Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

Godtvoksens kooozzeeehjørne...

Gå til side : Previous  1, 2

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 2 av 2]

26 Re: Godtvoksens kooozzeeehjørne... on Man 18 Nov 2013 - 19:53

KliffArne skrev:Får jo håpe at han vinner. Men premien for å tape,er jo 6-7 millioner,"bare" 2-3 mindre enn vinner-premien.

Skulle greit stillt opp og vært fornøyd med tap clown 
Her tæll ikke pæng din grådige fan, kun ære ... har ikke du kjennskap til det begrepet?

Men fra det ene tel det andre ... vet du ka en enhjørning kalles i Narvik?

Vis Medlemmets Profil

27 Re: Godtvoksens kooozzeeehjørne... on Man 18 Nov 2013 - 20:16

jhn skrev:Men fra det ene tel det andre ... vet du ka en enhjørning kalles i Narvik?

Enhjørning kalles førr i Narrwikk?? Korssen sku e vett dæ? rabbit 

28 Re: Godtvoksens kooozzeeehjørne... on Man 18 Nov 2013 - 20:48

Ponny med pinne i painna ... ?

Vis Medlemmets Profil

29 Re: Godtvoksens kooozzeeehjørne... on Man 18 Nov 2013 - 20:49

KliffArne skrev:
jhn skrev:Men fra det ene tel det andre ... vet du ka en enhjørning kalles i Narvik?
Enhjørning kalles førr i Narrwikk?? Korssen sku e vett dæ? rabbit 
I følge navnet har du en viss tilknytning til området ... sant eller ikke, så forplikte navnet at du har litt lokalkunnskap. Syns du ikke?

Vis Medlemmets Profil

30 Re: Godtvoksens kooozzeeehjørne... on Man 18 Nov 2013 - 20:55

jhn skrev:I følge navnet har du en viss tilknytning til området ... sant eller ikke, så forplikte navnet at du har litt lokalkunnskap. Syns du ikke?
Har passert Narvik 2 eller 3 ganger.Husker ikke om jeg stoppet og fyllte bensin engang,det ble ihvertfall ikke pratet om enhjørninger. Det ville jeg nok husket rabbit 

31 Re: Godtvoksens kooozzeeehjørne... on Man 18 Nov 2013 - 20:55

joo skrev:Ponny med pinne i painna ... ?
Ja. Hørte den på radio her om dagen ... flirte så æ va en fare i trafikken. Men man må jo ha kjennskap til den karakteristiske Narvik-N'n ... litt vanskelig å formiddle skriftlig.

Jaja, sånn går no dagan

Vis Medlemmets Profil

32 Re: Godtvoksens kooozzeeehjørne... on Man 18 Nov 2013 - 20:59

KliffArne skrev:
jhn skrev:I følge navnet har du en viss tilknytning til området ... sant eller ikke, så forplikte navnet at du har litt lokalkunnskap. Syns du ikke?
Har passert Narvik 2 eller 3 ganger.Husker ikke om jeg stoppet og fyllte bensin engang,det ble ihvertfall ikke pratet om enhjørninger. Det ville jeg nok husket rabbit 
Jhn er inne på noe..... det er rimelig mange KliffArne omkring her...... noen Julenisser santa  er det og.....og skal ikke se bhort fra at det er noen Kawasakier og drunken 

Vis Medlemmets Profil

33 Re: Godtvoksens kooozzeeehjørne... on Man 18 Nov 2013 - 21:04

KliffArne skrev:
Merkelig, æ har også passert Narvik et par ganger, og ingen nevnte enhjørninger da heller ... hva prater de egentlig om i den byen Question ... snodig plass:shock: 

Vis Medlemmets Profil

34 Re: Godtvoksens kooozzeeehjørne... on Man 18 Nov 2013 - 21:19

jhn skrev:
KliffArne skrev:
Merkelig, æ har også passert Narvik et par ganger, og ingen nevnte enhjørninger da heller ... hva prater de egentlig om i den byen Question ... snodig plass:shock: 
Ja det er en snodig plass, men den ponnyen har ikke jeg heller hørt så mye om før nokkså nylig. Ellers prater de nok mest om Morsan, Farsan og Loket.

Vis Medlemmets Profil

35 Re: Godtvoksens kooozzeeehjørne... on Man 18 Nov 2013 - 21:44

KliffArne skrev:Får jo håpe at han vinner. Men premien for å tape,er jo 6-7 millioner,"bare" 2-3 mindre enn vinner-premien.

Skulle greit stillt opp og vært fornøyd med tap clown 
Men taper han så kan han jo ikke vinne millioner for hver VM-match fremover What a Face 

I morgen spiller han med hvit, blir det da 5,5 - 2,5 ?

Vis Medlemmets Profil http://mcsidene.no/

36 Re: Godtvoksens kooozzeeehjørne... on Man 18 Nov 2013 - 23:09

Godtvoksen skrev:I morgen spiller han med hvit, blir det da 5,5 - 2,5 ?
Han vinner imårra.

Hørte forresten på radioen idag at sjakk var et rasistisk spill.De hvite får bestandig begynne,og således ha fordeler Suspect afro

37 Re: Godtvoksens kooozzeeehjørne... on Ons 8 Okt 2014 - 17:23

KliffArne skrev:
Godtvoksen skrev:I morgen spiller han med hvit, blir det da 5,5 - 2,5 ?
Han vinner imårra.

Hørte forresten på radioen idag at sjakk var et rasistisk spill.De hvite får bestandig begynne,og således ha fordeler Suspect afro

En skulle jaga proff idrettsfolk så endetarmen hang som en rau genserbunding etter dem... Suspect

Er hele historia sjakk matt...eller finnes det itte innfallsvinkler att ?

Vente-VM i Dortmunder Wartehalle...husker vi vel alle...

Vazelinas skiskyting...de skjøt med hagla på treskia sine...

osv,osv,osv
........................ afro

Vis Medlemmets Profil

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 2 av 2]

Gå til side : Previous  1, 2