Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

Book of joo; besteborgerlig bilde-holdig blogg

Gå til side : Previous  1 ... 10 ... 15, 16, 17

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 17 av 17]

Helt fin tur ja Palma bounce

Jodlevann; har leita med lys og lykte på maps, Basecamp og Norgeskart, men klarer ikke finne Finnåsvegen... Eller; finner den, i Bømlo og Stavanger men ikke i nærheten av Røldal. Har du f.eks en screenshot som kan hjelpe?

Når det episke racet finner sted vet ingen, men jeg vet hvor jeg skal stå med kamera cheers

Vis Medlemmets Profil
Fra 1881:

Fra Basecamp. Zoomer jeg inn mer enn dette, heter hårnålene også Finnåsvegen - fra bunn til topp:

Vis Medlemmets Profil
Tenkte det var de svingene du menta ja.

Og ja: du kan kjøre utenom alle 4 tunnelene over Haukelifjell. Det er bare rasoverbygget jeg ikke har funnet veg utenom.
De svingene utenom 180-graderstunnelen gir flott utsikt Wink
Vegen utenom Svandalsflona-tunnelen er det bare den nærme delen jeg ville prøvd på. Tror den lange sløyfa mot vest stopper i ei grøft rett før E134 igjen.
Den lange fine vegen utenom selve Haukelitunnelen er finfin. Der skal være mulig å stikke litt til fjells fra østsiden der, men sist vi var over stod det en del vann over avkjørslene.
Og siste/første/østligste tunnelen (Vågslidtunnelen) er det også fin gammel veg utenom. Nå er alle disse småsnuttene asfalterte. En av dem ble vel asfaltert i fjor eller i år.

Vis Medlemmets Profil
Kommet en nullstilt gammel Kawa inn i mekkebua. Dessverre ikke min... Dritfin.

Vis Medlemmets Profil
joo skrev:Kommet en nullstilt gammel Kawa inn i mekkebua. Dessverre ikke min... Dritfin.

Dæven, nå har jeg aldri hatt sansen for kawa, men det der var jo et smykke. Kan ikke kjøre med slik ?

Vis Medlemmets Profil
Fy søren, den var ren og blank ja Shocked

Vis Medlemmets Profil
Han skal nok kjøre godværsturer med den ja. Skal ikke ut i regnvær, det skjønner jeg godt. Utrolig mye nye deler på den, men 4-4 er ikke det den originalt ble solgt med. Men det er jo flott da.

Vis Medlemmets Profil
Palma skrev:
joo skrev:Kommet en nullstilt gammel Kawa inn i mekkebua. Dessverre ikke min... Dritfin.

Dæven, nå har jeg aldri hatt sansen for kawa, men det der var jo et smykke. Kan ikke kjøre med slik ?

Den ser da godt kjørbar ut, den ?
Men, KZ 1000 med 4/4-anlegg og enkel skive foran ?
Er der en 900 eller en 1000 ? Jeg tipper det er en 1000 med 900 look, helt på jordet eller ?

Vis Medlemmets Profil
Jompa skrev:
Er der en 900 eller en 1000 ? Jeg tipper det er en 1000 med 900 look, helt på jordet eller ?

Ja, helt på jordet dessverre.
Kom med en og to skiver, og enkel skive foran og bak gaffelen.

4-4: se min forrige post.

Viste seg vel også at det ble mindre drag i motoren med 4-2.

Vis Medlemmets Profil
joo skrev:
Jompa skrev:

Ja, helt på jordet dessverre.
Kom med en og to skiver, og enkel skive foran og bak gaffelen.

4-4: se min forrige post.

Viste seg vel også at det ble mindre drag i motoren med 4-2.

Ikke helt på jordet, det som utgjør den største forskjellen på utseendet på Z 900 og 1000 er de fire pottene på 900.
1000 har bare to potter,og 900 har trommel bak mens 1000 har skive.

Vis Medlemmets Profil
Fin uansett, men jeg hadde sikkert ønsket meg originalt 4-2. Selv om det drar litt dårligere. Skal man ha gørmye effekt er det ikke rett sykkel heller No

Sett denne filmen nå, var absolutt verdt de par timene den varte! Og snart starter ny sesong.

Vis Medlemmets Profil

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 17 av 17]

Gå til side : Previous  1 ... 10 ... 15, 16, 17