Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

Presentasjonstråd

Gå til side : Previous  1 ... 8 ... 12, 13, 14, 15, 16  Next

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 13 av 16]

301 Re: Presentasjonstråd on Tir 6 Jan 2015 - 20:05

Okda skrev:
Twinmannen skrev:Heisann!  Very Happy
Jeg er en en mann på 48, bor i Skien, og har en 20 år gammel Honda CB 500 jeg alt for skjeldent kjører rundt på.
Har "snoka" litt sporadisk på dette forumet en tid, men har ikke registrert meg før nå, da jeg har tenkt at det holder å
være innaktiv på et forum av gangen... Men nå er jeg altså her også.
Skal ikke si så mye om dette andre forumet jeg holder til på, bortsett fra at jeg som sagt er (inn)aktiv der,
og flere av de som pleide å være der, nå av forskjellige årsaker ikke er der lenger, men altså er her inn.
Skal som sagt ikke si så om dette andre forumet, men MÅ bare si at jeg IKKE er særlig imponert over nivået
på enkelte herværende medlemers kommentarer og personkarakteristikker av personer på dette andre nevnte forum!
Og til dere vil jeg bare si;GET OVER IT!

Sånn, da fikk jeg det ut av systemet! Da kan jeg begynne å være (inn)aktiv her inne også! Very Happy

Håper du har tenkt å bidra med noe mer enn dette for det var ikke så mye å skryte av, men du får nå være velkommen du også.... om ønsket ditt blir etterkommet tviler jeg nå litt på, i så fall må nok påvirkningen blir ganske mye trykkende enn det du presterte der Mad
Takk skal DU ha for velkomsten! lol!
Den var dessverre som ventet fra deg! Rolling Eyes

Vis Medlemmets Profil

302 Re: Presentasjonstråd on Tir 6 Jan 2015 - 20:09

Okda skrev:
Jeg er en en mann på 48, bor i Skien, og har en 20 år gammel Honda CB 500 jeg alt for skjeldent kjører rundt på.
Har "snoka" litt sporadisk på dette forumet en tid, men har ikke registrert meg før nå, da jeg har tenkt at det holder å
Skal ikke si så mye om dette andre forumet jeg holder til på, bortsett fra at jeg som sagt er (inn)aktiv der,
og flere av de som pleide å være der, nå av forskjellige årsaker ikke er der lenger, men altså er her inn.
Skal som sagt ikke si så om dette andre forumet, men MÅ bare si at jeg IKKE er særlig imponert over nivået
på enkelte herværende medlemers kommentarer og personkarakteristikker av personer på dette andre nevnte forum!

Sånn, da fikk jeg det ut av systemet! Da kan jeg begynne å være (inn)aktiv her inne også! Very Happy

Håper du har tenkt å bidra med noe mer enn dette for det var ikke så mye å skryte av, men du får nå være velkommen du også.... om ønsket ditt blir etterkommet tviler jeg nå litt på, i så fall må nok påvirkningen blir ganske mye trykkende enn det du presterte der Mad

Har ikke sagt det før, men gjentar det gjerne: Her finner du hvertfall skikkelig godhjertet ondskap affraid Uten å uttale meg om andre forum. Noen liker seg i kjerka andre ikke... Uten sammenligning forøvrig pirat
Vi kan ikke bare ha det gøy, vi må ha det litt morsomt og.
Sikker på at du kan bidra med noe positivt her du og!

Vis Medlemmets Profil

303 Re: Presentasjonstråd on Tir 6 Jan 2015 - 20:25

Den var liksom litt halvhjertet den kritikken din ... ikke vær så beskjeden.
Jeg synes vi fortjener mye bedre enn det der.
Men velkommen skal du være flower

Det hadde vært artig om du kunne nevne noen navn bounce

Vis Medlemmets Profil

304 Re: Presentasjonstråd on Tir 6 Jan 2015 - 20:40

jhn skrev:Den var liksom litt halvhjertet den kritikken din ... ikke vær så beskjeden.

Takk for velkomsten! Very Happy
Nei, gidder ikke nevne navn! Og gjør heller ikke noe om ingen andre er enig med meg. Very Happy
JEG har sagt hva jeg mener, så kan folk tolke det dit de vil.
Regner med at dette også er et forum for de som ikke nødvendigvis har noe dritt å slenge om andre forums medlemmer.Wink

Vis Medlemmets Profil

305 Re: Presentasjonstråd on Tir 6 Jan 2015 - 20:47

Twinmannen skrev:
jhn skrev:Den var liksom litt halvhjertet den kritikken din ... ikke vær så beskjeden.

Nei, gidder ikke nevne navn! Og gjør heller ikke noe om ingen andre er enig med meg. Very Happy
JEG har sagt hva jeg mener, så kan folk tolke det dit de vil.
Regner med at dette også er et forum for de som ikke nødvendigvis har noe dritt å slenge om andre forums medlemmer.Wink
Aner ikke, det er uprøvd. Laughing ... men jeg tipper det går helt fint.

Vis Medlemmets Profil

306 Re: Presentasjonstråd on Tir 6 Jan 2015 - 20:52

Palma skrev:
Okda skrev:

Har ikke sagt det før, men gjentar det gjerne: Her finner du hvertfall skikkelig godhjertet ondskap affraid Uten å uttale meg om andre forum. Noen liker seg i kjerka andre ikke... Uten sammenligning forøvrig  pirat
Vi kan ikke bare ha det gøy, vi må ha det litt morsomt og.
Sikker på at du kan bidra med noe positivt her du og!
Vet ikke om denne var til meg, men uansett, takk for velkomsten! Very Happy

Vis Medlemmets Profil

307 Re: Presentasjonstråd on Tir 6 Jan 2015 - 21:30

Velkommen. Gamle Bike hadde vel ca 300.000 (in)aktive medlemmer, om jeg husker rett? Vi har langt igjen, men kanskje vi kommer dit en dag..

Vis Medlemmets Profil

308 Re: Presentasjonstråd on Tir 6 Jan 2015 - 21:40

Trollerud skrev:Velkommen. Gamle Bike hadde vel ca 300.000 (in)aktive medlemmer, om jeg husker rett? Vi har langt igjen, men kanskje vi kommer dit en dag..  

Takk for det! Very Happy

Vis Medlemmets Profil

309 Re: Presentasjonstråd on Tir 6 Jan 2015 - 23:58

Og til dere vil jeg bare si;GET OVER IT

Hei og velkommen.

Leste heldigvis innlegget ditt to ganger,for første gangen kunne jeg bannet på at det stod at du var innavlet på et annet forum.

Men håper du ikke har tenkt å være in-aktiv her inne.Det ville jo være en tanke bortkastet.Fortell oss hvem du er på det andre forumet,så skal jeg gi deg en imponerende karakteristikk clown

310 Re: Presentasjonstråd on Ons 7 Jan 2015 - 17:16

KliffArne skrev:
Og til dere vil jeg bare si;GET OVER IT

Hei og velkommen.

Leste heldigvis innlegget ditt to ganger,for første gangen kunne jeg bannet på at det stod at du var innavlet på et annet forum.

Men håper du ikke har tenkt å være in-aktiv her inne.Det ville jo være en tanke bortkastet.Fortell oss hvem du er på det andre forumet,så skal jeg gi deg en imponerende karakteristikk clown
Jeg kaller meg Banditmannen på den andre sida, så kan du få karakterisere meg akkurat som du vil! Cool
Har vel stort sett oppført meg pent der bort, og har ingen planer om oppføre meg særlig annerledes her inne... Very Happy  
Og mitt bitte lille "kraftutbrudd" er vel kanskje som jhn sier, noe halvhjerta og beskjedent.
Men for en med lang fremskreden konfliktskyhet, er det vel det nærmeste jeg kommer et kraftutbrudd, og var bare noe grums jeg trengte å få ut! Wink
Ellers når det gjelder (in)aktivitet, er vel den i beste fall variabel... tongue

Vis Medlemmets Profil

311 Re: Presentasjonstråd on Ons 7 Jan 2015 - 17:34

Velkomen TwinBanditmannen.

Er jo noen totalt inaktive medlemmer her inne også. Men så river de aktive til gjengjeld så mye kjeft at jeg kan skjønne det. Særlig noen nordfra kan være ram i kjeften...

Når det gjelder å omtale andre på andre fora, slik som Kalifen og andre så er det en nødvendig del. Kos med misnøye kalles det, og det er bra å dyrke slikt også. Ellers blir det jo bare mye innestengt frustrasjon, og det er ikke bra!

Vis Medlemmets Profil

312 Re: Presentasjonstråd on Ons 7 Jan 2015 - 17:45

Twinmannen skrev: 
Og mitt bitte lille "kraftutbrudd" er vel kanskje som jhn sier, noe halvhjerta og beskjedent.
Men for en med lang fremskreden konfliktskyhet, er det vel det nærmeste jeg kommer et kraftutbrudd, og var bare noe grums jeg trengte å få ut! Wink

Var det ikke kjempedeilig å få det ut???cheers

Åsså i trygge omgivelser.sunny

Er ikke bra å brenne inne med ting-ei heller når du ikke får LOV til å si det du vil...Suspect

En inaktiv velkomst.. lol!

Vis Medlemmets Profil

313 Re: Presentasjonstråd on Ons 7 Jan 2015 - 17:50

joo skrev:Velkomen TwinBanditmannen.

Er jo noen totalt inaktive medlemmer her inne også. Men så river de aktive til gjengjeld så mye kjeft at jeg kan skjønne det. Særlig noen nordfra kan være ram i kjeften...

Når det gjelder å omtale andre på andre fora, slik som Kalifen og andre så er det en nødvendig del. Kos med misnøye kalles det, og det er bra å dyrke slikt også. Ellers blir det jo bare mye innestengt frustrasjon, og det er ikke bra!
Takk takk! Very Happy
Og min innestengte frustrasjon om alt og ingenting, holder jeg(med få unntak) innestengt så godt jeg kan!
Kan jo ikke ha flere slike voldsomme utbrudd her inne! Laughing
Men, litt sutring skal jeg vel alltids få til...Wink

Vis Medlemmets Profil

314 Re: Presentasjonstråd on Ons 7 Jan 2015 - 17:52

mekkern skrev:
Twinmannen skrev: 

Var det ikke kjempedeilig å få det ut???cheers

Åsså i trygge omgivelser.sunny

Er ikke bra å brenne inne med ting-ei heller når du ikke får LOV til å si det du vil...Suspect

En inaktiv velkomst.. lol!
Jo takk, nu går alt så meget bedre! Very Happy

Vis Medlemmets Profil

315 Re: Presentasjonstråd on Ons 7 Jan 2015 - 18:56

joo skrev:Velkomen TwinBanditmannen.

Fikk en liten anelse om at du er forholdsvis seriøs i dette innlegget, og siden jeg er omtrent den eneste nordfra her inne ... bortsett fra Sir Kliff, som jo tidvis fornekter sin opprinnelse ... tror jeg du sikter til meg, i alle fall delvis.
Er det ikke litt ufint og legge skylda meg for at du og noen til er såpass tander i øregangen?
Er det selve språket, eller mener du jeg trakasserer folk? ... at jeg går etter bestemte personer med den ramme kjeften min?

Du må ikke glemme at dette forumet på mange måter er et resultat av en utidig og urimelig trang til å bestemme hva folk skal kunne si og mene .... selv om KliffArne hevder at han startet bare for å se hvor vanskelig det egentlig kunne være å drifte et forum.
Har du ikke lagt merke til at "kranglingen" er litt mere humørfylt og godhjerta her inne enn f.eks Mcsiden....helt tilfeldig, tatt rett ut av lufta.
Til tross for at humoren kanskje er dårlig, så burde de fleste klare å se at det er humor.
Tonen her inne bør jo ikke være en overraskelse, det er vel ingen som ved et uhell har snublet og falt inn hit.
Jeg tror de fleste logger inn her etter å først ha lusket litt rundt og smugtittet.
En ting til, det er rimelig håpløst å komme nå i ettertid, litt sånn plutselig, med beskyldninger om at man skulle være så ram at folk skygger unna.
Spark meg i leggen neste gang du mener jeg er for ram ... ingen grunn til å vente

Eller var det kanskje noen andre du siktet til? I så fall skriver jeg på deres vegne ... uten deres godkjenning.affraid

Vis Medlemmets Profil

316 Re: Presentasjonstråd on Ons 7 Jan 2015 - 19:06

jhn skrev:
Fikk en liten anelse om at du er forholdsvis seriøs i dette innlegget, og siden jeg er omtrent den eneste nordfra her inne ... bortsett fra Sir Kliff, som jo tidvis fornekter sin opprinnelse ... tror jeg du sikter til meg, i alle fall delvis.

cheers

Snakk om å "treffe" så bra.

Er en eneste grunn til at jeg var så sleivkjefta, og den er at jeg selv i aller høyeste grad er nordfra geek
Selv om jeg har moderert mitt dagligspråk for å prøve å skli ubemerket inn i mengden og bli godtatt etter at jeg fløtta sørover på slutten av 90-tallet så kommer nok nordlendingen fram titt og ofte.
Som delvis Tromsøværing, Harstadværing, Lofotværing og Svalbardianer pælmer jeg i alle høyeste grad mengder med stein i gartneri. Twisted Evil

Vis Medlemmets Profil

317 Re: Presentasjonstråd on Ons 7 Jan 2015 - 19:22

Banditmannen,ja. Jeg husker deg fra min storhetstid over there Suspect

Jeg husker at du var av de ivrige til å støtte Sautjuven (imponerende karakteristikk,hæ)i hans måte å håndtere utestengelse av bla.a.Juleniss1. Jeg husker også at jeg ikke husker å ha vært i noen slags ord-gemeng med Bandittmannen noen gang.

Alt det dærre bryr meg lite,men må innrømme at jeg finner det litt underlig at du melder deg inn her bare for å fortelle at du ikke er imponert av enkeltes ordforråd her inne.Jeg tror du lyver,jeg tror du savner oss clown

Nå er det sånn at også jeg danner meg et bilde av folk,med utgangspunkt i hva de skriver eller måter de reagerer på ting som blir skrevet. Du ville blitt imponert over karakteristikken jeg har på deg,men skal spare den til en gang jeg blir gretten på deg clown

I mellomtiden må du bare fortsette å poste.Tenk å kalle seg in-aktiv,du er jo den mest aktive her den siste tiden alien

318 Re: Presentasjonstråd on Ons 7 Jan 2015 - 19:41

joo skrev:
jhn skrev:

cheers

Er en eneste grunn til at jeg var så sleivkjefta, og den er at jeg selv i aller høyeste grad er nordfra geek
Selv om jeg har moderert mitt dagligspråk for å prøve å skli ubemerket inn i mengden og bli godtatt etter at jeg fløtta sørover på slutten av 90-tallet så kommer nok nordlendingen fram titt og ofte.
Som delvis Tromsøværing, Harstadværing, Lofotværing og Svalbardianer pælmer jeg i alle høyeste grad mengder med stein i gartneri. Twisted Evil

Hehe,så lett er det å misforstå det skrevne ord. Jeg var ikke et øyeblikk i tvil om at joo prøvde å trekke litt med det innlegget sitt. At jhn gikk rett på viser jo bare hvor lettlurt han egentlig er,og innbilsk. Omtrent den eneste nordfra clown Det er jo en drøss med opprinnelse fra gokk her.

319 Re: Presentasjonstråd on Ons 7 Jan 2015 - 20:15

KliffArne skrev:Alt det dærre bryr meg lite,men må innrømme at jeg finner det litt underlig at du melder deg inn her bare for å fortelle at du ikke er imponert av enkeltes ordforråd her inne.Jeg tror du lyver,jeg tror du savner oss clown
Selvfølgelig savner jeg mang... æhhhh, noen av dere... Embarassed

KliffArne skrev:Nå er det sånn at også jeg danner meg et bilde av folk,med utgangspunkt i hva de skriver eller måter de reagerer på ting som blir skrevet. Du ville blitt imponert over karakteristikken jeg har på deg,men skal spare den til en gang jeg blir gretten på deg clown
cheers

KliffArne skrev:I mellomtiden må du bare fortsette å poste.Tenk å kalle seg in-aktiv,du er jo den mest aktive her den siste tiden  alien
Jammen dere er jo så fordømt imøtekommende, og så er jeg (relativt)høflig...Very Happy
Bare vent, snart blir jeg inaktiv! Cool

Vis Medlemmets Profil

320 Re: Presentasjonstråd on Ons 7 Jan 2015 - 20:19

Jeg synes du sier ganske mye om både det andre forumet og personer her jeg, spesielt siden du sier du ikke skal si noe om det... Laughing

Men velkommen skal du være, her er det plass til alle! Very Happy

Vis Medlemmets Profil

321 Re: Presentasjonstråd on Ons 7 Jan 2015 - 20:52

mortal skrev:

Jeg synes du sier ganske mye om både det andre forumet og personer her jeg, spesielt siden du sier du ikke skal si noe om det... Laughing

Men velkommen skal du være, her er det plass til alle! Very Happy
Sa jeg ikke skulle si så mye, og det har jeg vel heller ikke gjort, men nå har jeg sagt nok om det syns jeg. Cool
Takk for velkomsten!Very Happy

Vis Medlemmets Profil

322 Re: Presentasjonstråd on Ons 7 Jan 2015 - 21:02

KliffArne skrev:
joo skrev:
jhn skrev:

cheers

Hehe,så lett er det å misforstå det skrevne ord. Jeg var ikke et øyeblikk i tvil om at joo prøvde å trekke litt med det innlegget sitt. At jhn gikk rett på viser jo bare hvor lettlurt han egentlig er,og innbilsk. Omtrent den eneste nordfra clown  Det er jo en drøss med opprinnelse fra gokk her.
Hei du kompis, prøv ikke å fremstå som en smarting ... lettlurt e æ ikke clown
Joo sier: ".. har moderert mitt dagligspråk for å prøve å skli ubemerket inn i mengden og bli godtatt"
Hvorfor vil man gjøre det. Om man må forandre språk og personlighet for å bli godtatt, så har man kanskje noen personlighetstrekk som ikke tåler dagslys ... hva vet vel jeg.
En blanding av Harstadværing og Tromsøværing tyder vel på at schizofreni kan være en aktuell diagnose.
Starten på innlegget mitt var jo en liten helgardering ... eller kanskje bare halvgardering
"Fikk en liten anelse om at du er forholdsvis seriøs i dette innlegget"
I alle fall tenkte jeg at det er en viss mulighet for at Joo har dårligere humor enn meg, og at innlegget hans egentlig var artig, og at jeg var i ferd med å bæsje på leggen. En kalkulert risiko.
Du kan si jeg ofret meg for fellesskapet. flower

Eller .... jeg kan si at dere er ganske lettlurte, det var nok å utelate en "æ" eller to så gikk dere rett på .... og forveksla mæ med en seriøs fyr med ømme tær. cyclops

Vis Medlemmets Profil

323 Re: Presentasjonstråd on Ons 7 Jan 2015 - 21:36

KnutR

Admin
Må nok prøve med skarpere skyts for å erte opp folk inne her. De fleste av disse halvfeite, helgamle (eller omvendt) torskehuene inne her er enten for late eller for treige i oppfattelsen til å bli irritert. Og resten av oss (se hva jeg gjorde der!) bryr oss bare ikke. cheers

Uansett; Vælkømmin til Tvillingmænn'!

I garasjen: Honda Shadow 1100, Honda CX500, Suzuki GS125, Yamaha RD350(den gamle, caferacer to be), relativt ombygd Moto Guzzi V50II med EML sidevogn (støttehjulsræseren), Suzuki CS50 (moppen til fruen), Garelli Eureka Flex (låvefunnet) + en container med deler til alle førnevnte. Har et bur til familiebruk, Peugeot 4007.
Vis Medlemmets Profil

324 Re: Presentasjonstråd on Ons 7 Jan 2015 - 21:55

Det er blitt nevnt både utkastelser og Svalbard her.
Det eneste stedet jeg er blitt kastet ut fra er Longyearbyen ... ikke bare "Huset".
Det var skikkelig drittvær, og vi hadde søkt nødhavn, kan man kanskje si. I alle fall ... utpå natta ble vi oppfordret på det sterkeste om å forlate "Huset", byen, fjorden, øygruppa og de omkringliggende havområder.
Det skulle ikke forundre meg om det fremdeles henger plakater rundt omkring der oppe What a Face

Vis Medlemmets Profil

325 Re: Presentasjonstråd on Tor 8 Jan 2015 - 4:24

jhn skrev:
Hei du kompis, prøv ikke å fremstå som en smarting ... lettlurt e æ ikke clown

Nei, trur ikkje du e hverken lettlurt eller noe annet. Har faktisk (innerst inne) stor sans for dine ord og humor cheers
Men du lorta kanskje anelsen på hengerdraget? Godt noen ofrer seg clown

jhn skrev:
Det eneste stedet jeg er blitt kastet ut fra er Longyearbyen ... ikke bare "Huset".
Det skulle ikke forundre meg om det fremdeles henger plakater rundt omkring der oppe What a Face

Der er dere nok ikkje aleina. Var vanlig med "uro" i byen når der var båter inne, særlig Kystvakta. Da ble det lille kardemommesamfunnet rasert for ei helg med stælte bila og fyllekjøring og slossing og mye skriverier i lokalposten.

Vis Medlemmets Profil

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 13 av 16]

Gå til side : Previous  1 ... 8 ... 12, 13, 14, 15, 16  Next

Similar topics

-

» Presentasjonstråd