Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

Publisere bilder?

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 1 av 1]

1 Publisere bilder? on Søn 11 Aug 2013 - 17:35

Hei.
Tenkte å skrive litt om iDrive prosjektet mitt (BMWs rulle på venstre holk), og tenkte og legge ved litt bilder.
Ser at der er en mulighet å linke til bilder publisert på nettet, og ser at andre har lagt til bilder i sine innlegg. Er eneste mulighet for vedlegg av bilder at man publiserer dem på forhånd, og så linker til bildet?

Knut K

Vis Medlemmets Profil

2 Re: Publisere bilder? on Søn 11 Aug 2013 - 18:01

Opprett en Photobucket-konto (gratis, og fort gjort), legg bildene der og bruk direkte-linkfunksjonen for å hente linken.

Vis Medlemmets Profil

3 Re: Publisere bilder? on Søn 11 Aug 2013 - 18:07

joo skrev:Opprett en Photobucket-konto (gratis, og fort gjort), legg bildene der og bruk direkte-linkfunksjonen for å hente linken.
Det er sånn jeg har gjort det.

Det er noe greier på menylinjen over ,men har ikke forsket på det. Det er sånt man ansetter folk til,hører du KnutR ? rabbit 

4 Re: Publisere bilder? on Søn 11 Aug 2013 - 19:24

Takk takk. Very Happy 
Jeg prøver...

Vis Medlemmets Profil

5 Re: Publisere bilder? on Søn 11 Aug 2013 - 20:39

KnutR

Admin
KliffArne skrev:
joo skrev:Opprett en Photobucket-konto (gratis, og fort gjort), legg bildene der og bruk direkte-linkfunksjonen for å hente linken.
Det er sånn jeg har gjort det.

Det er noe greier på menylinjen over ,men har ikke forsket på det.  Det er sånt man ansetter folk til,hører du KnutR ?  rabbit 
Den greia på menylinja ble testa i går, og lagrer opp et bilde på photobucket (eller hva nå slags tjeneste det var). Ingen justering av størrelse eller noe, med andre ord litt tungvint..

I garasjen: Honda Shadow 1100, Honda CX500, Suzuki GS125, Yamaha RD350(den gamle, caferacer to be), relativt ombygd Moto Guzzi V50II med EML sidevogn (støttehjulsræseren), Suzuki CS50 (moppen til fruen), Garelli Eureka Flex (låvefunnet) + en container med deler til alle førnevnte. Har et bur til familiebruk, Peugeot 4007.
Vis Medlemmets Profil

6 Re: Publisere bilder? on Søn 11 Aug 2013 - 21:23

Det går helt fint å re-size bilder på photobucket....

Vis Medlemmets Profil

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 1 av 1]