Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

TheHaughom's kjærringblogg - Kakeoppskrifter, værmeldinger og lyspærebytte

Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 5 av 5]

joo skrev:Ser voldsomt ut affraid

Det funket - men tror aldri den kommer ut igjen albino

Vis Medlemmets Profil
custom skrev:
TheHaughom skrev:Lenge siden jeg har vært innom nå.
Startet i ny jobb for 3 måneder siden og har hatt veldig lite tid etter det.
Jobber som IT System Administrator og har nå tatt over ansvaret for alt av IT systemer i Offshore-delen av selskapet globalt.
Nå ser det ut til at jeg får meg en minion i alle fall, så det hjelper nok på arbeidsmengden (vi snakker snitt på 1 time overtid per dag for øyeblikket).

For motorsykkelen sin del har jeg en Rapid Bike EVO enhet på vei, samme ulla som Power Commander. Håper på å få en hk eller to ekstra der, men hovedpoenget er at alle mine mods har gjort endringer med AF-ratioen, så denne vil jeg gjerne korrigere.

Ellers nærmer det seg vinterlagring. Har heldigvis hatt litt mildvær i det siste, så kjører fortsatt til/fra jobb.
Roadracinga har også tatt vinterpause. Så nå gjenstår vel bare en grundig vask og oljeskift før sykkelen er klar for kjelleren....
Skal du lagre den i kjelleren Shocked 
dette bør vel være minimums lagrings forhold

Jeg satt der og grua...
åssen få lagra MCn i stua..
Uten å kaste ut frua.. afro

Vis Medlemmets Profil
Lurer bare litt ...man ser jo lignende bilder med jevne mellomrom, hvor vanlig er det å ha et sånn forhold til sykkelen at man gjerne vil ha den i stua?

Intruder, du sier jo, og gjør mye rart, men jeg tror ikke du virkelig vil ha din i stua ... vil du vel?

Vis Medlemmets Profil
jhn skrev:Lurer bare litt ...man ser jo lignende bilder med jevne mellomrom, hvor vanlig er det å ha et sånn forhold til sykkelen at man gjerne vil ha den i stua?

Intruder, du sier jo, og gjør mye rart, men jeg tror ikke du virkelig vil ha din i stua ... vil du vel?

Er vel ikke så veldig aktuelt med Intrudern i stua,har oppvarmet og grei vinterplass uti bygda her.. Very Happy
Har to kamerater som lagret syklene inne...en på stua og en på soverommet..og.......hmm What a Face ingen av dem er gift lenger...

Vis Medlemmets Profil
Ok her må jeg få lov og forklare meg.
Jeg har trippel garasje.
Jeg har 2 biler, 1 henger, plentraktor, gressklepper, snøfreser og 2 motorsykler.
Garasjen er kald og med begge sykla der inne er det ikke plass å røre seg.
Jeg har ett "stabbur" hvor jeg innredet til verksted, mekkebu og vinterlagring til Viragoen, her er det så små forhold at det er bare plass til en sykkel og 1900 går ikke gjennom døra.
Alternativet hadde blitt eventuelt å lagret den på Jobben i Oslo, et sted jeg forøvrig tilbringer for mye tid på.
Kjerringa mener også at jeg er for mye borte, så pga av hennes egoistiske tankegang om å ha meg mer hjemme forslo hun å lagre moppen i stua, det er jo noe jeg klarer å leve med for husfredens skyld.

Å ja kjerringa har fått vilja si kommende vinterlagrings sesong SKAL moppen stå i stua

Vis Medlemmets Profil
Angående disse kakeoppskriftene,ringte Ingrid Lespelyd og hun spurde om " har du vore borti morkako",og det har jeg aldri og ser jeg ei så flyg je som styggmæinn---den andre.. What a Face

Vis Medlemmets Profil
custom skrev:Ok her må jeg få lov og forklare meg.
Jeg har trippel garasje.
Jeg har 2 biler, 1 henger, plentraktor, gressklepper, snøfreser og 2 motorsykler.
Garasjen er kald og med begge sykla der inne er det ikke plass å røre seg.
Jeg har ett "stabbur" hvor jeg innredet til verksted, mekkebu og vinterlagring til Viragoen, her er det så små forhold at det er bare plass til en sykkel og 1900 går ikke gjennom døra.
Alternativet hadde blitt eventuelt å lagret den på Jobben i Oslo, et sted jeg forøvrig tilbringer for mye tid på.
Kjerringa mener også at jeg er for mye borte, så pga av hennes egoistiske tankegang om å ha meg mer hjemme forslo hun å lagre moppen i stua, det er jo noe jeg klarer å leve med for husfredens skyld.

Å ja kjerringa har fått vilja si kommende vinterlagrings sesong SKAL moppen stå i stua

Alt man må ofre for husfredens skyld Rolling Eyes

Vis Medlemmets Profil

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 5 av 5]

Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5