Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

ettermiddags turer.

Gå til side : Previous  1, 2, 3  Next

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 2 av 3]

26 Re: ettermiddags turer. on Ons 21 Aug 2013 - 8:49

- ikke lenge før vi har en offisiell overgang - er en som er jevnlig inne her og ser oss i kortene........ Razz

Vis Medlemmets Profil

27 Re: ettermiddags turer. on Ons 21 Aug 2013 - 10:01

Snikkeren skrev:Stilig jakke du hadde på deg, MTS1200. Razz 
Ja, det er som jeg har sagt gjentatte ganger. Har ingen problemer med at jeg også er på MCsiden.no. Har mange kjørevenner der, men må ta en pause derfra på grunn av en persons herjinger. Kan ikke stille meg likegyldig til det som har skjedd de siste månedene.

Vis Medlemmets Profil

28 Re: ettermiddags turer. on Ons 21 Aug 2013 - 10:03

MTS1200 skrev:
Ja, det er som jeg har sagt gjentatte ganger. Har ingen problemer med at jeg også er på MCsiden.no. Har mange kjørevenner der, men må ta en pause derfra på grunn av en persons herjinger. Kan ikke stille meg likegyldig til det som har skjedd de siste månedene.
Siden tommelen mangler så +1 til dette

Vis Medlemmets Profil

29 Re: ettermiddags turer. on Tor 22 Aug 2013 - 18:47

Gjest

Gjest
Jeg trodde jeg var der, men ser på et annet forum en som skrev om hvem vedkommende møtte på Vindfjelltunet. Jeg trodde jeg snakket med personen der, men jeg har nok drømt all sammen.

30 Re: ettermiddags turer. on Tor 22 Aug 2013 - 18:58

MTS1200 skrev:

Vis Medlemmets Profil http://mcsidene.no/

31 Trollrally on Lør 24 Aug 2013 - 23:24

Just i heimen etter en tur til Fyresdal. Bilder og litt video kommer seinere. Tror jeg.

Noen andre BANditter som er der eller vært der? Suspect

Vis Medlemmets Profil

32 Re: ettermiddags turer. on Søn 25 Aug 2013 - 0:18

dag-zzr skrev:Just i heimen etter en tur til Fyresdal. Bilder og litt video kommer seinere. Tror jeg.

Skulle vært der. men det gikk åt skogen som alt annet har gått denne sesongen. når det gjelder turer geek

Vis Medlemmets Profil

33 Re: ettermiddags turer. on Søn 25 Aug 2013 - 0:32

denne BANditten har vært på troll i 87 på Flisa tror jeg, eneste gang.
Idag her jeg vært på Rjukan, egentlig hadde jeg tenkt å kjøre vei 520 fra Røldal til Sauda og tilbake. Den strekningen er ikke så veldig lang, men et stykke hjemmefra for meg. Sånn ble det ikke,  på Rjukan pissa det såpass mye kjølevæske fra sykkern at jeg valgte å returnere. Vel hjemme etter å ha etterfylt vann et par ganger, puttet KTMen på benken og tatt ut triumphen, så fikk jeg bekreftet vha google at tetningen i vannpumpa er en vanlig feil på KTM. Min lekker jo fra vannpumpa, det var enkelt å se.
Altså kunne jeg kjørt til Sauda og tilbake idag med en vannflaske til å etterfylle Evil or Very MadEvil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad

Vis Medlemmets Profil

34 Re: ettermiddags turer. on Søn 25 Aug 2013 - 1:00

custom 95 skrev:
dag-zzr skrev:Just i heimen etter en tur til Fyresdal. Bilder og litt video kommer seinere. Tror jeg.

Skulle vært der. men det gikk åt skogen som alt annet har gått denne sesongen. når det gjelder turer geek
pelsen skrev:denne BANditten har vært på troll i 87 på Flisa tror jeg, eneste gang.
Idag her jeg vært på Rjukan, egentlig hadde jeg tenkt å kjøre vei 520 fra Røldal til Sauda og tilbake. Den strekningen er ikke så veldig lang, men et stykke hjemmefra for meg. Sånn ble det ikke,  på Rjukan pissa det såpass mye kjølevæske fra sykkern at jeg valgte å returnere. Vel hjemme etter å ha etterfylt vann et par ganger, puttet KTMen på benken og tatt ut triumphen, så fikk jeg bekreftet vha google at tetningen i vannpumpa er en vanlig feil på KTM. Min lekker jo fra vannpumpa, det var enkelt å se.
Altså kunne jeg kjørt til Sauda og tilbake idag med en vannflaske til å etterfylle Evil or Very MadEvil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad

NEI- det er ikke bare enkelt å være motorsykkelist med ambisjoner.Very Happy  Vi får trøste oss med at det alltid kommer nye muligheter og for snille gutter går solen adrig ned. sunny (har jeg hørt elephant )

Var mitt første Troll Rally i dette tusenåret..Razz

Vis Medlemmets Profil

35 Re: ettermiddags turer. on Ons 6 Nov 2013 - 19:53

Er det slutt på ettermiddagsturer for iår,folkens?

Idag skinte sola,og tempen krøp jaggu opp i 5-6 grader.Fant ut at ZX'en fortjente en liten tur,har jo knapt vært ute av garasjen i sommer.

Ble bare 25-30 kilometer,men det var nok til at den fikk vist hva den er laget av. Dæææven så den motorn maler når turtallet kommer opp i 6-7-8-9k rpm What a Face Å sånn såmm denn går sunny

36 Re: ettermiddags turer. on Ons 6 Nov 2013 - 20:09

I dag bytta eg det lille som tok skade av velten min for en stund tilbake, og tok en liten tur med fz'en. Merka at eg var litt pyse på den nå, sikkert litt pga velten, dekk som ikke har rulla mye siden de ble bytta, og litt vått dekke innimellom. Men det går seg nok til tilslutt Twisted Evil 

Vis Medlemmets Profil

37 Re: ettermiddags turer. on Ons 6 Nov 2013 - 20:14

KliffArne skrev:Er det slutt på ettermiddagsturer for iår,folkens?

Idag skinte sola,og tempen krøp jaggu opp i 5-6 grader.Fant ut at ZX'en fortjente en liten tur,har jo knapt vært ute av garasjen i sommer.

Ble bare 25-30 kilometer,men det var nok til at den fikk vist hva den er laget av. Dæææven så den motorn maler når turtallet kommer opp i 6-7-8-9k rpm What a Face Å sånn såmm denn går sunny
En liten 10 mils runde på indre øsfoldsveier på søndag 4 c når jeg kom hjem.

solnedgang i Trømborgfjella

Vis Medlemmets Profil

38 Re: ettermiddags turer. on Ons 6 Nov 2013 - 20:18

Flottt bilde Custom,,, men,,, vakke mye fjell der akkurat Rolling Eyes

Vis Medlemmets Profil

39 Re: ettermiddags turer. on Ons 6 Nov 2013 - 20:36

ArcticTiger skrev:Flottt bilde Custom,,, men,,, vakke mye fjell der akkurat Rolling Eyes
Næææ indre enfold kanke sammenlignes med områda rundt Narvik rabbit

Vis Medlemmets Profil

40 Re: ettermiddags turer. on Ons 6 Nov 2013 - 20:53

Nei, og her er det nesten i meste laget med fjell..... og ikke har det blitt noe ettermiddags  Mottor-sykkel-tur på ei stundheller. Frost, sludd, snø, regn, salte møkkete veier og stadig kortere dager er virkelig hemmende for livs-gleden pale 

Så vi får mimre litt om de gode dagene og turene som har vært, her noen bilder fra en av sommerens  Tiger-ettermiddags-tur i mitt nærområde i Skjomen. Vi er på Reinneset og ser breen Frostisen som henger utover mot Sør-Skjomen:

Her ser vi sørover Skjomdalen:

På andre siden av fjorden den fraflytta veiløse gården Frostis innunder breen:

Vis Medlemmets Profil

41 Re: ettermiddags turer. on Ons 6 Nov 2013 - 21:09

Ikke mye som minner om varme sommerdager nå- fuktig mørkt og begynner med "blå" tempraturer..

Ja-Ja.....6 uker så snur sola.. sunny 

Vis Medlemmets Profil

42 Re: ettermiddags turer. on Ons 6 Nov 2013 - 23:30

Jeg antar at saltsprøyta er funnet fram i Oslo, om de ikke har brukt den ennå  så er det ikke lenge til nå. Greit nok for meg med salt istedenfor is på veiene i og rundt byen, men motorsykler og hobbybil skal ikke ut i saltsørpa og må stå inne og vente på våren.
Jeg har prøvd med mc på saltet vei før, sykkelen korroderer så jævlig at det ikke er verdt å ta den ut selv om det er bra vær en dag.

Vis Medlemmets Profil

43 Re: ettermiddags turer. on Tor 7 Nov 2013 - 0:36

Har allerede fått "saltblåst" bilen et par ganger her i Lier. Påkjøringsrampa på E-18 var lett å drifte på her om dagen så er begynt å bli frost i bakken.

Vis Medlemmets Profil

44 Re: ettermiddags turer. on Tor 7 Nov 2013 - 14:30

KliffArne skrev:Er det slutt på ettermiddagsturer for iår,folkens?

Ja, denne sesongen er slutt for meg. Er nå i starten på min PMS, så herved er dere advart...

Ser frem til 8. Mars 2014 når jeg starter neste sesong :-)

Vis Medlemmets Profil http://mcsidene.no/

45 Re: ettermiddags turer. on Tor 7 Nov 2013 - 19:23

ArcticTiger skrev:Nei, og her er det nesten i meste laget med fjell..... og ikke har det blitt noe ettermiddags  Mottor-sykkel-tur på ei stundheller. Frost, sludd, snø, regn, salte møkkete veier og stadig kortere dager er virkelig hemmende for livs-gleden pale 

Så vi får mimre litt om de gode dagene og turene som har vært, her noen bilder fra en av sommerens  Tiger-ettermiddags-tur i mitt nærområde i Skjomen. Vi er på Reinneset og ser breen Frostisen som henger utover mot Sør-Skjomen:

Her ser vi sørover Skjomdalen:

På andre siden av fjorden den fraflytta veiløse gården Frostis innunder breen:
jeg savner av og til den nord norske naturen, men ikke det ustabile klimaet dere har Suspect

Vis Medlemmets Profil

46 Re: ettermiddags turer. on Søn 10 Nov 2013 - 10:27

Det er visst fint der oppe i nord,har jeg hørt clown  Skal ha meg en to-hjuls tur oppover der før jeg tar kveld.

Ellers rullet jeg 7-8 mil med Rudolf igår kveld, og dagens værmelding ser ut til å gi muligheter,kanskje den siste iår.

47 Re: ettermiddags turer. on Tir 12 Nov 2013 - 12:30

Gjest

Gjest
Jeg er fortsatt på veien med to hjul. Men det blir jo stort sett bare småkjøring.

48 Re: ettermiddags turer. on Tir 12 Nov 2013 - 16:04

Gammelgutt skrev:Jeg er fortsatt på veien med to hjul. Men det blir jo stort sett bare småkjøring.
Mange bekker små?!

"småturene" har gitt deg over 50.000 km så langt i år, har dem ikke?? king

Vis Medlemmets Profil

49 Re: ettermiddags turer. on Lør 16 Nov 2013 - 16:44

Gjest

Gjest
I dag ble det en tur på 10 mil. Har ikke helt oversikten på hvor langt jeg har kjørt i år men det har blitt 101500 km siden 19 mai 2011.

50 Re: ettermiddags turer. on Lør 16 Nov 2013 - 18:34

Og jeg fikk sniki til meg en liten 4 mils runde i nydlig høst vær i dag. men jaggu har dem begynt å strø med sand på noen småveier merket jeg i dag etter en noe ufrivillig drifting i en høyre sving Suspect

Vis Medlemmets Profil

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 2 av 3]

Gå til side : Previous  1, 2, 3  Next