Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

Politi, lover og sånt

Gå til side : Previous  1, 2

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 2 av 2]

26 Re: Politi, lover og sånt on Man 16 Sep 2013 - 12:19

Folk som klarer å beholde lappen med dagens prikkeregime er lusekjørere og burde bli fratatt lappen- det er de som gjør at vi med litt tempo stadig må kjøre forbi - slik at vi får prikker....

jeg har kommet inn i en turnus .... kjører 3 år og har 6mnd pause ...

Vis Medlemmets Profil

27 Re: Politi, lover og sånt on Man 16 Sep 2013 - 12:29

Gjest

Gjest
Nærmer meg 200000 km på mc siden mai 2008, ingen prikker. I 2009 ble jeg stoppet 1 gang på mc og 2 ganger med buss, for å teste politiets alkometer. Men disse instrumentene er visst dårlige greier, viste 0,00 alle gangene. Da jeg ble stoppet med mc var det lokalt i Pocket Valley og onkel var mc-interessert og hadde sett meg på Shellstasjonen på Bærums (her)verk.

Burde vel muligens vært flere ruskontroller?.

Hvor lenge henger promillen i?. Siste gang jeg drakk alkohol var litt vin sommeren 1992, da er det vel ingen fare lenger?.

28 Re: Politi, lover og sånt on Man 16 Sep 2013 - 12:38

Haya99 skrev:Folk som klarer å beholde lappen med dagens prikkeregime er lusekjørere og burde bli fratatt lappen- det er de som gjør at vi med litt tempo stadig må kjøre forbi - slik at vi får prikker....

jeg har kommet inn i en turnus .... kjører 3 år og har 6mnd pause ...

Må jo si at jeg har "jaktet" prikker, men det har vist seg litt vanskeligere enn først antatt.
Sist jeg ble stoppet sa politimannen:
"Goddag, vi har fartskontroll"
Jeg mumlet litt, og han sa:
"Du har ikke lys, du har ikke belte på ... og du kjørte for fort ... dette fikser du ... ha en fin dag videre"

Jeg synes vel 3 år er litt lenge, men men ...

Vis Medlemmets Profil

29 Re: Politi, lover og sånt on Man 16 Sep 2013 - 19:10

custom 95 skrev:Til dere 2 prikkløse, dere er jo tross alt halve året på havet Shocked ikke så lett og få prikker der.
Neutral
Godt tenkt,men du tar feil. Du må huske på at totalt sett så har vi like mye adrenalin som skal ut av systemet som dere andre som er hjemme hele året. Derfor må vi kjøre dobbelt så fort som dere. clown 

30 Re: Politi, lover og sånt on Man 16 Sep 2013 - 19:41

KliffArne skrev:
custom 95 skrev:Til dere 2 prikkløse, dere er jo tross alt halve året på havet Shocked ikke så lett og få prikker der.
Neutral
Godt tenkt,men du tar feil. Du må huske på at totalt sett så har vi like mye adrenalin som skal ut av systemet som dere andre som er hjemme hele året. Derfor må vi kjøre dobbelt så fort som dere. clown 

Jeg tror du skal vente med juginga til hallispartyet.
der du har brukt adrenalin denne sesongen er sjauing av stein på taket, løfting av gamle guzzier på hengere og stuebord samt løpe rundt i agat utstyr etter småkjeltringer. fåkke prikker a sånt vettu clown

Vis Medlemmets Profil

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 2 av 2]

Gå til side : Previous  1, 2