Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

KliffArne sine moppe-turer

Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 2 av 6]

26 Re: KliffArne sine moppe-turer on Søn 28 Jul 2013 - 11:59

En fin turbeskrivelse med fine bilder...Very Happy 

Vis Medlemmets Profil http://mcsidene.no/

27 Re: KliffArne sine moppe-turer on Søn 28 Jul 2013 - 12:19

Godtvoksen skrev:En fin turbeskrivelse med fine bilder...Very Happy 

Takk for det. Og gratulerer med ditt første innlegg her inne, noterte meg at du registrerte deg for en stund siden. Velkommen iblant oss Very Happy 

Har bestemt meg for å bli flinkere å ta bilder når jeg er ute på tur,har en tendens til å glemme det.

Turen fra Songesand til Årdal i Ryfylke må du bare ta kjærringa di med på,hvis dere liker åpent fjellandskap. Vi hadde skikkelig fint sommervær over,og det var en fin tur.

Jeg kommer til å kjøre der flere ganger,men mere sansynlig at jeg heller kjører fra Årdal til Songesand og tilbake igjen,istedet for å ta ferga Fra Lysebotn. Den fergebiten kunne jeg stått over.

Suldal og opp til Blåsjø var også veldig bra.

Men så var vi jo heldige med været. Det vil si,vi hadde muligheten å ta turen på sparket,så det ble planlagt utifra værmeldinger.

28 Kopervik-Sauda-Røldal-Åkrafjorden-Kopervik on Søn 18 Aug 2013 - 11:27

http://goo.gl/maps/6Ac91

Lørdag'en begynte grå og trist,men værmelding og selvsyn borget for overkommelige forhold for en liten dagstur. Den vinterstengte veien mellom Sauda og Røldal er noe som alle bør unne seg,ihvertfall en gang i livet.
For oss som bor såpass strategisk til,så bør den tas årlig.

Første stopp ble en plass jeg alltid bare har kjørt forbi,og ikke lagt spesiellt merke til,Svandalsfossen. Står et severdighetsskilt der,så kanskje vi skulle stoppe. Jada,og etter ørten trappetrinn så ble jeg smertelig påminnet at sånne ting bør man gjøre oftere,formen kunne hatt godt av det.Sola var forresten fremme og gjorde første del av turen til en nytelse.
Noen bilder:

Neste stopp ble oppå fjellet,for en liten rast.Toppboksen var selvfølgelig pakket med mat og kaffe. Været ble litt gråere etterhvert,med noen regnbyger.Så litt mørkt på det da vi passerte Røldal,da regnet det og så faretruende grått ut fremover. Men lykken stod de kjekke bi denne gangen også,før Vintertun så var det tørre veier igjen.

Men før vi kom så langt,nesten oppå fjellet var der en grusvei til venstre for hovedveien,og den fant jeg ut jeg måtte utforske. Ca 5 kilometer så kom vi til en demning.  
Noen bilder derfra:

Kjørte gjennom Rullestadhjuvet på vei hjem,videre utover Åkrafjorden. Stoppet på den rasteplassen hvor det bildet jeg la ut tidligere var tatt. Et par ekstra bilder her burde hjelpe på hukommelsen,Langfoss er det nok mange som har passert.
Noen bilder fra Langfoss:

Timingen denne gangen var upåklagelig,en liten time etter at vi var hjemkommen,begynte det å pøse ned igjen. En fin tur var det.

29 Re: KliffArne sine moppe-turer on Tor 22 Aug 2013 - 3:38

Ja der er flott der bounce 

Satt og hadde kafferast utafor hytta i bakken på andre sida og titta opp på den grusbetan for noen uker siden, men kjørte videre... Dumt valg ser jeg, man bør ta alle sånne odde avstikkere What a Face 

Vis Medlemmets Profil

30 Re: KliffArne sine moppe-turer on Tor 22 Aug 2013 - 7:53

joo skrev:... Dumt valg ser jeg, man bør ta alle sånne odde avstikkere What a Face 
Ja,man bør ta seg tid til avstikkere,har jeg bestemt meg for nå. rabbit Mye fint man kan gå glipp av.

Hadde meg forresten en tur til Folgefonna,begge ender her om dagen,deriblant opp til skisenteret v Jondal. Likte meg på toppen der,men oppe ved Blåfalli var ikke dårligere.

31 Re: KliffArne sine moppe-turer on Tor 22 Aug 2013 - 9:31

Måtte zoome litt i kartene, men fant det. Kom på at det er en veg en kompis av meg har snakket om før.
Da får det bli en tur seint i mai neste år for å få med blomstringa også, den har jeg til gode Wink 

Vis Medlemmets Profil

32 KliffArne sine moppe-turer on Tor 22 Aug 2013 - 23:29

mm

33 Re: KliffArne sine moppe-turer on Tor 22 Aug 2013 - 23:45

KliffArne skrev:mm
Tar du den turen ofte?

Vis Medlemmets Profil

34 Re: KliffArne sine moppe-turer on Tor 22 Aug 2013 - 23:47

Hmm. Dette minner om starten på en ......... Blogg. albino santa 

Vis Medlemmets Profil

35 Re: KliffArne sine moppe-turer on Tor 22 Aug 2013 - 23:48

dag-zzr skrev:
Tar du den turen ofte?
mm clown 

Tenkte å samle mine moppeturer i en og samme tråd. Har et par dagsturer i tillegg til de 3 turene jeg tidligere har skrevet her,med bilder og greier.Må bare finne inspirasjon til å skrive litt.

Men først og fremst få flyttet de 3 trådene inn hit,før folk begynner å lure på om jeg har ramla på fylla. drunken  Tålmodighet.

36 Re: KliffArne sine moppe-turer on Tor 22 Aug 2013 - 23:59

KliffArne skrev:
dag-zzr skrev:
Tar du den turen ofte?
mm clown 

Tenkte å samle mine moppeturer i en og samme tråd. Har et par dagsturer i tillegg til de 3 turene jeg tidligere har skrevet her,med bilder og greier.Må bare finne inspirasjon til å skrive litt.

Men først og fremst få flyttet de 3 trådene inn hit,før folk begynner å lure på om jeg har ramla på fylla. drunken   Tålmodighet.
Ja- det meste har en ulogisk forklaring. Regnet med at du hadde sovna Sleep fra hele posten.

Så nå blir det blogg på deg også... sunny

Vis Medlemmets Profil

37 Re: KliffArne sine moppe-turer on Fre 23 Aug 2013 - 0:08

dag-zzr skrev:
KliffArne skrev:
dag-zzr skrev:
Tar du den turen ofte?
mm clown 

Men først og fremst få flyttet de 3 trådene inn hit,før folk begynner å lure på om jeg har ramla på fylla. drunken   Tålmodighet.
Ja- det meste har en ulogisk forklaring. Regnet med at du hadde sovna Sleep fra hele posten.

Så nå blir det blogg på deg også... sunny
Jeg hadde håpa at dere hadde sovna,sånn at jeg kunne få jobbe litt ifred for meg selv rabbit 

Blogger er for kvinnfolk, dette blir bare en tråd hvor jeg legger ut bilder og noen ord om turer på moppen(e) mine.

38 Re: KliffArne sine moppe-turer on Fre 23 Aug 2013 - 21:56

Trudde at vi skulle kalle en spade for en spade. Men greit nok. Du blogger ikke. Embarassed cat

Vis Medlemmets Profil

39 Re: KliffArne sine moppe-turer on Tor 29 Aug 2013 - 14:40

Hadde meg en dagstur med Blåfalli og Jondal sommerskisenter som mål. Kjørte hjemmefra til Skånevik for å ta ferga derfra til Matre. Bare 30 km fra Matre til Åkra,en blindtarm etter veien,så fant ut at siden jeg først var så nærme så kunne jeg like godt svinge nedom dit,bare for å ha det gjort.Ikke hver dag man er på disse kanter,Åkra er jo et sted vi vanlige folk kun ser på avstand fra andre siden av fjorden. Fant en liten grusvei der inne også,som gikk oppover lia. Men dessverre var det så tett med grinder der som måtte åpnes og stenges for å komme opp,at jeg gav meg etter den 3dje grinda og kjørte ned igjen. Skulle hatt en liten Emil i Lønneberget ved hver grind.

Åkra:

Veiene innover til Åkra var så som så,men fra Matre og til Rosendal var flotte greier,spesiellt første delen. Jeg liker best når det er oversiktelig og fin utsikt samtidig som jeg kjører.

Indre Matre:

Oppover til Blåfalli kan anbefales for likesinnede,flott åpent fjellandskap med fine veier.Etter husken var det ca 20 km innijønna,med muligheter for et par avstikkere. En plass med grusveier stod det innkjøring forbudt,hva nå det skulle bety. På toppen snakket jeg litt med en Hollender som hadde forvillet seg opp den 20% stigningen med et gammelt vrak av en bobil,han og familien koste seg glugg ihjel der oppe sammen med sauene.

Ned fra Blåfalli:

Folgefonna ned i vannet:

Etter å ha vært oppe på Blåfalli,fikk liksom Jondal sommerskisenter noe å bevise.Begynnelsen fra Jondal og oppover ble en skuffelse,men etterhvert som jeg kom meg lengre mot toppen så ble det bra der også.Mektig natur/samling av stein.

Fra Jondal Skisenter og nedover:

Hadde tenkt å fortsette rundt Utne og Odda hjem igjen,men turen fra Odda og hjem fristet ikke så veldig. Så fant ut jeg skulle ta ferga fra Jondal til Tørvikbygd istedet,for så å kjøre over Tysnesøy og hjem. Sånne kjappe avgjørelser er jo mulig sålenge man ikke trenger å spørre noen andre enn seg selv. På kaia i Jondal traff jeg på en hyggelig Bergenser som kjørte 800GS,han og hans far hadde visst hentet den borte i Røyken for noen uker siden.Skulle vel ikke være "Eskil Flygeleder" sin?

Tørvikbygd til Hodnanes ble det ikke tatt mange bilder,bare nøyt veiene.På slutten mot Hodnanes,ferga sør på Tysnesøy over Langenuen til Stord,er det noen herlige høyhastighetssvinger som jeg unner alle å prøve.
Tok meg tid til et bilde nord på Tysnesøy,husker ikke navnet på plassen.Men lurer på om vi ikke har en Tysnesbu iblandt oss som kan fortelle.

Tysnesøy nord:

Tripptelleren sier 51 mil,3 ferger og to fjellturer,så ikke rart timene gikk.

En steikje fin dagstur,i lettskyet oppholdsvær.

Stay tuned for next.

40 Re: KliffArne sine moppe-turer on Tor 29 Aug 2013 - 15:20

Gørfine tips og bilder der, takker cheers 

Noterer på blokka mi. Hver gang noe er kjørt så kommer det påfyll med nye tips!

Trur Eskil Flygeleder har både 800`n og KTM`en enda, men en stygg og fæl F650 som bare ligger der uten skilt og håp... Trur han hadde Heidenau eller TKC dekk på 800`n, men han KAN jo ha solgt og de KAN jo ha bytta til "feil" dekk på den confused 

Vis Medlemmets Profil

41 Re: KliffArne sine moppe-turer on Tor 29 Aug 2013 - 15:44

Her er fra et par dager senere,Kopervik-Utbjoa-Fjellbergøy-Borgundøy-Halsnøy-Skånevik-hjem:

En dag i forrige uke satt jeg på terrassen i bare underbuksa,og nøt morgensola og en kopp kaffe etter at ungene var sendt avgårde til skolen. Fant fergeruteheftet fra et par dager tidligere,og ser at ferga fra Utbjoa til Halsnøy skulle gå om halvanna time.Denne ferga går ikke veldig ofte,kan man vel si,selv om overfarten bare er en god halvtime,hvis den ikke skal innom to andre plasser på veien.
65km og litt klargjøring burde vel kunne gå på halvanna time. God tid,sier dere? Vel,konemor var ikke heeelt klar ennå,men skulle skynde seg så godt som mulig. Vet ikke helt hva dem holder på med om  morgenen,men tida gikk. At bensintanken nesten var tom,hjalp ikke akkurat på. Hadde 55 minutter på oss da vi endelig kom oss avgårde,bensin fyllte jeg i full fart. Selvfølgelig stod det ei diger dundre ved kassen da jeg kom inn for å betale,som var iferd med å bestille seg full meny av det som var av fastfood der inne. Jeg fikk gjennomslag for mitt synspunkt om at hun sikkert klarte seg et par minutter til med å tære på gammelt fett,sånn at jeg kunne få betalt bensinen og komme meg avgårde. (sa jeg virkelig det? Nei,gjorde ikke det,men fikk betalt før henne)

Ferga fra Utbjoa rakk vi med "god" margin:

og siden den var forhåndsbestillt både på Borgundøy:

og Fjellbergøy:

så fikk vi oss et lite fjordcruise på kjøpet. Været var akkurat som i Caribbean:

heldigvis,for det hadde ikke vært mye håp hvis ferga hadde fått motorstopp og vært nødt å ankre i full fart:

Utforsket "hele øya",før vi tok lunch i Sæbøvik:

Virkelig en perle av ei øy,spesiellt lett å si på en dag som dette. Tar med et bilde av en svær hall i Høylandsbygd,som de hadde dekorert med et svært maleri,rett på veggen. Tenker de har brukt litt tid på det:

Turen hjem gikk via Utråker-Skånevik. Fikk oss en prat med et par som skulle til Fyresdalen på Trollrally. Regner med de fikk en fin helg.

Turen ble ca 23 mil i sol og god varme.

En steikje fin dagstur,var det.

42 Re: KliffArne sine moppe-turer on Tor 29 Aug 2013 - 22:06

Takk for fine bilder.
Angående tidligere eiger av F800GS så mener jeg å dra kjensel på denne. Med forbehold, tidligere eiger er ikke den som er nevnt i innlegget.

Vis Medlemmets Profil

43 Re: KliffArne sine moppe-turer on Tor 29 Aug 2013 - 22:21

knutk skrev:
Angående tidligere eiger av F800GS så mener jeg å dra kjensel på denne. Med forbehold, tidligere eiger er ikke den som er nevnt i innlegget.
Kom også på hvem det "må" være som sannsynligvis var forrige eier på den BMW`en. Kjørt noen turer sammen med han attpåtil ... Litt treig av meg Embarassed 

Vis Medlemmets Profil

44 Re: KliffArne sine moppe-turer on Fre 30 Aug 2013 - 18:19

Kopervik-Odda-Hol-Aurlandsfjellet-Tindeveien t/r 27-28/8-2013

Hadde fulgt med på værmeldingene for å finne rette tidspunktet på å ta turen over den sagnomsuste Tindeveien,og idag skulle det skje.
Pakket det nødvendige på Rudolf,det var ikke mye,og kledde meg opp for å dra.Da ser jeg svigermor på vei nedover bakken mot gårdsplassen,rekker akkurat å få inn ørepluggene før hun parkerer. Ser at hun sier noe,jeg bare nikker og kjører avsted,klokka er allerede formiddag og "kjør forsiktig" og alt det dærre var allerede mottatt av konemor :-)
Været var alldeles nydelig,sol og varme. Bensintanken var fyllt opp kvelden før,så første stopp trengte ikke bli før på lenge.

Nedover mot Odda:

Odda:

Kaffestopp Hardanger:
Litt innenfor Odda,langs Hardangerfjorden,stopper jeg ved en rasteplass. Der kommer jeg i snakk med en matros fra Os,som er ute og lufter Honda'en sin. Har aldri sett fyren før,men av alle Norges plasser,så var hans mor født og bodd sine 4-5 første leveår i samme kommune som jeg selv er født og oppvokst. Tilfeldigheter.
Måtte ta noen bilder av den speilblanke fjorden før jeg kjørte videre:

Nærmer meg Hardangerbrua,den ble åpnet for bare noen dager siden:

Måtte ta meg en tur utpå brua,bare for å ha vært der. Parkerte på siden,midt på brua sammen med en annen motorsyklist,for å ta bilder. Der kommer det ryggende en varebil langs gangveien full i Polske arbeidere,og vi fikk klar beskjed om hvor idiotisk vi hadde parkert. Selv påstod jeg til dem at det ikke var spesiellt mye smartere å komme ryggende med bil i gangfeltet,da mumlet de bare noe om politi og rygget videre.

Bilde innover fjorden fra brua:

Fortsatte ferden innover mot Eidfjord og Hardangervidda. Akkurat passe med trafikk,sånn at jeg klarte å holde greit driv innover mot Geilo,hvor jeg bunkret opp igjen,samt hadde meg litt kaffe og skjeva.

Kumatpakker langs Hardangervidda:

Geilo:

Fortsatte mot Hol og Holsfjellet. Dette er en vei jeg bare har kjørt en gang før,østover med bil,og allerede den gang bestemte meg for at måtte kjøres på ny. Herlige veier og landskap.

Ettermiddagsmat:

Mot Aurland:

Rett før nedstigningen mot Aurland er det en grusvei til venstre,som jeg måtte utforske.Kom meg 9-10 km innover før det var stopp.

Kvelden var ennå ung da jeg rullet inn i Aurland,så bestemte meg for å fortsette over Aurlandsfjellet og til Øvre Årdal,sånn at jeg kunne starte neste dag med Tindeveien tur/retur,samt komme meg hjem igjen.
Bare hadde meg en kopp kaffe og siste skjeva,samt handla inn litt til å overleve på resten av turen.Er ikke så kravstor i matveien:

Kvelds,frokost og lunch:

Aurlandsfjellet:
Bilder er tatt både mot Lærdal og mot Aurland,kjørte retur samme veien dagen etter,så de ligger ikke nødvendigvis i logisk rekkefølge.

Mot Aurland,skogen ødelegger utsikt. Synd og skam at vegetasjonen får lov å ødelegge så mye utsikt,og dette gjelder ikke bare her. Alle plasser jeg har kjørt i sommer har vært akkurat likt. Kan ikke forstå at kommunene lar det gro over sånn,må være ødeleggende for turismen.

Aurland fra Stegastein:

En eller annen nisse hadde parkert mopeden sin helt utpå stupet,folk er rare:

Sognefjorden:

Jeg satset på å finne meg et krypinn i Øvre Årdal,så kjørte forbi både Lærdal og Årdalstangen. Rett før Øvre Årdal var det stopp i trafikken,de dreiv med tunellvedlikehold. Der ble jeg viftet helt frem i køen av trafikkdirigenten,en hyggelig kar med skikkelig bukkeskjegg. Kom i snakk med han,og det viste seg at han var biker,han også. Var fra Rakkestad. Hadde en Harley som han kun brukte til å hente posten med,da han aldri var sikker på hvor lenge den fungerte.Visstnok et kjent fenomen med HD.

Vel fremme på den eneste campingplassen,ble jeg møtt med en plakat i vinduet med et telefonnummer. Prøvde å ringe,men fikk bare mobilsvar. Det kom to par rett etter meg som også ville ha hytte,så dette så jo lovende ut. At det hengte "tilsalgs"-plakat på veggen,hjalp ikke særlig på.Klokka var blitt rundt om 9,så var ikke spesiellt lysten på å returnere noen plasser. Prøvde ringe en gang til,og der fikk jeg kontakt med eieren.Han var på ferie i Roma,så vi skulle bare ordne oss selv.Nøkkel fant vi på terrassen utenfor hyttene,og penger kunne vi bare putte i postkassen på veggen. Jaja,det ordnet seg.

Natten ble akkurat som yr.no hadde påstått den skulle bli,regnbyger først på natten for så å tørke opp på morrakvisten. I halvsju-tiden fikk jeg på meg kalossjene,og gjorde klart for mitt livs opplevelse.Måtte bare rydde ut hytta først.Det var forsåvidt fort gjort,bare å åpne døra så ramla alt støvet ut,så skjeivt var gulvet.

Tindeveien:

Fyllte opp tanken før jeg kjørte over til Turtagrø og et stykke oppover Sognefjell,for så å returnere samme veien. Hadde tenkt litt på å fortsette og ta Strynsfjellet hjemover,men likte Aurlandsfjellet og Holsfjellet så godt,at jeg tidlig bestemte meg for samme veien hjem igjen.

Årdalstangen fra øversiden:

Fikk fyllt opp kaffekanna på en liten fin kafe i Aurland,og hadde meg en skvett samt en kanelbolle før jeg satte avgårde hjemover.

Fyllte opp tanken på Geilo klokka 1500,og gikk ikke av moppen før jeg var hjemme 4 timer senere.

Nesten hjemme igjen,Karmsundbrua:

Sammendrag,for dem som ikke gidder å lese alt:  Logga 122 mil på denne turen.

Tindeveien ble for meg en skuffelse,muligens hadde jeg for store forventninger etter å ha lest om andre som har kjørt over,samt sett bilder på nettet. Det blir ikke en vei som jeg legger på "topp-lista". Fra Turtagrø og opp til bommen var det ikke så verst,men helheten skuffende.

Aurlandsfjellet: Wow!!, spesiellt mot Aurland.

Holsfjellet, samme som over. Kjempefornøyd.

Hardangervidda + Hardangerfjorden er jo også kjempefint. Joda,vi har et fint land å ferdes i.

45 Re: KliffArne sine moppe-turer on Fre 30 Aug 2013 - 18:32

Fine bilder frå ein kjekke tur, høyres det ut som.. Aurlandsfjellet er vel ein del lengre enn tindevegen, er det ikkje? Må klare ein tur til i området der i år..

Gopro montert på sykkelen som tar bilder regelmessig eller?

Vis Medlemmets Profil

46 Re: KliffArne sine moppe-turer on Fre 30 Aug 2013 - 18:37

flonoen skrev:Fine bilder frå ein kjekke tur, høyres det ut som.. Aurlandsfjellet er vel ein del lengre enn tindevegen, er det ikkje? Må klare ein tur til i området der i år..

Gopro montert på sykkelen som tar bilder regelmessig eller?

Er 43km fra Aurland til Lærdal. Du bor jo nesten der,og nå ser jeg at det er kollonnekjøring gjennom Gudvangtunellen,så da er det ingen unnskyldning lenger.

Ja,har gopro på moppen, har stillt det inn på bilde hvert halve minutt. Ikke helt optimalt,men nå får jeg ihvertfall et og annet bilde etter veien. Har også et vanlig kamera som jeg bruker hvis jeg stopper.

47 Re: KliffArne sine moppe-turer on Fre 30 Aug 2013 - 19:00

Ja, du har igrunn rett.. to times kjøring så er eg i aurland.. Meldt skitvær framover einaste, men det er kanskje ikkje gyldig unnskyldning c,')

Vis Medlemmets Profil

48 Re: KliffArne sine moppe-turer on Søn 1 Sep 2013 - 0:56

Fine bilder og en god BLOGG Very Happy 

Var nok fornuftig av deg å kjøpe en terrengsykkel. Ser jo ut som du liker deg på avsidesliggende steder cat

Vis Medlemmets Profil

49 Re: KliffArne sine moppe-turer on Søn 1 Sep 2013 - 1:42

dag-zzr skrev:Fine bilder og en god BLOGG Very Happy 

Var nok fornuftig av deg å kjøpe en terrengsykkel. Ser jo ut som du liker deg på avsidesliggende steder cat
Jo,takk.

GS'en er en kjempesykkel,er så fornøyd,atte. Har sine særegenheter,men det har vi vel alle rabbit  Humpete grusveier er bare koselig med en sånn moppe.

50 Re: KliffArne sine moppe-turer on Man 28 Apr 2014 - 23:43

Kopervik-Sauda-Vanvik-Tengesdal 28.April 2014.

Har vært et nydelig vær i det siste,og dagen idag var ikke noe unntak.Fikk ungene avgårde på skolen,og Emma ut av senga,så satte vi avgårde. Turen gikk mot Sauda og med planer om å kjøre over til Røldal hvis veien over var åpnet etter vinteren.Det var den ikke,så da iverksatte vi plan 2,svinge til høyre etter Sauda og til Vanvik og Tengesdal.Aldri vært der før,noen av oss. Veien bortover var ikke så veldig spennende,som så mange andre plasser i landet vårt så har vegetasjonen fått lov å ta overhånd,så mye utsikt går tapt. Men fremme i Vanvik så åpnet det seg,en fin liten plass.

Innover fjorden fra Vanvik:

Kan både sende brev og ringe hjem herfra:

Hadde ikke tenkt å stoppe,men som den ekte anarkisten jeg er,så bare måtte jeg parkere der:

Utsikt fra Tengesdal,en gard langt oppe i lia.Kunne ikke se den nedanifra,så bortgjemt lå den.Men etter å ha kjørt 2-3 km oppover en smal svingete vei,så åpnet det seg og et lite småbruk åpenbarte seg.Skikkelig idyllisk plass. Kom i snakk med de som bodde der,et pensjonert par. Gardsdriften var nedlagt,men de bodde fast der oppe.Var ellers helst bare hyttefolk i området,så det var stille og rolig til vanlig.Burde tatt flere bilder der oppe,men fikk meg ikke til å gjøre det.De satt ute og nøt været,så ville ikke plage dem:

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 2 av 6]

Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next