Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

Book of joo; besteborgerlig bilde-holdig blogg

Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4 ... 10 ... 17  Next

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 3 av 17]

Det er fra Touratech kurset ja.
Nå er jeg akkurat inne igjen etter ei runde på noen avsidesliggende veier nede i Modum. Til tider mye sand i veien enkelte steder, så et regnskyll må nok til der skal det bli moro.

Rangerer du Spania fremfor Sverige hvis jeg skulle velge et kurs?

Vis Medlemmets Profil
I Sverige var det kjøreteknikk med stor sykkel (leide GS) mens Spaniaturen var litt instruksjoner etter ønske og når guidene/instruktørene så der var behov. Og veldig mye kjøring med mindre sykler. Man kan velge mellom 250-500.

Begge deler er bra!

Sverige var greit for å bli tryggere med storsykkelen på grus og å lære en del små knep som gjør kjøringen lettere og mer avslappa. Hadde tenkt meg dit på advanced i år, men fikk ikke plass i 17mai-helga som passa. Men skal tilbake.

I Spania kan man bare kjøre hvis man vil, eller få instruksjoner hvis man vil. Skal garantert tilbake dit også, kanskje til Marokko neste gang hvis de velger å satse litt der. De er der akkurat nå og kjører og sjekker lokasjoner.

Skal du ha "kurs" på stor sykkel for å våge mer utafor asfalten og litt i terreng er det bra i Sverige. Jeg kom hjem med en helt annen balanse og forankring på sykkelen, og fant ut hvor grensene var... dyp sand er svært utfordrende  What a Face 

Vis Medlemmets Profil
Siden vi ikke hadde arbeidsdager denne torsdagen tok vi en liten svingom rundt Gransherad, Høybuktmo, Dalen, Fyresvatn (Der AT har skolert seg) om Drangedal, Skien og Hvittingfoss før vi returnerte til halvøya uti fjorden.

Med BO04 og knutk. (Her inne kan vel alle være grønne?)

Rulla på 55 mil, ikke alle av dem var lugne... men ble vel kvitt silikonet på nydekka helt ut i kantene  What a Face 

Vis Medlemmets Profil
Med BO04 og knutk. (Her inne kan vel alle være grønne?)

Er det derfor dere kjører BMW- eller omvendt-- Very Happy 

En fin runde dere hadde der.   bounce men hadde dere kun en kopp?

Vis Medlemmets Profil
Nei, BMW kjører alle tilfeldigvis siden vi har blitt gamle og kloke, prøvd det meste og går for det beste  cheers 

Ellers tror jeg bestemt det var hver mann sin egen kopp.

Vis Medlemmets Profil
Nå ble jeg plutselig gammel, men jeg ble jo klok også  lol! 

Vis Medlemmets Profil
joo skrev:Nei, BMW kjører alle tilfeldigvis siden vi har blitt gamle og kloke, prøvd det meste og går for det beste  cheers 

Ellers tror jeg bestemt det var hver mann sin egen kopp.

Cool 

Vis Medlemmets Profil
Noen få bilder fra vårtreffet hos AT i Andebu.

Tror det var denne mekkern kom på...? Fikk ikke prata med han, hadde noe jeg skulle spurt om.

Ellers vet jeg ojda, dag-zzr, BusaTrond, JRO/MTS1200 og BO40 var der av anarkistene. Og ellers kjente fra "den andre siden".

Noen flere på øversida.

Kjørte nedover sammen med BO40. Prøvde ut et par uprøvde vegbiter etter Hvittingfoss og ble svært positivt overraska over 202 som var bare gull-veg. Og 306 som var litt ruskete men flott!

Lengst kjørende var vel tagesk som kom fra Toscana. Særs trivelig kar.

Pølsene var bra, og været gidder vi ikke nevne engang  cheers

Vis Medlemmets Profil
nei-jeg kjørte den gamle CBR`n med lys på speilene... XR`n ble kjørt av Gold-Wing besudleren-Også kalt "benga-Wing". What a Face 

Vis Medlemmets Profil
Aha. Ja mener jeg så bjønnavind men så ikke hvilken doning han kom på  Embarassed 

Vis Medlemmets Profil
Og ikke minst så var Haya der, han er vel en del av ur anarkistene.  Very Happy  Hadde lang diskusjon med Dag om zzr vs busa,

Vis Medlemmets Profil
MTS1200 skrev:Og ikke minst så var Haya der, han er vel en del av ur anarkistene.  Very Happy  Hadde lang diskusjon med Dag om zzr vs busa,

Ble de enige?  rabbit 

MTS1200 skrev:Og ikke minst så var Haya der, han er vel en del av ur anarkistene.  Very Happy  Hadde lang diskusjon med Dag om zzr vs busa,

Ble de enige?   rabbit 

Tror ikke diskusjonen hadde som mål at de skulle bli enige.  Laughing 

Vis Medlemmets Profil
KliffArne skrev:

Ble de enige?   rabbit 

Åssen kan man bli enig med "noen" som sidestiller busa med zzr. Sågar hentyder at busa er "bedre" og at han i tillegg sier at han har mer HK enn meg  Evil or Very Mad Evil or Very Mad 
NEI:  Neste blir vel at Haya blir forfremmet til moderator her på forumet, og stenger meg ute..... affraid

Vis Medlemmets Profil
Ante meg i ettertid at Haya var der, synd jeg ikke fikk satt et fjes til navnet da, når man er på samme sted på samme tid...  Wink 

Vis Medlemmets Profil
joo skrev:Ante meg i ettertid at Haya var der, synd jeg ikke fikk satt et fjes til navnet da, når man er på samme sted på samme tid...  Wink 

Vis Medlemmets Profil
dag-zzr skrev:
KliffArne skrev:

Ble de enige?   rabbit 

Åssen kan man bli enig med "noen" som sidestiller busa med zzr. Sågar hentyder at busa er "bedre" og at han i tillegg sier at han har mer HK enn meg  Evil or Very Mad Evil or Very Mad 
NEI:  Neste blir vel at Haya blir forfremmet til moderator her på forumet, og stenger meg ute..... affraid

hehe…  det var jo bare "snille"  sykler der - og en ZZR  ….så det var naturlig å egle seg innpå der…  

og så er det Kawa med disse kreative definieringene av antall hk da - hvor der snakket om ram-air i 300+ etc etc…  ZZR ER sprek og den siste modellen den råeste serieproduserte idag….   Ref Akrapovic hvor man oppgis siste modeelen til under 200rwhp - den sklir noe over 200 med helanlegg fra Akra. Modellen før  den siste oppgis til ca, 183rwhp MED helanlegg  fra Akra.
Men det er iflg Akra mer enn 20hk mer på siste modellen - så den er et råskinn.

Til sammenligning oppgir de Busa til 188rwhp med helanlegg - og den er etter Akras målinger sterkere enn ZZR av forrige modell også med std anlegg.

Traff deg vel i Lågendalen etterpå- jeg dro ned til Viker-labben - der de hadde en skikkelig klassiker på benken - en strøken RG500….. skikkelig 2-takts hyl da den nærmet seg sperra….

Sperre ute - tvertimot - folk med friske fraspark verbalt og på vei er sterkt velkomne…… det er vel nettopp derfor BAN-ble opprettet - av folk som var så store i kjeften at de ble jaget fra flere andre forum ( gjelder ikke meg - har aldri vært utestengt da jeg er ytterst forsiktig med mine valg av ord og aldri skryter eller overdriver).

Vis Medlemmets Profil
MTS1200 skrev:
joo skrev:Ante meg i ettertid at Haya var der, synd jeg ikke fikk satt et fjes til navnet da, når man er på samme sted på samme tid...  Wink 

….måtte jo høre med Busatrond om han hadde en plausibel forklaring på at han hadde solgt Busan og kjøpt seg Tiger…..

Vis Medlemmets Profil
Ser ut som Haya og Busa står å skåler. Kunne det vært noe annet en kaffe som var i koppene der  drunken  
Trivelig dag  Very Happy

Vis Medlemmets Profil
Takk for opklaring MTS  sunny 

Ja, nei... ser heller ikke noe til opprivende diskusjoner på bildene. Bortimot gemyttelig ser det ut som.

Høre en RG500 i benk må jo ha vært helt ålreit det!

Vis Medlemmets Profil
Haya99 skrev:
dag-zzr skrev:
KliffArne skrev:

Ble de enige?   rabbit 

hehe…  det var jo bare "snille"  sykler der - og en ZZR  ….så det var naturlig å egle seg innpå der…  

og så er det Kawa med disse kreative definieringene av antall hk da - hvor der snakket om ram-air i 300+ etc etc…  ZZR ER sprek og den siste modellen den råeste serieproduserte idag….   Ref Akrapovic hvor man oppgis siste modeelen til under 200rwhp - den sklir noe over 200 med helanlegg fra Akra. Modellen før  den siste oppgis til ca, 183rwhp MED helanlegg  fra Akra.
Men det er iflg Akra mer enn 20hk mer på siste modellen - så den er et råskinn.

Til sammenligning oppgir de Busa til 188rwhp med helanlegg - og den er etter Akras målinger sterkere enn ZZR av forrige modell også med std anlegg.

Traff deg vel i Lågendalen etterpå- jeg dro ned til Viker-labben - der de hadde en skikkelig klassiker på benken - en strøken RG500….. skikkelig 2-takts hyl da den nærmet seg sperra….

Sperre ute - tvertimot - folk med friske fraspark verbalt og på vei er sterkt velkomne…… det er vel nettopp derfor BAN-ble opprettet - av folk som var så store i kjeften at de ble jaget fra flere andre forum ( gjelder ikke meg - har aldri vært utestengt da jeg er ytterst forsiktig med mine valg av ord og aldri skryter eller overdriver).

bounce bounce bounce 

@ joo
Haya - er han kjekke mannen med mørkt hår. Til høyre.  Embarassed I love you

Vis Medlemmets Profil
Hvis haien var der og ikke kjørte Haya er vel påstanden hans om at Haya er best verdt nix og nada.

Vis Medlemmets Profil
Voodoodoo skrev:Hvis haien var der og ikke kjørte Haya er vel påstanden hans om at Haya er best verdt nix og nada.

Klaffen du da …. du har jo hatt alt - og hva kjører du nå?

Vis Medlemmets Profil
Egentlig var det en ålreit runde vi kjørte i dag, mye mat for langbeinte snabelkameler av velkjent tysk kvalitet  cheers 

Litt anna vær enn AT har hatt i dag tror jeg. Der ER mye snacksy MC-veger her i landet!

Vis Medlemmets Profil
@Joo: Ja været ser upåklagelig ut hos deg, og jeg ser på langtidsvarselet at det skal bli fortsatt fin-vær i Vestfold, så da får du bare fortsette å utforske området med snabel-kamelen din! Og 306 er en artig liten vei ja  Very Happy 

Vis Medlemmets Profil

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 3 av 17]

Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4 ... 10 ... 17  Next