Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

Dagens Blocket! Virkelig sjelden mulighet!

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 1 av 1]

Dette hadde vært noe! Synd at
1) Jeg er fattig
2) Jeg er nedsyltet i prosjekter jeg ikke får ferdig fra før
3) Jeg er fattig (nevnte jeg det?)

http://www.blocket.se/stockholm/Honda_cr250r_lv_reg_48615972.htm?ca=11&w=3

Vis Medlemmets Profil
99Trollerud skrev:Dette hadde vært noe! Synd at
1) Jeg er fattig
2) Jeg er nedsyltet i prosjekter jeg ikke får ferdig fra før
3) Jeg er fattig (nevnte jeg det?)

Jeg skulle klart den,men punkt 2 begynner visst å gjøre seg gjeldene for meg også rabbit 

Lurer forresten på om jeg har pådratt meg noe alvorlig,har nemmelig ikke vært på Finn og sett på mopper til salgs på over en uke Suspect 

Lurer forresten på om jeg har pådratt meg noe alvorlig,har nemmelig ikke vært på Finn og sett på mopper til salgs på over en uke.. 
Skjer så mye her inne at du ikke rekker?? scratch 

Vis Medlemmets Profil
Den fikk jeg lyst på....
men hva med reg i Norge?

visning og støy?

Vis Medlemmets Profil
mekkern skrev:Den fikk jeg lyst på....
men hva med reg i Norge?

visning og støy?
Kjøretøy registrert i et annet EU / EØS land skal man vel få registrert problemfritt i Norge. MEN! Det er nok ikke helt det samme hvem du forsøker hos! Der ER forskjell fra person til person hos "Tilsynet" også, men en slik sykkel bør gå greit.

Vis Medlemmets Profil
99Trollerud skrev:
men hva med reg i Norge?

visning og støy?
Kjøretøy registrert i et annet EU / EØS land skal man vel få registrert problemfritt i Norge. MEN! Det er nok ikke helt det samme hvem du forsøker hos! Der ER forskjell fra person til person hos "Tilsynet" også, men en slik sykkel bør gå greit.

spørsmålet er om det er orginalpotte(for vei) eller ikke..ellers må en rote med støytester og ræl..

Vis Medlemmets Profil
sendte en mail og sjekker..
tur til Stockholm????

Vis Medlemmets Profil
mekkern skrev:
99Trollerud skrev:
men hva med reg i Norge?

visning og støy?

spørsmålet er om det er orginalpotte(for vei) eller ikke..ellers må en rote med støytester og ræl..
Man kan slippe unna støytester. For det første er det noen steder de ikke bryr seg om det, for det andre kan man få den registrert som "av motorhistorisk interesse" og dermed få disp fra kravet. Var nylig på besøk hos en kar som hadde gjort det på den måten på sin Usa importerte Kawa Bighorn UTEN (sant) lyddemper!

Vis Medlemmets Profil

KnutR

Admin
Sånn rent bortsett fra det å friste med ei konjakkflaske, HVORDAN får man reg kjøretøy som motorhistorisk interessante?
Er det noen kriterier?

I garasjen: Honda Shadow 1100, Honda CX500, Suzuki GS125, Yamaha RD350(den gamle, caferacer to be), relativt ombygd Moto Guzzi V50II med EML sidevogn (støttehjulsræseren), Suzuki CS50 (moppen til fruen), Garelli Eureka Flex (låvefunnet) + en container med deler til alle førnevnte. Har et bur til familiebruk, Peugeot 4007.
Vis Medlemmets Profil
Jeg kan formidle kontakt til vedkommende jeg kjenner, så kan du spørre ham?

Vis Medlemmets Profil

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 1 av 1]