Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

Presentasjonstråd

Gå til side : Previous  1 ... 9 ... 14, 15, 16  Next

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 15 av 16]

351 Re: Presentasjonstråd on Tor 26 Mar 2015 - 14:02

Ble noe usikker på om dette var en presentasjonstråd for nye medlemmer eller om det var for medlemmer som har vært på svalbard.

Uansett har jeg i hvertfall laget en bruker her inne. Har også en bruker på den andre sida som deres etterretningsavdelingen sikkert vil finne ut av etterhvert.

Kjører en zzr600 98 modell. Bosatt i Elverum og kjører altfor lite utenom jobbpendling.

Stort mer er det vel egentlig ikke å si om meg.

Vis Medlemmets Profil

352 Re: Presentasjonstråd on Tor 26 Mar 2015 - 14:32

Hallogett..je æ brumunddøl og håper vi sees en gang,kanskje på Skibladnerbrygga eller Myklagard.Men jeg kjører jo uten GPS så for den saks skyld kan du støte på meg på nesten alle plasser,også der det ikke er en kjeft som har satt sine hjul før... king
Hei !! afro

Vis Medlemmets Profil

353 Re: Presentasjonstråd on Tor 26 Mar 2015 - 14:56

Skal ikke se bort i fra at vi treffes i Charlottenberg heller. Shocked

Vis Medlemmets Profil

354 Re: Presentasjonstråd on Tor 26 Mar 2015 - 14:58

05jojh skrev:Ble noe usikker på om dette var en presentasjonstråd for nye medlemmer eller om det var for medlemmer som har vært på svalbard.

Uansett har jeg i hvertfall laget en bruker her inne. Har også en bruker på den andre sida som deres etterretningsavdelingen sikkert vil finne ut av etterhvert.

Kjører en zzr600 98 modell. Bosatt i Elverum og kjører altfor lite utenom jobbpendling.

Velkommen!

Sist jeg prøvde meg på en morsomhet med et medlem fra Kakeforumet,så gikk det aldeles gale,så det skal jeg ikke denne gangen Razz

355 Re: Presentasjonstråd on Tor 26 Mar 2015 - 15:04

Å kom igjen da!

Tåler det nok!

Twisted Evil

Vis Medlemmets Profil

356 Re: Presentasjonstråd on Tor 26 Mar 2015 - 15:13

KliffArne skrev:
05jojh skrev:Ble noe usikker på om dette var en presentasjonstråd for nye medlemmer eller om det var for medlemmer som har vært på svalbard.

Velkommen!

Sist jeg prøvde meg på en morsomhet med et medlem fra Kakeforumet,så gikk det aldeles gale,så det skal jeg ikke denne gangen Razz

du må i hvertfall sjekke ut fargen på den andre sida :)

Hjertelig velkømmin til denne sida til 05JooJh Hyggelig med nye medlemmer og deltakere ikke minst....

Vis Medlemmets Profil

357 Re: Presentasjonstråd on Tor 26 Mar 2015 - 15:16

05jojh skrev:Å kom igjen da!

Tåler det nok!

Twisted Evil

Tar ikke sjansen,i tilfelle du tar igjen og begynner å herse med GS'en min pirat Og det tåler ikke JEG clown

358 Re: Presentasjonstråd on Tor 26 Mar 2015 - 15:26

Hehe, nei da er det nok greit for din del at du ikke sier mer! Very Happy

Kan si mye om t........ din. tongue

Okda, er nok langt unna noen farge på den andre siden.

Det er i hvertfall hyggelig å endelig ha tatt steget over hit også. Virker som det er en god og humørfylt tone her. I tillegg virker det til å være mye kompetanse.

Vis Medlemmets Profil

359 Re: Presentasjonstråd on Tor 26 Mar 2015 - 16:48

05jojh skrev:Hehe, nei da er det nok greit for din del at du ikke sier mer! Very Happy

Kan si mye om t........ din. tongue

Okda, er nok langt unna noen farge på den andre siden.

Det er i hvertfall hyggelig å endelig ha tatt steget over hit også. Virker som det er en god og humørfylt tone her. I tillegg virker det til å være mye kompetanse.

Velkommen etter får jeg si da, selv om du har vel ikke blitt sparket ut enda, du har jo alle bokztavene i mottorsykkelnavnet ditt for å ha genuin mc-interesse. affraid
Nei vær forsiktig med å herje med GS'er, det er utrolig mange her inne, om ikke fysisk så er det jo det de fleste drømmer om, men inrømme det.....neiiiiida det skarøm itte.

Ellers så er det frøktlig mye faanskap her, men den er god tvers gjennom flower

Vi møtes vel snart igjen på veien neri her

Vis Medlemmets Profil

360 Re: Presentasjonstråd on Fre 1 Mai 2015 - 1:19

Haeggis Amateur Line skrev:Ser at det er opptil flere argument som taler MOT å flytte til Svalbard...
Litt lite vei for motorsykkelkjøring kanskje. Blir vel lei av å kjøre opp til gruve 7.

Så var det meg da. Kommer fra det andre forumet. Samme nick der. Sambygding og kollega med Svein2 og kjører fremdeles BMW.

Ja, også har jeg vært flere ganger på Svalbard.

Argument for Svalbard: slepper å raka løv og klippe plen

Vis Medlemmets Profil

361 Re: Presentasjonstråd on Fre 1 Mai 2015 - 12:15

Treng en egentlig tenke på plen i Hæradsbygd...du ha da n Johan C. å ty tell...

å eillers æ de bra,ve... What a Face

å hæls fruen.. Very Happy

Vis Medlemmets Profil

362 Re: Presentasjonstråd on Fre 1 Mai 2015 - 13:46

Alt er bra Intruder. Nei, han Johan har je itte trua på. Noe av det siste en hørte fra den kanten før stutteri hass gjekk konk, var at'n holdt tilbake feriepenger tel ansatte for å få bedre rammebetingelser for den som driv med hest?! lol!

Vis Medlemmets Profil

363 Re: Presentasjonstråd on Lør 2 Mai 2015 - 10:38

De blå hadde stand i Brumunddarn her om dagen og lurte på om jeg ville ha brosjyrer og ta meg tid til å stoppe litt ?

---nei je stoppe like lite her som dekk gjør ved romfolka,sa je... elephant

..og vi skulle gjort oppatt Svullryaturen.. affraid affraid

Vis Medlemmets Profil

364 Re: Presentasjonstråd on Lør 2 Mai 2015 - 11:59

BMWilly skrev:
Haeggis Amateur Line skrev:Ser at det er opptil flere argument som taler MOT å flytte til Svalbard...
Litt lite vei for motorsykkelkjøring kanskje. Blir vel lei av å kjøre opp til gruve 7.

Så var det meg da. Kommer fra det andre forumet. Samme nick der. Sambygding og kollega med Svein2 og kjører fremdeles BMW.

Longyearbyen Ring er ikke rare greiene - svisj så har du rundet Huset opptil flere ganger. Motsatt vei av gruve 7, Kystriksveien til Bjønndalen er et helvete for enhver doning. Kardang eller ikke, det kan bli selvdestruksjon der også. Men det er vel egentlig det uanset,t sommerstid Rolling Eyes
Nei, ikke stedet for MC-entusiaster med ekte MC-interresse. Mer moro med snøskuter da - opp med handa de som følger kjørepåbudene  bounce

Å gjorde du oppi der da ?

Vis Medlemmets Profil

365 Re: Presentasjonstråd on Lør 2 Mai 2015 - 12:22

Jeg har også surret noen runder på Huset, men aldri med mc. No

Vis Medlemmets Profil

366 Re: Presentasjonstråd on Lør 2 Mai 2015 - 12:35

jhn skrev:Jeg har også surret noen runder på Huset, men aldri med mc. No

..da du surret rundt huset møtte du vel bare en person...deg sjøl ved døra...

og det var vel like greit.. cat

Vis Medlemmets Profil

367 Re: Presentasjonstråd on Lør 2 Mai 2015 - 13:52

Jodlevann skrev:
BMWilly skrev:

Longyearbyen Ring er ikke rare greiene - svisj så har du rundet Huset opptil flere ganger. Motsatt vei av gruve 7, Kystriksveien til Bjønndalen er et helvete for enhver doning. Kardang eller ikke, det kan bli selvdestruksjon der også. Men det er vel egentlig det uanset,t sommerstid Rolling Eyes
Nei, ikke stedet for MC-entusiaster med ekte MC-interresse. Mer moro med snøskuter da - opp med handa de som følger kjørepåbudene  bounce

Å gjorde du oppi der da ?
Har ei søster som bor der. På sjuende året nå trur je.

Vis Medlemmets Profil

368 Re: Presentasjonstråd on Lør 2 Mai 2015 - 13:57

intrudergubbe skrev:De blå hadde stand i Brumunddarn her om dagen og lurte på om jeg ville ha brosjyrer og ta meg tid til å stoppe litt ?

Den Svullryaturn var Jævli moro. Bra selskap vettu. Mulig vi prøver Sjusjøen att i år.

Vis Medlemmets Profil

369 Re: Presentasjonstråd on Tor 7 Mai 2015 - 14:47

BMWilly skrev:
intrudergubbe skrev:De blå hadde stand i Brumunddarn her om dagen og lurte på om jeg ville ha brosjyrer og ta meg tid til å stoppe litt ?

Den Svullryaturn var Jævli moro. Bra selskap vettu. Mulig vi prøver Sjusjøen att i år.

og alt står bra til i Lykkjegutua,ja...? Razz

Vis Medlemmets Profil

370 Re: Presentasjonstråd on Tor 18 Jun 2015 - 13:25

Ettersom jeg nå har skiftet personlighet i folkeregisteret, får jeg presentere mg på nytt.
Jeg har nå offisielt tatt kallenavnet Hæggis som mellomnavn.

Jeg heter nå Tormod Hæggis Haglund.

Fine greier :)

Vis Medlemmets Profil http://haeggis-mess.blogspot.no/

371 Re: Presentasjonstråd on Tor 18 Jun 2015 - 13:52

Haeggis Amateur Line skrev:Ettersom jeg nå har skiftet personlighet i folkeregisteret, får jeg presentere mg på nytt.
Jeg har nå offisielt tatt kallenavnet Hæggis som mellomnavn.

Jeg heter nå Tormod Hæggis Haglund.

Fine greier :)

Velkommen skal du sikkert være. Håper du vil trives clown

Vis Medlemmets Profil

372 Re: Presentasjonstråd on Fre 9 Okt 2015 - 23:50

Har vært en jevnlig smugleser, og tror jeg vet hva en spade kalles. Når jeg kikka meg i speilet i sta så jeg at panna var blitt relativt lav. Håper det er nok til å søke eksil her? Idea Ta det helt med ro, jeg skal holde rosabloggingen min andre steder. clown Har holdt meg unna mye pga "Ulmer" tråden, men har etterhvert fått med meg at forumet har andre kvaliteter og. Har innsett at mye av kritikken der er velfortjent, selv om jeg ikke kan si jeg støtter opp om de mest personlige angrepene og karakteristikkene, men skal prøve å lukke ene øyet når det går for villt for seg. cyclops

Er her først og fremst for limericks... inspirerende verkstedstråder og DIY-prosjekter. Må trekke fram denne lakkerte biltema-hjelmen, det var artig å følge med på. Very Happy Har funnet ut jeg må pent lære meg å mekke mer selv, og det ser ut som det er mye kompetanse samlet her inne.

Ellers har jeg jo lagt merke til mye bra humor her, slik det gjerne blir når en litt rappkjefta og usensurert gjeng samles. Når jeg i tillegg så alle artige smileyene dere hadde, DA var jeg solgt! rendeer

Vis Medlemmets Profil

373 Re: Presentasjonstråd on Fre 9 Okt 2015 - 23:58

Velkommen.Har du en SP1? Antar det er en morsom sykkel.Her er et emoticon som passer mdg best clown

Vis Medlemmets Profil

374 Re: Presentasjonstråd on Lør 10 Okt 2015 - 0:16

Jepp, kjøpte den i slutten av april. Herlig sykkel, minner veldig om Ducati 748, bare med Hondakvalitet. Gøy men krevende å kjøre. Stive dempere så en blir ristet halvt ihjel på telehiv og ekstremt stri å ha med å gjøre i hårnålssvinger, men det er jo litt av sjarmen. Very Happy Men motoren, draget i den og lyden.. helt rått!

Vis Medlemmets Profil

375 Re: Presentasjonstråd on Lør 10 Okt 2015 - 0:25

Velkommen til Elolz. 

Kan nok ramle inn en limerick eller to, bare å følge med.

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 15 av 16]

Gå til side : Previous  1 ... 9 ... 14, 15, 16  Next

Similar topics

-

» Presentasjonstråd