Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

Blogg-kategori?

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 1 av 1]

1 Blogg-kategori? on Søn 11 Aug 2013 - 21:47

Jeg har et par hundre poster i bloggen min på et annet forum. Ønsker gjerne å fortsette på den her, og lage en siste post som henviser til fortsettelse her.

Dog er ikke bloggen teknisk nok til å gå som et prosjekt (føler jeg), da det går i småting som å lage custom db-killer, bytte triple clamp, eksosanlegg og lyspærer.

Er det stemning for noe slikt eller (altså en kategori og ikke min eventuelle blogg)?
Blir vel for det meste mer eller mindre uinteressante poster om meg og Duken i min :p

Vis Medlemmets Profil

2 Re: Blogg-kategori? on Søn 11 Aug 2013 - 22:12

KnutR

Admin
Tja.. Hvorfor ikke? Kliffy?

I garasjen: Honda Shadow 1100, Honda CX500, Suzuki GS125, Yamaha RD350(den gamle, caferacer to be), relativt ombygd Moto Guzzi V50II med EML sidevogn (støttehjulsræseren), Suzuki CS50 (moppen til fruen), Garelli Eureka Flex (låvefunnet) + en container med deler til alle førnevnte. Har et bur til familiebruk, Peugeot 4007.
Vis Medlemmets Profil

3 Re: Blogg-kategori? on Søn 11 Aug 2013 - 22:19

KnutR skrev:Tja.. Hvorfor ikke? Kliffy?
Så noen på et annet forum nevne at blogger var for kvinnfolk Suspect   Så kanskje det er en kjempeide,kanskje får vi inn noen jenter her da cheers cheers 

Bare lag det til,du.  Gi beskjed hvis du trenger hjelp clown

4 Re: Blogg-kategori? on Søn 11 Aug 2013 - 22:22

Vi kan kalle det "MC logger" om det er mer maskulint Wink 

Vis Medlemmets Profil

5 Re: Blogg-kategori? on Søn 11 Aug 2013 - 22:28

KnutR

Admin
Såder :)

I garasjen: Honda Shadow 1100, Honda CX500, Suzuki GS125, Yamaha RD350(den gamle, caferacer to be), relativt ombygd Moto Guzzi V50II med EML sidevogn (støttehjulsræseren), Suzuki CS50 (moppen til fruen), Garelli Eureka Flex (låvefunnet) + en container med deler til alle førnevnte. Har et bur til familiebruk, Peugeot 4007.
Vis Medlemmets Profil

6 Re: Blogg-kategori? on Søn 11 Aug 2013 - 22:30

TheHaughom skrev:Vi kan kalle det "MC logger" om det er mer maskulint Wink 
Nei. Her på dette forumet kaller vi en spade for en spade clown 

7 Re: Blogg-kategori? on Søn 11 Aug 2013 - 22:35

KnutR

Admin
KliffArne skrev:
TheHaughom skrev:Vi kan kalle det "MC logger" om det er mer maskulint Wink 
Nei. Her på dette forumet kaller vi en spade for en spade clown 
Jeg vil vel bare påpeke at spaden er døpt ettertryklig under opprettelsen av bloggkategori.

Vis Medlemmets Profil

8 Re: Blogg-kategori? on Man 12 Aug 2013 - 5:49

Dette synes jeg var en toppers ide! En blogg er jo bare en omskriving av det gamle og etablerte ordet "logg", for å loggføre hendelser i kronologisk rekkefølge med den hensikt å kunne dokumentere ett hendelsesforløp.
Det er jo straks mer maskulint?

Så "Motorsykkel logg" kan man kanskje kalle det? Om man ikke ønsker å utforske teorien til n'Kliff; at vi kan lokke kvinns hit ved å la dem blogge fritt og uhemmet?

Vis Medlemmets Profil

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 1 av 1]