Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

TheHaughom's kjærringblogg - Kakeoppskrifter, værmeldinger og lyspærebytte

Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 4 av 5]

Koster vel bare en 80 kroner på Ebay eller fra Bikers Jersey, så er jo ikke allverdens pris på dreva Wink

Vis Medlemmets Profil
Slenger ut noen bilder fra RoadRacing-økta på Revebanen sist onsdag.
Fotograf: Andreas Tuntland

Meg

Vis Medlemmets Profil
TheHaughom skrev:Tenkte å legge til et innlegg med alle oppgraderingene jeg har gjort.

Oppgraderinger:
- R&G Racing Tail Tidy
- R&G Racing Axle sliders (front & rear)
- R&G Racing Rear Shock Tube
- R&G Racing Radiator Guard
- Akrapovic slipon exhaust with link pipe (oppskrapt)
- Fresco Exhaust de-cat pipe (straight through system)
- Re-mapped ECU
- Airbox and filter upgrade
- Racing cam-shaft
- Powerparts (PP) ergo seat
- PP pillion seat
- PP crashbars
- PP handguards
- Custom mirror from Ebay
- Hjemmelagd in-pipe db-killer (mye dypere/råere lyd)
- Renthal SX/MX KTM low-bend handlebar
- PP triple clamp
- Renthal bar mounts
- Nye PP handguards
- Nye PP crashbars
- MG Biketech Shorty Levers

På vei/venter installasjon:

Mulige oppgraderinger:
- Carbon bellypan
- Fuel controller (finjustere AF ratio manuelt)
- DNA Stage 1&2 luftfilter
Oppdatert liste over deler.

Vis Medlemmets Profil
Fra gårsdagens RoadRacing-økt på Reve. Med masse Instagram filtre osv... drunken 

Vis Medlemmets Profil
Der ble det lagt ut noen bilder til fra gårsdagen...

Vis Medlemmets Profil
Lenge siden sist oppdatering nå.
Har mottatt dekkomleggeren fra Sayjes.dk, men har ikke fått testet den enda. Må få tak i en hjulbalanserer, Biltema var utsolgt... Mad 

I mellomtiden slenger jeg ut et bilde jeg tok i helgen.

Vis Medlemmets Profil
Oppdaget her om dagen at lyden var blitt høyere, tenkte det var pga. mangel på musikk på øret. Kjørte en vaskerunde å tenkte jeg skulle modde den hjemmelagde db-killeren litt for å dempe lyden.

Til min store forskrekkelse er den borte. Oppdagte for ikke så lenge siden at skruene som holdt eksosen var helt løse, tenkte egentlig de var vibrert ut...

Enten må noen ha kjørt en skikkelig spøk på meg, eller så må det ha vært noen klåfingra jævler borti som visste hva dem skulle ha tak i...
Heller egentlig mot det siste, selv om det høres helt absurd ut, siden ingen av mine nærmeste vet om den/har peiling på MC.

Får vel lage meg en ny, og holde kjeft om den. Skal ikke henvise til den når folk skryter av lyden min osv.

Skjønner heller ikke når noen kan ha tatt den, men de må ha gjort grundig research lol! 

Vis Medlemmets Profil
Hvordan var den festet inni røret da?
er det fysisk mulig å få den gjennom røret og ut potta?-hvis så, er den nok blåst ut... Laughing 

Vis Medlemmets Profil
Den sitter i en skjøt mellom to rør, og er større i diameter enn selve røret.
Kan umulig ha blåst ut, og det er heller ingen merker i røret/soten som viser at noe har sklidd gjennom der.

Så det er fysisk umulig at den har blåst ut. bounce 

Vis Medlemmets Profil
hvis den er i aluminium KAN den ha smeltet.. kan vel bli 400grader+ inni røret?

Vis Medlemmets Profil
Rustfritt stål... Neutral 

Vis Medlemmets Profil
DA er den nok knabba...Suspect 

Vis Medlemmets Profil
Det skumle er jo at noen må ha gjort det hjemme hos meg.
Rett utfor stuevinduet egentlig. Evt. på jobb, men der har vi overvåkningskamera osv.

Så de må jo aktivt ha oppsøkt det liksom.

Blir jævlig søkt i mine ører.

Er jo en metallbit til en hundrings liksom.

Jeje, får holde øynene åpne i overskuddsdynga fremover. Finner nok en ny passende sylinder om ikke så lenge :p

Vis Medlemmets Profil
Skule jeg ha stjælt den, hadde jeg vaffal ikke satt TILBAKE Acra-"lyddemperen"?

-Nei, jeg mistenker at du har fjernet den selv, og glemt det. drunken 

Vis Medlemmets Profil
Jeg tror fortsatt jeg har såppass grei hukommelse at jeg hadde visst om jeg hadde fjernet den drunken rabbit 

Nei, her er det tilbake til dreiebenken Neutral 

Vis Medlemmets Profil
Hengelås på eksosanlegget.. lol! 

Vis Medlemmets Profil
Skal bytte ut skrua som holder linken der med en sånn torx-med-jævelpinne i afro 

Vis Medlemmets Profil
Lenge siden jeg har vært innom nå.
Startet i ny jobb for 3 måneder siden og har hatt veldig lite tid etter det.
Jobber som IT System Administrator og har nå tatt over ansvaret for alt av IT systemer i Offshore-delen av selskapet globalt.
Nå ser det ut til at jeg får meg en minion i alle fall, så det hjelper nok på arbeidsmengden (vi snakker snitt på 1 time overtid per dag for øyeblikket).

For motorsykkelen sin del har jeg en Rapid Bike EVO enhet på vei, samme ulla som Power Commander. Håper på å få en hk eller to ekstra der, men hovedpoenget er at alle mine mods har gjort endringer med AF-ratioen, så denne vil jeg gjerne korrigere.

Ellers nærmer det seg vinterlagring. Har heldigvis hatt litt mildvær i det siste, så kjører fortsatt til/fra jobb.
Roadracinga har også tatt vinterpause. Så nå gjenstår vel bare en grundig vask og oljeskift før sykkelen er klar for kjelleren....

Vis Medlemmets Profil
TheHaughom skrev:Lenge siden jeg har vært innom nå.
Startet i ny jobb for 3 måneder siden og har hatt veldig lite tid etter det.
Jobber som IT System Administrator og har nå tatt over ansvaret for alt av IT systemer i Offshore-delen av selskapet globalt.
Nå ser det ut til at jeg får meg en minion i alle fall, så det hjelper nok på arbeidsmengden (vi snakker snitt på 1 time overtid per dag for øyeblikket).

For motorsykkelen sin del har jeg en Rapid Bike EVO enhet på vei, samme ulla som Power Commander. Håper på å få en hk eller to ekstra der, men hovedpoenget er at alle mine mods har gjort endringer med AF-ratioen, så denne vil jeg gjerne korrigere.

Ellers nærmer det seg vinterlagring. Har heldigvis hatt litt mildvær i det siste, så kjører fortsatt til/fra jobb.
Roadracinga har også tatt vinterpause. Så nå gjenstår vel bare en grundig vask og oljeskift før sykkelen er klar for kjelleren....
Skal du lagre den i kjelleren Shocked 
dette bør vel være minimums lagrings forhold

Vis Medlemmets Profil
Haha, tror ikke madammen hadde sagt seg enig.
Men kjelleren er oppvarmet, og har litt plass til å skru og diverse så er ikke et altfor dårlig alternativ santa 

Vis Medlemmets Profil
Lite nytt? Ingenting nytt til duken i vinter?

Vis Medlemmets Profil
Har visst ikke vært så mye innom her i år.
Har såvidt fått kjørt noe denne sesongen, da jeg brakk hånda og så ødela et leddbånd i skulderen på henholdsvis langrenn og snowboard i vinter.
Så var ute ca. 4 uker med brukket hånd i Mars/April og deretter 9 uker med ødelagt skulder.

Nå er jeg endelig i gang igjen, etter en herlig ferie i Spania.

Etter jeg installerte Power Commanderen har jeg ikke gjort så mye. Vurderer å kjøpe litt nytt:
- Plastikk til tanken, begynner å bli slitt og koster bare 200kr per side
- Nytt 42-tann drev i aluminium (opp fra 40, så blir giringen 15-42 i stedet for standard 16-40)
- Nytt Z-ring kjede (KTM PowerParts, evt. DID X-Ring)

Tenkte meg egentlig tilbake på roadracing-banen i dag, men været ser ut til å sette en stopper for det.....

Satser på å bli litt mer aktiv her på forumet igjen også  cheers

Vis Medlemmets Profil
Blir langt mellom innleggene her.
Mye av fritiden min går for tiden til bygging av ny hjemmeside for Stavanger RoadRacing.

Men i dag kom endelig db-killern min i posten, så fikk skrudd i den etter jobb :-)

Var no jævlig spetakkel å få i, måtte frem med fil og slegge + WD40 for å smøre litt - men det gikk til slutt! cheers

Vis Medlemmets Profil
TheHaughom skrev:Blir langt mellom innleggene her.
Mye av fritiden min går for tiden til bygging av ny hjemmeside for Stavanger RoadRacing.

Men i dag kom endelig db-killern min i posten, så fikk skrudd i den etter jobb :-)

Var no jævlig spetakkel å få i, måtte frem med fil og slegge + WD40 for å smøre litt - men det gikk til slutt!  cheers

Ja med list og lempe skal dyden knekkes Cool

Vis Medlemmets Profil
Ser voldsomt ut affraid

Vis Medlemmets Profil

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 4 av 5]

Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next