt fra snåsa. flytta derifra når jeg var 14 år, bodde så 13 år i ålesund, et år i trondheim og nå litt over 4 år i horten. jeg er ca 33 år gammel. mc-interessen har alltid vært der. tok lappen på lett mc som 16-åring i -96 og tung to år senere. hadde noen år uten mc men fikk totalt dilla igjen etter en tur til vålerbanen ca 2003. var og så på den siste mekaniker som han er kjent som på bike og rr ble en stor interesse etterpå. hadde aldri budsjettet til å delta selv, men i 2007 fikk jeg muligheten til å være med helge spjeldnes som mekaniker på løp og treninger på mange baner i europa. Var utrolig gøy å kjøre etapper på 250 mil på 30 timer med en 88 hiace, fullasta og med kjøleproblemer. for ikke å snakke om komforten ved å bo to personer baki samme bil på løpshelger og alltid åpen bakluke da denne fungerte som tak over sykkelen. blitt mange morsomme sesonger i rr-miljøet etter det. fikk prøvd meg litt på acr både i fjor og i år og interessen ble ikke mindre av det. Har hatt en del forskjellige sykler: 01 gsxf600, 01 cbr929rr, 03 cbr954rr, 08 drz400sm, 09 yz450f, sikkert flere som jeg ikke kommer på nå. holder for tida på med en 87 fzr1000 som bygges om til streetfighter, egen tråd om den i prosjekter. har i lang tid frakta sykkel til og fra jobb for å ha en plass å skru, men har akkurat fått leid et bra lokale i holmestrand som jeg har brukt sommeren til å innrede med arbeidsbenker, to løftebord, verktøyskap osv så nå er den biten kommet seg mye. gjør ingenting at han jeg leier av driver med pulverlakk og våtlakk heller :) ellers har jeg alltid en plan om banesykkel neste år som alltid forskyves med ett år. men neste år daaaa....  
jobber som servicetekniker (pent navn for mekaniker) i toyota truck. har en datter på 3 år som bor hos meg annenhver uke. hun kan navnet på de fleste i motogp og moto2 selvfølgelig. nå,skal jeg "bare" bli ferdig med fzr'n så jeg kan få kjørt litt jeg også.
En pro til mao Very Happy  Velkommen ------ Du får sikkert en del spørsmål etter hvert Shocked

Vis Medlemmets Profil

122 Re: Presentasjonstråd on Søn 18 Aug 2013 - 9:38

Får ønske Johnny Airtime velkommen også,siden han presenterer seg i denne tråden. Regner med jeg har gjort det før,da han er en av de " gode gamle".

123 Re: Presentasjonstråd on Søn 18 Aug 2013 - 9:43

Velkommen ønskes også fra meg..

124 Re: Presentasjonstråd on Søn 18 Aug 2013 - 12:44

KliffArne skrev:Får ønske Johnny Airtime velkommen også,siden han presenterer seg i denne tråden. Regner med jeg har gjort det før,da han er en av de " gode gamle".
Synes også jeg har sett at du ønsker folk velkommen med jevne mellomrom, og undret meg litt over den skikken ... sikkert noe arabiske greier ... sjøl kan æ ikke huske å ha blitt ønsket velkommen en eneste gang ... noe sted ... aldri

Vis Medlemmets Profil

125 Re: Presentasjonstråd on Søn 18 Aug 2013 - 12:45

Får ta en kort hallo jeg også elephant.  Flere kjenner meg sikkert såvidt fra et visst annet forum som det emigreres litt fra om dagen. Kommer nok til å holde en fot innafor der også, men det er som kjent best med en fot i salaten og en midt i klaveret. Kommer fra helgelandet men bor nå på haugalandet og trives med det. Er blant de ekstra dødelige ifølge enkelte, kjører til vanlig denne bussen her (som sikkert plutselig dukker opp i en ny sånn derre weblogg) og gjør unna minst 10-15k på landeveien hvert år. Hei, skål!

Vis Medlemmets Profil

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 5 av 16]

Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10 ... 16  Next

Similar topics

-

» Presentasjonstråd