Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

Denne har hvertfall vært min:

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 1 av 1]

1 Denne har hvertfall vært min: on Fre 27 Apr 2012 - 20:48

Men noen har jobbet litt med den siden..

Ser ikke så værst ut, faktisk? afro

Vis Medlemmets Profil

2 Re: Denne har hvertfall vært min: on Fre 13 Jul 2012 - 9:47

Jøss, denne har jeg ikke sett før nå. En bastard-Husqvarna, det ser ut som en gaffel fra YZ foran der? Og påsveiset resonansekammer under tanken, som også Yamaha har? Er dette en replica av en ProCircuit-racer muligens, startet ikke de opp med racing med Husqvarna?
king

Vis Medlemmets Profil

3 Re: Denne har hvertfall vært min: on Fre 13 Jul 2012 - 12:54

Det er selvølgelig ikke mye som overlates til tilfeldighetene når OMØ bygger seg en replica.. PC hadde slike resonansekammere sveiset til tanken, og gaffelen er en RM500 unit, PC brukte visst noen 43mm Kayaba-greier, og RM'en er det som likner mest. Sies det fra dem (han) som har greie på slikt..

Vis Medlemmets Profil

4 Re: Denne har hvertfall vært min: on Fre 13 Jul 2012 - 20:29

Den var jammen meg fin!!! Nå stikker jeg ned i garasjen!

Vis Medlemmets Profil

5 Re: Denne har hvertfall vært min: on Ons 18 Jul 2012 - 15:53

99Trollerud skrev:Det er selvølgelig ikke mye som overlates til tilfeldighetene når OMØ bygger seg en replica.. PC hadde slike resonansekammere sveiset til tanken, og gaffelen er en RM500 unit, PC brukte visst noen 43mm Kayaba-greier, og RM'en er det som likner mest. Sies det fra dem (han) som har greie på slikt..

Bruker han syklene, eller havner dem rett i opplag i garasjen? Han er grundig i alle fall, ingen tvil om det. rabbit

43 mm Kayaba ble forresten brukt både av Yamaha og Kawasaki, men mulig det var forskjell på modellene.

Vis Medlemmets Profil

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 1 av 1]