Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

til alle gjester

Gå til side : Previous  1, 2, 3

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 3 av 3]

51 Re: til alle gjester on Lør 19 Sep 2015 - 21:20

KliffArne skrev:
jhn skrev:
KliffArne skrev:

jhn skrev:Det er jo strengt tatt ikke layouten som er det minst innbydende her inne ... litt avhengig av når man kikker innom, vi har vel selvinnsikt nok til å innrømme det?

Selvinnsikten min er sjelden på topp, så hva er det som er minst innbydende her inne? Fortell.
Selv om jeg er glad i å rive litt kjeft, rope å skrike osv, så er jeg litt enig med de derre guttan "der borte" at det av og til har vært litt i overkant grovkornet og stor spredning på skytset vi har sendt avgårde.
Det er det jeg mener er minst innbydende, og vi burde klare å se det selv.
litt moderat selvjustis kunne vært greit ... synes jeg.
Ellers, når vi ikke har noen kontakt med omverden har vi jo en super tone oss i mellom.

Tja, jeg vet ikke helt om jeg kan være ubetinget enig med deg her. Visst har det vært litt drittslenging "dit bort", men det har da stort sett vært i frustrasjon fra folk som føler seg dårlig behandlet og blitt fratatt muligheten å si det der borte. Forståelig, syns jeg. Og det har vel, stort sett, foregått i utestengt-tråden og kanskje litt i ulmer-tråden.

Og som du sier, tonen her inne oss imellom er jo, nesten uten unntak, super. Selvfølgelig fordrer det at man har et snev av ironi etc.innabords.

De som ikke klarer å se dette, har det kanskje bedre der de er/ikke vil være? Jeg har ikke noe ønske om å samle sarte sjeler her, ihvertfall, det tror jeg ikke er lurt clown

Ikke enig? .. ja da får du kaste meg ut da clown

Neei, jeg er kanskje ikke ubetinget enig jeg heller, for å si det sånn.
Men hvis du ser hvordan AJ og et par til omtaler ikkebike, de snakker ikke om enkeltmedlemmer, men hele forumet betegnes som lavpanna idioter. Hvis f.eks AJ mener jeg er en lavpanna idiot, så ville jeg satt pris på at sier det til meg direkte: "jhn, du er en lavpanna idiot", men han behøver ikke å betegne alle andre her inne på samme måte. Den samme tendensen mener jeg å ha sett et par ganger her inne også.
Jeg kan godt kaste litt dritt jeg også, men jeg liker helst å treffe midt i trynet på rette vedkommende, ikke hele selskapet.

Hører du AJ, ditt krapyl ... kom hit inn å pek på hver enkelt "lavpanna idiot". Og forklar hvorfor du mener det. Om du slipper meg til for bare ett innlegg til, så skal jeg på en objektiv og saklig måte ... nesten høflig ... forklare hvorfor jeg mener det jeg gjør.
Så skal jeg aldri plage deg mere.

Det er ikke så "artig" å krangle når man ikke sitter i samme "rom"

Sannheten om oss, er vel at det er max ei håndfull, eller to, som har vært litt for grov. Alle andre har holdt kjeft eller moderert seg selv.
Det samme kan vel sies om mc-siden.

Jeg er helt enig i ditt siste avsnitt

Vis Medlemmets Profil

52 Re: til alle gjester on Lør 19 Sep 2015 - 21:38

For ordens skyld og for at Aj skal kunne følge med så kunne jo disse diskusjonene holdes der det hører hjemme - her skal man pr def. ønskes velkommen - HØRER DERE!

Setter det inn her jeg - Velkommen til DrGreven

Sist endret av Okda den Lør 19 Sep 2015 - 23:10, endret 1 gang

Vis Medlemmets Profil

53 Re: til alle gjester on Lør 19 Sep 2015 - 21:57

Får ønske Honda-eksperten og motorsyklisten Dr.Greve velkommen inn hit da cheers

Vis Medlemmets Profil

54 Re: til alle gjester on Lør 19 Sep 2015 - 23:03

joo skrev:Får ønske Honda-eksperten og motorsyklisten Dr.Greve velkommen inn hit da cheers
Jepp - velkommen hit til santa rendeer farao king sunny   clown  gjengen Very Happy

Vis Medlemmets Profil

55 Re: til alle gjester on Lør 19 Sep 2015 - 23:43

pelsen skrev:
joo skrev:Får ønske Honda-eksperten og motorsyklisten Dr.Greve velkommen inn hit da cheers
Jepp - velkommen hit til santa rendeer farao king sunny   clown  gjengen Very Happy
Javisst, veldig velkommen. Men hvor ser dere han?

Vis Medlemmets Profil

56 Re: til alle gjester on Søn 20 Sep 2015 - 0:15

jhn skrev:
pelsen skrev:
Javisst, veldig velkommen. Men hvor ser dere han?

Medlemslista for eks Join i går...

Vis Medlemmets Profil

57 Re: til alle gjester on Søn 20 Sep 2015 - 14:36

Takk for varm velkomst cheers
Vet enda ikke om jeg kommer til å bli særlig aktiv som medlem, er ikke helt familiær med grensenitt og layout på forumet, men det kommer muligens.

Vis Medlemmets Profil

58 Re: til alle gjester on Søn 20 Sep 2015 - 15:21

DrGreve skrev:Takk for varm velkomst cheers
Vet enda ikke om jeg kommer til å bli særlig aktiv som medlem, er ikke helt familiær med grensenitt og layout på forumet, men det kommer muligens.

Godt å se at DrGreve har kommet hit. Faktisk en av de jeg husker som et positivt artig innslag der nede på den andre siden :).
Ang layout og grensesnitt så få vi håpe at den gode oppbyggelige kulturen her gjør sitt til at du får det til cheers

Vis Medlemmets Profil

59 Re: til alle gjester on Søn 20 Sep 2015 - 15:50

Palma skrev:
DrGreve skrev:Takk for varm velkomst cheers

Godt å se at DrGreve har kommet hit. Faktisk en av de jeg husker som et positivt artig innslag der nede på den andre siden :).
Ang layout og grensesnitt så få vi håpe at den gode oppbyggelige kulturen her gjør sitt til at du får det til cheers
Ja det var trivelig. Very Happy
Jeg synes forumet virker helt fint på både pc, brett og mobil.

Og en fin Kawa på toppen av skjermen bounce

Vis Medlemmets Profil

60 Re: til alle gjester on Søn 20 Sep 2015 - 16:03

jhn skrev:Og en fin Kawa på toppen av skjermen bounce

Åååååja, ja se der, sannelig er det ikke en Kawa der og tongue

Vis Medlemmets Profil

61 Re: til alle gjester on Søn 20 Sep 2015 - 18:31

KnutR

Admin
Palma skrev:

Oj, det er sant, det ER jo en motorsykkel der!

I garasjen: Honda Shadow 1100, Honda CX500, Suzuki GS125, Yamaha RD350(den gamle, caferacer to be), relativt ombygd Moto Guzzi V50II med EML sidevogn (støttehjulsræseren), Suzuki CS50 (moppen til fruen), Garelli Eureka Flex (låvefunnet) + en container med deler til alle førnevnte. Har et bur til familiebruk, Peugeot 4007.
Vis Medlemmets Profil

62 Re: til alle gjester on Søn 20 Sep 2015 - 21:23

KnutR skrev:
Palma skrev:

Oj, det er sant, det ER jo en motorsykkel der!

Ja, en grønn fin sykkel.
Dama på bildet er nok en ræser til å kjøre. Da bildet ble tatt hadde hun nok nettopp vært ute og kjørt. Trolig har hun kjørt svært aktivt siden hun måtte kneppe opp jakka da de skulle ta bildet Razz

Vis Medlemmets Profil

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 3 av 3]

Gå til side : Previous  1, 2, 3