Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

Vinteraktiviteter med MC kjøring/fiksing?

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 1 av 1]

Siden jeg har parkert hele verandaen full av 2 hjulinger og lurer litt på hva jeg skal finne på i garasjen.
HVA kan man drive med nå? utenom å polere freseren? drunken  
kan jo kjøpe en piggdekksykkel... Suspect 

HVA har andre tanker og forslag om eller skal gjøre selv? rendeer 

Vis Medlemmets Profil
Går det ikke an å pigge opp noen av de syklene du har?

Hva slags sykler står der ute?

Vis Medlemmets Profil
alt KAN jo brukes.. beste vintersykkelen er jo XL600`n men den bremser for mye med motoren så hjulet slipper.
125`n til guttungen er bedre der men er litt slapp synes jeg.
CBR`n er for bælete og tung mens GS450`n har jeg lovet å ikke herpe før guttungen har lagt sine klamme hender på...

snekre søppelkassehus og bøtte kaffe funker jo en stund det også..
ellers værker jeg på noe nytt også... bounce 

Vis Medlemmets Profil
Vurdert snøscooter??

Vis Medlemmets Profil
jodda snøskuter er saker det hvis du vil voldtas med stump gjenstand av øvrigheta....

alt syd for "finnmarkseiendommen" er jo off-limit..

Vis Medlemmets Profil
Gjelder å finne sitt eget fristed.. Har ikke hatt noen problemer der jeg kjører... Cool  Og det er fremdeles 1.794km igjen til Langfjordbotn, iflg Finn sin ruteplanlegger. study 

Vis Medlemmets Profil

Gjest

Gjest
Hva med en storebror til guttungens 125?. Jeg har fortsatt Hyssingen.

Vinterprosjekt?? bounce 

Vis Medlemmets Profil
Sliter du fremdeles med å finne på noe??

Vis Medlemmets Profil
bortsett fra att dattera mi går berserk med malekost i huset her----ja..blir nok lang vinter er jeg redd...garasjen er tom... mulig jeg må trimme sitteklipperen.. affraid 

Vis Medlemmets Profil
Jeg har en Stiga plenklipper med frontmontert klippeaggregat du kan få. Kanskje du kan finne på noe artig med den..

Vis Medlemmets Profil
Trollerud skrev:Jeg har en Stiga plenklipper med frontmontert klippeaggregat du kan få. Kanskje du kan finne på noe artig med den..
det er muligheter med slikt... sunny 

takker for det. cheers 

Vis Medlemmets Profil
Kom til å tenke på at det også ligger en hangglider også.. Du kan jo få både klipperen og hangglideren, da trenger ikke viteren bli så kjedelig?!  rendeer

Vis Medlemmets Profil
mekkern skrev:bortsett fra att dattera mi går berserk med malekost i huset her----ja..blir nok lang vinter er jeg redd...garasjen er tom... mulig jeg må trimme sitteklipperen..  affraid 
8000.- så har du en Rs 250 å dulle med i vinter Wink

Vis Medlemmets Profil
110-TAYLORnoMADEn skrev:
mekkern skrev:bortsett fra att dattera mi går berserk med malekost i huset her----ja..blir nok lang vinter er jeg redd...garasjen er tom... mulig jeg må trimme sitteklipperen..  affraid 
8000.- så har du en Rs 250 å dulle med i vinter Wink
er den ikke 125ccm lengre?
ryker det av begge pottene nå? Laughing 

Vis Medlemmets Profil
ja da var syklene parkert etter nok en sesong...
men 125 hyosungen har fått k66 foran og k60 scout bak og HID lampe så den skal få trille til guttungen ikke orker mer eller snø/is stopper ham-ELLER at han får surret seg til lappen på bil (han kjøpte bil nå så)..
denne skal far putre litt med i vinter når det ikke er annet å styre med og føret er artig....
får et par sykler for serviceoppdrag så jeg har litt å pusle med et par uker nå men etterpå så....tja...Sleep No

Vis Medlemmets Profil
Jeg trenger hjelp til saker og ting.. Må få bygd om en VW-starter, "boletkransen" på magnetinnslaget må flyttes, dette vil innebære alu-sveising...

Fant ut at 6-volt starter og 12-starter ikke går om hverandre gitt... Da må man improvosere! (Og der kommer kanskje du inn i bildet..) albino

Vis Medlemmets Profil
12/6 volt går vel ikke om hverandre på svinghjulet heller?
hvis jeg ikke husker feil måtte vi bytte til 12 volt svinghjul og slipe ut litt i clutch-huset..

Vis Medlemmets Profil
Stemmer nok det, men jeg har 12V motor, så det tror jeg skal gå greit.. alien

Vis Medlemmets Profil

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 1 av 1]