Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

DDF slår til igjen

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 1 av 1]

1 DDF slår til igjen on Tor 26 Apr 2012 - 10:53

I et forsøk på å drepe DDF så fort som overhode mulig tror jeg svenskene lykkes denne gangen.
Etter litt krangling med døde sider i 10 tiden kom nå forumet opp uten noen knapp for å poste meldingene. Både forum og kommentarfelt for artikler mangler denne. Som tiltak for å drepe forumet raskest mulig er jo dette enkelt og veldig effektivt. Gratulerer med vel gjennomført aksjon, dere klarte det.

Vis Medlemmets Profil

2 Re: DDF slår til igjen on Tor 26 Apr 2012 - 11:26

KnutR

Admin
Tunofisken skrev:I et forsøk på å drepe DDF så fort som overhode mulig tror jeg svenskene lykkes denne gangen.
Etter litt krangling med døde sider i 10 tiden kom nå forumet opp uten noen knapp for å poste meldingene. Både forum og kommentarfelt for artikler mangler denne. Som tiltak for å drepe forumet raskest mulig er jo dette enkelt og veldig effektivt. Gratulerer med vel gjennomført aksjon, dere klarte det.

Man må jo egentlig bare ta av seg hatten for dette her. Hvorfor la forumet hangle litt når man kan halshugge det totalt?

Way to go.

Og Eskil: du kan registrere deg her om du ønsker å snakke tull om motorsykkel med god takhøyde uten å måtte vente på side-reaksjon (jeg går ut fra at han spionerer).

Vis Medlemmets Profil

3 Re: DDF slår til igjen on Tor 26 Apr 2012 - 11:48

Den enes død, den andres brød?

Nå er det bare å smi mens jernet er varmt, Cliff..

Tror vi ser en dot-com vinner i sin spede begynnelse her? Aksjeemisjon og millioner på konto er like rundt hjørnet nå, Cliff... afro

Vis Medlemmets Profil

4 Re: DDF slår til igjen on Tor 26 Apr 2012 - 12:02

KnutR skrev: (jeg går ut fra at han spionerer).

...ja vi vet jo hvem som står på lønningslista til Bike....('lol!')

Vis Medlemmets Profil

5 Re: DDF slår til igjen on Tor 26 Apr 2012 - 12:12

KnutR skrev:

Man må jo egentlig bare ta av seg hatten for dette her. Hvorfor la forumet hangle litt når man kan halshugge det totalt?

Way to go.

Og Eskil: du kan registrere deg her om du ønsker å snakke tull om motorsykkel med god takhøyde uten å måtte vente på side-reaksjon (jeg går ut fra at han spionerer).

Etter litt videre testing viser det seg at det er et kompabilitetsproblem der knappen er usynlig på Chrome men ikke Internet Explorer. Jeg er fortsatt helt satt ut av hvordan de kan være så tjukke i hue at de ikke velger en ferdig forumløsning.

Vis Medlemmets Profil

6 Re: DDF slår til igjen on Tor 26 Apr 2012 - 12:18

Samme problem i Safari ...

Vis Medlemmets Profil

7 Re: DDF slår til igjen on Tor 26 Apr 2012 - 13:28

Haya99 skrev:Samme problem i Safari ...

Det er vel stort sett slikt. Alle mot IE.

Vis Medlemmets Profil

8 Re: DDF slår til igjen on Tor 26 Apr 2012 - 18:27

Tunofisken skrev:I et forsøk på å drepe DDF så fort som overhode mulig tror jeg svenskene lykkes denne gangen.

Heeeei,du har postet dette i feil forum. Ikke nødvendig å dra problemene inn hit No

Vis Medlemmets Profil http://ikkebike.norwegianforum.net

9 Re: DDF slår til igjen on Tor 26 Apr 2012 - 18:46

KliffArne skrev:

Heeeei,du har postet dette i feil forum. Ikke nødvendig å dra problemene inn hit No

Det var da virkelig ikke meningen. Jeg trodde dette ville bli ansett som et gledens budskap.

Vis Medlemmets Profil

10 Re: DDF slår til igjen on Tor 26 Apr 2012 - 20:36

Tunofisken skrev:Det var da virkelig ikke meningen. Jeg trodde dette ville bli ansett som et gledens budskap.

Njaaææ,synes egentlig det er synd det som skjedde/skjer på bike.no,jeg bytter gladelig ut dette forumet med det som var der borte for 2-3 måneder siden. Men pr. idag er ikke det aktuellt.
Likevel synes jeg ikke vi trenger å godte oss over andres ulykke rabbit

Vis Medlemmets Profil http://ikkebike.norwegianforum.net

11 Re: DDF slår til igjen on Tor 26 Apr 2012 - 20:39

KliffArne skrev:Njaaææ,synes egentlig det er synd det som skjedde/skjer på bike.no,jeg bytter gladelig ut dette forumet med det som var der borte for 2-3 måneder siden. Men pr. idag er ikke det aktuellt.
Likevel synes jeg ikke vi trenger å godte oss over andres ulykke rabbit

+1

Vis Medlemmets Profil http://haeggis-mess.blogspot.no/

12 Re: DDF slår til igjen on Tor 26 Apr 2012 - 21:07

Det er "synd" når man mister en dyr krystallvase i gulvet så den knuser, eller når man sklir på glattisen og brekker armen.

Det er ikke synd på noen som har en bra ting, og bevisst gjør den dårlig? Om jeg tar vinkelsliperen og kutter taket av bilen, er det bare dumt, det er ikke "synd"?

Bike.no har fått 2 millioner advarsler mot å fikle med det de hadde, de hadde et unikt bra konsept, men føkket det opp BIG time helt på egenhånd.. Jeg har ingen sympati for dem, nei..

Vis Medlemmets Profil

13 Re: DDF slår til igjen on Tor 26 Apr 2012 - 21:50

Om du hadde hatt en utenladsk sjef som sa at du MÅTTE kappe taket på bilen din, hadde vi andre synes synd på deg etterpå. Selv om du hadde fremstått en smule tett...

santa rabbit

Vis Medlemmets Profil http://haeggis-mess.blogspot.no/

14 Re: DDF slår til igjen on Tor 26 Apr 2012 - 22:42

99Trollerud skrev:Det er "synd" når man mister en dyr krystallvase i gulvet så den knuser, eller når man sklir på glattisen og brekker armen.

Det er ikke synd på noen som har en bra ting, og bevisst gjør den dårlig? Om jeg tar vinkelsliperen og kutter taket av bilen, er det bare dumt, det er ikke "synd"?

Bike.no har fått 2 millioner advarsler mot å fikle med det de hadde, de hadde et unikt bra konsept, men føkket det opp BIG time helt på egenhånd.. Jeg har ingen sympati for dem, nei..

+1

Vis Medlemmets Profil

15 Re: DDF slår til igjen on Fre 27 Apr 2012 - 7:45

Haeggis skrev:Om du hadde hatt en utenladsk sjef som sa at du MÅTTE kappe taket på bilen din, hadde vi andre synes synd på deg etterpå. Selv om du hadde fremstått en smule tett...

santa rabbit
+10
Helt riktig, legg skylden der den hører hjemme. Dette var ikke noe bike.no gjorde på eget initiativ.
Synes Eskil virker rimelig frustrert og også temmeiig stille i det siste. Har han fått munnkurv?

Vis Medlemmets Profil

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 1 av 1]