Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

Karrierens første velt.

Gå til side : Previous  1, 2

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 2 av 2]

26 Re: Karrierens første velt. on Man 18 Aug 2014 - 14:06

KliffArne skrev:
Voodoodoo skrev:I 04 bestemte en Volvo 240stv seg for å dele felt med meg og min 1100xx ved liertoppen. På papiret tapte han i Volvo'n men i realiteten var det jeg som fikk vont.

Har en kjenning som klarte å kondemnere en Volvo 240,med en Suzuki 750-etellerannet i ei rundkjøring. Han knakk visst en fot også  rabbit 

Forøvrig så er det skremmende å lese hvor dårlig dere er å kjøre...
Ja, men vi er jo etterhvert blitt ganske flinke på å falle, og på provisoriske reparasjoner ... det skal man ikke undervurdere

Vis Medlemmets Profil

27 Re: Karrierens første velt. on Man 18 Aug 2014 - 16:19

Voodoodoo skrev:Det tells ikke å vrake skuter&moppe Haya!

Peisa forbi en 4-5 biler med fzr1000 i 90' kom inn mot sving like etterpå i litt over dobbel motorveihastighet etterpå bare for å oppdage at morgenens skybrudd hadde dratt et halvt gruslass over veien.. Valgte å sette kursen rett fram og ut på jordet isteden. Å pløye åker i over 100 funka dårlig så jeg gikk ganske kjapt nedi sideleie(ikke stabilt) og siden det helte nedover gikk det ei beite før vi stoppet.. Heldigvis var det ingen av bilene som så rutevalget mitt for det hadde vært flaut det  affraid 

I 95 hadde jeg et vårlig måte med et rådyr på min flotte cbr900rr.. Gikk bra med meg men fronten på sykkelen og forsåvidt rådyret var stygt skamfert.. Jeg og lensmannen ble offisielt enige om at hastigheten ved ulykka var 80.

I 04 bestemte en Volvo 240stv seg for å dele felt med meg og min 1100xx ved liertoppen. På papiret tapte han i Volvo'n men i realiteten var det jeg som fikk vont.

I 09 havna jeg og min zzr1400 i basketak med et vogntog på A1 mellom Hamburg og Bremen.. Og tapte så det sang.. Rart det der gitt.

I 2012 var jeg ute å koste meg på Ringen på min ZX9rhelt til jeg rulla i et spor av glukol nær Hohe acht... Det blei det kondemnering av...

Så nå har jeg roa meg kraftig ned og putter rundt i moderate hastigheter med Hayabuss..

.....ligger mye god grisekjøring bak disse historiene...

...tror nok det handler om at enkelte pusher litt mer grenser enn andre... hvis en aldri er borti noe så lærer en heller ingenting... hva skal en  da med en MOTOR-sykkel .... hadde vært bedre med tråsykkel...

Vis Medlemmets Profil

28 Re: Karrierens første velt. on Man 18 Aug 2014 - 17:46

Man kjenner neppe særlig til godt adrenalin om man ikke gjør noe man kan dø brått av eller i alle fall få djevelsk vondt av, eller i det minste noe som kan koste dyrt om man driter på draget...
Har tidligere "publisert" mine drodlerier og tanker rundt dette, sikkert på "den andre siden". Summa summarium; det er ikke de dritredde sofasliterne som har brakt verden framover, sånn stort sett. Men de lever gjerne lenger  What a Face 

Vis Medlemmets Profil

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 2 av 2]

Gå til side : Previous  1, 2