Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

Ræsermoped til salgs!

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 1 av 1]

1 Ræsermoped til salgs! on Man 26 Aug 2013 - 13:34

KnutR

Admin
Jeg begynner å fylle garasjen med ræl som jeg aldri får i gang - det er hakket før garasjen ser verre ut enn hønsehuset neddi Sande...
I den anledning vil jeg kvitte meg med tråkkemopeden. Hadde egentlig tenkt å sette den i stand som fisketur-moped, men så ser at jeg ikke får begynt med den på mange år.

Det er en Garelli Eureka Flex.
Jeg aner ikke årsmodell. Vet ikke om den kan registreres. Siste registrerte eier er dau for 20 år siden, mulig biltilsynet er runde i kantene i slike tilfeller. Aner heller ikke hva regnr var på denne.
Mangler motordeksel på høyre side + kjede som jeg vet om. Må nok kjøpe noe wire på biltema for at alt skal fungere. Har fått tak i framdrev fra USA. Har ikke prøvd å starte den, men motoren går iallefall rundt.

Gi bud, er evt åpen for morsomme bytteforslag.

I garasjen: Honda Shadow 1100, Honda CX500, Suzuki GS125, Yamaha RD350(den gamle, caferacer to be), relativt ombygd Moto Guzzi V50II med EML sidevogn (støttehjulsræseren), Suzuki CS50 (moppen til fruen), Garelli Eureka Flex (låvefunnet) + en container med deler til alle førnevnte. Har et bur til familiebruk, Peugeot 4007.
Vis Medlemmets Profil

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 1 av 1]