Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

Montering av nye bremseskiver til bussen

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 1 av 1]

1 Montering av nye bremseskiver til bussen on Tir 3 Sep 2013 - 19:39

Støtte på en litt snodig ting her i ettermiddag da jeg skulle montere nyskivene mine..
Denne glippen her mellom hjulkant og skive, skal da neppe være slik? Orginalt er det jo helt tett. Skulle helst hatt dette klart til i morgen 0600, men begynner å frykte at jeg må kjøre er6 ..

Noen tanker?

" />

Vis Medlemmets Profil
hvis ikke "senterringen" er større så blir det vel slik... men det har nok ingen praktisk betydning annet enn at det kommer mer "dritt" inni der..confused 

ellers må du ha annen type/merke skive..

Vis Medlemmets Profil

3 "dritt" on Tir 3 Sep 2013 - 22:00

Dritten kommer uansett inn i "hullene" i felgen. Bare tut å kjør :)

Vis Medlemmets Profil
kommer jo en del dritt inn uansett, men syns denne var litt rar. Ekstra synlig med svart senterring og felg så tok å pusset lett ned og lakkerte senter på felgen også (godt maskert). Nå montert med nypussa klosser. Håper det ble ok. Spent på testturen i morratidlig Very Happy 

" />

Vis Medlemmets Profil
Og det funket supøørb. Har kjørt over 150mil etter montering og er strålende fornøyd.
Ser ut til at jeg pusset klossene bra rett også. Tett over ei mil på førsteturen stoppet jeg og sjekket standen og da tok hele klossen på begge sidene.
Her fra en svipptur i går:

Ble så fornøyd at jeg bestilte opp bakskiva også. Vel forfengelig, jeg vet bounce

Vis Medlemmets Profil

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 1 av 1]