Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

Presentasjonstråd

Gå til side : Previous  1 ... 9 ... 14, 15, 16

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 16 av 16]

376 Re: Presentasjonstråd on Fre 9 Okt 2015 - 22:36

Elolz skrev:Har vært en jevnlig smugleser, og tror jeg vet hva en spade kalles. Når jeg kikka meg i speilet i sta så jeg at panna var blitt relativt lav. Håper det er nok til å søke eksil her? Idea Ta det helt med ro, jeg skal holde rosabloggingen min andre steder. clown Har holdt meg unna mye pga "Ulmer" tråden, men har etterhvert fått med meg at forumet har andre kvaliteter og. Har innsett at mye av kritikken der er velfortjent, selv om jeg ikke kan si jeg støtter opp om de mest personlige angrepene og karakteristikkene, men skal prøve å lukke ene øyet når det går for villt for seg. cyclops

Er her først og fremst for limericks... inspirerende verkstedstråder og DIY-prosjekter. Må trekke fram denne lakkerte biltema-hjelmen, det var artig å følge med på. Very Happy Har funnet ut jeg må pent lære meg å mekke mer selv, og det ser ut som det er mye kompetanse samlet her inne.

Ellers har jeg jo lagt merke til mye bra humor her, slik det gjerne blir når en litt rappkjefta og usensurert gjeng samles. Når jeg i tillegg så alle artige smileyene dere hadde, DA var jeg solgt! rendeer
Limerick og smileys er det som holder meg også her inne., det er blant forumets fremste kvaliteter.
Her inne har alle en genuin poesi-interesse.

Sist endret av jhn den Fre 9 Okt 2015 - 23:23, endret 1 gang

Vis Medlemmets Profil

377 Re: Presentasjonstråd on Fre 9 Okt 2015 - 22:55

Det er godt å høre at vi alle har felles interesser utenom MC. Tror ikke det er uten grunn at KliffArne har det dødningehodet som avatar. albino

Vis Medlemmets Profil

378 Re: Presentasjonstråd on Fre 9 Okt 2015 - 23:26

Elolz skrev:Det er godt å høre at vi alle har felles interesser utenom MC. Tror ikke det er uten grunn at KliffArne har det dødningehodet som avatar. albino
Hæ? Jeg trodde det var konfirmasjonsbildet hans scratch

Vis Medlemmets Profil

379 Re: Presentasjonstråd on Lør 10 Okt 2015 - 6:58

jhn skrev:
Elolz skrev:Det er godt å høre at vi alle har felles interesser utenom MC. Tror ikke det er uten grunn at KliffArne har det dødningehodet som avatar. albino

Kliff Arne,
var en gang bare barne’
Han ser jo ikke ut,
Men blir ikke moderert av Knut
Han var nok like ved da det smalt
Det var godt det ikke ødela alt

Vis Medlemmets Profil

380 Re: Presentasjonstråd on Lør 10 Okt 2015 - 8:23

Nå er jeg fortsatt oppegående etter fem dagers elgjakt...fordi jeg har sittet inne...i stua... cherry

Vis Medlemmets Profil

381 Re: Presentasjonstråd on Lør 10 Okt 2015 - 8:41

Velkommen, Elolz!
Flott sykkel du har, kunne tenkt meg en sånn også. Det er vel mindre ekstrem sittestilling på denne enn på 748/916/998? Har kjørt 998 S, det var ikke noe nakken min satte pris på. Ble for slitsomt å sitte sånn over lengre tid.

Vis Medlemmets Profil

382 Re: Presentasjonstråd on Lør 10 Okt 2015 - 10:49

Se her ja, stadig flere poeter kommer ut av skapet! cheers

Takk for det mortal, det er ikke så store forskjellen i sittestilling egentlig.

Nakken min har overlevd begge deler, inntil jeg fikk nakkeproblemer av andre årsaker. Akkurat nå hadde det vært vondt uansett hvilken sykkel jeg hadde kjørt. Men satser på jeg greier å bli kvitt problemene i løpet av vinteren. Wink Fikk vondt i ryggen av sittestillingen på CBR600F4i som jeg solgte i vår, og det var gørrkjedelig med 4-sylindre (ihvertfall på en 600). Ingen problemer med ryggen på SP1. Very Happy

Vis Medlemmets Profil

383 Re: Presentasjonstråd on Lør 10 Okt 2015 - 12:50

jhn skrev:

jhn klagde i en annen tråd at han ikke alltid fikk med seg hva som skjedde, og det kan jo skje den beste.

Men nå lurer jeg på om jeg må finne frem en mindre t-skje, for jeg vet ikke hvor mange ganger jeg har forklart til han at avataren min er bilde av kjærringa. Ser kanskje litt sint ut, men snill som dagen er lang.

384 Re: Presentasjonstråd on Søn 11 Okt 2015 - 20:12

lol! Ja så lenge hu ikke biter så er jo alt i sin skjønneste orden. Laughing

Minner meg om denne sangen "ho ser litt olm ut der ho kjem":

Vis Medlemmets Profil

385 Re: Presentasjonstråd on Man 12 Okt 2015 - 16:12

Elolz skrev:lol! Ja så lenge hu ikke biter så er jo alt i sin skjønneste orden. Laughing

Minner meg om denne sangen "ho ser litt olm ut der ho kjem":

Heisann   Elolz. Very Happy

Vis Medlemmets Profil

386 Re: Presentasjonstråd on Man 12 Okt 2015 - 16:28

KliffArne skrev:
jhn skrev:

jhn klagde i en annen tråd at han ikke alltid fikk med seg hva som skjedde, og det kan jo skje den beste.

Men nå lurer jeg på om jeg må finne frem en mindre t-skje, for jeg vet ikke hvor mange ganger jeg har forklart til han at avataren min er bilde av kjærringa. Ser kanskje litt sint ut, men snill som dagen er lang.
Klagde nei, jeg bare opplyste om at det er ikke alt av reality-tv jeg får med meg ... heldigvis.

Vet du ikke? Men klage på min hukommelse, det nøler du ikke med? Det er bare en gang du har forklart det ... men jeg stoler jo ikke på deg. Sådetså. clown

Vis Medlemmets Profil

387 Re: Presentasjonstråd on Man 12 Okt 2015 - 16:43

jhn skrev:
KliffArne skrev:
jhn skrev:

Klagde nei, jeg bare opplyste om at det er ikke alt av reality-tv jeg får med meg ... heldigvis.

Vet du ikke? Men klage på min hukommelse, det nøler du ikke med? Det er bare en gang du har forklart det ... men jeg stoler jo ikke på deg. Sådetså. clown
Høh, prøver du å innbille oss at du ikke sitter og må flippe en mynt for å greie å bestemme deg for om du skal se paradise hotel eller jakten på kjærligheten? affraid Nei så lettlurte er vi ikke! clown

Tysnes skrev:Heisann   Elolz. Very Happy
Nei er du og innpå her! cheers

Vis Medlemmets Profil

388 Re: Presentasjonstråd on Ons 14 Okt 2015 - 21:12

Jeg har vel ikke presentert meg enda ?
51 år, odelsgutt fra Alta. Forresten, jeg har sagt fra meg odelsretten for vel 10 år siden.
Jobber allikevel i landbruket, som servicetekniker på melkemaskiner og alt annet av innvendig utsyr i fjøs. Nei, ikke saufjøs.

Starta min mc-karriere med en Suzuki GS 1100 G som jeg kjøpte ny i 86, bra nybegynnersykkel.
Etter hvert ble det barn, husbygging, stasjonsvogn, campingvogn osv.
Jeg er fremdeles gift med samme kjerring, har to voksne døtre som er flyttet ut og nå bare mottar sporadiske sponsorbidrag fra sin fattige far.

Kjører GPZ 1100 fra 83 som ble kjøpt i "god bruksstand" for 5 år siden.
Sykkelen ble delvis restaurert da fruen var borte på skole vintern 2010-11, betalt av NAV. Omskoleringa, ikke sykkeln.
Den begynner etter hvert å nærme seg bra stand, litt selvskryt er vel tillatt ?

Vis Medlemmets Profil

389 Re: Presentasjonstråd on Ons 14 Okt 2015 - 21:38

Det går litt i surr for meg om jeg har ønsket folk velkommen eller ikke, da ikke alle er innom denne tråden og presenterer seg. Det er jo en stund siden du, Jompa registrerte deg, og kan ikke huske om jeg sa det da.

Så for sikkerhet skyld, velkommen. Håper du finner deg geit tilrette blant oss Cool

390 Re: Presentasjonstråd on Tor 10 Mar 2016 - 12:39

Får vel presentere meg litt jeg og..!

Har lusket rundt i skyggene her en stund og oppdaget at her er det jo både poesi, bilder av gamle vrak og folk som er omtrent passe rare! Dvs...Alt jeg trenger på EN gang! cheers

Annyways.
Halvfeit, smårar kar i midten av 30-årene som har alt for mange hobbyer, og alltid litt for lite penger!
Bor i den våte enden av landet. Bak en fjord og forran ett fjell..!
Liker gamle sykler og biler som nesten aldri starter, (utenom når jeg skal på jobb, da er det HELT ok hvis noe starter) og synes stikkflammer og feiltenning er helt innafor!
Av sykler liker jeg bare 5 sorter! Japanske, tyske, russiske, amerikanske og engelske! Fortrinnsvis ikke med mer enn 2 sylindre da det forvirrer meg Shocked

Det var sånn ca det jeg kom på nå.. Spør om dere lurer på noe alien

Vis Medlemmets Profil

391 Re: Presentasjonstråd on Tor 10 Mar 2016 - 17:03

Con skrev:Får vel presentere meg litt jeg og..!

Har lusket rundt i skyggene her en stund og oppdaget at her er det jo både poesi, bilder av gamle vrak og folk som er omtrent passe rare! Dvs...Alt jeg trenger på EN gang! cheers

Annyways.
Halvfeit, smårar kar i midten av 30-årene som har alt for mange hobbyer, og alltid litt for lite penger!
Liker gamle sykler og biler som nesten aldri starter, (utenom når jeg skal på jobb, da er det HELT ok hvis noe starter) og synes stikkflammer og feiltenning er helt innafor!
Av sykler liker jeg bare 5 sorter! Japanske, tyske, russiske, amerikanske og engelske! Fortrinnsvis ikke med mer enn 2 sylindre da det forvirrer meg Shocked

Var nesten i Bergen i dag - Os - men der var været så fint at jeg reiste hjem sporenstreks når jeg var ferdig med oppdraget :)

Velkommen til forumet - jo verre jo bedre Twisted Evil

Vis Medlemmets Profil

392 Re: Presentasjonstråd on Tor 10 Mar 2016 - 20:54

Okda skrev:
Var nesten i Bergen i dag - Os - men der var været så fint at jeg reiste hjem sporenstreks når jeg var ferdig med oppdraget :)

Velkommen til forumet - jo verre jo bedre Twisted Evil

Ja, jeg og pleier snu når jeg kommer til Os. Så ser problemet! Shocked

Vis Medlemmets Profil

393 Re: Presentasjonstråd on Tor 10 Mar 2016 - 21:30

Velkommen hit Very Happy Men, et lite spm: Er du Con-kav, eller Con-veks?

Vis Medlemmets Profil

394 Re: Presentasjonstråd on Tor 10 Mar 2016 - 21:42

ArcticTiger skrev:Velkommen hit Very Happy  Men, et lite spm: Er du Con-kav, eller Con-veks?

Vis Medlemmets Profil

395 Re: Presentasjonstråd on Tor 10 Mar 2016 - 21:45

Okda skrev:
ArcticTiger skrev:Velkommen hit Very Happy  Men, et lite spm: Er du Con-kav, eller Con-veks?

Var sikker på jeg var sånn godt og blandet jeg pig

Con er bare fordi en fransk person kalte meg det en gang i tiden. Og jeg synes det passet bra som nick på div fora I love you

https://translate.google.com/#fr/en/con

Vis Medlemmets Profil

396 Re: Presentasjonstråd on Tor 10 Mar 2016 - 22:07

Velkommen-godt å se flere som liker mekaniske innretninger med politisk ukorrekt oppførsel... cheers

Vis Medlemmets Profil

397 Re: Presentasjonstråd on Fre 11 Mar 2016 - 8:41

Con skrev:Får vel presentere meg litt jeg og..!

Annyways.

Velkommen, Con! Høres ut som du passer fint inn her ja. rabbit

Vis Medlemmets Profil

398 Re: Presentasjonstråd on Søn 13 Mar 2016 - 8:00

En "Con" er alltid velkommen cheers

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 16 av 16]

Gå til side : Previous  1 ... 9 ... 14, 15, 16

Similar topics

-

» Presentasjonstråd