Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

Oppdaterte brytere for BMW.

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 1 av 1]

1 Oppdaterte brytere for BMW. on Lør 31 Aug 2013 - 9:26

BMW har siden introduksjon av nye handtak slitt med kvalitetsproblem på bryterne.
Var innom Speed MC (nevner gjerne navnet deres, siden jeg er godt fornøyd med Speed MC), og de opplyste at BMW nå har skiftet leverandør av bryterne
.
Dog er det greit å tenke på at det er 5 år som gjelder. De opplyste at selv om "man har snakket om det", så er det mye vanskligere for dem å få refusjon fra BMW dersom jobben er utført utover 5 års grensen.

Vis Medlemmets Profil

2 Re: Oppdaterte brytere for BMW. on Søn 10 Nov 2013 - 22:16

Vet du nårtid de kom?

Vis Medlemmets Profil

3 Re: Oppdaterte brytere for BMW. on Søn 10 Nov 2013 - 22:19

ZZR-Erling skrev:Vet du nårtid de kom?
De opplyste først at de forventet at de nye bryterne kom i november. Men jeg var innom i slutten av oktober og da var de ankommet så jeg fikk bytta mine da.

Vis Medlemmets Profil

4 Re: Oppdaterte brytere for BMW. on Søn 10 Nov 2013 - 22:24

Bytter de selv om mine funker? Kjøpte min K13S ny i juli i år.

Vis Medlemmets Profil

5 Re: Oppdaterte brytere for BMW. on Man 11 Nov 2013 - 0:17

ZZR-Erling skrev:Bytter de selv om mine funker? Kjøpte min K13S ny i juli i år.
Tja, si det.
For egen del har jeg hatt en startknapp som ikke har vært så glad i regnvære, og byttet ble gjort av den grunn. Men om de bytter på generelt grunnlag må du nesten bare spørre om.

På den andre siden, der har vært gjort mange oppdateringer underveis. Kan jo rent hypotetisk tenkes at din sykkel er så ny at selv de seneste utgavene fra forrige produsent er ok.

Der er uansett 5 års bytterett, så om der skulle duke opp problem underveis har du jo noen år å gå på.

Vis Medlemmets Profil

6 Re: Oppdaterte brytere for BMW. on Man 11 Nov 2013 - 19:44

Høres riktig ut. På en GS som ankom forhandler i august har andre brytere enn de som jeg får på min GS om et par måneder. Kunne ikke forstå hvorfor de hadde skiftet tegn på bryterene, men nå kan jo dette være årsaken.

Vis Medlemmets Profil

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 1 av 1]