Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

Hallisparty 2 - The BAN Sessions

Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 6 av 6]

126 Re: Hallisparty 2 - The BAN Sessions on Lør 26 Okt 2013 - 10:50

...nå r begymringene tiltar, unnamanøvre for landminer og vådeskudd blir påkrevet og du føler akuttt behov for hørselsvern - DA er du framme...

Vis Medlemmets Profil http://haeggis-mess.blogspot.no/

127 Re: Hallisparty 2 - The BAN Sessions on Lør 26 Okt 2013 - 12:56

Etter henting av 16 åringer midt på natta, må jeg holde meg hjemme. Migrena slo til Evil or Very Mad 

ps: planen var å bare dukke forsiktig opp, og skue på festen på trygg avstand, fordi jeg egentlig vil være anonym

Razz 

Vis Medlemmets Profil

128 Re: Hallisparty 2 - The BAN Sessions on Søn 27 Okt 2013 - 13:17

Er det noen overlevende etter denne festen? Wink 

Vis Medlemmets Profil

129 Re: Hallisparty 2 - The BAN Sessions on Søn 27 Okt 2013 - 13:32

Ja-akkurat innafor døra nå...
Uten å garrantere for noe så tror jeg de fleste overlevde... lol! 

Artig å møte en del jeg ikke har møtt tidligere -Takk for i går til alle!!

Ingen nevnt og ingen glemt i mørket eller bålet. affraid 

Vis Medlemmets Profil

130 Re: Hallisparty 2 - The BAN Sessions on Søn 27 Okt 2013 - 14:38

Gjest

Gjest
Jeg var bare innom og hilste på før festen evt. tok av. Reiste hjemover igjen før kl. 1800. Hilste på flere nye ansikter. Kilometertelleren min så jammen rar ut da jeg passerte Liertoppen; 101010 viste den da.

131 Re: Hallisparty 2 - The BAN Sessions on Søn 27 Okt 2013 - 18:28

mortal skrev:Er det noen overlevende etter denne festen? Wink 
Tror nok at alle overlevde partyet, men at "enkelte" virket litt reduserte i dag. Sleep 

Takker alle fremmøtte for et hyggelig party. cherry  Det er alltid spennende å møte personene bak de forskjellige nick. pale 

Ble ikke skuffet denne gangen heller. Kunnskapsrike og og sosiale mennesker. Very Happy  etter min oppfatning. Så kan andre ha en annen oppfatning What a Face 

Når tre av deltakerne kommer på to hjul, Gammelgutt, Pelsen og Kliff. Da er æren reddet.

Når Kliff som trosset vær vind og sluddd for å delta, ikke fikk premie for lengst kjørte deltaker skyldes det sikkert at festkommiteen kom litt på etterskudd Question 

Kliffie du er jo sjef, så du kan kjøpe deg en medalje sjæl. santa 

Tok kun ett bilde. Men kanskje anrdre har noen de kan poste ?

Vil takke "valdresbudeia" for sitt feminine bidrag og Trollis som stilte ranchen til rådighet for denne tilsynelatende tvilsome forsamling  cheers 
Kan vel også takke bikkja til Hæggis for sitt bidrag til aktivitet. cat

Vis Medlemmets Profil

132 Re: Hallisparty 2 - The BAN Sessions on Søn 27 Okt 2013 - 18:59

Så ut til å ha Vært en heidundranes fest. Håper alle er skriveføre nå etter hvert så vi kan få hele på alt som har skjedd. ... :-)

Vis Medlemmets Profil

133 Re: Hallisparty 2 - The BAN Sessions on Søn 27 Okt 2013 - 19:06

Okda skrev:Så ut til å ha Vært en heidundranes fest. Håper alle er skriveføre nå etter hvert så vi kan få hele på alt som har skjedd. ... :-)
Ja, sier som Okda, her trenger vi mer referat om hva som skjedde i skogen rundt Sande.

Vis Medlemmets Profil

134 Re: Hallisparty 2 - The BAN Sessions on Søn 27 Okt 2013 - 19:29

Så Kliffern kom seg over fjellet - imponert!.... og hvordan kommer han seg hjem? Er jo mye værre idag....

Sist endret av Haya99 den Søn 27 Okt 2013 - 19:49, endret 1 gang

Vis Medlemmets Profil

135 Re: Hallisparty 2 - The BAN Sessions on Søn 27 Okt 2013 - 19:33

Hva kan man si? Alt man starter med er å stille et ett hjørne av hagen til disp for litt bålbrenning, og så komer det farende folk fra alle kanter av landet for å være med å brenne bål? Ganske imponerende hvor langt folk strekker seg for slike begivenheter, og det er bare å takke alle for oppmøte og gjennomføring, og så er det på sin plass å rette en spesiell takk til Cliff for at vi HAR dette forumet, for Dag for musikkanlegget (!), Hiside / Bjørnungen (forsto det slik at veden kom fra Hiside, og den 40 fot lange hengeren kom fra B.U?) for masse ved og Hæggis for sin rolle som enmanns festkommite. (Selv om jeg fikk litt kalde føtter da han ringer omtrent samtidig som de ivrigste ruller inn på tunet, og forteller at han fremdeles er 18 mil unna..)

Dette var Vol.2, det er bare for Festkommiteen å forberede både Vol.3, Vol.4 og mer, om folket vil gjenta dette mer eller mindre regelmessig.

Vis Medlemmets Profil

136 Re: Hallisparty 2 - The BAN Sessions on Søn 27 Okt 2013 - 19:35

Haya99 skrev:Så Kliffern kom seg over fjellet - imponet!.... og hvordan kommer han seg hjem? Er jo mye værre idag....
Han er vel sjømann? Den gutten har nok vært ute under værre metrologiske forhold enn dette..

Vis Medlemmets Profil

137 Re: Hallisparty 2 - The BAN Sessions on Søn 27 Okt 2013 - 19:55

Trollerud skrev:
Haya99 skrev:Så Kliffern kom seg over fjellet - imponet!.... og hvordan kommer han seg hjem? Er jo mye værre idag....
Han er vel sjømann? Den gutten har nok vært ute under værre metrologiske forhold enn dette..

Er veldig sjelden dagens sjøfolk er ute å kjenner været på kroppen - de sitter inne i bare skjorta uansett hva vær det er ...blir fort litt degenerete pingler av slikt ...så derfor er jeg litt bekymret for Kliff hvis han skulle tilbake over fjellet idag i redusert tilstand.

Vis Medlemmets Profil

138 Re: Hallisparty 2 - The BAN Sessions on Søn 27 Okt 2013 - 20:27

takker for en fin fest Very Happy 

Jeg kom meg hjem uten å bli altfor bløt, og lufta i bakhjulet holdt helt hjem, men heller ikke lenger.
Jeg trillet inn i garasjen med flatt bakhjul. Shocked

Vis Medlemmets Profil

139 Re: Hallisparty 2 - The BAN Sessions on Søn 27 Okt 2013 - 20:29

Trollerud skrev:
Dette var Vol.2, det er bare for Festkommiteen å forberede både Vol.3, Vol.4 og mer, om folket vil gjenta dette mer eller mindre regelmessig.
Hvis det blir et Vol.3 skal ihvertfall jeg gjøre mitt for å fortsette den stolte tradisjonen med overdreven drikking og skamløs ljuging...

Vis Medlemmets Profil

140 Re: Hallisparty 2 - The BAN Sessions on Søn 27 Okt 2013 - 21:06

Jeg tror festen var skikkelig bra.
Jeg husker ikke så mye etter rundt hav fire-fire, da verten sto opp og påpekte at klokken var halv syv og at vi sannsyligvis ville ha godt av litt søvn før hjemreise...

Vol. 3 blir vårfest. Gled dere allerede. 2014 gir TO party!

141 Re: Hallisparty 2 - The BAN Sessions on Søn 27 Okt 2013 - 22:03

Rolling Eyes  Hvis detta har noe med "Trivsel og Kos" å gjøre, så kommer iaffal ikke jeg No 

Vis Medlemmets Profil

142 Re: Hallisparty 2 - The BAN Sessions on Søn 27 Okt 2013 - 22:38

Hva er problemet ArcticTiger?

143 Re: Hallisparty 2 - The BAN Sessions on Søn 27 Okt 2013 - 22:41

ArcticTiger skrev:Rolling Eyes  Hvis detta har noe med "Trivsel og Kos" å gjøre, så kommer iaffal ikke jeg onoe: 
Tenke seg til. Bli jaga til sengs før hanen galer..... Ikke mye til vertskap det der :-(

Vis Medlemmets Profil

144 Re: Hallisparty 2 - The BAN Sessions on Man 28 Okt 2013 - 0:43

ArcticTiger skrev:Rolling Eyes  Hvis detta har noe med "Trivsel og Kos" å gjøre, så kommer iaffal ikke jeg No 
Festen var meget trivelig den AT.king  At Hæggis gadd sitte oppe for å holde fyr på bålet var koslig for de andre som heller ikke hadde finni soveposen sin, drunken Sleep

Vis Medlemmets Profil

145 Re: Hallisparty 2 - The BAN Sessions on Man 28 Okt 2013 - 9:00

Haya99 skrev:
Trollerud skrev:
Er veldig sjelden dagens sjøfolk er ute å kjenner været på kroppen - de sitter inne i bare skjorta uansett hva vær det er ...blir fort litt degenerete pingler av slikt ...så derfor er jeg litt bekymret for Kliff hvis han skulle tilbake over fjellet idag i redusert tilstand.

Takk for bekymringene,Haya,men de er helt grunnløse. Parkerte Rudolf i stallen akkurat 6 timer etter avgang Sande,så det gikk litt trått hjemover sammenlignet med andre veien. Formen var bra den,inntaket av kaffe og kaker ble tilpasset realiteten at jeg skulle hjem også.

Takk til Trollerud,Haggis,Nomaden,DagZZR,thugo,valdresbudeia,bjornongen,hi-side,bondefanger,Bjarte-Homer,Pelsen,Mekkern,han fra Os + gammelgutt som stakk innom.(tror jeg fikk med meg alle)

Det var en trivelig gjeng såvidt jeg kunne oppfatte. Hadde med meg varmekjeledress i ene kontaineren,i tilfelle det skulle bli kjølig,men den klarte jeg meg uten. På et tidspunkt midt på natta var det såpass varmt at jeg satt bare i t-skjorta (hvit), spenna klar i tilfelle venninna fra Vestfold skulle dukke opp,men det gjorde hun ikke santa 

Noen flere detaljer om hva som skjedde/ikke skjedde kan de som ikke møtte opp bare glemme. Vil dere ha med dere alt,så må dere møte opp clown (uten at dèt garanterer at dere får med alt)

146 Re: Hallisparty 2 - The BAN Sessions on Man 28 Okt 2013 - 18:11

dag-zzr skrev:Når Kliff som trosset vær vind og sluddd for å delta, ikke fikk premie for lengst kjørte deltaker skyldes det sikkert at festkommiteen kom litt på etterskudd Question 

Jeg fikk jo ei rustfri potte av Trollis'en,fornøyd med det santa

147 Re: Hallisparty 2 - The BAN Sessions on Man 28 Okt 2013 - 18:34

KliffArne skrev:
dag-zzr skrev:Når Kliff som trosset vær vind og sluddd for å delta, ikke fikk premie for lengst kjørte deltaker skyldes det sikkert at festkommiteen kom litt på etterskudd Question 

Jeg fikk jo ei rustfri potte av Trollis'en,fornøyd med det santa
-og så lot du en herja Eliminator 125 topp ligge igjen til meg.. cat 

Skal jeg spare på den til neste gang du er over på denne siden av fjellet, eller skal den gjennvinnes?

Vis Medlemmets Profil

148 Re: Hallisparty 2 - The BAN Sessions on Man 28 Okt 2013 - 19:32

Trodde Nomaden skulle ha den toppen,til å henge på do-veggen. Bare smelt den om,hvis du vil.

149 Noen på festen ;-) on Man 28 Okt 2013 - 22:21

Her tror jeg det er noen kjente cheers 

Vis Medlemmets Profil

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 6 av 6]

Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6