Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

Torrent invites racingfor.me

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 1 av 1]

1 Torrent invites racingfor.me on Man 12 Aug 2013 - 23:50

Hei, kom på at jeg har 3 stk. invites til den genialeste av alle torrentsider, racingfor.me

Der finner man det meste av motorsport som har blitt festet på film oppigjennom tidene samt allt nytt fra F1 SBK Motogp osv. osv.

Gis bort til ræisinginterreserte forummedlemmer mot lovnad på heder og ære om å dele i tillegg til å laste ned. Om de utvalgte deler nok vil også de få invites som kan komme andre forum medlemmer tilgode.
Det er lite adventuregreier der så de med sansen for langturer utenfor allfarvei har lite å hente.

Bakdelen med dette er jo at det er så bra at det selvsagt er helt illegalt men dette er jo et Anarkiforum så jeg regner med at en får lov til å spre slik info her.

Ps, om dere vil unngå å bli sporet når dere henter ned torrents anbefaler jeg en vpn løsning som fx mullvad. Billig og bra.

Søknad om invite postes her cheers 

Vis Medlemmets Profil

2 Re: Torrent invites racingfor.me on Tir 13 Aug 2013 - 0:10

Kjapp linje og store disker her!

Vis Medlemmets Profil http://haeggis-mess.blogspot.no/

3 Re: Torrent invites racingfor.me on Tir 13 Aug 2013 - 8:40

Tror det er lite å frykte fra små private trackers.
De har nok med å overvåke dem som bruker ThePirateBay og de andre store, public trackerne.

Vis Medlemmets Profil

4 Re: Torrent invites racingfor.me on Tir 13 Aug 2013 - 9:43

Eg kan gjerne ta ein invite, men om det er noen som virkelig brenner for dette og blir sittende flere timer i dusjen fordi eg snappa den opp først, så kan den gå til noen andre..

Vis Medlemmets Profil

5 Re: Torrent invites racingfor.me on Tir 13 Aug 2013 - 10:52

flonoen skrev:Eg kan gjerne ta ein invite, men om det er noen som virkelig brenner for dette og blir sittende flere timer i dusjen fordi eg snappa den opp først, så kan den gå til noen andre..
Da er spørsmålet mitt om du kommer til å dele nok til å få invites du kan gi videre. Er du av typen som laster ned og slår av pc'n blir det lite oppladtsting og dermed stopper det hele opp. Vi snakker om TB i opplasting før en får invites?

Men jeg legger deg til på vil ha lista.

Haeggis fikk en invite slik at han har noe å trøste seg med nå som han har gått over til A4 livet :0)

2 igjen....

Vis Medlemmets Profil

6 Re: Torrent invites racingfor.me on Tir 13 Aug 2013 - 12:13

Hmm, jaa, det var et godt spørsmål.. Eg logga inn på tvtorrents for å sjekke ståa der (selv om eg ikkje har brukt den på år og dag), og der har eg iallefall 127Gcreds, ka da betyr må fåglarna vite.

Eg har uansett ikkje noke hastverk, kjekkare å køyre sykkel enn å sjå på sykkel om sommaren :) Kanskje når vinteren nærme seg er det en invite ledig.

Vis Medlemmets Profil

7 Re: Torrent invites racingfor.me on Tir 13 Aug 2013 - 16:56

Er veldig interessert i en invite, men har for liten opplastning per nå. Får fiber mest sansynlig før jul, det blir bra Very Happy 

Har vært medlem av TTi, og er medlem av IPtorrents til dags dato, men det er for lite motorsport på de sidene.

Håper du kan skaffe flere senere evt Rolling Eyes 

Vis Medlemmets Profil

8 Re: Torrent invites racingfor.me on Tir 13 Aug 2013 - 17:05

Fyksing skrev:Er veldig interessert i en invite, men har for liten opplastning per nå. Får fiber mest sansynlig før jul, det blir bra Very Happy 

Har vært medlem av TTi, og er medlem av IPtorrents til dags dato, men det er for lite motorsport på de sidene.

Oj, ein vossing, da e tøft. Eg e vossing sjølv, men diverre fråflytta (bur i Bergen no). Sjølvsagt skal ekte vossinga gå før meg i køen, da sku jo berre mangla!

Vis Medlemmets Profil

9 Re: Torrent invites racingfor.me on Tir 13 Aug 2013 - 17:39

flonoen skrev:
Fyksing skrev:Er veldig interessert i en invite, men har for liten opplastning per nå. Får fiber mest sansynlig før jul, det blir bra Very Happy 

Oj, ein vossing, da e tøft. Eg e vossing sjølv, men diverre fråflytta (bur i Bergen no). Sjølvsagt skal ekte vossinga gå før meg i køen, da sku jo berre mangla!
Jaggu liten verden ja!Very Happy 

Som sagt, eg har ikkje linja til da per dags dato, so ingen hast for meg :)

Vis Medlemmets Profil

10 Re: Torrent invites racingfor.me on Tir 13 Aug 2013 - 21:25

Jeg PRØVER å ikke bli FOR skikkelig, men hey; det er ikke lett nå som jeg har bikka tredve og blitt særriøs åg sånn, lizzm...

Vis Medlemmets Profil http://haeggis-mess.blogspot.no/

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 1 av 1]