Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

dag-zzr (b)logg

Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 5 av 6]

101 Re: dag-zzr (b)logg on Man 26 Jan 2015 - 8:28

dag-zzr skrev:
.......
Rart du nevnte Hotell Cæsar. Har også sett likhetene. Men er det tillatt å reklamere for TV serier eller andre forum som ikke handler om spader? På dette forumet??

Tror ikke det er så enkelt- at man kan kalle en spade for spade  bounce

Helt riktig. Heter ikke spade !!!
Vi snakker tross alt om et apparat for masseforflyttelse med elongert skaft, håndtak og en krummet lett eleptisk metallskje i motsatt ende. What a Face

Vis Medlemmets Profil

102 Re: dag-zzr (b)logg on Man 26 Jan 2015 - 11:40

knutk skrev:
dag-zzr skrev:
.......
Rart du nevnte Hotell Cæsar. Har også sett likhetene. Men er det tillatt å reklamere for TV serier eller andre forum som ikke handler om spader? På dette forumet??

Vi snakker tross alt om et apparat for masseforflyttelse med elongert skaft, håndtak og en krummet lett eleptisk metallskje i motsatt ende. What a Face

Så må vi helst ikke bruke spaden til å slå hverandre i hue I love you

Vis Medlemmets Profil

103 Re: dag-zzr (b)logg on Man 26 Jan 2015 - 17:20

dag-zzr skrev:
knutk skrev:
dag-zzr skrev:
.......

Så må vi helst ikke bruke spaden til å slå hverandre i hue I love you

men spaden er god til å skyfle skit av forskjellig opprinnelse.. Laughing

Vis Medlemmets Profil

104 Re: dag-zzr (b)logg on Fre 13 Feb 2015 - 19:45

Siden jeg ikke har GS, men en typisk feilfri Kawasaki som står klar til årets sesong Very Happy  Så slipper dere å bli plaga med spørsmål fra meg, om kardanger, alukofferter og kjøring i hytt å hælvete Mad

Derfor spør jeg heller om hva dere mener om å fjerne all amalgan fra tennene? Jeg tilhører den generasjonen som har fått omtrent alle tennene borret til hælvete av skoletannlegen  Evil or Very Mad

Har avtale til uka (i Polen rabbit ) om jeg vil. Er billigere enn i norge- men heldigvis så dyrt at jeg hvertfall ikke har penger til å kjøpe en GS- bare for å kjøre til Kiwi for å fylle destore aluboksene med mat:roll:

Men tenk dere  What a Face  Solidox smil på en polert Kawa alien  Kanskje valget alt er tatt albino

IKKE noe dritt fra dere GS'ere nå!!!! Jeg har tannlegeskrekkk affraid

Vis Medlemmets Profil

105 Re: dag-zzr (b)logg on Fre 13 Feb 2015 - 19:51

KnutR

Admin
Jeg er ikke GS-eier, så jeg er fritatt for ønsket om å ikke plage tannlegeskrekken din.

Du er helt sikker på at du skal slippe en som plukker jordbær tre måneder i året borti tenna dine? Det er ikke så lenge siden sesongen var slutt at de har drukket opp hele lønninga enda.
Normalt vil det tilsi et litt slapt forhold til regelverk, dosering av bedøvelse, valg av bor, håndtering av utstyr og ferdigstilling av jobben.

For all del, det er ingen fare. Sikkert flink denna der.

cheers

I garasjen: Honda Shadow 1100, Honda CX500, Suzuki GS125, Yamaha RD350(den gamle, caferacer to be), relativt ombygd Moto Guzzi V50II med EML sidevogn (støttehjulsræseren), Suzuki CS50 (moppen til fruen), Garelli Eureka Flex (låvefunnet) + en container med deler til alle førnevnte. Har et bur til familiebruk, Peugeot 4007.
Vis Medlemmets Profil

106 Re: dag-zzr (b)logg on Fre 13 Feb 2015 - 20:06

dag-zzr skrev:Siden jeg ikke har GS, men en typisk feilfri Kawasaki som står klar til årets sesong Very Happy  Så slipper dere å bli plaga med spørsmål fra meg, om kardanger, alukofferter og kjøring i hytt å hælvete Mad

Derfor spør jeg heller om hva dere mener om å fjerne all amalgan fra tennene? Jeg tilhører den generasjonen som har fått omtrent alle tennene borret til hælvete av skoletannlegen  Evil or Very Mad

Har avtale til uka (i Polen rabbit ) om jeg vil. Er billigere enn i norge- men heldigvis så dyrt at jeg hvertfall ikke har penger til å kjøpe en GS- bare for å kjøre til Kiwi for å fylle destore aluboksene med mat:roll:

Men tenk dere  What a Face  Solidox smil på en polert Kawa alien  Kanskje valget alt er tatt albino

IKKE noe dritt fra dere GS'ere nå!!!! Jeg har tannlegeskrekkk affraid

Min dypeste medfølelse med tannlegeskrekken, har litt av det samme selv. Men seriøst, er litt enig med KnutR her. En annen ting er å frese ut alt amalganet på en gang, har hørt at det er anbefalt å ta litt og litt. En slags nedtrapping. Ville ha sjekka akkurat det ganske nøye først. Uansett, lykke til.
Smaker det jordbær av fingra til tannlegen så har sikkert vært i Lier i fjorsommer cheers

Vis Medlemmets Profil

107 Re: dag-zzr (b)logg on Fre 13 Feb 2015 - 22:47

tannlegen min tar litt etter litt ettersom plombene blir dårlige -for når du fjærner dem så utskilles større mengde med kvikksølv enn når du monterte dem.
enkelte reagerer også negativt på komposit fyllinger også-dessuten er amalgan sterkere enn plast..

jævligste er at vi fikk fyllt kjeften med denna dritten.. Evil or Very Mad

Edit: Sørumèn hadde nok noen munngruvesnekkere i jordbærsengene her i Lier ja.. tongue

Vis Medlemmets Profil

108 Re: dag-zzr (b)logg on Fre 13 Feb 2015 - 23:22

Takk for all trøsten Embarassed

Ja. Jeg har og hørt at amalgamen ikke bør rotes med før det er nødvendig. Jeg har også fått beskjed om at noen av jekslene må få "porselenskrone" fordi kompositt ikke er sterkt nok.
Leste i en tråd her tidligere i dag vedrørende material til støp av sal? Kanslje jeg skal skrive ut dette, å vise til dem Rolling Eyes

Skal huske på å be tannlegen ta av seg hansken. Satser på at det da smaker litt av jordbær eller grønsaker.  Litt køddi om han jobba i et grisefjøs i Lier i fjor  pig Eller fingra med kona om morran... kanskje han til å med er homo??  Eller kjører GS!!!!    Suspect    NEI- DRIT Å DRA- PÅ NYTT Shocked

Vis Medlemmets Profil

109 Re: dag-zzr (b)logg on Lør 14 Feb 2015 - 10:58

Ikke rote med amalgamen før nødvendig...kjæm du på Sjusjøen att ska je fordømre meg ordne opp i tæinngar`n din så amalgamen blir ditt minste problem...
forresten : Takk før senast !! affraid
...og ny sjanse i august !!

kanskje tannlegen din er den saupulerkandidaten en av Sjusjøengjestene viste seg å være... cherry

Vis Medlemmets Profil

110 Re: dag-zzr (b)logg on Søn 15 Feb 2015 - 1:59

intrudergubbe skrev:Ikke rote med amalgamen før nødvendig...kjæm du på Sjusjøen att ska je fordømre meg ordne opp i tæinngar`n din så amalgamen blir ditt minste problem...
forresten : Takk før senast !! affraid
...og ny sjanse i august !!

kanskje tannlegen din er den saupulerkandidaten en av Sjusjøengjestene viste seg å være... cherry

Takk for sist intruder. Hyggelig at du er innom her. Jeg har nok tenkt at jeg må tilbake til Sjusjøn i år, men tror at jeg skal legge att tænna hjemme Shocked Vi to kan vel koke oss graut ? Embarassed

Vis Medlemmets Profil

111 Re: dag-zzr (b)logg on Søn 15 Feb 2015 - 3:28

Ble veldig fristet til å dra en smakløs vits om jordbærpukkende Polakker, men står over...

Som allerede nevnt av andre er amalgan et fabelaktg materiale på mange måter.
Men man har i ettertid erfart at enkelte mennesker reagerer alergisk.
Erstatnigs materialene er bedre med hensyn til allergi og miljø, men mangler amalgans kombinasjon av styrke og flksibilitet. Resultatet kan blli sprekkdanelser og ising i tennene.
Jeg sier ikke at dette er garantert å skje, men det blir jo litt stuselig å oppdage  eter et par års tid at fylliinge må fikses fordi fyllmatrialet har krympet/sprukket.

Mulig at jeg er helt på vidda her, så fint om vi kunne få en oppdaterig over flere år (fyllingene bør jo holde i 40 -  60 år minst)

Uansett, god tur og lykke til. Håper forventningene blir innfridd,

Vis Medlemmets Profil

112 Re: dag-zzr (b)logg on Søn 15 Feb 2015 - 13:01

knutk skrev:Ble veldig fristet til å dra en smakløs vits om jordbærpukkende Polakker, men står over...

Som allerede nevnt av andre er amalgan et fabelaktg materiale på mange måter.
Men man har i ettertid erfart at enkelte mennesker reagerer alergisk.
Erstatnigs materialene er bedre med hensyn til allergi og miljø, men mangler amalgans kombinasjon av styrke og flksibilitet. Resultatet kan blli sprekkdanelser og ising i tennene.
Jeg sier ikke at dette er garantert å skje, men det blir jo litt stuselig å oppdage  eter et par års tid at fylliinge må fikses fordi fyllmatrialet har krympet/sprukket.

Mulig at jeg er helt på vidda her, så fint om vi kunne få en oppdaterig over flere år (fyllingene bør jo holde i 40 -  60 år minst)

Uansett, god tur og lykke til. Håper forventningene blir innfridd,

Usmakelige vitser kan ofte være de beste Embarassed Du får ta'n ved en passende anledning knutk.

Er oppmerksom på forskjell i egenskapene til ulike fyllmaterial, og at man bør passe på. Men jeg vil også sjekke ut forholdet til alergi.
Klart det forplikter å følge opp når jeg har masa så mye om kjeften. Regner med å starte en prosjektråd Very Happy
Kanskje er ide å starte en tråd om mentalhygiene også?  Ikke nødvendigvis om mine problemer, men alle de andre sine alien  
Jeg får nok med min egen tanntråd  lol!

Vis Medlemmets Profil

113 Re: dag-zzr (b)logg on Tor 19 Feb 2015 - 9:16

Det er ikke alle pasienter som har vært like heldige med tannbehandling i utlandet.

http://www.vg.no/nyheter/utenriks/utrolige-historier/tannlege-trakk-20-tenner-siktet-for-aa-ha-tatt-livet-av-pasient/a/23398912/

Vis Medlemmets Profil

114 Re: dag-zzr (b)logg on Tor 26 Feb 2015 - 10:54

Svein2 skrev:Det er ikke alle pasienter som har vært like heldige med tannbehandling i utlandet.

http://www.vg.no/nyheter/utenriks/utrolige-historier/tannlege-trakk-20-tenner-siktet-for-aa-ha-tatt-livet-av-pasient/a/23398912/

..tannleger advarer mot anus og tobakk.. Sleep

Vis Medlemmets Profil

115 Re: dag-zzr (b)logg on Man 6 Apr 2015 - 22:40

Da er 2015 sesongen igang og jeg har vist Genuin Mc interesse i dag. Very Happy  

Årets første tur ble unnagjort i ettermiddag i godt selskap med THugo.

Litt spennende å kjøre i kø sammmen med biler skodd med piggdekk og ski på taket. Var mange overlessede biler på vei hjem fra påskeferie idag. Det var en og annen utolmodig og irritert fører også.  Twisted Evil
Men- Drit Å Dra, litt aktiv kjøring
og godlyd fra Akrapottene så er jo køen historie Embarassed

Ble en stopp i Eidsfoss. Kjøttkaker. kaffe og røyk. Kan knapt bli bedre I love you

Ble litt kjølig innen vi kom oss tilbake, men det hører med. Litt grus enkelte steder i veien men stort sett tørt og greit.

Vis Medlemmets Profil

116 Re: dag-zzr (b)logg on Ons 8 Apr 2015 - 23:44

Satser på litt video i år. Fikk nytt kamera i posten i går. +2. Jeg liker GPS funksjonen og tilkobling og sjekk av bilde på telefonen. At linsen kan dreies er også en nyttig funksjon.

Vis Medlemmets Profil

117 Re: dag-zzr (b)logg on Tor 9 Apr 2015 - 12:02

dag-zzr skrev:Satser på litt video i år. Fikk nytt kamera i posten i går. +2. Jeg liker GPS funksjonen og tilkobling og sjekk av bilde på telefonen. At linsen kan dreies er også en nyttig funksjon.

Hadde vel vært nyttig å dreie huet ditt et par runder,å.... confused

bounce pig

Vis Medlemmets Profil

118 Re: dag-zzr (b)logg on Tor 9 Apr 2015 - 22:37

intrudergubbe skrev:
dag-zzr skrev:Satser på litt video i år. Fikk nytt kamera i posten i går. +2. Jeg liker GPS funksjonen og tilkobling og sjekk av bilde på telefonen. At linsen kan dreies er også en nyttig funksjon.

bounce pig

Du er nok ikke alene om å mene det- Intruder cyclops  Men jeg tar det meste med godt humør sunny

Vis Medlemmets Profil

119 Re: dag-zzr (b)logg on Fre 10 Apr 2015 - 9:40

dag-zzr skrev:
intrudergubbe skrev:

bounce pig

Du er nok ikke alene om å mene det- Intruder cyclops  Men jeg tar det meste med godt humør sunny

Det er slike diplomatiske uttalelser som tar luven av enhver provokasjon og gjør verden kjedelig....

Vis Medlemmets Profil

120 Re: dag-zzr (b)logg on Søn 3 Mai 2015 - 0:51

Ække helt sommer ennå.  rendeer Akkurat parkert etter en tur til Drøbak, litt kald på labbene og med minne om et hyggelig møte med polti.  Fikk se blålys i speilene i Hokksund. Lurte på hva i helvete jeg hadde gjort gæli nå!! Eller kanskje litt borti veien?? Jeg svingte inn på fortauet, stoppa sykkelen og tok av meg hjelmen. Sideruta på politibilen glir ned, og ei poltidame sier hyggelig; Du må lukke toppboken fordi det du har i den, kan blåse ut!! God tur videre!!I love you
Nå er jeg omtrent enig med dere toppboksmotstandere- at toppboks er noe dritt når man gjenntatte ganger glemmer å lukke den!! Embarassed
På den annen side - benyttet jeg det ufrivillige stopp til en røyk. Jeg er derfor glad jeg røyker, men ikke glad for at jeg til stadighet glemmer å lukke toppboksen. Shocked  Nesten fristet til å si - DRIT Å DRA What a Face  Ikke tro at jeg er lei meg for at ingen er veldig opptatt av mine negative erfaringer med toppboks!  Det trenger ikke lages en veldig stor greie ut av dette!
Tror jeg heller vil kjenne på mine kalde tær - enn mine følelser Laughing

Vis Medlemmets Profil

121 Re: dag-zzr (b)logg on Søn 3 Mai 2015 - 10:01

For en som har en genuin interesse for top-boxer, er det hjerteskjærende å høre om sånn skjødesløs behandling av kulturskatter.
No må du pinadø skjærpe dæ gutt

Vis Medlemmets Profil

122 Re: dag-zzr (b)logg on Søn 3 Mai 2015 - 10:59

dag-zzr skrev:Ække helt sommer ennå.  rendeer Akkurat parkert etter en tur til Drøbak, litt kald på labbene og med minne om et hyggelig møte med polti.  Fikk se blålys i speilene i Hokksund. Lurte på hva i helvete jeg hadde gjort gæli nå!! Eller kanskje litt borti veien?? Jeg svingte inn på fortauet, stoppa sykkelen og tok av meg hjelmen. Sideruta på politibilen glir ned, og ei poltidame sier hyggelig; Du må lukke toppboken fordi det du har i den, kan blåse ut!! God tur videre!!I love you
Nå er jeg omtrent enig med dere toppboksmotstandere- at toppboks er noe dritt når man gjenntatte ganger glemmer å lukke den!! Embarassed
På den annen side - benyttet jeg det ufrivillige stopp til en røyk. Jeg er derfor glad jeg røyker, men ikke glad for at jeg til stadighet glemmer å lukke toppboksen. Shocked  Nesten fristet til å si - DRIT Å DRA What a Face  Ikke tro at jeg er lei meg for at ingen er veldig opptatt av mine negative erfaringer med toppboks!  Det trenger ikke lages en veldig stor greie ut av dette!
Tror jeg heller vil kjenne på mine kalde tær - enn mine følelser Laughing

Huff DU MÅ LÆRE DEG Å LUKKE TOPPBOKSEN !

Tenke seg å få blålys etter seg for en åpne toppboks, blålys i speilen er jo nok til å gi hjerteprobs og når den stopper ved siden av deg så ryker lappen. huff. Ikke rart du måtte ha en rullings da, det tror jeg at jeg også måtte hatt om det skjedde med meg, sjøl om jeg slutta for 10 år siden...

Var det noe igjen i den denne gang, da? Sist var den tom etter å ha kjørt gjennom Danmark men da hadde du jo kjørt fort...

Vis Medlemmets Profil

123 Re: dag-zzr (b)logg on Søn 3 Mai 2015 - 13:15

@ jhn
Innser at jeg har en utfordring vedrørende toppboks! Må helt klart skaffe en rutine for å unngå dette fremover..

@okda
Nei i går tror jeg det ikke manglet noe- men så er jeg ikke helt sikker på hvilke skatter jeg hadde gjemt i boksen heller!

Vis Medlemmets Profil

124 Re: dag-zzr (b)logg on Søn 3 Mai 2015 - 22:13

Ho polltidama, va ho fin?

125 Re: dag-zzr (b)logg on Man 4 Mai 2015 - 10:50

KliffArne skrev:Ho polltidama, va ho fin?
Alt er fint da du har passert 50. elephant

Vis Medlemmets Profil

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 5 av 6]

Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next

Similar topics

-

» dag-zzr (b)logg