Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

dag-zzr (b)logg

Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6  Next

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 1 av 6]

1 dag-zzr (b)logg on Man 12 Aug 2013 - 23:54

Nå skal jeg se om jeg har fått til å starte min første blogg?

Vis Medlemmets Profil

2 Re: dag-zzr (b)logg on Tir 13 Aug 2013 - 0:01

det gikk jo bra.. da gjenstår å få lagt inn bilder og annet som kan glede og/eller forarge cat 

Vis Medlemmets Profil

3 Re: dag-zzr (b)logg on Tir 13 Aug 2013 - 0:07

dag-zzr skrev:det gikk jo bra.. da gjenstår å få lagt inn bilder og annet som kan glede og/eller forarge cat 

Du traff virkelig - den der teksten på dialekt............. blæææ

Vis Medlemmets Profil

4 Re: dag-zzr (b)logg on Tir 13 Aug 2013 - 8:27

Se der har vi Dag også, velkommen cheers 

Vis Medlemmets Profil

5 Re: dag-zzr (b)logg on Ons 14 Aug 2013 - 0:02

Hei dag-zzr fint å se deg på dette forumet også. Vi holder kontakten, og håper på noen flere turer sammen. Åssen går det med planleggingen av Telemarksturen i september?

Vis Medlemmets Profil

6 Re: dag-zzr (b)logg on Ons 14 Aug 2013 - 1:32

Hei og takk.
Nå her jeg akuratt vært å besøkt bloggen din Ronni.
Jeg setter pris på ditt selskap så du blir nok ikke kvitt meg ennå. Er innstilt på en høsttur i telemark helgen 13.- 15. september. Da er det den årvisse Dyrsku'n i Seljord. Planen er et besøk der + kjøring på lørdan. Har hus i nærheten, så overnatting ordnes innendørs. Kommer ikke til å poste turen på MCsiden.
Vi er vel 3-4 stykker som er klare nå. Vi ønsker oss flere med. Kan jo bli spennende å se om det er noen på dette forumet som også kjører-ikke bare skriver???

Kan det passe for noen andre her på forumet. Gi beskjed her eller på PM. Er det en egen egnet tråd til turinvitasjon. Ser jeg ikke bort i fra at jeg høfligst blir gjort oppmerksompå det affraid 

Var på Vindfjell i dag med Kjell og Hugo + 2 til. Fin tur i fint vær. Bortsett fra et uhell med ei som øvelseskjørte sammen med oss. I svingene opp mot Vindfjell var det en Ducati som hadde dratt litt til skogs. Fører ok, men litt skader på sykkel. Var en del sykler og en bil som deltok i "redningsarbeidet" Dette ble vel litt mye for vår "elev" som desverre også mistet kontrollen på sykkelen og havnet på utsiden av veien. Sneiet borti en HD og bommet med 3 cm på bilen. Sykkel fikk bøyd veltebøyle, knust sidelykt og noen skraper. Fører litt oppskaket men ellers OK. Det var endel grus i veibanen som sikkert var medvirkende, eller direkte årsak til veltene.

Vis Medlemmets Profil

7 Re: dag-zzr (b)logg on Ons 14 Aug 2013 - 6:38

dag-zzr skrev:Vi er vel 3-4 stykker som er klare nå. Vi ønsker oss flere med. Kan jo bli spennende å se om det er noen på dette forumet som også kjører-ikke bare skriver???

Kan det passe for noen andre her på forumet. Gi beskjed her eller på PM. Er det en egen egnet tråd til turinvitasjon. Ser jeg ikke bort i fra at jeg høfligst blir gjort oppmerksompå det affraid
Vi har jo "Tur&treff,fest&baluba" der det går an å lage en sånn tråd,for dem som føler for det.

Hittil så har sånne invitasjoner kommet brått på gjenget her,ja ikke bare brått på,men etter at turen var over. Om det er derfor kjærringa og jeg har kjørt alene,kan man ikke se helt bort ifra.

Nå har jeg jo avslørt meg,at jeg er inne i disse kjærring-bloggene og leser,men vet av erfaring at jeg ikke kommer til å få med meg alt som blir skrevet på bloggene.Ihvertfall ikke fortløpende. Hva de andre gjør,vet jeg ikke,men en egen tråd på "tur og treff" er sikkert et bedre sted å annonsere.

8 Re: dag-zzr (b)logg on Ons 14 Aug 2013 - 8:36

[quote="dag-zzr"]. Bortsett fra et uhell med ei som øvelseskjørte sammen med oss. quote]

Håper det ikke ble for mye "skrekkfølelse" av uhellet.affraid 

en Høsttur i Telemark er intressant.bounce 

Vis Medlemmets Profil

9 Re: dag-zzr (b)logg on Ons 14 Aug 2013 - 8:55

dag-zzr skrev: Er innstilt på en høsttur i telemark helgen 13.- 15. september. Da er det den årvisse Dyrsku'n i Seljord. Planen er et besøk der + kjøring på lørdan. Har hus i nærheten, så overnatting ordnes innendørs. Kommer ikke til å poste turen på MCsiden.
Vi er vel 3-4 stykker som er klare nå. Vi ønsker oss flere med. Kan jo bli spennende å se om det er noen på dette forumet som også kjører-ikke bare skriver???

Det hadde vært moro og være med på, men jeg har dessverre jobbehelg da...

Vis Medlemmets Profil http://mcsidene.no/

10 Re: dag-zzr (b)logg on Fre 16 Aug 2013 - 1:05

Kommentar er vel ikke nødvendig king

Vis Medlemmets Profil

11 Re: dag-zzr (b)logg on Fre 16 Aug 2013 - 1:11

En gammel venn som tjente meg trofast i mange år.  pale 

Sist endret av dag-zzr den Fre 16 Aug 2013 - 1:12, endret 1 gang (Reason for editing : glømte bilde....)

Vis Medlemmets Profil

12 Re: dag-zzr (b)logg on Fre 16 Aug 2013 - 1:19

Blir sikkert litt rotete dette her, skal se om jeg klarer å strukturere meg litt etter hvert...

Under er hvertfall tre av mine beste venner Rolling Eyes 

Vis Medlemmets Profil

13 Re: dag-zzr (b)logg on Fre 16 Aug 2013 - 5:01

dag-zzr skrev:Blir sikkert litt rotete dette her, skal se om jeg klarer å strukturere meg litt etter hvert...

1. Vannslange, 2. vaskefat og 3. såpe/shampoo - ikke verst. Jeg har vaskejobb til deg når du har tid for oppdraget.

14 Re: dag-zzr (b)logg on Fre 16 Aug 2013 - 6:44

Godtvoksen skrev:
dag-zzr skrev:Blir sikkert litt rotete dette her, skal se om jeg klarer å strukturere meg litt etter hvert...

1. Vannslange, 2. vaskefat og 3. såpe/shampoo - ikke verst. Jeg har vaskejobb til deg når du har tid for oppdraget.
Tror han mener at tre av vennene hans er begravet under den murkonstruksjonen han bygger?? affraid 

Jeg ringer lensmann..

Vis Medlemmets Profil

15 Re: dag-zzr (b)logg on Fre 16 Aug 2013 - 19:39

NEI OG NEI Evil or Very Mad 

Dere er helt på jorde begge to.clown 

MC- Gravemaskin og trampoline. I love you Lastebilen var desverre ikke til stede da bildet ble tatt, men jeg kan røpe at den er RØD og har en stjerne på brystet Question Question Question 

Hva er det med folka på detta forumet?? de begynner jaggu å skrive dønn tidlig om morran og logger av etter kveldsnyttt confused  Er det bare jeg som er B menneske Sleep

Vis Medlemmets Profil

16 Re: dag-zzr (b)logg on Fre 16 Aug 2013 - 20:22

dag-zzr skrev:NEI OG NEI Evil or Very Mad 

MC- Gravemaskin og trampoline. I love you Lastebilen var desverre ikke til stede da bildet ble tatt, men jeg kan røpe at den er RØD og har en stjerne på brystet Question Question Question 

Hva er det med folka på detta forumet?? de begynner jaggu å skrive dønn tidlig om morran og logger av etter kveldsnyttt confused  Er det bare jeg som er B menneske Sleep
Trampoline?

17 Re: dag-zzr (b)logg on Fre 16 Aug 2013 - 21:30

Godtvoksen skrev:
dag-zzr skrev:NEI OG NEI Evil or Very Mad 

Trampoline?
Han ligger på den når han er ute og røyker frokost Idea 

Vis Medlemmets Profil

18 Re: dag-zzr (b)logg on Lør 17 Aug 2013 - 6:30

dag-zzr skrev:
Hva er det med folka på detta forumet?? de begynner jaggu å skrive dønn tidlig om morran og logger av etter kveldsnyttt..
1) Jeg er vel mer en AAA-rated morgenfugl, og
2) Nyheter på TV er kun propaganda, som man må passe seg for.. affraid 

Vis Medlemmets Profil

19 Re: dag-zzr (b)logg on Søn 18 Aug 2013 - 0:23

Siden det er så seint tar jeg sjansen på å poste et bilde av det som ikke ble en K-1600, men en svensk goldwing jocolor 

Vis Medlemmets Profil

20 Re: dag-zzr (b)logg on Søn 18 Aug 2013 - 0:28

dag-zzr skrev:Siden det er så seint tar jeg sjansen på å poste et bilde av det som ikke ble en K-1600, men en svensk goldwing jocolor 

Pen bil den der - men hadde du ikke råd til tak?

Vis Medlemmets Profil

21 Re: dag-zzr (b)logg on Søn 18 Aug 2013 - 1:36

[/quote]Pen bil den der -  men hadde du ikke råd til tak?

[/quote]
Nei desverre- har brukt alle pengene på mcturer No 

Vis Medlemmets Profil

22 Re: dag-zzr (b)logg on Søn 18 Aug 2013 - 6:29

Koster vel litt å være entreprenør også? No 

Vis Medlemmets Profil

23 Re: dag-zzr (b)logg on Man 19 Aug 2013 - 0:45

99Trollerud skrev:Koster vel litt å være entreprenør også?  No 

Alle hobbyer bør koste litt Laughing Mine litt for mye av og til pirat

Vis Medlemmets Profil

24 En liten tur i kveldinga on Man 19 Aug 2013 - 1:10

Det ble en liten runde i telemark sin vakre natur i kveld.

Ved Mæl ligger for tiden, "Storegut og Ammonia". To jernbaneferger som ble driftet av Norsk Hydro til frakt av varer og personer. Er så gammel at jeg husker Storegut i drift og har sågar vert passasjer. tongue Kjører du forbi er det verdt en liten stopp for å se. OBS stedet er også et populert sted for polti å skaffe penger i statskassa. Ryker også et og annet førerkort her, og langs Tinnsjøveien Twisted Evil 

En stopp på Tinnsjøkroa for mat,kaffi og ????

HD folka orka ikke å kjøre over Hovin tilbake.No 

Gaustatoppen i bakgrunnen litt dekt av skyer i kveld.

Utsikt mot Hardangervidda

Reisefølget mitt Rolling Eyes 

Det var det- for i dag ? Sleep

Vis Medlemmets Profil

25 Re: dag-zzr (b)logg on Man 19 Aug 2013 - 10:40

Hmm, fin runde det der. Tinnsjøveien er fin men krever allt for mye fart om det skal bli arti og som du sjøl sier så er onkel blå ivrige oppi der. Humpa forresten over hovinheia sjøl sånn i 18 tia går. Kom over imingfjell.

Vis Medlemmets Profil

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 1 av 6]

Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6  Next

Similar topics

-

» dag-zzr (b)logg