Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

Hallisparty 2 - The BAN Sessions

Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 3 av 6]

51 Re: Hallisparty 2 - The BAN Sessions on Tir 24 Sep 2013 - 16:59

99Trollerud skrev:
jhn skrev:æ har spurt alle, men alle sier nei..
Du har ikke spurt meg? Jeg sier "ja".. Sikkert dumt av meg, men ingen har beskyldt meg for å være særlig smart.
Med "alle" mener jeg mine "overordnede" her i huset, jeg ser jo nå at det smarteste hadde vært å spørre deg. Punktum.
Balja jeg jobber på er gått i opplag for en periode, men nå ryktes det at det ikke blir mer enn noen få uker ... det betyr jo at selv ikke Buddha's velsignelse hadde hjulpet.
Men Kliffe ...eeh ...Klaffer det, så hadde det vært artig

Vis Medlemmets Profil

52 Re: Hallisparty 2 - The BAN Sessions on Tir 24 Sep 2013 - 17:37

Hi-side skrev:Mulig jeg har en løsning på veden. Jeg har fått tilgang på rommet under verkstedet mitt og det er fylt med ved. Dessverre så er en del av det i for lange lengder for å fyre i peisen. Så jeg ser for meg at jeg tar med meg en henger fylt med ved. Da slipper folk å ta med div sekker Very Happy
DETTE...høres ut som en plan!

Vis Medlemmets Profil http://haeggis-mess.blogspot.no/

53 Re: Hallisparty 2 - The BAN Sessions on Tir 24 Sep 2013 - 18:44

jhn skrev:
99Trollerud skrev:
jhn skrev:æ har spurt alle, men alle sier nei..
Du har ikke spurt meg? Jeg sier "ja".. Sikkert dumt av meg, men ingen har beskyldt meg for å være særlig smart.
Med "alle" mener jeg mine "overordnede" her i huset, jeg ser jo nå at det smarteste hadde vært å spørre deg. Punktum.
Balja jeg jobber på er gått i opplag for en periode, men nå ryktes det at det ikke blir mer enn noen få uker ... det betyr jo at selv ikke Buddha's velsignelse hadde hjulpet.
Men Kliffe ...eeh ...Klaffer det, så hadde det vært artig
Kunne du ikke bare sørge for å bli akterutseilt, så kan du gjøre som de før i tiden, bare mønstre på i en ny havn, f.eks Sande havn clown

Vis Medlemmets Profil

54 Re: Hallisparty 2 - The BAN Sessions on Tir 24 Sep 2013 - 19:06

custom 95 skrev:Kunne du ikke bare sørge for å bli akterutseilt, så kan du gjøre som de før i tiden, bare mønstre på i en ny havn, f.eks Sande havn clown
Veldig mange akterutseilte som allerede befinner seg i Sande på det aktuelle tidspunkt, sjansen for at skuta plukker opp feil person er definitvit til stede...

Vis Medlemmets Profil

55 Re: Hallisparty 2 - The BAN Sessions on Tir 24 Sep 2013 - 19:18

99Trollerud skrev:
custom 95 skrev:Kunne du ikke bare sørge for å bli akterutseilt, så kan du gjøre som de før i tiden, bare mønstre på i en ny havn, f.eks Sande havn clown
Veldig mange akterutseilte som allerede befinner seg i Sande på det aktuelle tidspunkt, sjansen for at skuta plukker opp feil person er definitvit til stede...
For ikke å snakke om de store mulighetene til å bli påseilt .....best å ta etpar rever i seila (ikke sant Hæggis) ...

Vis Medlemmets Profil

56 Re: Hallisparty 2 - The BAN Sessions on Tir 24 Sep 2013 - 19:49

Haya99 skrev:
99Trollerud skrev:
For ikke å snakke om de store mulighetene til å bli påseilt  .....best å ta etpar rever i seila (ikke sant Hæggis) ...
Sånn helt utenfor enhver sammenheng; Det er massevis av flott fleinsopp i plenen min nå!
-Skal jeg plukke noen og fryse ned til festen? drunken 

Vis Medlemmets Profil

57 Re: Hallisparty 2 - The BAN Sessions on Tir 24 Sep 2013 - 21:24

99Trollerud skrev:
Merkelig nok, i følge noen, har jeg aldri vært akterutseilt ... men jeg har blitt shanghaiet en gang.
Jeg tror at det hadde vært mye artigere å bli akterutseilt ... en god soppstuing og noe godt å drikke må ikke undervurderes

Vis Medlemmets Profil

58 Re: Hallisparty 2 - The BAN Sessions on Tir 24 Sep 2013 - 22:21

99Trollerud skrev:Det er massevis av flott fleinsopp i plenen min nå!
-Skal jeg plukke noen og fryse ned til festen? drunken
Og dette spør du om!?!???
Plukk ALLE!

59 Haveselskap on Ons 25 Sep 2013 - 14:34

Har sett at det planlegges et selskap hvor dere "gamle" mcbøllene ønsker å presentere dere for oss nyankomne og sikkert litt usikre rekruttene.
Eller tar jeg feil?

Sosiale tiltak (eksperiment) av denne typen bifalles og man bør delta om mulig.

Prøver å formidle at dette selskapet ønsker jeg å delta på.
Har lest i innbydelsen og det er aktiviteter der for en hver smak. Spesielt liker jeg skyting. Kal 12 hagle, på tomme og fulle bokser. Helt topp.
Ellers har jeg ganske greit PA anlegg som kan medbringes. Er nyttig for å løpende oppdatere og gi beskjed til naboer og så er jo karaoke stas ut på kvelden.

Vis Medlemmets Profil

60 Re: Hallisparty 2 - The BAN Sessions on Ons 25 Sep 2013 - 14:37

Du kommer!
Ta med skytevåpen og PA..! rendeer 

61 Re: Hallisparty 2 - The BAN Sessions on Ons 25 Sep 2013 - 14:44

Skytevåpen og karaoke Suspect ... kan det være trygt? No 

Vis Medlemmets Profil

62 Re: Hallisparty 2 - The BAN Sessions on Ons 25 Sep 2013 - 15:23

Haeggis Amateur Line skrev:Du kommer!
Ta med skytevåpen og PA..! rendeer 
Den er grei.
Kan ta med flatbrød til soppstuingen også. Very Happy

Vis Medlemmets Profil

63 Re: Hallisparty 2 - The BAN Sessions on Ons 25 Sep 2013 - 18:54

jhn skrev:Skytevåpen og karaoke Suspect ... kan det være trygt? No 
Karaoke MED skytevåpen må da være å foretrekke fremfor karaoke UTEN skytevåpen?? Twisted Evil 

Vis Medlemmets Profil

64 Re: Hallisparty 2 - The BAN Sessions on Ons 25 Sep 2013 - 20:57

Lurer pinadø på om dere mener alvor denne gangen,at det blir fest.

På en annen side,så så det ganske seriøst ut en hel stund forrige gangen også  clown :

http://ikkebike.norwegianforum.net/t30-ikke_bike-fest-vol-1

Men der tror jeg planleggingen begynte for tidlig,har bedre tro på dette pirat 

65 Re: Hallisparty 2 - The BAN Sessions on Tor 26 Sep 2013 - 1:06

99Trollerud skrev:
Karaoke MED skytevåpen må da være å foretrekke fremfor karaoke UTEN skytevåpen??  Twisted Evil 
Er litt redd for at et bevepnet publikum kan skape en smule prestasjonsangst hos "artistene" ...

Vis Medlemmets Profil

66 Re: Hallisparty 2 - The BAN Sessions on Tor 26 Sep 2013 - 9:39

KARAOKE!? OK, I'll bring my gun ..

Men seriøst, dessverre i utlandet da. Hvis ikke hadde det jo vært moro å treffe antikristene. Jeg mener anarkistene drunken

Vis Medlemmets Profil

67 Re: Hallisparty 2 - The BAN Sessions on Tor 26 Sep 2013 - 12:02

jhn skrev:
99Trollerud skrev:
Karaoke MED skytevåpen må da være å foretrekke fremfor karaoke UTEN skytevåpen??  Twisted Evil 
Er litt redd for at et bevepnet publikum kan skape en smule prestasjonsangst hos "artistene" ...
Helt klart. Det er ikke bare å slurve med tekst og tone da.
Mulig en god idé å kun tillate softgun/paint? Er litt rusten i stemmen selv, så utsikten til å nå en finale er nok ikke veldig stor. Kan vi håpe på at de fleste deltakerne har sviktende eller nedsatt hørsel?
pirat

Vis Medlemmets Profil

68 Re: Hallisparty 2 - The BAN Sessions on Tor 26 Sep 2013 - 18:26

Paintball er kanskje rett og slett en fantastisk god idé..!

69 Re: Hallisparty 2 - The BAN Sessions on Tor 26 Sep 2013 - 21:15

Haeggis Amateur Line skrev:Paintball er kanskje rett og slett en fantastisk god idé..!
Det var en elendig ide. Kommer ikke til Østlandet for å skifte farge Suspect 

70 Re: Hallisparty 2 - The BAN Sessions on Tor 26 Sep 2013 - 21:36

KliffArne skrev:
Haeggis Amateur Line skrev:Paintball er kanskje rett og slett en fantastisk god idé..!
Da har du altså tenkt å synge ... samtidig er du klar over at du har en sangstemme som kan få deg skutt?confused 
En smule dumdristig? Hæ? ... Ka?

Vis Medlemmets Profil

71 Re: Hallisparty 2 - The BAN Sessions on Tor 26 Sep 2013 - 22:48

jhn skrev:
KliffArne skrev:
Da har du altså tenkt å synge ... samtidig er du klar over at du har en sangstemme som kan få deg skutt?confused

72 Re: Hallisparty 2 - The BAN Sessions on Tor 26 Sep 2013 - 23:16

jhn skrev:
KliffArne skrev:
Såklart e ska søng, hann KliffArne e knaillgo på karraoke. E tar mæ me deinn asaga saidbaysaid Bajkalbørrsa førr sekkerheitssjyll Suspect  Ska sjå kemm så tørr å fyr a enn peintbaill då bom 

73 Re: Hallisparty 2 - The BAN Sessions on Fre 27 Sep 2013 - 0:35

KliffArne skrev:
jhn skrev:
KliffArne skrev:
Såklart e ska søng, hann KliffArne e knaillgo på karraoke. E tar mæ me deinn asaga saidbaysaid Bajkalbørrsa førr sekkerheitssjyll Suspect  Ska sjå kemm så tørr å fyr a enn peintbaill då bom 
Æ har en gammel hjemmelaga pistol du kan få låne ... den e muligens farligst for skyttern sjøl

Vis Medlemmets Profil

74 Re: Hallisparty 2 - The BAN Sessions on Fre 27 Sep 2013 - 8:02

KliffArne skrev:
Bruk svartkrutt så sitter vi i tåka og ser ikke noe.. cherry 

Vis Medlemmets Profil

75 Re: Hallisparty 2 - The BAN Sessions on Fre 27 Sep 2013 - 8:11

mekkern skrev:
KliffArne skrev:
Bruk svartkrutt så sitter vi i tåka og ser ikke noe..  cherry 
"Tåke" blir det nok uansett, kjenner jeg deler av klientellet rett? afro 

Vis Medlemmets Profil

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 3 av 6]

Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next