Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

Laptimer til iPhone

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 1 av 1]

1 Laptimer til iPhone on Tor 26 Apr 2012 - 14:05

Problemet med laptimere til smarttelefoner har i lengere tid vært oppdateringstiden. Som oftest 1Hz. (nå skal ikke jeg skryte på meg at det har så forbannet stort å si om nøyaktigheten på rundetidene mine avviker med noen hundredeler. Foreløpig så jakter jeg sekunder, men største fordelen med en ekstern gps er at man slipper å ha telefonen tapet fast på tanken for å få gode forhold. Innerlommen funker IKKE...)

For brukere av Harry's Laptimer så kan man nå benytte seg av en ekstern gps som heter Dual XGPS150

Jeg kjøpte min på eBay, men det var i august en gang mener jeg å huske, men på den tiden støttet den bare 1Hz oppdateringer. Men i februar en gang kom det en firmwareoppgradering til Dual'en (den finner dere her)

Og vips så har dere mulighet til å kjøre 5Hz oppdateringer, på linje med for eks. Starelane (som koster ca 3000,- til lisensierte førere)

tadaa:

Jeg skal kuske rundt på Rudskogen i helga, så noen flere "brukeranmeldelser" kommer til uka.

det finnes også en "Tranier" versjon som man laster inn på en iPad, og vips så kan man sende dataene fra iPhone over på iPad'en og analysere de. Regner med totalt virrvarr og en flyvende iPad over depotsletta så snart jeg ikke forstår noe mer, men inntill da, så blir det morro å prøve Very Happy

Sist endret av Robert-K den Tor 26 Apr 2012 - 14:09, endret 5 ganger (Reason for editing : endret til an annen link.. og noen skrivefeil..)

Vis Medlemmets Profil

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 1 av 1]