Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

Scottoiler.

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 1 av 1]

1 Scottoiler. on Søn 18 Aug 2013 - 12:52

Fikk noen dekk fra Dekkonline.com og like etter fikk jeg inspirasjon til å begynne å legge om. Dessverre kom jeg ikke fram til arbeidsbenken i boden så jeg kasta meg på kastebølgen for å rydde. Da jeg hadde rydda såpass mye at jeg fant plass på arbeidsbenken og attpåtil dekkspakene slutta jeg å rydde og la om noen dekk i stedet.

Men; av det jeg mente ikke behøver ta opp plass hos meg fant jeg en Scottoiler som stod på et BMW-prosjekt jeg var ferdig med og forlengst har solgt.

For å gjøre en kort historie enda kortere så selger jeg denne Scottoileren. ...

Nei vent, jeg gir den bort affraid 

Den første som svarer denne tråden og har et godt argument for hvorfor nettopp DU bare må ha den får den.

Vis Medlemmets Profil

2 Re: Scottoiler. on Søn 18 Aug 2013 - 14:08

Tar den,jeg.

Godt argument,sier du. Hmm. Fordi jeg nå har kjøpt meg GS + et Gussi-prosjekt,begge med kardang. Og dermed så er risiko'en stor for at jeg kommer til å glemme hvordan kjedet på ZX'en skal smøres.

Men hvis noen har et bedre argument,så griner jeg ikke om andre får den. Når jeg tenker meg om,så har jeg ikke vært nødt å smurt kjedet mere enn 2 ganger iår,på ZX'en. Det burde jeg kanskje klare manuellt?

3 Re: Scottoiler. on Søn 18 Aug 2013 - 14:34

Både GS og Guzzi, moro-sykler med max fornuftig antall sylindre. Var godt argumentert det, særlig at de har kardang. Razz 
Får jeg en adresse på PM dytter jeg den i posten i morra.

Vis Medlemmets Profil

4 Re: Scottoiler. on Søn 18 Aug 2013 - 14:57

Jeg æ, som sliter med å få Tiger`n opp på midtstøtta............

Vis Medlemmets Profil

5 Re: Scottoiler. on Søn 18 Aug 2013 - 15:01

Har scottoiler på begge syklene mine, men ikke på kjærringa, sin. Hadde den bare vært like selvsmørende ..

Vis Medlemmets Profil

6 Re: Scottoiler. on Søn 18 Aug 2013 - 15:12

joo skrev:Både GS og Guzzi, moro-sykler med max fornuftig antall sylindre. Var godt argumentert det, særlig at de har kardang. Razz   
Får jeg en adresse på PM dytter jeg den i posten i morra.
Vi kan jo la argumenteringa gå videre,jeg vil nødig fremstå som den grådige kjipe jævel'n jeg egentlig er. Som sagt,så er det ikke veldig ofte for tiden at kjedet må smøres,kanskje andre som har større behov.

At TomB ikke får den opp kan vel knapt kalles for et argument,og tviler vel helst på at noens kjærring er interessert i å få den montert på svingen pig 

7 Re: Scottoiler. on Søn 18 Aug 2013 - 15:28

KliffArne skrev:tviler vel helst på at noens kjærring er interessert i å få den montert på svingen pig 
Kutt ut grisepratet nå og la tvilen komme tiltalte tilgode. Hadde gjort seg med litt ekstra olje i den nye gulls-kjeden. Jeg lover å bildedokumentere albino

Vis Medlemmets Profil

8 Re: Scottoiler. on Søn 18 Aug 2013 - 16:13

Gjest

Gjest
Jeg har kjede på BMWen og jeg kjører over 30000 km pr. år. Det blir joe noen omganger med kjedespray da.

9 Re: Scottoiler. on Søn 18 Aug 2013 - 19:15

Satte meg sjøl i ei knipe å skulle velge noen, for da må jeg velge bort noen. Og det vil jeg ikke Crying or Very sad 

Men Gammelgutt sitt argument er jo i mine øyne sannsynligvis best så langt.

Vis Medlemmets Profil

10 Re: Scottoiler. on Søn 18 Aug 2013 - 19:25

Antar GammelGutt er den som får best nytte av Scottoileren. Selv trenger jeg den ikke (da jeg allerede har) Razz 

Vis Medlemmets Profil

11 Re: Scottoiler. on Man 19 Aug 2013 - 1:18

TheHaughom skrev:Antar GammelGutt er den som får best nytte av Scottoileren. Selv trenger jeg den ikke (da jeg allerede har) Razz 

Med fare for å få fantomet på nakken (PM) så støtter jeg den..santa

Vis Medlemmets Profil

12 Re: Scottoiler. on Man 19 Aug 2013 - 12:56

dag-zzr skrev:
TheHaughom skrev:Antar GammelGutt er den som får best nytte av Scottoileren. Selv trenger jeg den ikke (da jeg allerede har) Razz 
Med fare for å få fantomet på nakken (PM) så støtter jeg den..santa
Synes også at Gammelgutt kan få den. Både fordi han kjører så mye,og at han klarte å kjøpe BMW med kjede.

13 Re: Scottoiler. on Man 19 Aug 2013 - 13:13

Ja, han kjører mye som man gjerne skal. Argumentet med at han har klart å få både BMW og kjede var superbt.

Gammelgutt; en PM med adressen? Evt om man møtes langs vegen. Så kommer en Scottoiler til deg.
Er litt småjobbing i heimen i dag, kanskje i morra også... men så blir det et par (kanskje 3) småturer på 2-3 dager hver med en stopp i heimen innimellom..

Tar ut litt overskudd på feriekontoen, og gidder ikke bare snekre i heimen hvis værmeldingen er bra. Vil en tur og kjøre blant annet Aursjøveien, og en tur og se blant annet Hellaren-husan og kanskje bomme en kaffekopp hos GV... Og får jeg dekket jeg mangler fra dekkonline.com blir det nok en tur på grus nordøst for Lillehammer også cheers 

Vis Medlemmets Profil

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 1 av 1]

Similar topics

-

» Scottoiler.
» Scottoiler