Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

Presentasjonstråd

Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4 ... 9 ... 16  Next

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 3 av 16]

51 Re: Presentasjonstråd on Fre 9 Aug 2013 - 0:05

Burde jeg si noe mer?
Eller burde vi "gamlegutta" ta for oss hverandre og gi en beskrivelse?

Vis Medlemmets Profil http://haeggis-mess.blogspot.no/

52 Re: Presentasjonstråd on Fre 9 Aug 2013 - 7:35

Enda en som migrerer over fra mcsiden.no (er det lov å skrive det her, eller kan man bli utkasta?), delvis pga den håpløse oppførselen fra adelen der inne, og delvis i søken etter et aktivt forum som tiltaler meg. Kjører for tiden en kjekk sykkel av kjøreskoletypen (fz8), men ser for meg å oppgradere til noe grommere til neste sesong. Har bare hatt to og en halv sesong på mc hittil, første sesongen med en Thunderace, før eg fant ut at det var litt for mye for ein ung nybegynner og gikk for noe litt mer lettkjørt og oppreist. Men eg trur det er sjølvbedrag å påstå at eg ikkje savner lyden og draget fra den sykkelen No

Vis Medlemmets Profil

53 Re: Presentasjonstråd on Fre 9 Aug 2013 - 8:20

flonoen skrev:Enda en som migrerer over fra mcsiden.no (er det lov å skrive det her, eller kan man bli utkasta?), delvis pga den håpløse oppførselen fra adelen der inne, og delvis i søken etter et aktivt forum som tiltaler meg. Kjører for tiden en kjekk sykkel av kjøreskoletypen (fz8), men ser for meg å oppgradere til noe grommere til neste sesong. Har bare hatt to og en halv sesong på mc hittil, første sesongen med en Thunderace, før eg fant ut at det var litt for mye for ein ung nybegynner og gikk for noe litt mer lettkjørt og oppreist. Men eg trur det er sjølvbedrag å påstå at eg ikkje savner lyden og draget fra den sykkelen No
Tror ikkje an KliffArne gidder å bla seg gjennom dokumentasjonen for å finne ut hvordan man stenger folk ute fra forumet study 

Velkommen Very Happy 

Vis Medlemmets Profil

54 Re: Presentasjonstråd on Fre 9 Aug 2013 - 19:11

TheHaughom skrev:
flonoen skrev:Enda en som migrerer over fra mcsiden.no (er det lov å skrive det her, eller kan man bli utkasta?), delvis pga den håpløse oppførselen fra adelen der inne, og delvis i søken etter et aktivt forum som tiltaler meg. Kjører for tiden en kjekk sykkel av kjøreskoletypen (fz8), men ser for meg å oppgradere til noe grommere til neste sesong. Har bare hatt to og en halv sesong på mc hittil, første sesongen med en Thunderace, før eg fant ut at det var litt for mye for ein ung nybegynner og gikk for noe litt mer lettkjørt og oppreist. Men eg trur det er sjølvbedrag å påstå at eg ikkje savner lyden og draget fra den sykkelen No
Tror ikkje an KliffArne gidder å bla seg gjennom dokumentasjonen for å finne ut hvordan man stenger folk ute fra forumet study 

Velkommen Very Happy 
Velkommen,ja sunny 

Det er nok mulig å bli utkasta,men det skal noe til.(og skulle nok fått det til uten å ble i bruksanvisninga rabbit )

55 Re: Presentasjonstråd on Fre 9 Aug 2013 - 23:21

KnutR

Admin
KliffArne skrev:
Det er nok mulig å bli utkasta,men det skal noe til.(og skulle nok fått det til uten å ble i bruksanvisninga rabbit )
Yeah, det er mulig uten å bla i bruksanvisning.. Men da avhenger det av meg... clown 

lol! 

I garasjen: Honda Shadow 1100, Honda CX500, Suzuki GS125, Yamaha RD350(den gamle, caferacer to be), relativt ombygd Moto Guzzi V50II med EML sidevogn (støttehjulsræseren), Suzuki CS50 (moppen til fruen), Garelli Eureka Flex (låvefunnet) + en container med deler til alle førnevnte. Har et bur til familiebruk, Peugeot 4007.
Vis Medlemmets Profil

56 Re: Presentasjonstråd on Fre 9 Aug 2013 - 23:55

KnutR skrev:
KliffArne skrev:
Yeah, det er mulig uten å bla i bruksanvisning.. Men da avhenger det av meg... clown 

lol! 
Hehe,jævelungene prøver seg Cool  Prøv å logg deg på imorgen,du Sleep 

57 Re: Presentasjonstråd on Lør 10 Aug 2013 - 13:07

Fersking på 22år her. Begynte på tung lappen i fjor sommer, klarte å stryke på oppkøringa, og ved neste oppkjøring ble det avlyst pga snø, så dermed fikk jeg da mellomtung lappen i år pga de nye reglene. Ganske kjipt da jeg hadde kjøpt meg en CBR600F som nå står i garasjen og støver.
Måtte kjøpe meg noe å kjøre til jeg får tung til neste år og da ble det en billig Honda Shadow 600.

Har vært litt på mcsiden.no, men etter å ha lest mye i det siste, hopper jeg over her, da det virker hyggelig her :)

Vis Medlemmets Profil

58 Re: Presentasjonstråd on Lør 10 Aug 2013 - 13:54

Fyksing skrev:Har vært litt på mcsiden.no, men etter å ha lest mye i det siste, hopper jeg over her, da det virker hyggelig her :)
Ja, det er trasig på forum som tar seg sjølv for høytidelig, seriøs kan man være når man ikke sitter med dataen!

Uflaks med lappen da. Får du tung automatisk til neste år, eller må ny oppkjøring og kjøretimer osv til?

Vis Medlemmets Profil

59 Re: Presentasjonstråd on Lør 10 Aug 2013 - 14:05

flonoen skrev:
Fyksing skrev:Har vært litt på mcsiden.no, men etter å ha lest mye i det siste, hopper jeg over her, da det virker hyggelig her :)
Ja, det er trasig på forum som tar seg sjølv for høytidelig, seriøs kan man være når man ikke sitter med dataen!

Uflaks med lappen da. Får du tung automatisk til neste år, eller må ny oppkjøring og kjøretimer osv til?
Får automatisk tung til neste år, er kun et obligatorisk kurs på 8 timer tror jeg det var.

Vis Medlemmets Profil

60 Re: Presentasjonstråd on Lør 10 Aug 2013 - 15:08

Når ikke disse adminene kan ta ansvar her og ønske deg velkommen hit Fyksing  er det hermed gjort fra min side Very Happy

Vis Medlemmets Profil

61 Re: Presentasjonstråd on Lør 10 Aug 2013 - 16:42

Fyksing skrev:Fersking på 22år her. Begynte på tung lappen i fjor sommer, klarte å stryke på oppkøringa, og ved neste oppkjøring ble det avlyst pga snø, så dermed fikk jeg da mellomtung lappen i år pga de nye reglene. Ganske kjipt da jeg hadde kjøpt meg en CBR600F som nå står i garasjen og støver.
Måtte kjøpe meg noe å kjøre til jeg får tung til neste år og da ble det en billig Honda Shadow 600.

Har vært litt på mcsiden.no, men etter å ha lest mye i det siste, hopper jeg over her, da det virker hyggelig her :)
Var kjipt for de som ikke rakk oppkjøringen sist sesong-de kunne gitt dispensjon til de som allerede var under opplæring.
på den annen side var jo dette kjent i flere år i forveien...

Vis Medlemmets Profil

62 Re: Presentasjonstråd on Lør 10 Aug 2013 - 17:36

Fyksing skrev:Fersking på 22år her. Begynte på tung lappen i fjor sommer, klarte å stryke på oppkøringa, og ved neste oppkjøring ble det avlyst pga snø, så dermed fikk jeg da mellomtung lappen i år pga de nye reglene. Ganske kjipt da jeg hadde kjøpt meg en CBR600F som nå står i garasjen og støver.

Velkommen hit.

Du ser jo nesten jævligere ut enn meg,det liker jeg afro   Legg inn bosted i profilen din,hvis du gidder.

63 Re: Presentasjonstråd on Lør 10 Aug 2013 - 17:39

custom 95 skrev:Når ikke disse adminene kan ta ansvar her og ønske deg velkommen hit Fyksing  er det hermed gjort fra min side Very Happy
Hadde du visst hvor travelt det er å være admin på et sånt forum som dette,så hadde du tilbydd deg å sitte stby her 24/7 for å ta imot nye gjester rabbit 

64 Re: Presentasjonstråd on Lør 10 Aug 2013 - 18:15

Nok en emigrant fra "over there".
Selv om der finnes mange hyggelige mennesker fikk jeg siste uke noen flash-backs jeg ikke likte.
Som tenåring jobba jeg for en bonde for å finansiere bensinpenger til moppeden.
Jeg merka meg at da slaktebilen kom for å hente sauer lata de andre sauene som ingen ting. De såg en annen vei og tygget uaffisert videre på høystråa storbonden hadde sendt dem, såre fornøyd med livet. De tenkte kanskje: Ja ja, det er jo bonden som vet best, vi får stole på han...

Nå er det jo etablert at sauer er "ålreite" dyr, men jeg fant ut i tenåra at fjøset ikke var noe for meg.

Har alltid vært fasinert av tekniske duppeditter, liker å skru og mekke, og de som har vært innom bondegården vet jo da at undertegnede har en svakhet for BMWs sykler. Er fødd på Vestlandet, men har bodd perioder i Finnmark, og opparbeidet sans for både uttryksformen og humoren derifra..
(drog med meg ei kjærring og, sånn for sikkerhets skyld What a Face )

Jeg begynte med data i 1972, og har siden den gang mer og mindre surra med computere på si.
Seneste prosjektet mitt er å sette på BMWs program-rulle på venstre handtak på min K1300GT og bruke den til styring av lydsystem og Bike to Bike radio. (Ja, når jeg skulle etablere min profil stod der at jeg ikke har venner. Det er feil.drunken  Stadig besøk i barskapet..og noen som svarer i andre enden når jeg benytter min Bike o Bike radio Very Happy )

Vel, håper på hyggelige stunder og... (nei, dette ble feil.. Nå slutter jeg her)

Vis Medlemmets Profil

65 Re: Presentasjonstråd on Lør 10 Aug 2013 - 18:34

Velkommen til knutk,og takk for sist. cheers 

66 Re: Presentasjonstråd on Lør 10 Aug 2013 - 19:07

KliffArne skrev:Velkommen til knutk,og takk for sist. cheers 
Takk takk:D 

Vis Medlemmets Profil

67 Re: Presentasjonstråd on Lør 10 Aug 2013 - 19:09

Har nå registrert meg.
Føler at jeg har lite slakk igjen på det lite omtalte andre forumet etter at jeg fronta den røde litt vel hardt spesielt på saken om at han skulle eie alt vi var dumme nok til å legge inn av bilder der, makan til frekk en fan...

Fikk MC-lappen i -81, Forsvaret befalte at den skulle jeg ha. Dessverre førte det til at jeg handla Kawa1000 og har kjørt sykkel siden den gang. Unntaket er 4 år da jeg jobba på Svalbard, men det ble kompensert med mange og lange turer på scooter. Artig det også.

Hatt ymse saker, men Honda har aldri vært tema. Har vært Kawa, Suzuki, Triumph, Yamaha og sikkert noen andre. De siste årene har det blitt noen BMW`er, spesielt boxerne fascinerer meg. Nå går det i GS.
Og noen thumpere har vært i stallen. Solgte Betaen min for noen uker siden, men "sjølsøkket" som jeg kjøpte i vinter skal skrues og bli teknisk topp. Ja, er snakk om en gammel XT fra -87. Den har ikke hatt det bra ser det ut som, og den skal ikke bli noen perle heller. Holder på å skifte det meste av lager og andre deler for å bli teknisk på topp, men finishen skal få være sliten. Tenkte å la Maarten Mager serve gaflene med nye progressive inni i vinter, og få på noe nytt fra Wilbers for å ta støtene bak. Planen er å la være å åpne motoren før det trengs. Sjøl om den så jævlig ut kjøpte jeg den sida det så ut som ingen hadde skrudd på motoren!

Kjøringa på storbeistet skal være lange turer, gidder sjelden dra på softis-tur. Hadde en fin alpe-tur i sommer, gjorde en stor oppdagelse da de franske alpene ble oppdaget. Der ligger det mye flott vei som få  kjører og skriver om. Skal nok dit ned igjen snart.

Ikke sikker på om det er populært med "reisebeskrivelser" her inne? Dessverre liker jeg å skrive om turene mine, og strør om meg med bilder. Kanskje det blir for kozy her ... ?

Vis Medlemmets Profil

68 Re: Presentasjonstråd on Lør 10 Aug 2013 - 19:27

joo skrev:Har nå registrert meg.

---

Ikke sikker på om det er populært med "reisebeskrivelser" her inne? Dessverre liker jeg å skrive om turene mine, og strør om meg med bilder. Kanskje det blir for kozy her ... ?
Er det ikke bare å lage din egen tråd hvor du hersker totalt og egenrådig Evil or Very Mad  - der kan du legge inn bilder og tekst og vi kan tilbe deg og ditt og de andre kan holde seg unna.....?????? Ok det da? Det fordrer jo at det modereres i påfølgende innlegg Rolling Eyes

Sist endret av Okda den Lør 10 Aug 2013 - 21:03, endret 2 ganger

Vis Medlemmets Profil

69 Re: Presentasjonstråd on Lør 10 Aug 2013 - 19:32

Og der presentert joo seg. Velkommen skal du være.

Begynner å komme seg med GS'er her inne nå,kan snart begynne å fortelle de andre for noen fantastiske sykler dette er Basketball 

Bilder og reisebeskrivelser settes pris på,ihvertfall av meg. Prøver selv å bli flinkere til å ta bilder når jeg er på tur,men har litt å gå på ennå.

70 Re: Presentasjonstråd on Lør 10 Aug 2013 - 21:39

Haha.

Da kommer jeg sikkert til å starte med en turtråd fra sommerens alpetur, så får de som ikke liker det la være å lese. Fare for bilder er det også!

Mitt innlegg nummer to detta, første innlegget mitt fikk store følger What a Face 

Vis Medlemmets Profil

71 Re: Presentasjonstråd on Lør 10 Aug 2013 - 21:43

joo skrev:Haha.

Da kommer jeg sikkert til å starte med en turtråd fra sommerens alpetur, så får de som ikke liker det la være å lese. Fare for bilder er det også!

Mitt innlegg nummer to detta, første innlegget mitt fikk store følger What a Face 
Jeg er fryktelig spent nå med hvordan detta skal gå - ikke sa de velkommen heller sjøl om det er lenge siden jeg kom inn her som jeg trodde det skulle være så varmt pig 

jaja får stå utenfor å kikke inn litt...... men lover det ikke....

Vis Medlemmets Profil

72 Re: Presentasjonstråd on Lør 10 Aug 2013 - 21:48

Fyr igang turtråd, kjekt å få vite om fine kjøreveger fjernt og nært. Har lyst på en tur nedover kontigentet sjølv, men sliter med å få med meg folk.. Kunne ikkje berre alle jobba rotasjon? alien 

Vis Medlemmets Profil

73 Re: Presentasjonstråd on Lør 10 Aug 2013 - 22:04

Okda skrev:

Jeg er fryktelig spent nå med hvordan detta skal gå - ikke sa de velkommen heller sjøl om det er lenge siden jeg kom inn her som jeg trodde det skulle være så varmt pig 

Nå må vi ikke missforstå hverandre fullstendig. Vi postet litt "oppå" hverandre,og når Okda da i tillegg endrer sitt innlegg et par ganger så blir det seende litt løye ut. Og i tillegg så låste pc'en min seg da jeg skulle rydde litt,så jeg måtte logge meg ut.

Velkommen til Okda,har virkelig ingen sagt det før? Da har du nok bare glippet igjennom kvalitetssikringssystemet vårt.Jeg skal få våre teknikere til å se på det clown 

@joo, jeg ser frem til dine turbeskrivelser og bilder.

74 Re: Presentasjonstråd on Lør 10 Aug 2013 - 22:13

KliffArne skrev:
Okda skrev:Jeg er fryktelig spent nå med hvordan detta skal gå - ikke sa de velkommen heller sjøl om det er lenge siden jeg kom inn her som jeg trodde det skulle være så varmt pig 

Nå må vi ikke missforstå hverandre fullstendig. Vi postet litt "oppå" hverandre,og når Okda da i tillegg endrer sitt innlegg et par ganger så blir det seende litt løye ut. Og i tillegg så låste pc'en min seg da jeg skulle rydde litt,så jeg måtte logge meg ut.

Velkommen til Okda,har virkelig ingen sagt det før? Da har du nok bare glippet igjennom kvalitetssikringssystemet vårt.Jeg skal få våre teknikere til å se på det clown 
takk takk takkk - har nok skylda sjøl siden jeg listet meg stille og rolig inn en sen kveldsstund - ellers er jeg selvfølgelig drepende fornærmet hvis det er noe å bli fornærmet for. Deter sånn en god følelse.
Twisted Evil

Sist endret av Okda den Lør 10 Aug 2013 - 22:18, endret 1 gang

Vis Medlemmets Profil

75 Re: Presentasjonstråd on Lør 10 Aug 2013 - 22:17

Ser for øvrig frem til reisebrev med mange bilder fra mange deltakere Very Happy 

Vis Medlemmets Profil

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 3 av 16]

Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4 ... 9 ... 16  Next

Similar topics

-

» Presentasjonstråd