Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

En liten takk til Joo, og et turtips

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 1 av 1]

1 En liten takk til Joo, og et turtips on Ons 14 Aug 2013 - 21:59

Hei,

da har visst jeg også meldt meg hele den lange veien inn her på BAN!

Jeg kommer riktignok ikke i forakt for godt vær, kaker, eller koz, da jeg i grunn syns det også er helt ok. Men i løpet av min relativt korte og beskjedne tid der borte har jeg rukket å begynne og sette pris på innlegg fra bla Mekkern, Joo, og Pelsen, for å nevne noen få. Så jeg kommer hit som en stalker! Cool 

Uansett, da jeg kom hjem fra en tur til Lysebotn i forrige uke tenkte jeg at jeg ville rette en liten takk til Joo for å ha gitt meg et kort, men knakende godt, tips om overnatting (og bensinstasjon), som (begge) kom til nytte. Var da jeg fant ut at Joo var blitt oppfattet som en frekk faen, og dermed på noe merkelig vis utstøtt.

Så da vil jeg heller bare takke for tipset her Joo, jeg hadde et flott tur! Very Happy 

Og om andre skulle ha et ønske om å forville seg ned til Lysebotn, og samtidig ønsker overnatte i relativt nærhet, så var det veldig koselig og greit på Byrkjedalstunet.

I tillegg til kaker og vær, syns jeg det er koz med dyr, og hadde 2 av disse kjekkasene rett utenfor døra;
   " />

Og her gjør den lokale bonden seg klar for tur med traktoren på tunet; What a Face 

Veien ned til Lysebotn var til tider smal nok;

Vis Medlemmets Profil

2 Re: En liten takk til Joo, og et turtips on Tor 15 Aug 2013 - 1:45

Har jo talt Roma/den røde midt i mot et par ganger både når det gjelder at han ønsker å eie våre bilder og den lette omgangen med utkasting av kreti og pleti etter humør, så da smalt naturlig nøk døra igjen Wink 

Så bra at du hadde nytte av småtipsene, regner med du hadde en fin tur bounce 

Skal komme mer turtips fra meg i alle fall her inne etter hvert. Bra når noen til og med har litt nytte av dem.

Vis Medlemmets Profil

3 Re: En liten takk til Joo, og et turtips on Tor 15 Aug 2013 - 9:20

En skikkelig ATTGATT kjører,han bonden der rabbit 

Velkommen på forumet,PCP cheers 

ps,det var ikke joo som var en frekke fan santa 

4 Re: En liten takk til Joo, og et turtips on Tor 15 Aug 2013 - 11:08

Velkommen, PCP!
Og takk for tipset, jeg skal innom Lysebotn om ikke så lenge. Very Happy 

Vis Medlemmets Profil

5 Re: En liten takk til Joo, og et turtips on Tor 15 Aug 2013 - 12:35

mortal skrev:Velkommen, PCP!
Og takk for tipset, jeg skal innom Lysebotn om ikke så lenge. Very Happy 
Gi et nå lite tegn hvis du/dere kjører via Kvinesdal eller Flekkefjord. Det trodde jeg Joo skulle gjøre...

Vis Medlemmets Profil http://mcsidene.no/

6 Re: En liten takk til Joo, og et turtips on Tor 15 Aug 2013 - 14:32

Skal nedover der snart GV, men har jo vært på Byrkjedalstunet før.

Vis Medlemmets Profil

7 Re: En liten takk til Joo, og et turtips on Tor 15 Aug 2013 - 17:44

Tusen takk for velkomst alle sammen!

De tuller ikke med sikkerheten på traktor der borte nei! Laughing 
Hehe, er jo ikke helt sikker på om han var lokal bonde, han tilhørte en gjeng på en 5-6 R-sykler og en BMW 5-serie på slep, som kom innom Byrkedalstunet mens jeg vandret rundt med kamera i hånden. Kanskje det skuler seg noen "medforumister" bak ATTGATT-fasaden? (var forrige onsdag)

KliffArne skrev: 
ps,det var ikke joo som var en frekke fan santa 
Nei, var vel forsåvidt ikke det, men jeg tenke litt sånn indirekte... Noen syntes åpenbart han var en utilgivelig frekk faen, som kom hit og insinuerte at andre var en frekke fan!

Men det skjønner jeg godt, for nå leste jeg også presentasjonen til Joo, hvor han bla skriver; "men Honda har aldri vært tema. Har vært Kawa, Suzuki, Triumph, Yamaha og sikkert noen andre."

Dette syns jeg var veldig skuffende, da jeg vanskelig kan se at dette er noe annet enn et direkte angrep på meg som person, bare fordi jeg kjører Honda!? Han har heller ikke gjort noe for å unnskylde dette de 3-4 gangene jeg har kjørt gjennom Røyken i sommer. Han vet riktignok ikke hvem jeg er, men likevel.

Håper ledelsen her tar tak i dette, for jeg kom jo ikke hit for å bli grovt sjikanert og hetset på denne måten!!! Evil or Very Mad   santa

Vis Medlemmets Profil

8 Re: En liten takk til Joo, og et turtips on Tor 15 Aug 2013 - 18:56

KnutR

Admin
Jeg står åpent fram som eier av ikke bare en, men TO hondaer. Har sågar solgt en - så jeg er slik sett på min tredje.
Forumledelsen registrer all sjikane (vi har en diger a4-blokk der alt skrives ned med dato, merknad og summering i margen) med det for øyet å kunne ha noe på personen som utløser sjikanen til bruk i senere situasjoner.
Neste gang sykkelen til Joo bryter sammen, så skal jeg love deg at reprisaliene rundt valg av merke skal runge godt her på forumet. bom 

I garasjen: Honda Shadow 1100, Honda CX500, Suzuki GS125, Yamaha RD350(den gamle, caferacer to be), relativt ombygd Moto Guzzi V50II med EML sidevogn (støttehjulsræseren), Suzuki CS50 (moppen til fruen), Garelli Eureka Flex (låvefunnet) + en container med deler til alle førnevnte. Har et bur til familiebruk, Peugeot 4007.
Vis Medlemmets Profil

9 Re: En liten takk til Joo, og et turtips on Tor 15 Aug 2013 - 19:15

Jammen det var godt å høre KnutR!
Var et lite øyeblikk redd for om jeg kanskje overtolket, eller var litt for følsom, men da er vi fler som ser trakasseringen for det den er.

Noe som er litt irriterende er at disse BMW'ene angivelig ikke bryter sammen så alt for ofte, men da er vi i alle fall klare skjønner jeg. Ellers kunne jeg kanskje vurdere en rimelig erstatning, vil isåfall foreslå 36 milliarder Dollar, og en støtdemper til 96 VFR. bounce 

Vis Medlemmets Profil

10 Re: En liten takk til Joo, og et turtips on Tor 15 Aug 2013 - 20:18

Ett skjeivt ord om BMW,KnutR, og du ryker rett tilbake til ordinær bruker clown  Da kan du høre med Aj om han trenger Moderator.

11 Re: En liten takk til Joo, og et turtips on Tor 15 Aug 2013 - 20:26

Huff ja, bare lett trakassering så blir det erstatningskrav. 36MRD dollar er greit, men en Honda-demper affraid  Snakk om å være frekk. Kan få en steingammel Kawa-demper...? Og en liter demperolje, 10W? Og ei fille som Yammahaen min har stått og lekket gaffelolje på...

Regner selvsagt med at også her inne samles det prikker for overtramp/trakassering/være en frekk faen. Og disse prikkene vil selvsagt ikke gå ut på dato men for evig leve som skamflekker som kan (og vil) tas fram når som helst Sad 

Imens kan dere jo drømme om at Beamern bryter sammen, drømmer er gratis What a Face 

Vis Medlemmets Profil

12 Re: En liten takk til Joo, og et turtips on Tor 15 Aug 2013 - 20:50

KnutR skrev:
Forumledelsen registrer all sjikane (vi har en diger a4-blokk der alt skrives ned med dato, merknad og summering i margen) med det for øyet å kunne ha noe på personen som utløser sjikanen til bruk i senere situasjoner.
bom 

Dette er sånt en skikkelig elefant har i skallen klart til å tas ned til enhver tid og uten at den som treffes vet hva eller hvor det traff!!!!! Dette er barnelærdom hos enhver elefant!

Vis Medlemmets Profil

13 Re: En liten takk til Joo, og et turtips on Tor 15 Aug 2013 - 22:56

KnutR

Admin
Okda skrev:
KnutR skrev:
bom 
Dette er sånt en skikkelig elefant har i skallen klart til å tas ned til enhver tid og uten at den som treffes vet hva eller hvor det traff!!!!! Dette er barnelærdom hos enhver elefant!
Det er notert at jeg her blir kalt en elefant. clown 

I garasjen: Honda Shadow 1100, Honda CX500, Suzuki GS125, Yamaha RD350(den gamle, caferacer to be), relativt ombygd Moto Guzzi V50II med EML sidevogn (støttehjulsræseren), Suzuki CS50 (moppen til fruen), Garelli Eureka Flex (låvefunnet) + en container med deler til alle førnevnte. Har et bur til familiebruk, Peugeot 4007.
Vis Medlemmets Profil

14 Re: En liten takk til Joo, og et turtips on Tor 15 Aug 2013 - 22:57

KnutR

Admin
KliffArne skrev:Ett skjeivt ord om BMW,KnutR, og du ryker rett tilbake til ordinær bruker clown  Da kan du høre med Aj om han trenger Moderator.
Skeivt ord? Om BMW? Pf, neinei, trenger ikke å sleive om BMW. Syklene er bra. Eierne derimot......

Vis Medlemmets Profil

15 Re: En liten takk til Joo, og et turtips on Tor 15 Aug 2013 - 23:15

KnutR skrev:
Okda skrev:
KnutR skrev:
bom 
Det er notert at jeg her blir kalt en elefant. clown 
Den som sitter og skriver ned ting er ingen elefant. Elefanter har noe som kalles hukommelse.... Gjør du en elefant ett spik så glemmer den det aldri! Exclamation 

Vis Medlemmets Profil

16 Re: En liten takk til Joo, og et turtips on Fre 16 Aug 2013 - 13:37

joo skrev:Huff ja, bare lett trakassering så blir det erstatningskrav. 36MRD dollar er greit, men en Honda-demper affraid   Snakk om å være frekk. Kan få en steingammel Kawa-demper...? Og en liter demperolje, 10W? Og ei fille som Yammahaen min har stått og lekket gaffelolje på...

Haha, for en herlig absurd reklame!
Kjenner jeg blir litt flau med tanke på at det primært var den som fikk meg til å velge sykkelen jeg har nå... Embarassed 

Men ok, har fått roet meg litt ned, og tenkt. Jeg har nok vært litt inspirert av siste tidens forum-hendelser kombinert med bunnløs beundring over Kongolesisk rettsystem, som jo fremstår veldig ryddig, greit, og rettferdig. Men dommen/kravet mot Norge for våre to ambassadørers spionasje i Kongo ble vel etterhvert satt ned fra et par norske statsbudsjett i dollar + en Toyota Land Cruiser-motor, til noen få tusen. Så i tråd med dette, og for å virkelig bevise at du faktisk finner de hyggeligste folka på en Honda, så er jeg villig til å frafalle alle krav.

Gi oss ett nytt turtips, eller forslag til overnatting, så er vi skulls!

At represaliene uteblir når beamer'n bryter sammen kan jeg dog ikke love, det synes å være stor enighet om at det er det eneste rette å gjøre. Men noe sier meg at Joo muligens ikke vil dele akkurat den historien her på forumet, når så skjer... lol!

Vis Medlemmets Profil

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 1 av 1]