Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

Presentasjonstråd

Gå til side : Previous  1, 2, 3 ... 9 ... 16  Next

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 2 av 16]

26 Re: Presentasjonstråd on Ons 7 Aug 2013 - 14:50

Gammelgutt skrev:
KliffArne skrev:
Gammelgutt skrev:"Gammel gubbe" som kjører mye, og langt. Kjører fremfor å vaske og polere. Ingenting i mot å kjøre turer alene, da trenger jeg ikke stoppe mer enn nødvendig og kan kjøre i eget tempo.

Velkommen hit,Gamle gutt cheers  Var det ikke du som dreiv å kjørte land og strand rundt på en 125?
Jo da det er meg. Startet med en 125 i 2008, hadde bare førerkort A1 (på billappen). Etter et år (2009) med småkubikk tok jeg førerkort A og kjøpte en Hyosung 250. I 2011 ble det BMW f650gs tvin (800).
Daelim 36000 km på et år.
Hyosung 59000 på to år+ 2000 km på Minsk 125.
BMW 95000 km siden 19 mai 2011.
Velkommen ja! Jeg mener jeg traff deg på Tyrigrava for noen år siden, da hadde du 125 med diger toppboks, stemmer ikke det tro?

Vis Medlemmets Profil

27 Re: Presentasjonstråd on Ons 7 Aug 2013 - 14:55

Gjest

Gjest
mortal skrev:
Gammelgutt skrev:
KliffArne skrev:
Gammelgutt skrev:"Gammel gubbe" som kjører mye, og langt. Kjører fremfor å vaske og polere. Ingenting i mot å kjøre turer alene, da trenger jeg ikke stoppe mer enn nødvendig og kan kjøre i eget tempo.

Velkommen hit,Gamle gutt cheers  Var det ikke du som dreiv å kjørte land og strand rundt på en 125?
Jo da det er meg. Startet med en 125 i 2008, hadde bare førerkort A1 (på billappen). Etter et år (2009) med småkubikk tok jeg førerkort A og kjøpte en Hyosung 250. I 2011 ble det BMW f650gs tvin (800).
Daelim 36000 km på et år.
Hyosung 59000 på to år+ 2000 km på Minsk 125.
BMW 95000 km siden 19 mai 2011.
Velkommen ja! Jeg mener jeg traff deg på Tyrigrava for noen år siden, da hadde du 125 med diger toppboks, stemmer ikke det tro?
Det var den toppboksen på 80 liter.

28 Re: Presentasjonstråd on Ons 7 Aug 2013 - 16:03

Gammelgutt skrev:
mortal skrev:
Det var den toppboksen på 80 liter.

80 liter?? Shocked  Goddæmm..

Vis Medlemmets Profil

29 Re: Presentasjonstråd on Tor 8 Aug 2013 - 9:54

Gutt 27år fra Bergen, søker menn med likesinnet interesse I love you 

...og jeg var på festen til Trollerud!

Vis Medlemmets Profil

30 Re: Presentasjonstråd on Tor 8 Aug 2013 - 10:01

Øyvind skrev:Gutt 27år fra Bergen, søker menn med likesinnet interesse I love you 

...hmmm gutt söker menn ... med hjerte bak.... det der kan nok lett misforståes...

Vis Medlemmets Profil

31 Re: Presentasjonstråd on Tor 8 Aug 2013 - 10:48

KnutR

Admin
Øyvind skrev:Gutt 27år fra Bergen, søker menn med likesinnet interesse I love you 

Problemet ditt kom vel først når du skulle prøve å komme deg hjem igjen Wink

I garasjen: Honda Shadow 1100, Honda CX500, Suzuki GS125, Yamaha RD350(den gamle, caferacer to be), relativt ombygd Moto Guzzi V50II med EML sidevogn (støttehjulsræseren), Suzuki CS50 (moppen til fruen), Garelli Eureka Flex (låvefunnet) + en container med deler til alle førnevnte. Har et bur til familiebruk, Peugeot 4007.
Vis Medlemmets Profil

32 Re: Presentasjonstråd on Tor 8 Aug 2013 - 12:39

Punktert bakdemper og smeltet/ødelagt lade og tenninganlegg er ikke noe en leie-Hiace ikke kan ordne..

Vis Medlemmets Profil

33 Re: Presentasjonstråd on Tor 8 Aug 2013 - 13:04

KnutR

Admin
Øyvind skrev:Punktert bakdemper og smeltet/ødelagt lade og tenninganlegg er ikke noe en leie-Hiace ikke kan ordne..

Tror sykkelen din egentlig bare prøvde å si deg at den ikke liker seg i Bergen jeg.
Aldri, verken før eller etter, har vel to så forskjellige ting på en motorsykkel feilet akkurat samtidig?

...det er nok et tegn.... jocolor 

I garasjen: Honda Shadow 1100, Honda CX500, Suzuki GS125, Yamaha RD350(den gamle, caferacer to be), relativt ombygd Moto Guzzi V50II med EML sidevogn (støttehjulsræseren), Suzuki CS50 (moppen til fruen), Garelli Eureka Flex (låvefunnet) + en container med deler til alle førnevnte. Har et bur til familiebruk, Peugeot 4007.
Vis Medlemmets Profil

34 Re: Presentasjonstråd on Tor 8 Aug 2013 - 19:02

99Trollerud skrev:Likte at du startet setningen med "knekt visdomstann" og avslutter med brukket rygg og brukket nakke..
-Prioriteringsrekkefølgen er det ikke noe feil på..   albino 
Tror det var den rekkefølgen de blei påført ... må ikke rote med kronologien ... kunne nevnt et par til, men vet ikke hvor i tidslinjen de skal plasseres

Vis Medlemmets Profil

35 Re: Presentasjonstråd on Tor 8 Aug 2013 - 19:48

Ungfole på 22 år fra Stavanger.
Har vært aktiv på et annet forum det siste året, men fant ut at det var på tide å gå videre.

Suller litt med RR-treninger på Duken. Bare for morro skyld, kjører gateregistrert sykkel. Jævlig kjekt Twisted Evil 

Ellers går det i litt mekking og diverse;
- Fikset dreving
- Fjernet katalysator
- Akra slipon
- Racing kam-drev
- Åpen luftfilterboks
- Mapping
- O2-kontroller mod

Kvalifiserer vel ikke til noe prosjekttråd akkurat, og ser ikke noe fora for mindre teknisk begavede bloggere albino 

Hadde en lowside sist trening, så nå venter jeg på deler for å få den i stand igjen.
Ødelagt triple clamp, bøyd handlebar support, bøyd styre. Oppskrapte handguards, akra-potte, crashbars og sliders ++ Rolling Eyes 

Vis Medlemmets Profil

36 Re: Presentasjonstråd on Tor 8 Aug 2013 - 19:54

Dette forumet begynner å bli folksomt! tongue 

Vis Medlemmets Profil

37 Re: Presentasjonstråd on Tor 8 Aug 2013 - 20:00

Nå er det jo opptil flere forskjellige bruker som poster hver dag.. og til og med flere ganger om dagen..Shocked 

Vis Medlemmets Profil

38 Re: Presentasjonstråd on Tor 8 Aug 2013 - 20:02

KnutR skrev:
Øyvind skrev:Punktert bakdemper og smeltet/ødelagt lade og tenninganlegg er ikke noe en leie-Hiace ikke kan ordne..
Tror sykkelen din egentlig bare prøvde å si deg at den ikke liker seg i Bergen jeg.
Aldri, verken før eller etter, har vel to så forskjellige ting på en motorsykkel feilet akkurat samtidig?

...det er nok et tegn.... jocolor 

Det er vel strengt tatt mer sannsynlig at den ble litt påvirket av å være på tomten til Trollerud, hvor det meste av motoriserte redskaper verken er skrudd sammen eller fungerende..alien 

Vis Medlemmets Profil

39 Re: Presentasjonstråd on Tor 8 Aug 2013 - 20:04

99Trollerud skrev:Dette forumet begynner å bli folksomt! tongue 
Skummelt Suspect 

40 Re: Presentasjonstråd on Tor 8 Aug 2013 - 20:14

KliffArne skrev:
99Trollerud skrev:Dette forumet begynner å bli folksomt! tongue 
Skummelt Suspect 
Hvor ble det nå av "Yngve-forumet", mon tro? Husker det ble opprettet et slikt forum way back in the day.. Jeg husker ikke adressen og google came up short..

Vis Medlemmets Profil

41 Re: Presentasjonstråd on Tor 8 Aug 2013 - 20:53

Dette kan ta litt tid geek Det startet senhøst 1961 da min far var amorøs og bestøvet min mor, sensommer 1962 kom en glad liten gutt til verden sunny meg sunny  det første året "nei helvete dette tar for lang tid" 10 år gammel 40 mil på puck maxi tråmopeden til bestemora mi og det var bare opp og ned gårdsveien :albino:senere flere tempo corvette og 1 Tempo sprint 50, hadde vært morro å ha hatt noen av dem nå. tok lett lappen som 16 åring første sykkel jeg hadde da var en 72 yamaha 100 ls 2 hadde den ett år og kjøpte en ny 79 suzuki gt 100.
Når jeg blei 18 gikk lappen rett over til tung så da blei det en 78 suzuki gs 750 hadde den ett år og kjøpte GSX 750 den første kjørte jeg 10 000 km med så front kolliderte jeg og totalvraka sykkelen pig Med forsikringspenga kjøpte jeg en ny GSX, men militæret kom rett etterpå og da måtte jeg kvitte meg med den. Årene gikk med kjærring unger etc. Skilt + ny kjærring ettervært flytta fra Oslo til Eidsberg og pendla mellom di plassene pga jobb, fant ut at det var på tide og ta opp mc kjøringa slippe trafikken albino brukte 4 uker på og overtale kjerringa til å få kjøpe. kjøpte en 95 xv 1100 som er fixet, pusset og ordnet slik at den er som jeg vil ha. Nå skal det sies at kjerringa har fått mc dilla og ønsker og være med på turer. Ønsket meg en værsting og kjøpte for drøye 2 uker siden en 2008 xv 1900, jeg er blitt posetivt overasket hvor lett kjørt og smidig den er. har bestemt meg for og beholde 1100 og bruke den som en "herje sykkel" Liker og kjøre sykkel og ønsker jeg kunne kjørt mer, men har fått ut 10500 km på 1100 og 2000 km på 1900 hittils denne sesongen og det er jo ikke så dårlig. Ønsker meg mere tid slik at man kunne restaurere bygge om har siklet på på gamle Kawasakier tripler, men ser også litt på eldre enduro som alternativer, uansett blir det ikke noe før fram i tid siden det er 1900`n som skal gjøres ferdig først.

Vis Medlemmets Profil

42 Re: Presentasjonstråd on Tor 8 Aug 2013 - 21:57

heisan, da ble jeg plutselig medlem av menigheta her ogsåShocked 
er ikke av de som skriver flest innlegg, men leser det meste....
kjører ikke fortest, er ikke tøffest, men trives i mitt tempo, på veier jeg velger( kjører mao stort sett alene)

Vis Medlemmets Profil

43 Re: Presentasjonstråd on Tor 8 Aug 2013 - 22:03

bjorn1 skrev:heisan, da ble jeg plutselig medlem av menigheta her ogsåShocked 
kjører ikke fortest, er ikke tøffest, men trives i mitt tempo, på veier jeg velger( kjører mao stort sett alene)
Hei og velkommen. Menigheta?? Suspect 

Du er litt lik meg,ser jeg. Kjører også stort sett alene,og trives med det.

Til deg,og andre:

Hadde vært ok om dere skriver inn bosted i profilen deres.

44 Re: Presentasjonstråd on Tor 8 Aug 2013 - 22:15

KliffArne skrev:
Hei og velkommen.  Menigheta?? Suspect 

Til deg,og andre:

menigheta; kommer man fra en, søker man seg til en annen....

Bosted; Skal prøve å få det til,,, er langt fra noen racer på dette så vi får se om jeg fikser det.

Vis Medlemmets Profil

45 Re: Presentasjonstråd on Tor 8 Aug 2013 - 22:20

KliffArne skrev:

Til deg,og andre:

Har jo blitt en svært så fin tråd dette KliffArne, selv gamlegutta på forumet har hivd seg ut i presentasjoner. cheers 

Vis Medlemmets Profil

46 Re: Presentasjonstråd on Tor 8 Aug 2013 - 22:25

bjorn1 skrev:
KliffArne skrev:

Til deg,og andre:

menigheta; kommer man fra en, søker man seg til en annen....

Bosted; Skal prøve å få det til,,, er langt fra noen racer på dette så vi får se om jeg fikser det.
Klikk på profil rett underr den grønne kawan.
kommer rett inn i profilen din hvor man fyller ut bosted, skroll ned på siden og klikk ok

Vis Medlemmets Profil

47 Re: Presentasjonstråd on Tor 8 Aug 2013 - 22:30

MTS1200 skrev:
KliffArne skrev:

Til deg,og andre:

Har jo blitt en svært så fin tråd dette KliffArne, selv gamlegutta på forumet har hivd seg ut i presentasjoner. cheers 
Gamle hæ affraid

Vis Medlemmets Profil

48 Re: Presentasjonstråd on Tor 8 Aug 2013 - 22:32

MTS1200 skrev:
KliffArne skrev:

Til deg,og andre:

Ja. Vi kryper frem,litt engstelige og forsiktige Suspect

49 Re: Presentasjonstråd on Tor 8 Aug 2013 - 22:33

KliffArne skrev:
MTS1200 skrev:
KliffArne skrev:

Til deg,og andre:

Ja. Vi kryper frem,litt engstelige og forsiktige Suspect
Nuvel lol! 

Vis Medlemmets Profil

50 Re: Presentasjonstråd on Tor 8 Aug 2013 - 22:41

Ok, litt om meg.
41 år gammel mann fra Drammen. Driver sammen med en annen eget karosseriverksted. Begynte med moped av alle mulige slag i 14 -15 års alderen, og har siden vært på 2 hjul .
Har hatt mange forskjellige mc opp i mellom årene ,hovedtyngden av disse var tidligere 5-600 ccm off roadere kjøpt i bæreposer, restaurert, brukt en sesong eller to, solgt og på`n igjen.
Kjører nå en Triumph tiger, men bytter nok den før neste sommer.
Kjørte mye før , nå prater jeg mest om det:tongue: 

Vis Medlemmets Profil

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 2 av 16]

Gå til side : Previous  1, 2, 3 ... 9 ... 16  Next

Similar topics

-

» Presentasjonstråd