Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

Presentasjonstråd

Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5 ... 10 ... 16  Next

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 4 av 16]

76 Re: Presentasjonstråd on Lør 10 Aug 2013 - 22:39

Okda skrev:
KliffArne skrev:
Okda skrev:Bla bla  mye sutring for ingen har ønsket han velkommen pig 

mere bla bla....
enda mere bla bla samt noen unnskyldninger  fra Kliff

Velkommen til Okda,har virkelig ingen sagt det før? Da har du nok bare glippet igjennom kvalitetssikringssystemet vårt.Jeg skal få våre teknikere til å se på det clown 
bla bla Okda tar på seg en del av skylden
Twisted Evil
Sanheten er at Kliffarne har tilbudt meg jobben med ønske alle nye velkommen 24/7, men dessverre manglet tilbudet en skyhøy måneds gasje noen klekkelige vederlag samt noen usannsynlige frynsegoder Surprised  av den grunn har jeg ikke gitt noen tilbakmelding til Kliff

Vis Medlemmets Profil

77 Re: Presentasjonstråd on Lør 10 Aug 2013 - 22:51

custom 95 skrev:
Okda skrev:
KliffArne skrev:

mere bla bla....

Velkommen til Okda,har virkelig ingen sagt det før? Da har du nok bare glippet igjennom kvalitetssikringssystemet vårt.Jeg skal få våre teknikere til å se på det clown 
Twisted Evil
Sanheten er at Kliffarne har tilbudt meg jobben med ønske alle nye velkommen 24/7, men dessverre manglet tilbudet en skyhøy måneds gasje noen klekkelige vederlag samt noen usannsynlige frynsegoder Surprised  av den grunn har jeg ikke gitt noen tilbakmelding til Kliff
Dette tror jeg ikke noe på. Spesielt ikke på det som Ok har sagt. Innleggene er jo for det meste slettet. Jeg var så fornøyd når jeg var oppe i 11 innlegg og så plutselig var nesten en tredel borte og det var nesten som å begynne på nytt - det var nesten så man ble litt blek pale ..

Synes forresten du burde fått mye bedre betalt av den derre araberen som eier sidene her.... bounce 

Vis Medlemmets Profil

78 Re: Presentasjonstråd on Lør 10 Aug 2013 - 22:59

Okda skrev:
custom 95 skrev:
Okda skrev:
KliffArne skrev:

mere bla bla....

Twisted Evil
Dette tror jeg ikke noe på. Spesielt ikke på det som Ok har sagt. Innleggene er jo for det meste slettet. Jeg var så fornøyd når jeg var oppe i 11 innlegg og så plutselig var nesten en tredel borte og det var nesten som å begynne på nytt - det var nesten så man ble litt blek pale ..

Synes forresten du burde fått mye bedre betalt av den derre araberen som eier sidene her.... bounce 
Dette er helt klart en IT boble som har tatt av.
Vi snakker om millioner Shocked

Vis Medlemmets Profil

79 Re: Presentasjonstråd on Lør 10 Aug 2013 - 23:32

en liten presentasjon skader vel ikke:
63 modell, opprinnelig fra Halden og bosatt i Oslo.
Lett MC-lappen tok jeg da jeg var 16 år, og har hatt sykkel siden. I '81 kjøpte jeg en '62 modell Triumph Bonneville, og jeg har kjørt en tur med den i kveld, har hatt den en stund nå. Triumphen ble trimmet i kjelleren på Institutt for Termisk Energi på NTH i Trondheim mens jeg var student der på slutten av åttitallet. Etter studenttilværelsen ble jeg sivilingeniør- maskin. Sykkelen har hatt varierende grad av trim, men idag er den helt standard. Jeg har også en KTM RC8R, og sammenlignet med den går triumphen som en dass uansett hvor hardt den trimmes.
Racing har jeg vært borti, debutantkurs for RR tok jeg i '95 og startet med classic racing, selvfølgelig med trimmet Triumph, men i et Norton featherbed chassi, Triton, ur-caferaceren. Racing er oppslukende, når ting ikke går fort nok må man oppgradere, det som står i garasjen idag er en Seeley med Triumph/Nourish, Maxton dempere foran og bak. Har ikke vært rørt på 10 år nå..
Jeg har også kjørt 250 Racer med Yamaha TZ250, først en '92 modell og senere en '01 modell. Den nyeste har jeg solgt, mens den gamle og oppbrukte ligger i kasser i garasjen. 250 Racer klassen finnes ikke lenger, det var få deltakere og nå er jo GP250 erstattet av Moto2. Jeg hadde RR A-lisens da jeg sluttet å kjøre i '03, det er merkbart å slutte med racing, som å sette i proppen i bunn av bankkonton.
I det kreative hjørnet har jeg bygget et par sykler, den første Triton som jeg kjørte race med bygde jeg opp igjen som en endurosykkel, med bulket tank, men ellers ikke så værst utseende. De fleste syntes nok at dette var rart, bygge en cafe-racer om til enduro. Den funket og gikk veldig bra.
Neste bygg var T110RR som jeg har lagt ut bilder på i våre motorsykler, men det er ikke en av våre motorsykler, den er min. Det lokale motorsykkeltilsynet som har godkjent den har vært veldig flinke og har sørget for at jeg fikk skilt på den raskt.

Vis Medlemmets Profil

80 Re: Presentasjonstråd on Søn 11 Aug 2013 - 0:00

Snodig, han derre araberen var villig til og gi meg skyhøy måneds gasje og noen usansynlige gode frynsegoder.
Jeg takket nei, da jeg er veldig usikker på hva `frynsegodene `bestod av What a Face

Vis Medlemmets Profil

81 Re: Presentasjonstråd on Søn 11 Aug 2013 - 1:44

Pelzen; en av mine beste kompiser er fra/bor i Halden (og siving) - kjører 72 Z1 .... kjente?

Vis Medlemmets Profil

82 Re: Presentasjonstråd on Søn 11 Aug 2013 - 7:33

lazyboy skrev:

Snodig, han derre araberen var villig til og gi meg skyhøy måneds gasje og noen usansynlige gode frynsegoder.
Jeg takket nei, da jeg er veldig usikker på hva `frynsegodene `bestod av What a Face
Tenkte du skulle få litt av mitt frynsete rykte rabbit  Du må ha missforstått når det gjelder den skyhøye gasjen,det var den delen som var usannsynlig clown 

83 Re: Presentasjonstråd on Søn 11 Aug 2013 - 9:53

Haya99 skrev:Pelzen; en av mine beste kompiser er fra/bor i Halden (og siving) - kjører 72 Z1 .... kjente?
tror ikke det, er ganske mange år siden jeg flyttet derfra.

Vis Medlemmets Profil

84 Re: Presentasjonstråd on Søn 11 Aug 2013 - 10:27

Cafe-racer til enduro. Ja, andre vegen er litt mer "vanlig for de fleste Surprised 

Vis Medlemmets Profil

85 Re: Presentasjonstråd on Søn 11 Aug 2013 - 12:59

Hælvete heller nå kommer jo hele GS mafiaen over til detta forumet.

Jeg som trudde dette var stedet for RR wannabees og folk som putter penger i evighetsprosjekter. affraid 

Vis Medlemmets Profil

86 Re: Presentasjonstråd on Søn 11 Aug 2013 - 14:08

Voodoodoo skrev:Hælvete heller nå kommer jo hele GS mafiaen over til detta forumet.

Jeg som trudde dette var stedet for RR wannabees og folk som putter penger i evighetsprosjekter. affraid 
Den lokale Muzzolini har jo fått seg GS ......og dermed yngler de som rotter...

Vis Medlemmets Profil

87 Re: Presentasjonstråd on Søn 11 Aug 2013 - 14:21

Haya99 skrev:
Voodoodoo skrev:Hælvete heller nå kommer jo hele GS mafiaen over til detta forumet.

Jeg har også fått meg GS bounce 

88 Re: Presentasjonstråd on Søn 11 Aug 2013 - 14:49

KliffArne skrev:
Haya99 skrev:

Jeg har også fått meg GS bounce 
Har bitt meg merke i det ja, Kliffy har blitt GS mann, Trollerud har begynt å kjøre scooter og selveste Haien har vært på ACR og kjørt med karbongrisen... Verden slik som vi kjenner den er på veg under affraid

Vis Medlemmets Profil

89 Re: Presentasjonstråd on Søn 11 Aug 2013 - 23:31

Og jeg har fått lyddemper på Gary...

Vis Medlemmets Profil http://haeggis-mess.blogspot.no/

90 Re: Presentasjonstråd on Man 12 Aug 2013 - 19:56

Jeg er av god gammel årgang 1956 modell, gift meg ei vakker og grei kone pr. dato i over 35 år og vi bor i Kvinesdal. Jeg jobber til daglig som miljøterapeut i et bofellesskap under avdeling for psykisk helse i kommunen. Vi har en sønn som jobber og er bosatt i Dublin. Vi venter på å bli besteforeldre til ei lita tulle i desember (2013), vi gleder oss til dette. Det blir vårt første barnebarn. Har derfor byttet nick på mitt nye nettsted til Bestefar.

Jeg tok MC-lappen 16 år gammel, hadde den gang en Tempo Panter 50 cc . Planen var å kjøpe meg en Honda 750 four når jeg ble 18 år. Når 18 årsdagen kom ble min mor desperat med tanke på motorsykkel. Hun spanderte bil på meg, hvis jeg ikke kjøpte MC. Da ble det bil, lydig gutt som jeg var Laughing Kjørte da bil mens jeg siklet vår og sommer på alle de motorsykler jeg så langs veien. Dette varte helt frem til høsten 2009 hvor jeg kjøpe meg en Honda Shadow 600 cc

Så kom høsten 2010, da bestemte jeg meg for dette:

Jeg storkoser meg på min Honda VTX 1800 – ingen over og ingen ved siden, var det vel noe som het en gang.

Sist endret av Godtvoksen den Tir 13 Aug 2013 - 6:47, endret 2 ganger (Reason for editing : oppdaget skrivefeil)

Vis Medlemmets Profil http://mcsidene.no/

91 Re: Presentasjonstråd on Man 12 Aug 2013 - 23:28

Gjest

Gjest
Godtvoksen skrev:

Jeg storkoser meg på min Honda VTX 1800 – ingen over og ingen ved siden, var det vel noe som het en gang.
Nei det stemmer nok det, på svingete vei er vel andre langt foran.bounce 

92 Re: Presentasjonstråd on Man 12 Aug 2013 - 23:45

Hei til kjente og ukjente.
Har vært anonym på detter forumet en tid nå. Var litt forvirret i begynnelsen (bestandig?)vedrørende navnet på forumet: IKKE BIKE…… og et skremmende bilde av ”sjefen” men på tross av det har jeg etter hvert sett kvaliteter på forumet som jeg bifaller.
Et forum, åpent og ærlig på godt og vondt. Er også av den mening at moderering skal skje i det åpne rom og IKKE som advarsler på pm.
Nok skryt av forumet, selv om navnet er omtrent helt på tryne- elller?

Litt om meg selv. Er en ung mann i min beste alder og bosatt i råne/bluesbyen Notodden. Har gleden av å fremdeles bo sammen med ei utflytta finnmarking. Og det på på det 26 året!!! Har to døtre på hhv 17 og 12. Resten av familien er bare sånn passelig interessert i å kjøre MC.
Tok Mc appen i 1977 og hadde vel den mest aktive perioden på 80 og første halvdel av 90 tallet. Var vel uten sykkel noen år frem til 2005… Da var det på’n igjen. Nå med min ungdoms drøm, en SUZUKI RSX1100F. Den fikk selskap av en Honda CBR1100XX i 2009. Disse to ble solgt til fordel for en Kawasaki  ZZR 1400 sein høst 2010. Denne sykkelen har jeg ennå.
Ellers driver jeg innen bygg og anlegg og liker det meste bare det har motor.

Har valgt både tobakk og MC Very Happy Very Happy

Vis Medlemmets Profil

93 Re: Presentasjonstråd on Man 12 Aug 2013 - 23:55

dag-zzr skrev:Hei til kjente og ukjente.
--- Disse to ble solgt til fordel for en Kawasaki  ZZR 1400 sein høst 2010. Denne sykkelen har jeg ennå.

Hei

Kun tobakk og MC? Hyggelig å se deg her.

Vis Medlemmets Profil

94 Re: Presentasjonstråd on Tir 13 Aug 2013 - 0:05

Hei og takk for det.

Nei da. Er nok ingen utfyllende liste, men er bare litt forsiktig og beskjeden. bounce 

Vis Medlemmets Profil

95 Re: Presentasjonstråd on Tir 13 Aug 2013 - 0:15

Okda skrev:
--- Disse to ble solgt til fordel for en Kawasaki  ZZR 1400 sein høst 2010. Denne sykkelen har jeg ennå.

Hei

Kun tobakk og MC? Hyggelig å se deg her.
Tror jeg har ønsket dag-zzr velkommen før,men kan gjøre det igjen siden du presenterer deg.Velkommen cheers 

Men ka ti har du tenkt å presentere deg,Okda?

96 Re: Presentasjonstråd on Tir 13 Aug 2013 - 6:22

Gammelgutt skrev:
Godtvoksen skrev:

Nei det stemmer nok det, på svingete vei er vel andre langt foran.bounce 
Det skyldes nok sjåførens manglende mot det...men han begynner nå å få litt trening etter 40 000 km Embarassed Ellers er det hyggelig å se deg igjen. Du er alltids velkommen en snartur ned hit til Kvinesdal, så kan jeg hjelpe til med bilder på nettet for deg...

97 Re: Presentasjonstråd on Tir 13 Aug 2013 - 6:30

Har vært anonym på detter forumet en tid nå. Var litt forvirret i begynnelsen (bestandig?)vedrørende navnet på forumet: IKKE BIKE…… og et skremmende bilde av ”sjefen” men på tross av det har jeg etter hvert sett kvaliteter på forumet som jeg bifaller.
Et forum, åpent og ærlig på godt og vondt. Er også av den mening at moderering skal skje i det åpne rom og IKKE som advarsler på pm.
Enig med deg om navnet på forumet og sjefens bilde. Du har jo selv et praktbilde som avatar sunny 

Hyggelig å se deg her Very Happy

98 Re: Presentasjonstråd on Tir 13 Aug 2013 - 7:06

Navnet skjemmer ingen rabbit  Bike Anarchy Norway ble foreslått av noen,og oppstemt av flere. Det opprinnelige "IkkeBike" skal innrømmes var noe missvisende, kjernen av oss medlemmer som har vært med fra starten besitter vel antall biker så det holder en stund.

Det bildet jeg har som avatar er ganske bra,ifht.virkeligheten.

99 Re: Presentasjonstråd on Tir 13 Aug 2013 - 9:44

Litt om meg selv. Er en ung mann i min beste alder og bosatt i råne/bluesbyen Notodden. Har gleden av å fremdeles bo sammen med ei utflytta finnmarking. Og det på på det 26 året!!! Har to døtre på hhv 17 og 12. Resten av familien er bare sånn passelig interessert i å kjøre MC.
Tok Mc appen i 1977 og hadde vel den mest aktive perioden på 80 og første halvdel av 90 tallet. Var vel uten sykkel noen år frem til 2005… Da var det på’n igjen. Nå med min ungdoms drøm, en SUZUKI RSX1100F. Den fikk selskap av en Honda CBR1100XX i 2009. Disse to ble solgt til fordel for en Kawasaki  ZZR 1400 sein høst 2010. Denne sykkelen har jeg ennå.

Du har sånn dærre smarttelefon altså?

Vis Medlemmets Profil

100 Re: Presentasjonstråd on Tir 13 Aug 2013 - 12:35

Mannen hadde smarttelefon i 1977! Shocked 

Jeg skjønner at jeg begynner å henge VIRKELIG langt etter!!

Vis Medlemmets Profil

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 4 av 16]

Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5 ... 10 ... 16  Next

Similar topics

-

» Presentasjonstråd