Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

Dragracing svingarm til salgs

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 1 av 1]

1 Dragracing svingarm til salgs on Søn 25 Aug 2013 - 9:08

Denne perlen av en dragracingsvingarm er til salgs KOMPLETT.
Altså med hjul, aksling, distanser, bakbrems og bemseskive.

Vis Medlemmets Profil

2 Re: Dragracing svingarm til salgs on Tir 27 Aug 2013 - 22:09

Selges komplett med stivere dempere?
:-P

Vis Medlemmets Profil

3 Re: Dragracing svingarm til salgs on Ons 28 Aug 2013 - 5:40

Jeg håper dette betyr at Eddie Lawson replica-bygget nå er igang der oppe i nord? Rolling Eyes 

Vis Medlemmets Profil

4 Stive dempere osv on Ons 28 Aug 2013 - 15:22

99Trollerud skrev:Jeg håper dette betyr at Eddie Lawson replica-bygget nå er igang der oppe i nord?  Rolling Eyes 
Det er ihvertfall under planlegging. Har fått sykkelen hjem og begynner å demontere snart MEN det er ikke en ELR replika ( Eddie Lawson kjørte 1000J som er en generasjon senere). Dette blir en ... tja... en sykkel sånn som vi bygde dem da ( 80 tallet ) men med litt mere moderne greier :)

Vis Medlemmets Profil

5 Re: Dragracing svingarm til salgs on Ons 28 Aug 2013 - 16:39

Det blir uansett tøft, jeg liker sånne prosjekter som det der. Ser gjerne noen bilder etter hvert også, om det er mulig. Very Happy

Sist endret av mortal den Ons 28 Aug 2013 - 17:41, endret 1 gang

Vis Medlemmets Profil

6 Re: Dragracing svingarm til salgs on Ons 28 Aug 2013 - 17:36

Satser på at den blir tøff! Håper du får brukt hjulene? Cool 

Vis Medlemmets Profil

7 Solgt on Tor 29 Aug 2013 - 11:00

99Trollerud skrev:Satser på at den blir tøff! Håper du får brukt hjulene?  Cool 
Har nå solgt svingarmen og hjulet.
Leter ennå etter et bakhjul i samme stil som de felgene jeg fikk av deg Trollerud men det er ikke lett.
( Jeg skal bruke bakfelgen som framfelg !!!! og må derved ha et annet bakhjul. Framfelgen vet æ ikke per i dag hva jeg skal bruke til så er noen på jakt etter et 16 framhjul i Magnesium så har jeg det... )

Vis Medlemmets Profil

8 Re: Dragracing svingarm til salgs on Tor 29 Aug 2013 - 11:09

11-Yngve skrev:
Leter ennå etter et bakhjul i samme stil som de felgene jeg fikk av deg Trollerud men det er ikke lett.
( Jeg skal bruke bakfelgen som framfelg !!!!  og må derved ha et annet bakhjul. Framfelgen vet æ ikke per i dag hva jeg skal bruke til så er noen på jakt etter et 16 framhjul i Magnesium så har jeg det... )

...dette virker jo klinkende klart! Bakfelgen fram og ny bakfelg - hva med framfelgen?

Vis Medlemmets Profil

9 Re: Dragracing svingarm til salgs on Man 29 Des 2014 - 11:04

Haya99 skrev:
11-Yngve skrev:
( Jeg skal bruke bakfelgen som framfelg !!!!  og må derved ha et annet bakhjul. Framfelgen vet æ ikke per i dag hva jeg skal bruke til så er noen på jakt etter et 16 framhjul i Magnesium så har jeg det... )

...dette virker jo klinkende klart! Bakfelgen fram og ny bakfelg - hva med framfelgen?

Sier jo æ skal bruke bakfelgen som framfelg. Det er bakfelg æ mangla. Men så kom æ over en ALuminium PVM felg som sto på en HD i Tyskland. Kjøpte den sammen med et originalt Z1R eksosanlegg og et sett Mikuni 29mm smootbore forgassere. Så nu har æ 3x18" framfelg og 4,5x18" bakfelg til min Z1R .. At framfelgen er i Magneium og bak i Aluminium er ikke så farlig :)

Holder på å deale om å kjøpe en komplett GPZ1100-84 fra Sverige nu for en rimelig penge som æ skal bruke motoren fra..

Vis Medlemmets Profil

10 Re: Dragracing svingarm til salgs on Man 29 Des 2014 - 13:01

Det er ikke alt som går i racer-fart hos deg heller, skjønner jeg... Wink Bra det skjer ting, og vi vil gjerne se noen b i l d e r !

rabbit

Vis Medlemmets Profil

11 Re: Dragracing svingarm til salgs on Man 29 Des 2014 - 22:46

mortal skrev:Det er ikke alt som går i racer-fart hos deg heller, skjønner jeg... Wink Bra det skjer ting, og vi vil gjerne se noen  b i l d e r !

rabbit

Hallaijnna år sia hann byjnt,så dæ går ittje forrt Sleep

12 Re: Dragracing svingarm til salgs on Ons 31 Des 2014 - 9:41

MYE har skjedd.... For man regne val med alle forandringan i planen ???
Men det som har skjedd mest er at æ måtte legge nytt tak på huset og så innrede kjelleren.... En mnd i USA tokogså litt tid og så tryna æ igjen med Kawaen på ACR så den trenger litt TLC :)

Nu e æ på vei til å sende scooter sylinderan til replating for æ har jo kjøpt to Kawasaki snescootera... Nok å henge fingtan i.

Ja og så har æ kjøpt en ny Sprinter....igjen.... Nu en 319 :) ( Hadde en 316 i nesten 1 år etter min 313 ... noe går oppåver :) )

Vis Medlemmets Profil

13 Re: Dragracing svingarm til salgs on Tor 1 Jan 2015 - 17:44

11-Yngve skrev: En mnd i USA tok også litt tid ......

Ca en måned,tipper jeg clown

11-Yngve skrev:

Nu e æ på vei til å sende scooter sylinderan til replating for æ har jo kjøpt to Kawasaki snescootera...  

Hvor sender du dem,og hva koster det?

Jeg fikk pris i Trondheim og Førde på en RS125 sylinder,men syntes det var jævlig dyrt pale

14 Re: Dragracing svingarm til salgs on Tor 1 Jan 2015 - 18:21

KliffArne skrev:

Jeg fikk pris i Trondheim og Førde på en RS125 sylinder,men syntes det var jævlig dyrt pale
Æ trur du e litt gnaddn ... og en smule shizofren. clown
Har ikke du en RSV til kanskje 100.000 på nattbordet?
Godt nytt år cheers

Vis Medlemmets Profil

15 Re: Dragracing svingarm til salgs on Tor 1 Jan 2015 - 18:41

jhn skrev:
KliffArne skrev:

Æ trur du e litt gnaddn ... og en smule shizofren.  clown
Har ikke du en RSV til kanskje 100.000 på nattbordet?
Godt nytt år cheers

Gnaddn? Ja,kanskje det,men kun den ene av meg,han andre strør om seg med penger som om de vokser på trær pirat

Når prisen på re-coating overgår prisen for ny sylinder inkl stempelsett,så blir valget lett,for oss begge.

Godt Nyttår,ja

16 Re: Dragracing svingarm til salgs on Tor 1 Jan 2015 - 21:17

KliffArne skrev:

Hvor sender du dem,og hva koster det?

Har hørt rykter om at det kun er to brukbare steder å få gjort dette, og begge firmaene er i England. Alle som tar på seg slikt, sender dem til disse to stedene, sies det.

Husker ikke navnet på noen av dem her og nå, selvsagt... Laughing

Vis Medlemmets Profil

17 Re: Dragracing svingarm til salgs on Tor 1 Jan 2015 - 21:41

Trollerud skrev:

Husker ikke navnet på noen av dem her og nå, selvsagt...   Laughing

Ene heter Lancourt Ltd,men de tar ikke oppdrag fra Ola Uteligger,de har en kar oppi Førde som styrer det norske markedet. 3000 inkl frakt skulle han ha for å re-plate en Rs-sylinder What a Face
Trondheim var enda dyrere,om de også sender utenlands eller gjør det selv vet jeg ikke,men det kan tenkes.
De opererte i likhet med Førde,med ca 3 ukers leveringstid

18 Re: Dragracing svingarm til salgs on Fre 2 Jan 2015 - 5:33

Sender det garantert til England..

Legg ved bildet av huset ditt, så ser dem at du ikke sover på gata?

Vis Medlemmets Profil

19 Re: Dragracing svingarm til salgs on Fre 2 Jan 2015 - 11:20

Det er mange som legger belegg på sylindre. Du finner slike i Tyskland, Polen, Tjekkia, Belgia, Nederland, England, USA og Canada. Vi har prøvd flere og noen er gode på nåt. Andre på annet. Prøver en "ny" plass nå for å sjekke ut pris og leveringstid siden Vi ( min bror og meg ) muligens trenger å belegge mange sylindre fremover og da er jo feks pris ganske viktig men kvalitet er viktigst. Nytter ikke være billig ( Polen ) hvis belegget faller av....

Vis Medlemmets Profil

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 1 av 1]