Bike Anarchy Norway - BAN.

Forumet hvor det er lov å kalle en spade for en spade:-)

You are not connected. Please login or register

Gokvelll alle kjeftesmelller.

Gå til side : 1, 2, 3 ... 9, 10, 11  Next

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Go down  Innlegg [Side 1 av 11]

1 Gokvelll alle kjeftesmelller. on Fre 25 Okt 2013 - 23:26

Halla Gutter og Jenter, ja da er jeg her og Rolling Eyes  .
Nå skal jeg fortsette her med å fortelle dere om Triumph Tiger 1050 Tripelens silkemyke fortreffelighet cheers Og at kruzere er noe dritt.
Ser at mange av de jeg savner etter høstens utrensking av breikjefta medforumister på Mcsiden er her, så da kan vi fortsette kjeftrivingen og drittslengingen affraid  .

Vis Medlemmets Profil

2 Re: Gokvelll alle kjeftesmelller. on Fre 25 Okt 2013 - 23:59

ArcticTiger skrev:Halla Gutter og Jenter, ja da er jeg her og Rolling Eyes  .
Nå skal jeg fortsette her med å fortelle dere om Triumph Tiger 1050 Tripelens silkemyke fortreffelighet cheers Og at kruzere er noe dritt.
Ser at mange av de jeg savner etter høstens utrensking av breikjefta medforumister på Mcsiden er her, så da kan vi fortsette kjeftrivingen og drittslengingen affraid  .
Velkommen skal du være AT, her kan du rive grovkjeft hele dagen uten at noen legger seg opp i det. Og her får du klart svar på tiltale. Håper vi sees i løpet av 2014 sesongen, men ikke på den silkemyke trippelen, men på den nydelige Ducatien du har her i sør.

Vis Medlemmets Profil

3 Re: Gokvelll alle kjeftesmelller. on Lør 26 Okt 2013 - 0:20

Takk for det Kz.... øhhh nei... MTS:D  Ja vi ses sikkert til våren/sommern. Mulig det blir Pølse-fest i Ande-bua sist i april -14 og.

Har du Corvetta ennå? Kanskje du kunne tenke deg å se noen bilder jeg har på et forum for amrikansk bil? Det er noen fra sommerens Moto Guzzi tur til Rocky Mountains der og.
http://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=4&t=1966

Vis Medlemmets Profil

4 Re: Gokvelll alle kjeftesmelller. on Lør 26 Okt 2013 - 0:27

Hallå AT  pale 

Hyggelig at du endelig har finni veien til dette forumet. Very Happy 

Skreiv et lengere innlegg isted, men det har gått til hexxxx.

Du drar vel snart til med en blogg, så vi får høre siste nytt og gammelt om dine aktiiviteter.  
Sjefen vår. Den store- Klaff Kliff, elsker blogger med bilder cat

Vis Medlemmets Profil

5 Re: Gokvelll alle kjeftesmelller. on Lør 26 Okt 2013 - 0:33

ArcticTiger skrev:Takk for det Kz.... øhhh nei... MTS:D  Ja vi ses sikkert til våren/sommern. Mulig det blir Pølse-fest i Ande-bua sist i april -14 og.

Har du Corvetta ennå? Kanskje du kunne tenke deg å se noen bilder jeg har på et forum for amrikansk bil? Det er noen fra sommerens Moto Guzzi tur til Rocky Mountains der og.
http://www.amcarforum.no/phpBB2/viewtopic.php?f=4&t=1966
Ja, Corvetten står i garasjen. Har dessverre ikke blitt så mange turene i år med den. Men har installert DAB radio i den og det fikk liv i BOSE høyttalerne så får håpe at jeg får noen flere mil med den i 2014, ble nok Ducatien som ble prioritert  i 2013. Er akkurat kommet hjem fra en 2 ukers tur i USA, ble denne runden på meg http://goo.gl/maps/yKJKu dette var en jobb tur til alle de stedene vi har aktivitet i Nord Amerika. Kjørte dårlige Hertz leiebiler så det er det ikke mye å skrive hjem om. Men var hyggelig å komme "hjem" til Johnstown.

Vis Medlemmets Profil

6 Re: Gokvelll alle kjeftesmelller. on Lør 26 Okt 2013 - 6:18

Lover bra dette her.. To selvutnevnte kranglefanter på en kveld, det er fremdeles håp for forumet til n'Cliff..

-Og jeg som begynnte å vurdere Facebook.. What a Face 

Vis Medlemmets Profil

7 Re: Gokvelll alle kjeftesmelller. on Lør 26 Okt 2013 - 10:11

ArcticTiger skrev:Halla Gutter og Jenter, ja da er jeg her og Rolling Eyes  .
Hei og hå ArcticTiger.
Velkommen kan jeg ønske deg siden jeg kanskje var et par minutter før deg her inne:D 
Hilsen en "kjeftesmelle" til , selv om jeg fremdeles liker og er på det andre forumet også bounce 

Vis Medlemmets Profil

8 Re: Gokvelll alle kjeftesmelller. on Lør 26 Okt 2013 - 10:23

Hyggelig å høre fra deg oppi Noor AT. Savner sitraps fra verdens vakreste landsdel!

Vis Medlemmets Profil

9 Re: Gokvelll alle kjeftesmelller. on Lør 26 Okt 2013 - 11:22

Heisann. Hyggelig å samle sammen gammelt rask fra de seriøse på den andre siden. Håper på nye reportasjer fra over there - skal du snart over?

Vis Medlemmets Profil

10 Re: Gokvelll alle kjeftesmelller. on Lør 26 Okt 2013 - 11:24

Hei-Hei!
Hilsen fra meg også. sunny 

Vis Medlemmets Profil

11 Re: Gokvelll alle kjeftesmelller. on Lør 26 Okt 2013 - 13:09

Hallo A.T. Ja da får man i allefall fulgt med på hva du finner på der oppe i Nord.

Vis Medlemmets Profil

12 Re: Gokvelll alle kjeftesmelller. on Lør 26 Okt 2013 - 14:34

Gjest

Gjest
Hilsen fra meg også.

13 Re: Gokvelll alle kjeftesmelller. on Man 28 Okt 2013 - 9:05

Velkommen til Arctic Tiger cheers 

14 Re: Gokvelll alle kjeftesmelller. on Man 28 Okt 2013 - 17:46

Takk for velkomsten Gutter, jeg er målløs, og kan bare overlate ordet til gamle Buck, ingen får sagt det som han:

Vis Medlemmets Profil

15 Re: Gokvelll alle kjeftesmelller. on Man 28 Okt 2013 - 18:07

Heisann A.T

Vis Medlemmets Profil

16 Re: Gokvelll alle kjeftesmelller. on Man 28 Okt 2013 - 18:21

Hei Artic Tiger og Tysnes,nå blir det snart skikkelig liv i leiren.Er ikke den mest aktive i dette forumet men er innom ofte.Shocked 

Vis Medlemmets Profil

17 Re: Gokvelll alle kjeftesmelller. on Man 28 Okt 2013 - 18:40

Eller ...?

Vis Medlemmets Profil

18 Re: Gokvelll alle kjeftesmelller. on Man 28 Okt 2013 - 22:07

DET var hyggelig AT

Vis Medlemmets Profil http://mcsidene.no/

19 Re: Gokvelll alle kjeftesmelller. on Fre 29 Nov 2013 - 17:37

@Joo: En Tiger-by-the-tail er alltid kjekkt å ha, men det ække så værst med en MottoGussi under ræva heller da:

Bildet er tatt på hytta vår i Iola, Wisconsin, USA. Er det ikke dyrt å ha hytte i USA da Rolling Eyes  , sier mange.
Tja, det kommer ann på øyet som ser: hytta, pickuppen og MottoGussin har kosta oss  Nkr 400.000 tilsammen (ja jeg har ikke glemt et siffer nei), flybillett bruker å koste fra 3.600 til 4.500 T/R pr. pers, maten koster halvparten av her hjemme, og bennsinprisen er ca 6 kr pr liter. Ja åsså er det varmt og godt om sommern der, og sommern er laaang. Og vi liker oss der cheers

PS: Og legg merke til at denne fyrrige Italieneren (ja sykkern altså) har spennstige, errigerte syllindre, i motsetning til de slappe, lett hengende syllinderne på de Bayerske mottor-sykkler!

Vis Medlemmets Profil

20 Re: Gokvelll alle kjeftesmelller. on Fre 29 Nov 2013 - 18:53

Mtp det derre atgat-bildet du var så "vennlig" å vise oss, så synes jeg det var en smule upassende¨å snakke om erigerte saker og ting

Vis Medlemmets Profil

21 Re: Gokvelll alle kjeftesmelller. on Fre 29 Nov 2013 - 19:04

jhn skrev:Mtp det derre atgat-bildet du var så "vennlig" å vise oss, så synes jeg det var en smule upassende¨å snakke om erigerte saker og ting
Dæ va nu pinadø bra att dæ ittje va gussi'en hann posserte på,i tellfeille hann har kongkurannseijnnstingt alien 

22 Re: Gokvelll alle kjeftesmelller. on Fre 29 Nov 2013 - 19:12

KliffArne skrev:
jhn skrev:Mtp det derre atgat-bildet du var så "vennlig" å vise oss, så synes jeg det var en smule upassende¨å snakke om erigerte saker og ting
Dæ va nu pinadø bra att dæ ittje va gussi'en hann posserte på,i tellfeille hann har kongkurannseijnnstingt alien 
Huff. no blei æ litt redd du ga han en ide om et nytt bilde neste hyttetur

Vis Medlemmets Profil

23 Re: Gokvelll alle kjeftesmelller. on Tir 3 Des 2013 - 19:08

Hytte i Junaiten hadde vært bra det. Er jo et digert land å utforske og lettere når man har en base med sykkel og kan ta seg skikkelig lang ferie over there. Oppdaget fort at to uker bare blir ei lita stripe på kontinentet...

Nå er det ikke slappe lett hengende sylindre på bayerske produkter, de er nok i vater og vel så det. Og så viselig ligger dem at de slipper å kaste bort energi med vertikalbevegelser men jobber effektivt i horisontalplanet lol! 

Vis Medlemmets Profil

24 Re: Gokvelll alle kjeftesmelller. on Tir 3 Des 2013 - 20:22

joo skrev:Hytte i Junaiten hadde vært bra det. Er jo et digert land å utforske og lettere når man har en base med sykkel og kan ta seg skikkelig lang ferie over there. Oppdaget fort at to uker bare blir ei lita stripe på kontinentet...

Nå er det ikke slappe lett hengende sylindre på bayerske produkter, de er nok i vater og vel så det. Og så viselig ligger dem at de slipper å kaste bort energi med vertikalbevegelser men jobber effektivt i horisontalplanet lol! 
Til tross for sine energibesparende horisontale bevegelser er vel ikke disse boxerne kjent for hverken lavt forbruk eller høy ytelse ... så den ekstra energien vi andre må bruke før å løfte stemplene får vi kanskje tilbake ved hjelp av tyngdekrafta ... men bare kanskje.

Vis Medlemmets Profil

25 Re: Gokvelll alle kjeftesmelller. on Tir 3 Des 2013 - 20:35

jhn skrev:Til tross for sine energibesparende horisontale bevegelser er vel ikke disse boxerne kjent for hverken lavt forbruk eller høy ytelse ... så den ekstra energien vi andre må bruke før å løfte stemplene får vi kanskje tilbake ved hjelp av tyngdekrafta ... men bare kanskje.
Forbruket er noe under halvlitern, ikke så skremmende det. Og effekten er god nok til å hale bagasje og fornøyd eier over alpepass etter alpepass etter alpepass dag etter dag etter dag Twisted Evil 

Vis Medlemmets Profil

Vis Forrige Tema Vis Neste Tema Til Toppen  Innlegg [Side 1 av 11]

Gå til side : 1, 2, 3 ... 9, 10, 11  Next